Mitä täysin normaalia sanaa et voi sietää?
Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D
Kommentit (259)
Edullinen
Leipasta
Maistella
Makustella
Pumppa (pieru), pemppu (peppu)
Murresanoja.
Klitoris ja törkeä, hyi hitto mitä sanoja !!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:50"]Klitoris ja törkeä, hyi hitto mitä sanoja !!
[/quote]
... ja lisäisin vielä sanat PASSAA/PASSATA...
Suudella, kumppani, tuoksu, tytär, kamomilla, mekko, pottuvarvas, pekkanen.
Näiden sanojen varsinainen merkitys ei saa aikaan mitään ällötystä, mutta itse sanoista tulee semmoinen "irti mun nänneistä" -olo. Hyi helvetti.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:06"]
Emäntä, silloin kun puhutaan tyttöystävästä, avo-/aviovaimosta, joka EI ole maatalon emäntä! :)
[/quote]
Jos mieheni sanoisi minua emännäksi tai vaimokkeeksi edes yhden kerran, niin lähtisin suhteesta saman tien. En antaisi edes toista mahdollisuutta.
Äippä ja iskä on ihan perus kamaa ja rakastelu.
Ruveta on ällö. Esim mä rupian syömään, tarkoittaa siis mä alan syömään.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:06"]
Emäntä, silloin kun puhutaan tyttöystävästä, avo-/aviovaimosta, joka EI ole maatalon emäntä! :)
[/quote]
Jos mieheni sanoisi minua emännäksi tai vaimokkeeksi edes yhden kerran, niin lähtisin suhteesta saman tien. En antaisi edes toista mahdollisuutta.
[/quote]
Meillä avovaimo sanoo ite että on mun emäntä. Tottakai hän on.
Broisku broilerista puhuttaessa x_x
..mä meen tästä "Yhtäkkiä"..
.."Yhtäkkiä" otan tästä...
Panna, jotku panee astioita koneeseen, jotku panee vähä sitä sun tätä.... vois ennemmin laittaa?
napostelu- aaaargh, verenpaine nousee miljoonaan välittömästi
epeli
äippä
sormiruokailu
tiheän imun kausi
sälli
meidän neiti
leipasee -tämä nyt ei ole tavallinen sana, mut kääntää sisuskunnan raivon partaalle
Koska ilman verbiä: menin kauppaan, koska nälkä. Tai niin kuin eräässä ketjussa täällä: en voi antaa lapslle nimeksi Elia, koska Elia Sejasen kirja Sejase.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:03"]
Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D
[/quote]
Onhan se vähän hassu ja "elitistinen" sana, mutta jotenkin kiehtova. ;)
[/quote]
Siihen syntyy hassu jännite, koska se on ylätyyliä, johon turvautuu alatyylin jengi vakuuttaakseen naaraan, että kyllä kannattaa suostua.
2