Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tykkäisit minusta ihmisenä?

Vierailija
28.12.2014 |

Olen pääasiassa kiltti, herkkä, mukava, ystävällinen ja iloinenkin. Toisinaan saatan olla ehkä myös hieman alakuloinen ja masentunut. Olen myös voimakastahtoinen, suorasanainen ja sanavalmis, mutta en kuitenkaan määräile muita, koska en haluaisi itseäni määräiltävän, oletan kuitenkin että ihmisiltä löytyy tietyt käytöstavat niin kun itseltänikin ja toimivat sitten sen mukaan ja kohteliaasti toisia kohtaan. Perseilyä en voi sietää. Olen puhelias, mutta sosiaalinen en niinkään, olen myös seksuaalinen ja tykkään tuoda sitä voimakkaasti ilmi. Olen myöskin avoin. Olen myös hieman tyhmä ja yksinkertainen, älyllisesti, mutta sydämen viisaus on taas suurempi ja tykkään auttaa ja kuunella ihmisiä. Olen luotettava ja rehellinen. Olen hyvin tunteellinen henkilö. Eläinrakas. Lapsistakin pidän, omia varmasti rakastaisin, mutta ei mua erityisesti lapsirakkaaksi voi kyllä kehua, äidillinen olen kyllä. Olen myös ovela. Huumorintajuakin minulla on ja välillä nauran ihan hupsuille jutuille, en tiedä ymmärtävätkö kaikki aina huumoriani. :D Väkivaltainen en ole, vaikka olen tempperamenttinen. Mieheni ja lapseni tulisivat olemaan mulle kaikki kaikessa. Pidän paljon liikunnasta ja terveistä elämäntavoista. En pidä edelleenkään niistä perseilijöistä, ilkeistä ihmisistä, sarkasmin heittäjistä ja niistä joilla on kova tarve tuomita muiden elämä ja vähän erilaisemmatkin valinnat... Mä olen tehnyt niitä elämässäni nimittäin ihan tarpeeksi. Ja olen myös hiukan omituinen ja oma rotuni.

Noniin... arvostelkaas nyt tämän perusteella vaikka sitten :-)

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ihan mukavalta tyypiltä. Ehkä en näin heteronaisena haluaisi nähdä ja kuulla seksuaalisuudestasi sen enempää, mutta muuten olet ihan ok.

Vierailija
62/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:17"] Mä en voisi oikein pitää kenestäkään joka huutelee lapsille (olkoon sitten kiusaajia)kurkku suorana, että painu vittuun. Pitää puuttua, mutta keino on vähintäänkin kyseenalainen. [/quote] Mä en taas ymmärrä miksi kiusaamista pitäisi hyssytellä? Luuletko että ne kiusaajat hyssyttelee kun ne kiusaa? [/quote] Sanoinko että hyssytellä? Saa sanoa tiukasti ja korottaa ääntäänkin, mutta eikö aikuisen pitäis olla se malli lapselle? Jos sieltäkin tulee sitä vittua.......

[/quote] Minusta ei tuollasessa tilanteessa tarvii välttämättä olla esimerkkinä, pääasia että viesti menee perille. :) ja onhan se esimerkki sekin!

Otetaan nyt tilanteena myös esille vaikka sellanen, että sinä tulet vanhempana ulos kaupasta. Näet oman lapsesi siinä pihalla ja sitä kiusaa ja lyö sitä joku jässikkä! niin minulla ei kyllä hermo pitäisi. Se olisi ainut tilanne millon ruukaisin TODELLA tunteisiin, niin tunteisiin, että sillon kävisin varmasti käsiksi siihen joka löi mun lasta. KOSKA MUNHAN LASTA EI LYÖDÄ! Kun sanoin, että mun lapset ja mies ois mulle kaikki kaikessa ja niiden puolesta voisin tehdä mitä vaan.

Eikä tälläistä tekstiä koskaan kirjoita 12- tai 15-vuotias. Ei sen ikänen osaa vielä noin syvällisesti ajatella, tai ainakaan 12-vuotias, 15-vuotiaana minä osasin kyllä jo näitä asioita ajatella..

[/quote]

Päinvastoin. Aikuinen ihminen tiedostaa, että omat tunteet ei oikeuta lyömään lasta. Tuo on juurikin sellaista settiä, mitä en toivoisi lukevani edes 15-vuotiaalta. Syvällisyys tuosta on kyllä kaukana. Anteeksi vain. En ole se jota lainasit, vaan kirjoitin aiemmin viestiin 54. Tosin en nyt vieläkään tajua, että mistä tässä ketjussa keskustellaan, mutta ilmeisesti olet ap. Joka tapauksessa tuollaiset ajatukset ja kirjoitukset eivät todellakaan ole mitään älykkäitä tai syvällisiä, vaan hyvin pinnallisia ja lapsellisia.

[/quote] Mistä ihmeestä pyytelet minulta oikeen anteeksi? :D ei tuollasesta tarvii anteeksi pyytää.

Mutta minä toimisin tuolla tavalla, sinä eri tavalla. :) Minä olisin tiikeriäiti, sinä voit olla lässynlää äiti ja mennä lässyttelemään vaan siihen väliin kun lastasi lyödään... Oikein hieno äiti! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:17"] Mä en voisi oikein pitää kenestäkään joka huutelee lapsille (olkoon sitten kiusaajia)kurkku suorana, että painu vittuun. Pitää puuttua, mutta keino on vähintäänkin kyseenalainen. [/quote] Mä en taas ymmärrä miksi kiusaamista pitäisi hyssytellä? Luuletko että ne kiusaajat hyssyttelee kun ne kiusaa? [/quote] Sanoinko että hyssytellä? Saa sanoa tiukasti ja korottaa ääntäänkin, mutta eikö aikuisen pitäis olla se malli lapselle? Jos sieltäkin tulee sitä vittua.......

[/quote] Minusta ei tuollasessa tilanteessa tarvii välttämättä olla esimerkkinä, pääasia että viesti menee perille. :) ja onhan se esimerkki sekin!

Otetaan nyt tilanteena myös esille vaikka sellanen, että sinä tulet vanhempana ulos kaupasta. Näet oman lapsesi siinä pihalla ja sitä kiusaa ja lyö sitä joku jässikkä! niin minulla ei kyllä hermo pitäisi. Se olisi ainut tilanne millon ruukaisin TODELLA tunteisiin, niin tunteisiin, että sillon kävisin varmasti käsiksi siihen joka löi mun lasta. KOSKA MUNHAN LASTA EI LYÖDÄ! Kun sanoin, että mun lapset ja mies ois mulle kaikki kaikessa ja niiden puolesta voisin tehdä mitä vaan.

Eikä tälläistä tekstiä koskaan kirjoita 12- tai 15-vuotias. Ei sen ikänen osaa vielä noin syvällisesti ajatella, tai ainakaan 12-vuotias, 15-vuotiaana minä osasin kyllä jo näitä asioita ajatella..

[/quote]

Päinvastoin. Aikuinen ihminen tiedostaa, että omat tunteet ei oikeuta lyömään lasta. Tuo on juurikin sellaista settiä, mitä en toivoisi lukevani edes 15-vuotiaalta. Syvällisyys tuosta on kyllä kaukana. Anteeksi vain. En ole se jota lainasit, vaan kirjoitin aiemmin viestiin 54. Tosin en nyt vieläkään tajua, että mistä tässä ketjussa keskustellaan, mutta ilmeisesti olet ap. Joka tapauksessa tuollaiset ajatukset ja kirjoitukset eivät todellakaan ole mitään älykkäitä tai syvällisiä, vaan hyvin pinnallisia ja lapsellisia.

[/quote] Ja otsikosta ja aloituksesta pitäisi kyllä älytä mitä tässä ketjussa keskustellaan, keskustelu nyt näköjään sitten ajautunut jollekin ihme raiteille, mutta ei minun toimestani vaan jonkun kirjoittajan vastauksesta... Minun aloituksestahan näkee, mitä minä tältä keskustelulta halusin. Mielipiteitä vaan itsestäni, miltä kuulostan rehellisen kuvauksen perusteella.

Vierailija
64/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:49"]

Tää ketju alkaa nyt pahasti muistuttaa asperger/down-jankkaajan ketjuja. 

[/quote]

Etusivullahan komeilee tämä http://www.vauva.fi/keskustelu/4353726/ketju/asperger_blogisti_mua_oikeasti_ahdistaa_niiden_sen_ystavien_puolesta Liekkö loukkaantunut, ja nyt yrittää "ovelasti" puijata ihmisiä kehumaan omaa persoonaansa?

Vierailija
65/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
66/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:47"]

Jos näen jonkun huutavan ulkona tuntemattomille lapsille niin pitäisin mahdollisesti vaarallisena, henkisesti epätasapainossa. Miksi ajattelet että koulumatka kiusaaminen kerrotaan kotona? Tai sinun huutaminen auttaa ketään? Olen opettanut lapsilleni että meistä on moneen ja osa voi olla vaarallisia, sinä kuuluisit niihin joita kannattaa vähän varoa. Kiusaamiseen pitää puuttua muttei kuten sinä teet ja sinä tuomitset ja kiusaat puolestasi niitä jotka kiusaa etkä lopeta siihen vaan leimaat perheenkin. Sinulla on ongelmia jotka kannattaa hoitaa ennenkuin saat lapsia. Miten kestäisitkään sen jos oma lapsesi jotakuta kiusaisi?

[/quote] Mitähän ongelmia? Kerro minulle. :)

Vierailija
67/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Luehan tämä kirjoittamani kommentti:

No minä en kyllä itsekään tiedä aina mitä olen.

Mutta entä jos olen joku poikkeus ja olen tyhmä ja tiedän olevani vähä-älyinen?

Epävarma kyllä olen. Se johtuu ehkä siitä että mua on kiusattu joskus. Ja sit kun sanotaan että sä oot sitä ja tätä, jälkeenjäänyt yms. Niin rupee pää pyörii ihan sekaisin. Mutta kukaan ei välitä.

Mutta epävarmuuden takia en tätä täällä kyllä kysele, oikeasti. Vaan ihan uteliaisuudesta tällä hetkellä.

Toivottavasti kaikki näkee nyt tämän kommentin ja lopettaa ilkeilyn. Mutta se tuskin lopettaa silti sitä kaikkien kanssa.

Oikeasti väität minun olevan asperger/ruma dove saippua!? MITÄ VITTUA IHMISET NYT OIKEASTI!?!?!? :D en voi enää muuta kun nauraa, menee nämä jutut niin ojasta allikoon... Tajuatko miksi ne menee?

Vierailija
68/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:51"]

Vaikutat ihan mukavalta tyypiltä. Ehkä en näin heteronaisena haluaisi nähdä ja kuulla seksuaalisuudestasi sen enempää, mutta muuten olet ihan ok.

[/quote] Kiitos. :) toivon mukaan et siitä sitten välittäisi, avoimella seksuaalisuudella tarkoitan seksikästä pukeutumista, ehkä joitakin kuvia ja keskustelua myös avoimesti seksistä... Mitä tietysti voi harrastaa myös naisten kanssa, ilman että siinä on mitään lesboilua! olisi todella kummallista ja surullista, jos nykypäivänä pitäisi olla myös ihan hiljaa seksistä... Kuin se olisi jokin synti mistä joutuu roviolle. Sehän olisi todella väärin! ja jos sinua häiritsisi jotkut sanomani asiat, toivon että pystyisit kertomaan niistä minulle suoraan. Kuten itsekin sanoin että arvostan suorasanaisuutta, parempi kertoa aina asioista suoraan, niin välttää monia väärinkäsityksiä, tilannetajua tietenkin käyttäen. :) 

Vierailija
69/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:02"]

Epävarma kyllä olen. Se johtuu ehkä siitä että mua on kiusattu joskus. Ja sit kun sanotaan että sä oot sitä ja tätä, jälkeenjäänyt yms. Niin rupee pää pyörii ihan sekaisin. Mutta kukaan ei välitä.

Mutta epävarmuuden takia en tätä täällä kyllä kysele, oikeasti. Vaan ihan uteliaisuudesta tällä hetkellä.

Toivottavasti kaikki näkee nyt tämän kommentin ja lopettaa ilkeilyn. Mutta se tuskin lopettaa silti sitä kaikkien kanssa.

Oikeasti väität minun olevan asperger/ruma dove saippua!? MITÄ VITTUA IHMISET NYT OIKEASTI!?!?!? :D en voi enää muuta kun nauraa, menee nämä jutut niin ojasta allikoon... Tajuatko miksi ne menee?

[/quote]

Voi toki olla, että tässä on syntymässä ihan uusi palstahullu.

Vierailija
70/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:56"]

[/quote]

Etusivullahan komeilee tämä http://www.vauva.fi/keskustelu/4353726/ketju/asperger_blogisti_mua_oikeasti_ahdistaa_niiden_sen_ystavien_puolesta Liekkö loukkaantunut, ja nyt yrittää "ovelasti" puijata ihmisiä kehumaan omaa persoonaansa?

[/quote] No noin vammanen ihminen, tuskin onnistuisi olemaan näin ovela. :)

Mutta ihan näin by the way - kysymys, loukkaantuisitko itse jos sinua kutsuttaisiin aspergeriksi tai downiksi? Vai olisitko silleen jeejee minä olen asperger ja down!!! :))) jos et oikeasti ole. Vastaa ihmeessä!

Vierailija
71/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:02"]

[/quote]

Voi toki olla, että tässä on syntymässä ihan uusi palstahullu.

[/quote] Justjoo... hulluhan minä olen, ja niin edes päin... Etkö sinäkään muuta keksi? Tuo hullu on mainittu aika monta kertaa jo tässä keskustelussa. Ei tunnu oikeasti paljon missään, kun suljen tämän koko keskustelun niin en muista näitä kommentteja enää sen jälkeen. :D Mä oon kuule kokenu omasta nuoresta iästä huolimatta sen verran kaikkea paskaa.. että ei tälläinen palsta-sekoilu henkistä haavaa tee. =)

Jännää että jotkut ihmiset saa kuitenkin tuollaisesta kommentoinnista nautinnon?

Tämä on ihan tosi asia.

Vierailija
72/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:56"]

[/quote]

[/quote] No noin vammanen ihminen, tuskin onnistuisi olemaan näin ovela. :)

Mutta ihan näin by the way - kysymys, loukkaantuisitko itse jos sinua kutsuttaisiin aspergeriksi tai downiksi? Vai olisitko silleen jeejee minä olen asperger ja down!!! :))) jos et oikeasti ole. Vastaa ihmeessä!

[/quote]

Kyllä loukkaantuisin totta kai, mutta ehkä myös hieman tarkistaisin omaa ulosantiani.  Tai ainakin lopettaisin kirjoittelut lasten lyömisistä yms.

Vierailija
73/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oot varmaan ihan perus. Ei mitään mielenkiintoista, ei mitään ärsyttävää, ei mitään kiinnostavaa. Tavis. Ihan fine.

Vierailija
74/74 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset