Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä täysin normaalia sanaa et voi sietää?

Vierailija
29.12.2014 |

Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D

Kommentit (259)

Vierailija
41/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenava, muksu ja mukelo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen

Leipasta

Maistella

Makustella

Vierailija
44/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsu

Vierailija
45/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppa (pieru), pemppu (peppu)

Murresanoja.

Vierailija
46/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris ja törkeä, hyi hitto mitä sanoja !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimauttava, aaaargh :D

Vierailija
48/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:50"]Klitoris ja törkeä, hyi hitto mitä sanoja !!
[/quote]

... ja lisäisin vielä sanat PASSAA/PASSATA...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuilla

Vierailija
50/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudella, kumppani, tuoksu, tytär, kamomilla, mekko, pottuvarvas, pekkanen.

Näiden sanojen varsinainen merkitys ei saa aikaan mitään ällötystä, mutta itse sanoista tulee semmoinen "irti mun nänneistä" -olo. Hyi helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:06"]

Emäntä, silloin kun puhutaan tyttöystävästä, avo-/aviovaimosta, joka EI ole maatalon emäntä! :)

[/quote]

Jos mieheni sanoisi minua emännäksi tai vaimokkeeksi edes yhden kerran, niin lähtisin suhteesta saman tien. En antaisi edes toista mahdollisuutta.

Vierailija
52/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippä ja iskä on ihan perus kamaa ja rakastelu. 

Ruveta on ällö. Esim mä rupian syömään, tarkoittaa siis mä alan syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:06"]

Emäntä, silloin kun puhutaan tyttöystävästä, avo-/aviovaimosta, joka EI ole maatalon emäntä! :)

[/quote]

Jos mieheni sanoisi minua emännäksi tai vaimokkeeksi edes yhden kerran, niin lähtisin suhteesta saman tien. En antaisi edes toista mahdollisuutta.

[/quote]

Meillä avovaimo sanoo ite että on mun emäntä. Tottakai hän on. 

Vierailija
54/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broisku broilerista puhuttaessa x_x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mä meen tästä "Yhtäkkiä"..

.."Yhtäkkiä" otan tästä...

Vierailija
56/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panna, jotku panee astioita koneeseen, jotku panee vähä sitä sun tätä.... vois ennemmin laittaa?

Vierailija
57/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

napostelu- aaaargh, verenpaine nousee miljoonaan välittömästi

epeli

äippä

sormiruokailu

tiheän imun kausi

sälli

meidän neiti

leipasee  -tämä nyt ei ole tavallinen sana, mut kääntää sisuskunnan raivon partaalle 

Vierailija
58/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieliväri, mieliruoka...

Vierailija
59/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ilman verbiä: menin kauppaan, koska nälkä. Tai niin kuin eräässä ketjussa täällä: en voi antaa lapslle nimeksi Elia, koska Elia Sejasen kirja Sejase.

Vierailija
60/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:03"]

Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D

[/quote]

Onhan se vähän hassu ja "elitistinen" sana, mutta jotenkin kiehtova. ;)

[/quote]

Siihen syntyy hassu jännite, koska se on ylätyyliä, johon turvautuu alatyylin jengi vakuuttaakseen naaraan, että kyllä kannattaa suostua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi