Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäisit minusta ihmisenä?

Vierailija
28.12.2014 |

Olen pääasiassa kiltti, herkkä, mukava, ystävällinen ja iloinenkin. Toisinaan saatan olla ehkä myös hieman alakuloinen ja masentunut. Olen myös voimakastahtoinen, suorasanainen ja sanavalmis, mutta en kuitenkaan määräile muita, koska en haluaisi itseäni määräiltävän, oletan kuitenkin että ihmisiltä löytyy tietyt käytöstavat niin kun itseltänikin ja toimivat sitten sen mukaan ja kohteliaasti toisia kohtaan. Perseilyä en voi sietää. Olen puhelias, mutta sosiaalinen en niinkään, olen myös seksuaalinen ja tykkään tuoda sitä voimakkaasti ilmi. Olen myöskin avoin. Olen myös hieman tyhmä ja yksinkertainen, älyllisesti, mutta sydämen viisaus on taas suurempi ja tykkään auttaa ja kuunella ihmisiä. Olen luotettava ja rehellinen. Olen hyvin tunteellinen henkilö. Eläinrakas. Lapsistakin pidän, omia varmasti rakastaisin, mutta ei mua erityisesti lapsirakkaaksi voi kyllä kehua, äidillinen olen kyllä. Olen myös ovela. Huumorintajuakin minulla on ja välillä nauran ihan hupsuille jutuille, en tiedä ymmärtävätkö kaikki aina huumoriani. :D Väkivaltainen en ole, vaikka olen tempperamenttinen. Mieheni ja lapseni tulisivat olemaan mulle kaikki kaikessa. Pidän paljon liikunnasta ja terveistä elämäntavoista. En pidä edelleenkään niistä perseilijöistä, ilkeistä ihmisistä, sarkasmin heittäjistä ja niistä joilla on kova tarve tuomita muiden elämä ja vähän erilaisemmatkin valinnat... Mä olen tehnyt niitä elämässäni nimittäin ihan tarpeeksi. Ja olen myös hiukan omituinen ja oma rotuni.

Noniin... arvostelkaas nyt tämän perusteella vaikka sitten :-)

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistelkää vaan lisää vastauksia. En vaan jaksa kakkos sivulla ehkä vastailla kaikkiin vastauksiin. :)

t. ap

Vierailija
42/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kirjoitustyylin ja -aiheen perusteella pitäisin sinua kivana tyyppinä, jos oltaisiin molemmat 12 -vuotiata. On kovin hankala uskoa, että siellä toisen näytön päässä on tuon kirjoituksen perusteella parikymppinen nainen. 

Mutta nuo omat luonteenpiirteen luokittelut ovat vähän niin ja näin. Sinäkin olet varmasti joissain tilanteissa aikuismainen, joissain tilanteissa hiljainen jne. Joskus olet huonolla päällä, joskus iloisella. Meillä kaikilla on toki oma temperamentti, mutta ylipäätään aikuiset ihmiset ovat siinä mielessä samanlaisia, että sen hetkinen tunne ja tilanne vaikuttavat pitkälti omaan käytökseen kullakin hetkellä. Olet varmaan ihan kiva ihminen, jos otat muut huomioon ja kunnioitat itseäsi.

Enemmän siis sinuna miettisin sitä, että miksi sinulla on tarve kysellä täällä mitä ihmiset tykkäävät sinusta. Huomaat varmaan ihan normaalielämässä, miten käytöksesi milläkin hetkellä vaikuttaa muiden mielipiteisiin sinusta. Itsetuntemusta ja luottamusta on hyvä kehittää, mutta se on aika paljon muuta kuin omien luonteenpiirteiden luottelua. Parempi on kehittää omaa tunnetietoisuutta ja miettiä millainen on itse temperamentiltaan, ja mitkä asiat tuottavat mielihyvää itselle - ja mitkä eivät.

Vierailija
44/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:54"]

Ihan kirjoitustyylin ja -aiheen perusteella pitäisin sinua kivana tyyppinä, jos oltaisiin molemmat 12 -vuotiata. On kovin hankala uskoa, että siellä toisen näytön päässä on tuon kirjoituksen perusteella parikymppinen nainen. 

Mutta nuo omat luonteenpiirteen luokittelut ovat vähän niin ja näin. Sinäkin olet varmasti joissain tilanteissa aikuismainen, joissain tilanteissa hiljainen jne. Joskus olet huonolla päällä, joskus iloisella. Meillä kaikilla on toki oma temperamentti, mutta ylipäätään aikuiset ihmiset ovat siinä mielessä samanlaisia, että sen hetkinen tunne ja tilanne vaikuttavat pitkälti omaan käytökseen kullakin hetkellä. Olet varmaan ihan kiva ihminen, jos otat muut huomioon ja kunnioitat itseäsi.

Enemmän siis sinuna miettisin sitä, että miksi sinulla on tarve kysellä täällä mitä ihmiset tykkäävät sinusta. Huomaat varmaan ihan normaalielämässä, miten käytöksesi milläkin hetkellä vaikuttaa muiden mielipiteisiin sinusta. Itsetuntemusta ja luottamusta on hyvä kehittää, mutta se on aika paljon muuta kuin omien luonteenpiirteiden luottelua. Parempi on kehittää omaa tunnetietoisuutta ja miettiä millainen on itse temperamentiltaan, ja mitkä asiat tuottavat mielihyvää itselle - ja mitkä eivät.

[/quote] Siis mistä repäset tuon jälkeenjääneisyyden!? en nyt kuitenkaan itse usko tuohon. :D

Mihin ihmiset pyrkii oikeen tuollasella kun ne tuommosta väittää?

Vierailija
45/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:34"]

Et päätyisi luultavasti kirjoittamaan tekstiäsi kuten kirjoitit, jos et olisi kohtuullisen älykäs tai vähintään normaaliälyinen. Sanoisin siis Mensan testistä 110+ ennemminkin kuin 100: ihan hatustahan tämä väite on, mutta sellainen kutina tekstistäsi syntyy. Minusta kuulostaa, että olet mukava nainen ja saattaisin IRL sinusta pitää paljonkin.

Olet hieman epävarma ja ehkä sinun kannattaisi tutustua kirjallisuuteen eri persoonallisuuksista, jotta löytäisit paremmin itsesi ja ymmärtäisit oman paikkasi maailmassa. Saattaisit yllättyä positiivisesti. Googlaa vaikkapa mitä kuvauksia löytyy MBTI-jaottelun persoonallisuuksilla INFP ja varauksin INTP (ei Socionics-tulokset, ne eroavat hieman), ehkä voisit vilkaista myös kuvaukset ENFP ja ENTP. Jos osuvat, löydät googlella ja FB-ryhmistä hyvin lisää tietoa aiheesta.

Yksi monista paikoista lukea aiheesta voisi olla vaikka tämä sivusto:

http://www.personalitypage.com/html/INFP.html

http://www.personalitypage.com/html/INFP_rel.html

m

[/quote]

Meillä on selvästi todella erilainen käsitys hyvästä kirjoituksesta, sillä minä kyllä epäilin että tämän kirjoituksen takana on 15-vuotias tyttö. Normaaliälyinen varmasti, jos on tuota ikäluokkaa. Sen sijaan jos on vanhempi, niin en kyllä kirjoitustavan perusteella uskaltaisi tuollaisia arveluja heittää. Enkä tarkoita että ap on mikään idiootti, mutta itse kirjoitus vilisi kirjoitusvirheitä, oli epälooginen ja sisällöltään lapsellinen. En itsekään ole mikään mestarikirjoittaja, ja teen varmasti kirjoittaessa paljon virheitä, mutta kyllä oikeasti älykäs ihminen kirjoittaisi varmasti sekä ulkoisesti että sisällöltään hieman parempilaatuista tekstiä. 

Vierailija
46/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:34"]Googlaa vaikkapa mitä kuvauksia löytyy MBTI-jaottelun persoonallisuuksilla INFP ja varauksin INTP, ehkä voisit vilkaista myös kuvaukset ENFP ja ENTP. Jos osuvat.

m

[/quote]

Tääs joku itseään täynnä oleva "m"  :)

Vierailija
47/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:20"]

kuulostat paljon nuoremmalta kuin oletkaan. olisin voinut kirjoittaa jotain tämän tapaista yläkouluikäisenä. terkuin toinen 20v

[/quote]

Se on nykyään "yläaste", ei "yläkoulu". Ohikulkija...

[/quote]

Apua, kun nämä nimikkeet vaihtuvat koko ajan. Vasta pari vuotta sitten kuulin, että yläaste onkin yläkoulu ja nyt sinä sanot, että se onkin jo toisinpäin.

ohis

Vierailija
48/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:04"]

Et päätyisi luultavasti kirjoittamaan tekstiäsi kuten kirjoitit, jos et olisi kohtuullisen älykäs tai vähintään normaaliälyinen. Sanoisin siis Mensan testistä 110+ ennemminkin kuin 100: ihan hatustahan tämä väite on, mutta sellainen kutina tekstistäsi syntyy. Minusta kuulostaa, että olet mukava nainen ja saattaisin IRL sinusta pitää paljonkin.

Olet hieman epävarma ja ehkä sinun kannattaisi tutustua kirjallisuuteen eri persoonallisuuksista, jotta löytäisit paremmin itsesi ja ymmärtäisit oman paikkasi maailmassa. Saattaisit yllättyä positiivisesti. Googlaa vaikkapa mitä kuvauksia löytyy MBTI-jaottelun persoonallisuuksilla INFP ja varauksin INTP (ei Socionics-tulokset, ne eroavat hieman), ehkä voisit vilkaista myös kuvaukset ENFP ja ENTP. Jos osuvat, löydät googlella ja FB-ryhmistä hyvin lisää tietoa aiheesta.

m

[/quote]

Meillä on selvästi todella erilainen käsitys hyvästä kirjoituksesta, sillä minä kyllä epäilin että tämän kirjoituksen takana on 15-vuotias tyttö. Normaaliälyinen varmasti, jos on tuota ikäluokkaa. Sen sijaan jos on vanhempi, niin en kyllä kirjoitustavan perusteella uskaltaisi tuollaisia arveluja heittää. Enkä tarkoita että ap on mikään idiootti, mutta itse kirjoitus vilisi kirjoitusvirheitä, oli epälooginen ja sisällöltään lapsellinen. En itsekään ole mikään mestarikirjoittaja, ja teen varmasti kirjoittaessa paljon virheitä, mutta kyllä oikeasti älykäs ihminen kirjoittaisi varmasti sekä ulkoisesti että sisällöltään hieman parempilaatuista tekstiä. 

[/quote] Apua. Nyt mä en vissiin oo sitten normaaliälyinen!?!?!? onkohan mulla joku aivovamma!?

Herrajeesus, mene syöttämään tuota potaskaa oikeesti jollekin joka sitä uskoo...

Se yks 20v joka täällä haki vaan oma kehuja itselleen, painamalla mua alaspäin, niin silläkään ei ollu omassa kommentissaan ees isot kirjaimet kohallaan...! :D niin paraskin saarnaamaan ja monenkin tekstissä vilisee kirjotusvirheitä ja ei oo kieliopillisesti oikein, mutta ei se tarkoita, että se ihminen ei voisi olla NORMAALIÄLYINEN... Ehkä hän ei ole vaan ollut äidinkielen tunnilla aikoinaan niin korva höröllä? Minä en ainakaan ollut. Mutta yrittääkö tälläsistä asiasta saarnaajat nyt täällä paikata sitten sitä, tämmösillä kirjotuksillaan joillekin ihmisille, kun heitä haukuttiin aikanaan hikipingoiksi...? kun keskittyivät niin tarkasti koulunkäyntiin ja opiskelivat siellä asioita. Jos haluaisi vetää tämän keskustelun ihan hölöhölö - asteelle, niin minä voisin seuraavaksi ruveta väittämään että on vaikka lievää katkeruutta ilmassa siitä mitä oma elämä on joillakin ihmisillä ollu joskus... Mutta en ymmärrä miksi? kai me kaikki ollaan nyt kuitenkin aikuisia ihmisiä jo ja käsitelty menneisyyden tapahtumat läpi. Eikä olla niistä enää katkeria tai mitään.

Tässä teille tätä jälkeenjääneisyyttä.

Vierailija
49/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voisi oikein pitää kenestäkään joka huutelee lapsille (olkoon sitten kiusaajia)kurkku suorana, että painu vittuun. Pitää puuttua, mutta keino on vähintäänkin kyseenalainen.

Vierailija
50/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hyvin mahdollista tuokin. Ihan sama se on minulle. Epävarmaa kannattaa minusta silti kannustaa etsimään tietoa temperamenteistä ja persoonallisuuksista avoimesti ja reippaasti. Hän korosti ettei ole älykäs. Kun ei selvästi ole myöskään typerys, tuollainen tunne ja epäilys tuskin on merkki oikeasta älyn puutteesta. Oikeasti typerät eivät tajua olevansa typeriä, ID-10T tuomion oikeutetusti saavat luulevat olevansa vähintään normaaliälyisiä. Annetuilla tiedoilla ei voi paljon päätellä, mutta aivan selvä mahdollisuus on tästä väärintulkinnasta.

23

Vierailija
51/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:17"]

Mä en voisi oikein pitää kenestäkään joka huutelee lapsille (olkoon sitten kiusaajia)kurkku suorana, että painu vittuun. Pitää puuttua, mutta keino on vähintäänkin kyseenalainen.

[/quote] Mä en taas ymmärrä miksi kiusaamista pitäisi hyssytellä? Luuletko että ne kiusaajat hyssyttelee kun ne kiusaa?

Vierailija
52/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:20"]

kuulostat paljon nuoremmalta kuin oletkaan. olisin voinut kirjoittaa jotain tämän tapaista yläkouluikäisenä. terkuin toinen 20v

[/quote]

Se on nykyään "yläaste", ei "yläkoulu". Ohikulkija...
[/quote]

Ei kun nykyään se on taas yläkoulu :)
T. Mun lapsi käy alakoulua

Vierailija
53/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:17"]

[/quote] Mä en taas ymmärrä miksi kiusaamista pitäisi hyssytellä? Luuletko että ne kiusaajat hyssyttelee kun ne kiusaa?
[/quote]

Sanoinko että hyssytellä? Saa sanoa tiukasti ja korottaa ääntäänkin, mutta eikö aikuisen pitäis olla se malli lapselle? Jos sieltäkin tulee sitä vittua.......

Vierailija
54/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:19"]

[/quote]

Hyvin mahdollista tuokin. Ihan sama se on minulle. Epävarmaa kannattaa minusta silti kannustaa etsimään tietoa temperamenteistä ja persoonallisuuksista avoimesti ja reippaasti. Hän korosti ettei ole älykäs. Kun ei selvästi ole myöskään typerys, tuollainen tunne ja epäilys tuskin on merkki oikeasta älyn puutteesta. Oikeasti typerät eivät tajua olevansa typeriä, ID-10T tuomion oikeutetusti saavat luulevat olevansa vähintään normaaliälyisiä. Annetuilla tiedoilla ei voi paljon päätellä, mutta aivan selvä mahdollisuus on tästä väärintulkinnasta.

23

[/quote] No minä en kyllä itsekään tiedä aina mitä olen.

Mutta entä jos olen joku poikkeus ja olen tyhmä ja tiedän olevani vähä-älyinen?

Epävarma kyllä olen. Se johtuu ehkä siitä että mua on kiusattu joskus. Ja sit kun sanotaan että sä oot sitä ja tätä, jälkeenjäänyt yms. Niin rupee pää pyörii ihan sekaisin. Mutta kukaan ei välitä.

Mutta epävarmuuden takia en tätä täällä kyllä kysele, oikeasti. Vaan ihan uteliaisuudesta tällä hetkellä.

Toivottavasti kaikki näkee nyt tämän kommentin ja lopettaa ilkeilyn. Mutta se tuskin lopettaa silti sitä kaikkien kanssa.

Vierailija
55/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:13"]

m

[/quote]

[/quote] Apua. Nyt mä en vissiin oo sitten normaaliälyinen!?!?!? onkohan mulla joku aivovamma!?

Herrajeesus, mene syöttämään tuota potaskaa oikeesti jollekin joka sitä uskoo...

Se yks 20v joka täällä haki vaan oma kehuja itselleen, painamalla mua alaspäin, niin silläkään ei ollu omassa kommentissaan ees isot kirjaimet kohallaan...! :D niin paraskin saarnaamaan ja monenkin tekstissä vilisee kirjotusvirheitä ja ei oo kieliopillisesti oikein, mutta ei se tarkoita, että se ihminen ei voisi olla NORMAALIÄLYINEN... Ehkä hän ei ole vaan ollut äidinkielen tunnilla aikoinaan niin korva höröllä? Minä en ainakaan ollut. Mutta yrittääkö tälläsistä asiasta saarnaajat nyt täällä paikata sitten sitä, tämmösillä kirjotuksillaan joillekin ihmisille, kun heitä haukuttiin aikanaan hikipingoiksi...? kun keskittyivät niin tarkasti koulunkäyntiin ja opiskelivat siellä asioita. Jos haluaisi vetää tämän keskustelun ihan hölöhölö - asteelle, niin minä voisin seuraavaksi ruveta väittämään että on vaikka lievää katkeruutta ilmassa siitä mitä oma elämä on joillakin ihmisillä ollu joskus... Mutta en ymmärrä miksi? kai me kaikki ollaan nyt kuitenkin aikuisia ihmisiä jo ja käsitelty menneisyyden tapahtumat läpi. Eikä olla niistä enää katkeria tai mitään.

Tässä teille tätä jälkeenjääneisyyttä.

[/quote]

Siis mitä mä luin? Ootko siis ap? Mä en tajunnu yhtään mitään tästä,  vai onko mulla nyt menny jotain pahasti ohi tässä ketjussa. En ole siis se jota lainasit, ihan sivustalukija vaan.

Vierailija
56/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:17"] Mä en voisi oikein pitää kenestäkään joka huutelee lapsille (olkoon sitten kiusaajia)kurkku suorana, että painu vittuun. Pitää puuttua, mutta keino on vähintäänkin kyseenalainen. [/quote] Mä en taas ymmärrä miksi kiusaamista pitäisi hyssytellä? Luuletko että ne kiusaajat hyssyttelee kun ne kiusaa? [/quote] Sanoinko että hyssytellä? Saa sanoa tiukasti ja korottaa ääntäänkin, mutta eikö aikuisen pitäis olla se malli lapselle? Jos sieltäkin tulee sitä vittua.......

[/quote] Minusta ei tuollasessa tilanteessa tarvii välttämättä olla esimerkkinä, pääasia että viesti menee perille. :) ja onhan se esimerkki sekin!

Otetaan nyt tilanteena myös esille vaikka sellanen, että sinä tulet vanhempana ulos kaupasta. Näet oman lapsesi siinä pihalla ja sitä kiusaa ja lyö sitä joku jässikkä! niin minulla ei kyllä hermo pitäisi. Se olisi ainut tilanne millon ruukaisin TODELLA tunteisiin, niin tunteisiin, että sillon kävisin varmasti käsiksi siihen joka löi mun lasta. KOSKA MUNHAN LASTA EI LYÖDÄ! Kun sanoin, että mun lapset ja mies ois mulle kaikki kaikessa ja niiden puolesta voisin tehdä mitä vaan.

Eikä tälläistä tekstiä koskaan kirjoita 12- tai 15-vuotias. Ei sen ikänen osaa vielä noin syvällisesti ajatella, tai ainakaan 12-vuotias, 15-vuotiaana minä osasin kyllä jo näitä asioita ajatella..

Vierailija
57/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:32"]

Ihan kiva mut onhan pillu sheivattu?

t. M29

[/quote] No empä viitti tässä ketjussa kuitenkaan tälläsiin kysymyksiin vastailla, ettei mee ihan hävyttömäks. :) se on ihan sama mitä sinä ajattelet siitä onko se sheivattu vai ei. Päätä itse.

Vierailija
58/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:17"] Mä en voisi oikein pitää kenestäkään joka huutelee lapsille (olkoon sitten kiusaajia)kurkku suorana, että painu vittuun. Pitää puuttua, mutta keino on vähintäänkin kyseenalainen. [/quote] Mä en taas ymmärrä miksi kiusaamista pitäisi hyssytellä? Luuletko että ne kiusaajat hyssyttelee kun ne kiusaa? [/quote] Sanoinko että hyssytellä? Saa sanoa tiukasti ja korottaa ääntäänkin, mutta eikö aikuisen pitäis olla se malli lapselle? Jos sieltäkin tulee sitä vittua.......

[/quote] Minusta ei tuollasessa tilanteessa tarvii välttämättä olla esimerkkinä, pääasia että viesti menee perille. :) ja onhan se esimerkki sekin!

Otetaan nyt tilanteena myös esille vaikka sellanen, että sinä tulet vanhempana ulos kaupasta. Näet oman lapsesi siinä pihalla ja sitä kiusaa ja lyö sitä joku jässikkä! niin minulla ei kyllä hermo pitäisi. Se olisi ainut tilanne millon ruukaisin TODELLA tunteisiin, niin tunteisiin, että sillon kävisin varmasti käsiksi siihen joka löi mun lasta. KOSKA MUNHAN LASTA EI LYÖDÄ! Kun sanoin, että mun lapset ja mies ois mulle kaikki kaikessa ja niiden puolesta voisin tehdä mitä vaan.

Eikä tälläistä tekstiä koskaan kirjoita 12- tai 15-vuotias. Ei sen ikänen osaa vielä noin syvällisesti ajatella, tai ainakaan 12-vuotias, 15-vuotiaana minä osasin kyllä jo näitä asioita ajatella..

[/quote]

Päinvastoin. Aikuinen ihminen tiedostaa, että omat tunteet ei oikeuta lyömään lasta. Tuo on juurikin sellaista settiä, mitä en toivoisi lukevani edes 15-vuotiaalta. Syvällisyys tuosta on kyllä kaukana. Anteeksi vain. En ole se jota lainasit, vaan kirjoitin aiemmin viestiin 54. Tosin en nyt vieläkään tajua, että mistä tässä ketjussa keskustellaan, mutta ilmeisesti olet ap. Joka tapauksessa tuollaiset ajatukset ja kirjoitukset eivät todellakaan ole mitään älykkäitä tai syvällisiä, vaan hyvin pinnallisia ja lapsellisia.

Vierailija
59/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen jonkun huutavan ulkona tuntemattomille lapsille niin pitäisin mahdollisesti vaarallisena, henkisesti epätasapainossa. Miksi ajattelet että koulumatka kiusaaminen kerrotaan kotona? Tai sinun huutaminen auttaa ketään? Olen opettanut lapsilleni että meistä on moneen ja osa voi olla vaarallisia, sinä kuuluisit niihin joita kannattaa vähän varoa.

Kiusaamiseen pitää puuttua muttei kuten sinä teet ja sinä tuomitset ja kiusaat puolestasi niitä jotka kiusaa etkä lopeta siihen vaan leimaat perheenkin.

Sinulla on ongelmia jotka kannattaa hoitaa ennenkuin saat lapsia. Miten kestäisitkään sen jos oma lapsesi jotakuta kiusaisi?

Vierailija
60/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju alkaa nyt pahasti muistuttaa asperger/down-jankkaajan ketjuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi