Mitä tykkäisit minusta ihmisenä?
Olen pääasiassa kiltti, herkkä, mukava, ystävällinen ja iloinenkin. Toisinaan saatan olla ehkä myös hieman alakuloinen ja masentunut. Olen myös voimakastahtoinen, suorasanainen ja sanavalmis, mutta en kuitenkaan määräile muita, koska en haluaisi itseäni määräiltävän, oletan kuitenkin että ihmisiltä löytyy tietyt käytöstavat niin kun itseltänikin ja toimivat sitten sen mukaan ja kohteliaasti toisia kohtaan. Perseilyä en voi sietää. Olen puhelias, mutta sosiaalinen en niinkään, olen myös seksuaalinen ja tykkään tuoda sitä voimakkaasti ilmi. Olen myöskin avoin. Olen myös hieman tyhmä ja yksinkertainen, älyllisesti, mutta sydämen viisaus on taas suurempi ja tykkään auttaa ja kuunella ihmisiä. Olen luotettava ja rehellinen. Olen hyvin tunteellinen henkilö. Eläinrakas. Lapsistakin pidän, omia varmasti rakastaisin, mutta ei mua erityisesti lapsirakkaaksi voi kyllä kehua, äidillinen olen kyllä. Olen myös ovela. Huumorintajuakin minulla on ja välillä nauran ihan hupsuille jutuille, en tiedä ymmärtävätkö kaikki aina huumoriani. :D Väkivaltainen en ole, vaikka olen tempperamenttinen. Mieheni ja lapseni tulisivat olemaan mulle kaikki kaikessa. Pidän paljon liikunnasta ja terveistä elämäntavoista. En pidä edelleenkään niistä perseilijöistä, ilkeistä ihmisistä, sarkasmin heittäjistä ja niistä joilla on kova tarve tuomita muiden elämä ja vähän erilaisemmatkin valinnat... Mä olen tehnyt niitä elämässäni nimittäin ihan tarpeeksi. Ja olen myös hiukan omituinen ja oma rotuni.
Noniin... arvostelkaas nyt tämän perusteella vaikka sitten :-)
Kommentit (74)
Tämän ketjun perusteella, en pitäisi sinusta.
Öhöm, luettuani tuon litanian mieleen jäi se, että sanot olevasi tyhmä ja hyvin seksuaalinen ja tykkäät tuoda seksuaalisuuttasi esiin. Kuulostat tämän perusteella tyrkyltä blondilta?
"Perseily" on ällöttävä sana. Mitä se edes tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:46"]
Öhöm, luettuani tuon litanian mieleen jäi se, että sanot olevasi tyhmä ja hyvin seksuaalinen ja tykkäät tuoda seksuaalisuuttasi esiin. Kuulostat tämän perusteella tyrkyltä blondilta?
"Perseily" on ällöttävä sana. Mitä se edes tarkoittaa?
[/quote] Sitä että käyttäydytään päin persettä. Ei ole mitään käytöstapoja ja ollaan oikein tahallaan ilkeitä toisia kohtaan.. En voi ymmärtää esim. sellasia räkänokka kakaroita jotka tuolla talvella kiusaa esim. yhtä lasta, heittelee sen pipoa lumihankeen, kastelee sen ja toinen on ihan avuton ja toisella on kylmä... Sitten räkä paska naurua siihen päälle. Tekisi mieli hakata jokainen tuollainen nulikka, jonka kohdalla vanhemman kasvatus on menny nii pieleen jos sitä on ikinä ollukaan.
Ja olen kyllä myös ehkä hieman tyrkky blondi. :) hiustenväri on ainakin blondi ja olen luonnollisesti myös blondi.
Et ole väkivaltainen, mutta mielesi tekisi hakata huonosti käyttäytyvät lapset.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:56"]
[/quote] Jep, itsehillintä siis toimii. Mutta kyllä päässä kiehahtaa jos näkee tuommosta apinointia ja toinen herkkä lapsi menee itku silmässä kotia kohti ja tietää taas minkälainen paska koulupäivä on huomennakin eessä ja koulumatka kotia sieltä, jos on joutunu sanonko mikskä... tollasten persläjien silmätikuks... Niin voi vittu!
Ja onneksi olen kyllä puuttunut näihin tilanteisiin, mutta vaan verbaallisesti. Olen huutanut täyttä kurkkua niille kakaroille, että haista sinä nyt pitkä vittu ja mene kotias siitä, ellet halua lisää ongelmia!!! kun tieto menee äidille ja isälle. Ja ottanut sen pipon käsistä pois ja ojentanut sille jota kiusattiin ja kävellyt loppumatkan sen kanssa kotiin, jos ei ole itsellä ollut kiire minnekään... Niin ja olen 20-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:56"]
[/quote] Jep, itsehillintä siis toimii. Mutta kyllä päässä kiehahtaa jos näkee tuommosta apinointia ja toinen herkkä lapsi menee itku silmässä kotia kohti ja tietää taas minkälainen paska koulupäivä on huomennakin eessä ja koulumatka kotia sieltä, jos on joutunu sanonko mikskä... tollasten persläjien silmätikuks... Niin voi vittu!
Ja onneksi olen kyllä puuttunut näihin tilanteisiin, mutta vaan verbaallisesti. Olen huutanut täyttä kurkkua niille kakaroille, että haista sinä nyt pitkä vittu ja mene kotias siitä, ellet halua lisää ongelmia!!! kun tieto menee äidille ja isälle. Ja ottanut sen pipon käsistä pois ja ojentanut sille jota kiusattiin ja kävellyt loppumatkan sen kanssa kotiin, jos ei ole itsellä ollut kiire minnekään... Niin ja olen 20-vuotias.
[/quote] Ja siis sen takia en voisi ikinä hakata ketään, koska olen aivan liian herkkä ja nössö siihen, mutta verbaalinen puoli kyllä toimii.
Pikaisesti luin ja siinä taidettiin mainita aikalailla lähes kaikki adjektiivit, jolla ihmistä voi kuvailla. Vaikutat tavallistakin tavallisemmalta. Tai mikään piirre ei erityisesti hypännyt silmään.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:03"]
Älä tee lapsia Tuksu.
[/quote] Sori vain mutta en oo tuksu. :) millä perustein oisin?
Aika normaali, sopeutunut ihminen.Harmiton, kultaisen keskitien kulkija. Potentiaalia kyllä on varmasti enempäänkin. Mutta jos olet tyytyväinen itseesi, muiden mielipiteillä ei hirveästi ole merkitystä.
Ihmisellä on usein taipumus arvioida itseään toisin kuin miten muut hänet arvioivat...
Ainakin tunnut olevan niin täynnä itseäsi ettei raamit taida oikein riittää.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:13"]
Ihmisellä on usein taipumus arvioida itseään toisin kuin miten muut hänet arvioivat...
[/quote] No miten sinä arvioisit minut?
Vaikeaa on sanoa, kun tietää piirteesi vain paperilla. Sanotaan nyt vaikka, että tuskin pitäisin sinusta, koska yksinkertaiset ihmiset usein ärsyttävät minua. Toki tämä luonteenpiirre on omaa heikkouttani. Heitän myös paljon sarkastisia kommentteja, joten tuskin olisimme samalla aaltopituudella.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:14"]
Ainakin tunnut olevan niin täynnä itseäsi ettei raamit taida oikein riittää.
[/quote] No kirjotin kyllä aika lyhyen tekstin, raamit riitti siis oikeen hyvin. :)
Kuulostit siltä, että voisin tykätäkin, kunnes:
"En pidä edelleenkään niistä perseilijöistä, sarkasmin heittäjistä ja niistä joilla on kova tarve tuomita muiden elämä ja vähän erilaisemmatkin valinnat..." kuvailit minut :) Itselläni on hyvin korkea moraali, joten saatan tuomita ihmisiä typerästä käytöksestä (esim. pettäminen yms.). Sinä kutsuisit heitä perseilijöiksi.
Olet lapsekas ja itsekeskeinen. Huomionhakija. En tykkää.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:16"]
Vaikeaa on sanoa, kun tietää piirteesi vain paperilla. Sanotaan nyt vaikka, että tuskin pitäisin sinusta, koska yksinkertaiset ihmiset usein ärsyttävät minua. Toki tämä luonteenpiirre on omaa heikkouttani. Heitän myös paljon sarkastisia kommentteja, joten tuskin olisimme samalla aaltopituudella.
[/quote] No emme todellakaan olisi samalla aaltopituudella. Miksi käyttää sarkasmia, kun voi sanoa suoraankin asiat niin kun ne oikeasti on?
Oli niin ristiriitaisuuksia täynnä tuo teksti että en tiedä mikä on totta ja mikä ei. En usko että meistä tulis hyviä kavereita. Mutta mä olenkin vaan yks av-mamma.Tärkeempää on mitä sun lähipiiris ajattelee susta.