Onko huono asia jos tyttöystävä joskus antaa pillua vain sen takia että miestä panettaa?
Oon mies ja mua tekee mieli pillua melkein joka ilta ja monesti se on vain nopea 5min sessio ja sitten ilta jatkuu normaalisti. Tänään tyttöystävä kertoi ettei häntä puoliakaan kerroista oikeastaan tee mieli mutta tekee sen kuitenkin tyydyttääkseen mut.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
No mitäs sinä sitten hänelle teet?
Yleensä laitan liukkaria ja panen takaapäin 3-5min ja homma on sitten siinä. Joskus pidemmän kaavan kautta mutta monesti näin.
Kuulostaa sairaalta suhteelta, mutta senhän tajusit jo itsekin, kun julkisesti asiaa kysyt.
No yleensä suostumisseksi ei kaikkia miehiäkään kiinnosta. Lisäksi jos sitä on noin jatkuvasti viittaa siihen, ettei nainen näe seksiä itselleen nautinnollisena ja merkityksellisenä asiana. Suostuu ehkä, koska ei jaksa vonkausta.
Olen vastaavassa tilanteessa menettänyt kaiken kiinnostukseni miestä kohtaan, mitä ei muissa parisuhteissa käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä laitan liukkaria ja panen takaapäin 3-5min ja homma on sitten siinä. Joskus pidemmän kaavan kautta mutta monesti näin.
Vttu mikä pelle
Jos alkaa panettaa niin pitää äkkiä mennä avioliittoon ettei tule avioliiton ulkopuolisesti pantua
En minäkään ole koskaan kieltäytynyt. On ihan normaalia, että välillä pannaan nopeasti ja välillä pidempään, kunhan kokonaisuus pysyy tasapainossa.
On se huono asia. Tunkeudut toisen kehoon liukuvoiteen avulla, vain masturboidaksesi.
Miehillä ei tunnu aina olevan mitään käryä siitä, miltä tuollainen naisesta tuntuu. Saa inhoamaan ensin seksiä ja lopulta koko miestä.