Miksi on niin vaikea löytää mies
Olen kolmekymppinen 2 lapsen äiti. Erosin pitkästä suhteesta 3 vuotta sitten. Nyt oon 1,5 vuotta ollu tinderissä.
Oon käyny treffeillä jo ainakin 15 eri miehen kanssa, joidenkin kanssa vain yhdet treffit, muutamien kanssa useammat. Mutta silti suurin osa tapailusta loppuu kolmansien treffien jälkeen. En etsi mitään väkisin, mutta tottakai toivon että löytyisi pidempiaikainen suhde.
Tapailut on usein loppunut siihen että on nähty muutaman kerran, ollut kivaa, viestitelty paljon ja mies vaan yhtäkkiä ei enää ehdi nähdä tms. Eli ei halua nähdä. En vaan tiedä missä vika kun aiemmat treffit ollut kivat ja viestittely jatkunut.
Itselläkään ei ole ketään kohtaan tullut sitä ihastumista ensisilmäyksellä, tai niitä perhosia vatsanpohjaan, mutta oon miettinyt että tarviiko niitä välttämättä tulla. On vaan niin vaikeaa tää deittailua nykyään.
Haluaisin kovasti parisuhteen, mutta sitä ei vaan löydy. Miehet aina kehunut, että olen kaunis, hauska ja mukava tms, silti jutut loppuu lyhyeen.
Kommentit (239)
Miehet on eläimiä jotka etsivät vaan patjaa. Et jaa luukkuasi heti ekalla deitillä, joten ukot siirtyy eteenpäin kuola poskella.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on eläimiä jotka etsivät vaan patjaa. Et jaa luukkuasi heti ekalla deitillä, joten ukot siirtyy eteenpäin kuola poskella.
No tän oon huomannut, sittenku hommat etenee sänkyyn ni nähdään ehkä vielä kerran sen jälkeen mut siihen se sit jää.
Tuntuu ettei kukaan etsi tosissaan vaikka niin väittää. Oon ollu avoin ja tavannut erilaisia ihmisiä ja nähnyt vielä uudestaan vaikka mies ei heti sytyttänyt. Nirso en siis ole.
Ap
Hyvän miehen löytäminen on vaikeaa
Kyllä se siitä. Vaikutat tosi fiksulta. Sekin voi olla ongelma, jos miehet ajattelevat, että ei tuollainen fiksu likka kuitenkaan minua katsele.
Ystävättäreni, joka sitten löysikin sen tinderin kautta aviomiehen, ja moni ystävänsä oli sieltä paljon etsinyt, sanoi, että turha törsätä aikaa joihinkin toisiin treffeihin jne. että sen tietää heti melkein tavatessa, kenen kanssa sopii yhteen. Että kannattaa sopia mahdollisimman paljon niitä treffejä vaan ja mennä vaikka lounastauolla kahveille, niin sen huomaa onko kiinnostusta vai ei. Sitten voi kohteliaasti sanoa, että olet kiva ihminen, mutta ei natsaa "silleen".
Rakkaushan on pitkälti mm. hajuaistista riippuvaa. Ei siinä kuvat ja tottumus auta. On tai ei. Geeneistä kiinni.
Ootko tapaillut lapsettomia? Ne hakee yleensä lapsetonta kumppania.
Olen kolmekymppinen 2 lapsen äiti. Lopetin lukemisen tähän.
Tinderissä ja baarissa miehet etsii vain panopuuta. Jos annat, olet hüorra. Jos et, olet pihtari ja tapailu loppuu siihen.
He joko eivät olleet kiinnostuneita, tai joku toinen vaikutti kiinnostavammalta. Tinderissä on niin paljon ihmisiä, että moni vain jatkaa siellä etsintää loputtomasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se siitä. Vaikutat tosi fiksulta. Sekin voi olla ongelma, jos miehet ajattelevat, että ei tuollainen fiksu likka kuitenkaan minua katsele.
Ystävättäreni, joka sitten löysikin sen tinderin kautta aviomiehen, ja moni ystävänsä oli sieltä paljon etsinyt, sanoi, että turha törsätä aikaa joihinkin toisiin treffeihin jne. että sen tietää heti melkein tavatessa, kenen kanssa sopii yhteen. Että kannattaa sopia mahdollisimman paljon niitä treffejä vaan ja mennä vaikka lounastauolla kahveille, niin sen huomaa onko kiinnostusta vai ei. Sitten voi kohteliaasti sanoa, että olet kiva ihminen, mutta ei natsaa "silleen".
Rakkaushan on pitkälti mm. hajuaistista riippuvaa. Ei siinä kuvat ja tottumus auta. On tai ei. Geeneistä kiinni.
Toivotan loputtomasti uusia ensitreffejä naisille (ja miehille?) jotka jokaisten ensitreffien jälkeen kerta kerran jälkeen toteavat "ei suuria tunteita".
"Miksi tavallinen perusmies ei kelpaa nykynaiselle?"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d879f566-77d9-4c21-930c-76e37b…
Ne sun kaksi lasta - vaikka olisivat kuinka ihania- karkottavat sinkkumiehen. Mies haluaa omia lapsiaan. Mutta jos löydät eronnut miehen, jolla on jo lapsia - voisit onnistua
Onko AP:lla tullut mieleen kokeilla muitakin deittisovelluksia kuin sitä "Tinderiä", jossa itsessäänkään tuskin kannattaa loputtomasti roikkua?
Ja lähesty miehiä elävässä elämässä:)
Ei kukaan halua sellasta jolla on kakaroita. Piste.
Kuka mies haluasi tilanteeseen jossa on kolme käskyttäjää ja kahdelle niistä ei saa sanoa mitään kun ei ole heidän isä ja ei ole oikeutta sanoa mitään.
Ymmärrän kyllä naisten näkökulman kun onhan se mukavaa että saa työläisen auttamaan lasten kasvattamisessa ja elämisen maksamisessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tän oon huomannut, sittenku hommat etenee sänkyyn ni nähdään ehkä vielä kerran sen jälkeen mut siihen se sit jää.
Tuntuu ettei kukaan etsi tosissaan vaikka niin väittää. Oon ollu avoin ja tavannut erilaisia ihmisiä ja nähnyt vielä uudestaan vaikka mies ei heti sytyttänyt. Nirso en siis ole.
Ap
Eli he saivat sulta s****ä ennen minkäänlaisen kipinän syttymistä. Se on kuule väärä järjestys. Ne viimeiset treffit ovat olleet ns. säälitreffit miesten puolelta.
Kompaan tuota, että mahdollisimman paljon vaan treffeille. Tinderistä en tiedä kun en siellä ole koskaan käynyt mutta nettitreffeillä paljonkin. Löysin sieltä 15 vuotta sitten miehen (olimme molemmat 2 lapsen huoltajia). En laskenut kuinka monet treffit kävin ja montako tapasin.
Älä jää tuleen makaamaan. Itsellä oli joskus samana päivänä kahdet treffit. Minusta ekoilla treffeillä on pääasia tavata ja nähdä onko toinen oikeasti sitä mitä sanoo ja esim. se miten käyttäytyy vaikkapa jossain kahvilla ollessa muita ihmisiä kohtaan, miten puhuu - kaikki se selviää muutamassa minuutissa. Kahvikupillisen aikana sitten selviää jo paljon muuta. Esim. yksi piti yksinpuhelua ja haukkui vaan eksäänsä. No se oli kiitti, moi. Kerran tuli työkaverin eksä, minä tunnistin hänet kun oli vähän aikaa kertonut itsestään. Ei vaan natsannut...
Lapset on esteenä. Monesti edes sellainen mies jolla on jo lapsia ei halua lisää niitä perheeseensä. Ja onhan se nyt painajainen jos pitää löytää kämppä minne mahtuu tyyliin 5 lasta molempien edellisistä liitoista.
Ot. Mutta:
Jännästi vain naisen statukseen vaikuttaa ne lapset. Näillä lapsilla on myös isäkin. Ihan vastaavasti eronnut, yh-mies, kahden lapsen isä. Mutta miehen kanssa onkin tässä tilanteessa helpompi olla, koska uusi nainen saa hänet ”hylkäämään” lapset ja mies on täten vapaampi kulkemaan jne. Hienosti erityisesti miehiltä ajateltu, vastuuttomuus ja idiotismi paistaa läpi. Nainen on tässä tilanteessa aina ”säälittävä yh, joka ei kelpaa kenellekään” ja miehen status sinkku.
Ehkä oot liian nirso, tinder on pullollaan miehiä mutta naiset on yleensä liian vaativia eikä kukaan kelpaa.