Miksi on niin vaikea löytää mies
Olen kolmekymppinen 2 lapsen äiti. Erosin pitkästä suhteesta 3 vuotta sitten. Nyt oon 1,5 vuotta ollu tinderissä.
Oon käyny treffeillä jo ainakin 15 eri miehen kanssa, joidenkin kanssa vain yhdet treffit, muutamien kanssa useammat. Mutta silti suurin osa tapailusta loppuu kolmansien treffien jälkeen. En etsi mitään väkisin, mutta tottakai toivon että löytyisi pidempiaikainen suhde.
Tapailut on usein loppunut siihen että on nähty muutaman kerran, ollut kivaa, viestitelty paljon ja mies vaan yhtäkkiä ei enää ehdi nähdä tms. Eli ei halua nähdä. En vaan tiedä missä vika kun aiemmat treffit ollut kivat ja viestittely jatkunut.
Itselläkään ei ole ketään kohtaan tullut sitä ihastumista ensisilmäyksellä, tai niitä perhosia vatsanpohjaan, mutta oon miettinyt että tarviiko niitä välttämättä tulla. On vaan niin vaikeaa tää deittailua nykyään.
Haluaisin kovasti parisuhteen, mutta sitä ei vaan löydy. Miehet aina kehunut, että olen kaunis, hauska ja mukava tms, silti jutut loppuu lyhyeen.
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
olet liian nirso.
Se että miehet eivät kiinnostu sinusta tuon enempää, kertoo siitä että tavoittelet tasoasi paljon ylempänä olevia.
Kuvasi ja profiilisi tinderissä saattavat johtaa harhaan miehiä, kun kuitenkin lähtevät tapaamaan ainakin kerran...Ovatko ne ajan tasalla, ja realistisia?
Tässä ihan karuja faktoja sinulle.
Eräs tuntemani kolmekymppinen nainen on ollut sinkkuna koko sen ajan kun olen hänet tuntenut...vuosia.
Kuitenkin "haku päällä" on hänellä ollut.
Tämä nainen ei todellakaan ole mikään huippusaalis, vaan päin vastoin...En nyt lähde sen enempää tarkentamaan.
Noh, hän kerran esitteli minulle tinderiään ja matcheja siellä.
Olin kuin ällikällä lyöty, nimittäin oikeastaan kaikki matchit olivat vain jotain miesmalli-pankkiirilääkäreitä...Juuri sellaisia kuin voisi tuon stereotypian olevan. Yhtään tavista en bongannut. Ja niitä matcheja oli _paljon_
Tuo nainen osaa kusettaa kuvillaan tinderissä erittäin paljon, saattaisin itsekin swaipata hänet oikealle ellen paremmin tietäisi.
Syy hänen sinkkuuteensa kuitenkin selvisi kertaheitolla...Kukaan niistä miehistä ei varmasti tapaa häntä uudelleen sen ensimmäisen kerran jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin skippaan kaikki isät, joilla on enemmän, kun 1 lapsi.
N 38
yhden lapsen äiti
Miksi ?
Mulla on 3 täysikäistä lasta. haittaisko nuo.
Ai mutta on mulla viellä yksi lapsi ´. Olen yrittäjä
M45
No ei tarvi välttänättä olla mitenkään hyvännäköinen tai muuten erityisen "tasokas", vaan kyse voi olla siitäkin että jollekin ihmistyypeille on enemmän mahdollisia kumppaniehdokkaita kuin toisille, ja jonkun kanssa sitten natsaa. Esim lähihoitajalle on enemmän potentiaalisia miehiä kuin taiteilijalle.
Vierailija kirjoitti:
No eihän niitä löydä nuoremmatkaan. Miehet ovat äärettömän nirsoja. Yli 50 vuotiaille kelpaa vain alaikäiset jne. Miehet yliarvioivat tasonsa eivät naiset.
Olen aivan samaa mieltä. Samaa ikäluokkaa oleva nainen ei kelpaa. Naisen pitää olla nuori, tiukka, pitkätukkainen ja muodikkaasti pukeutuva jne. Olla urheilullinen ennen kaikkea. Henkisillä ominaisuuksilla ei ole tässä sojaa.
Mihin ap tarvitsee miestä? Lapset on jo tehty ja edellisestä ukosta päästy eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän niitä löydä nuoremmatkaan. Miehet ovat äärettömän nirsoja. Yli 50 vuotiaille kelpaa vain alaikäiset jne. Miehet yliarvioivat tasonsa eivät naiset.
Olen aivan samaa mieltä. Samaa ikäluokkaa oleva nainen ei kelpaa. Naisen pitää olla nuori, tiukka, pitkätukkainen ja muodikkaasti pukeutuva jne. Olla urheilullinen ennen kaikkea. Henkisillä ominaisuuksilla ei ole tässä sojaa.
Eiköhän tuo kerro enemmän sinusta ja miesmaustasi. Harva mies edes tietää millainen pukeutuminen on muodissa.
ohis
Miksi lähtisin elättämään ja leikkimään isää toisen miehen jälkikasvulle? Tinder on varmaan tyhmin paikka tarjota itseään jos on perhettä. Taitaa muutenkin olla pikaseksin hakuun tarkoitettu.
Tinder kuvat on ihan ajan tasalla. Moni mies on sanonut että vielä parempi livenä kun kuvissa. Eli ei nyt ole kyse siitä, että kuvat antaisivat eri käsityksen, kuin mitä todellisuus on. Yleensä miehet haluavat ainakin ne toiset treffit, joskus jopa enemmän, mutta sitten kuitenkin aika alkuun koko homma loppuun, ilman mitään selitystä tai kunnon syytä miksi. Luulen, että tarjonta on niin laaja, että kukaan ei lopulta pysty keskittymään yhteen ihmiseen pidempää. Luultavasti sitten ne lapsettomat mukavat naiset menevät mun ohi ja siksi mikään ei etene pidemmälle.
Ap
Tai sitten oot liian innokas? Ehkä hitaampi tahti sopisi paremmin
Vierailija kirjoitti:
Tinder kuvat on ihan ajan tasalla. Moni mies on sanonut että vielä parempi livenä kun kuvissa. Eli ei nyt ole kyse siitä, että kuvat antaisivat eri käsityksen, kuin mitä todellisuus on. Yleensä miehet haluavat ainakin ne toiset treffit, joskus jopa enemmän, mutta sitten kuitenkin aika alkuun koko homma loppuun, ilman mitään selitystä tai kunnon syytä miksi. Luulen, että tarjonta on niin laaja, että kukaan ei lopulta pysty keskittymään yhteen ihmiseen pidempää. Luultavasti sitten ne lapsettomat mukavat naiset menevät mun ohi ja siksi mikään ei etene pidemmälle.
Ap
Tämä on nyt sanottu moneen kertaan, mutta Tinderin omat tilastot kertovat saman kuin miesten kokemukset:
Vain osalla miehistä on mistä valita Tinderistä. Ja se osuus miehistä on n. 10%.
Suurin osa saa erittäin vähän matcheja ja sitäkin vähemmän treffejä.
Eli tuo kertoo suoraan millaisia miehiä tavoitelet. Niitä komistuksia. No, niin, kuten itsekin totesit - niillä miehillä on mistä valita. Ja muut eivät sinulle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota vaativat - ja myös saavat - ne Tinderin komistukset jotka ovat nauttineet seikkailuista kolmekymppisiksi tai vanhemmiksikin ja haluavat viimein pariutua. Eli ainoat miehet joita te naiset haluatte.
Muut on jo swaipattu vasemmalle, joten on ihan sama onko jollain taviksista/luusereista epärealistisia vaatimuksia. Et koskaan kuule niistä.
Sullahan oli mies. Mihin oot hänet jättänyt? Luulitko, että kolmikymppisenä yh:na miehet kilpailevat päästäkseen pysyvään suhteeseen sinun, lastesi ja exäsi kanssa?
Tinder on todella huono mt:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä on nyt sanottu moneen kertaan, mutta Tinderin omat tilastot kertovat saman kuin miesten kokemukset:
Vain osalla miehistä on mistä valita Tinderistä. Ja se osuus miehistä on n. 10%.
Eli tuo kertoo suoraan millaisia miehiä tavoitelet. Niitä komistuksia. No, niin, kuten itsekin totesit - niillä miehillä on mistä valita. Ja muut eivät sinulle kelpaa.
Tinderissä on vaan silti oltava? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En edelleenkään tavoittele niitä komistuksia, tykkään niistä miehistä jotka miellyttää silmää. Ovat siis ihan tavallisia miehiä. Kuten aiemmin sanoin, niin en ymmärrä miksi minun pitäisi mennä treffeille niiden kanssa, jotka eivät miellytä silmää. Tottakai luonne yms on tärkeä, mutta tärkeää on myös se että toinen näyttää minun silmissä hyvältä, näin toivon myös toisinpäin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sullahan oli mies. Mihin oot hänet jättänyt? Luulitko, että kolmikymppisenä yh:na miehet kilpailevat päästäkseen pysyvään suhteeseen sinun, lastesi ja exäsi kanssa?
No elämä ei aina mene niinkuin suunnittelee, mieluummi lähden huonosta ja väkivaltaisesta suhteesta ja olen sitten yksin, kuin jään siihen pilaamaan elämäni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En edelleenkään tavoittele niitä komistuksia, tykkään niistä miehistä jotka miellyttää silmää. Ovat siis ihan tavallisia miehiä. Kuten aiemmin sanoin, niin en ymmärrä miksi minun pitäisi mennä treffeille niiden kanssa, jotka eivät miellytä silmää. Tottakai luonne yms on tärkeä, mutta tärkeää on myös se että toinen näyttää minun silmissä hyvältä, näin toivon myös toisinpäin.
ap
Treffipalvelu OcCupidin tutkimuksen mukaan naiset näkevät <1% miehistä komistuksina ja 80% keskitasoa rumempina.
Sinun silmissäsi tavallinen mies on yksi niistä komistuksista, jos nyt ei ihan kalsarimallitasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
ap
Treffipalvelu OcCupidin tutkimuksen mukaan naiset näkevät <1% miehistä komistuksina ja 80% keskitasoa rumempina.
Sinun silmissäsi tavallinen mies on yksi niistä komistuksista, jos nyt ei ihan kalsarimallitasoa.
Juurikin tämä.
"Tavoittelen ihan tavallisia miehiä enkä komistuksia".
Tarkoittaa: en tavoittele kalsarimallin tasoisia miehiä.
Mutta kun ne kalsarimallit ovat top 1% elleivät top 0,1%. Top 10% on "tavallinen mies" joka miellyttää monen muunkin naisen silmää.
Sen voin sanoa, että jos Tinderissä joku mies vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se pitää paikkansa.
Voi vaihtaa naiseen, voi toimia helpommin suhde kahden lapsen kanssa.