Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä täysin normaalia sanaa et voi sietää?

Vierailija
29.12.2014 |

Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D

Kommentit (259)

Vierailija
21/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti. En siedä sitä enää missään asiayhteydessä, kiitos näiden "tiedätte kyllä" .

Vierailija
22/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, etenkin AV-aloituksissa: Siis, onks joku oikeesti, pläp, pläp.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:09"]

Inhoan sanaparia "kunnon känni". Siksi, että en ymmärrä mitä kunnollista voisi olla raskaassa humalassa. Yleensähän suomen kielessä "kunnon" tarkoittaa jotakin rehtiä ja rehellistä, tuttua ja turvallista, kaikin tavoin hyväksyttävää. Tänään on kunnon pakkanen. Kunnon mies tulee kotiin, ottaa saunassa kunnon löylyt ja nautiskelee kunnon pihvin. Mutta mikä siinä on "kunnon", kun se mies - tai nainen - juo pullollisen tiukkaa viinaa ja käyttäytyy sen mukaisesti?

[/quote]

Huikeat 13 alapeukkua lyhyessä ajassa! Taitavat olla av-mammat melkoisia örveltäjiä. No, eipä juuri yllätä.

Vierailija
24/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskari, muskari, mobiili-.

Vierailija
25/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haasteellinen

Vierailija
26/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoksottimet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaati, tupakki, soosi

Vierailija
28/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämminhenkinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä, silloin kun puhutaan tyttöystävästä, avo-/aviovaimosta, joka EI ole maatalon emäntä! :)

Vierailija
30/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku jalkauttaa räätälöidyn tahtotilan, suljen korvani enemmältä. Tiedän, että taas on vauhdissa työelämän puppusanageneraattori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:23"]Kera. Esim. Leipää juuston kera
[/quote]
Tuosta tulee vielä ärsyttävämpi, kun kera-sanaa käyttää äidinkieltä taitamaton tai wannabe-ruotsalainen. Eli käytetään kera-sanaa sanan med tapaan: leipää kera juuston. Kahvia kera maidon. Vrt. bröd med ost, kaffe med mjölk.

Vierailija
32/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippä, peppu, perhepeti, vaippa, napero, muksu, peppu, emäntä, leipä, lämpöinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajakki/vajukki

Vierailija
34/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:03"]

Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D

[/quote]

Onhan se vähän hassu ja "elitistinen" sana, mutta jotenkin kiehtova. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäätelötötterö/tuutti. Kylpyamme. Nussitaan!/rakastellaanko? että saadaan sitten rakkaudenhedelmä.

Vierailija
36/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin

Vierailija
37/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edukas

Vierailija
38/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kera. Kepeä.

Vierailija
39/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soppa

Vierailija
40/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murteelliset sanat joita käytetään tehostaessa puhetta, vaikka voisi puhua kunnollakin.  Murteessa ei sinänsä mitään pahaa, mutta kun vaihtaa kesken kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi