Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin vaikea löytää mies

Vierailija
20.10.2021 |

Olen kolmekymppinen 2 lapsen äiti. Erosin pitkästä suhteesta 3 vuotta sitten. Nyt oon 1,5 vuotta ollu tinderissä.

Oon käyny treffeillä jo ainakin 15 eri miehen kanssa, joidenkin kanssa vain yhdet treffit, muutamien kanssa useammat. Mutta silti suurin osa tapailusta loppuu kolmansien treffien jälkeen. En etsi mitään väkisin, mutta tottakai toivon että löytyisi pidempiaikainen suhde.
Tapailut on usein loppunut siihen että on nähty muutaman kerran, ollut kivaa, viestitelty paljon ja mies vaan yhtäkkiä ei enää ehdi nähdä tms. Eli ei halua nähdä. En vaan tiedä missä vika kun aiemmat treffit ollut kivat ja viestittely jatkunut.

Itselläkään ei ole ketään kohtaan tullut sitä ihastumista ensisilmäyksellä, tai niitä perhosia vatsanpohjaan, mutta oon miettinyt että tarviiko niitä välttämättä tulla. On vaan niin vaikeaa tää deittailua nykyään.

Haluaisin kovasti parisuhteen, mutta sitä ei vaan löydy. Miehet aina kehunut, että olen kaunis, hauska ja mukava tms, silti jutut loppuu lyhyeen.

Kommentit (239)

Vierailija
101/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydät, sitten kun et enää etsi.

Vierailija
102/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin huvittavaa, kun valitetaan että tavikset ei kelpaa naisille, naiset haluaa jotain prinssiä, ne etsii tasoaan parempia, niillä on rima niin korkealla. 

Sitten kun alemman tason tavismies kelpaisikin, niin mies: HYI, en huoli naista jolla on lapsia!

yh ei ole pelkkä nainen vaan paketti, jossa tulee elätettäväksi toisen miehen lapset ja nainen, joka ei kyennyt elämään yhdessä edes lasten isän kanssa.

Kaikki vapaat ihmiset on sellaisia, jotka eivät ole kyenneet elämään yhdessä kenenkään kanssa, jos tolle linjalle lähdetään. Aloittaja ei etsi elättäjää. Jos joku vastoin tahtoaan on nakitettu jollekin yh:lle elättäjäksi, niin kyllä silloin on nakitetun aika katsoa peiliin. 

Se on just se aiemmin mainittu jokailtainen pimppa ja pyykkäri, joka miehen houkuttelee tuohon asetelmaan.

Pitkällä aikavälillä ne on miehelle parisuhteen parhaat puolet, ikävä kyllä.

itä ikävää siinä on? tai olisihan se mukavaa, jos naisella olisi tarjota parisuhteeseen muutakin kuin pimppa ja pyykkäri, mutta useimmat miehet tyytyvät noihinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yh:na kolme kertaa isompi palkka kuin miehelläni. Siksi meillä se on mies, joka hyötyy taloudellisesti yhdessäasumisesta. Hän kompensoi sitä olemalla huomaavainen arjessa muuten ja oikeasti hyvä tyyppi.

Vierailija
104/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei ole perusoikeus. Sun pitää tehdä itsestäsi houkutteleva kumppani, tai laskea rimaa tosi alas :)

Vierailija
105/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot. Mutta:

Jännästi vain naisen statukseen vaikuttaa ne lapset. Näillä lapsilla on myös isäkin. Ihan vastaavasti eronnut, yh-mies, kahden lapsen isä. Mutta miehen kanssa onkin tässä tilanteessa helpompi olla, koska uusi nainen saa hänet ”hylkäämään” lapset ja mies on täten vapaampi kulkemaan jne. Hienosti erityisesti miehiltä ajateltu, vastuuttomuus ja idiotismi paistaa läpi. Nainen on tässä tilanteessa aina ”säälittävä yh, joka ei kelpaa kenellekään” ja miehen status sinkku.

Mitä oikein selität?

Ainakin itse, kun lapsettomana kolmekymppisenä pyörin noilla deittipalstoilla, oli itsestäänselvää, etten ala suhteeseen miehen kanssa, jolla lapsia edellisestä liitosta, koska halusin ydinperheen lapsettoman miehen kanssa. Ihan samalla tavalla nuo miehet on lapsettomien naisten silmissä säälittäviä YH-isiä, kuten naiset ovat miesten silmissä. Ei kenelläkään lapsettomalla kolmekymppisellä ole velvoitetta seurustella tai tapailla ihmisiä, joiden elämäntilanne ei sovi omiin suunnitelmiin, oli sitten mies, nainen tai jotain siltä väliltä.

Vierailija
106/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1,5 vuotta tinderissä ja 15 treffit takana. Itse tällasena perus normaalina miehenä sinkkuna 2 vuotta ja ei yksiäkään treffejä takana. Tinderissä tulee varteenotettavia mätchejä ehkä 1kpl/kk ja nekään ei ole johtanu viestittelyä pidemmälle. Töissä ei tapaa naisia, kun miesvaltainen ala. Harrastuksissa vain ohimennen. Yökerhoissa ei uskalla lähestyä naisia ku tulee perästä heti joku raiskaussyyte. Ja oon kuitenki ihan korkeasti koulutettu, liikunnallinen, pitkä, normaalipainoinen ja mukava mies.

ei normaalit miehet tinderistä treffejä saa. monet eivät saa edes matcheja

Vierailija
107/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei tämä ole miehen keksimä provo, kysyn ihan tosissani: mihin sinulla on kiire?

Minä erosin 29-vuotiaana yhden lapsen äitinä. Ei tullut pieneen mieleenikään rynnätä uuteen parisuhteeseen. Otin takaisin ne vuodet, jotka menetin, kun turhan nuorena sitouduin (lasta en kyllä koskaan ole katunut ja olen ollut ikionnellinen saatuani hänet nuorena) eli ensimmäiset vuodet pidin ihan vain hauskaa silloin, kun lapsi oli isällään. Nelisen vuotta myöhemmin oli ensimmäinen seurustelusuhde ja siinäkin oli päivänselvää, että emme ole menossa saman katon alle. Lapset (miehellä oli kaksi) tapasivat kyllä aikoinaan hekin toisensa, mutta kyllä se oli ennen kaikkea meidän aikuisten välinen suhde, jossa vietettiin yhdessä lapsetonta aikaa.

Nauti lastesi kanssa olemisesta, käytä hyväksesi isäviikonloput, mutta älä hyvä ihminen tähtää uusperheeseen.

Vierailija
108/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä miten tämä kääntyi siihen, että mies elättää minut yms.

Ihmettelen vain että miks en löydä miestä, mutta syynä nyt tuskin on tuo.

Ehkä oon nyt puhunut vähän ristiriitaisesti, mutta joka tapauksessa haluaisin parisuhteen, jossa saa läheisyyttä ja tehdään asioita yhdessä. Se että tuleeko siitä joskus jotain uusioperhettä yms ni en voi tietää. Mutta en kuitenkaan etsi elättäjää tai lapsille isää.

Ap

Vierailija
109/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hankalaa. Ihan sattuman kauppaa. Löytää joku, jonka kanssa synkkaa molemmin puolin, ja vielä suurin piirtein samassa elämäntilanteessa, tai ainakin siten, että etsitään samoja asioita. Ei sellaisia tyyppejä tosiaan joka päivä tule vastaan.

Itse erosin pitkästä suhteesta vuosia sitten. Suhde oli ollut kuollut jo vuosia ennen sitä, joten olin aika aktiivinen seuran hakemisessa aika pian. Mutta eipä sitä suurin piirtein täysjärkinen kovin kauaa kerrallaan kestänyt. Kaikki tuntuvat aina etsivän jotain muuta, tai sitten minä. Kiinnostukset eivät kohdanneet. Kunnes yksi päivä ne kohtasivat. Sillä tiellä edelleen.

Haastaisin myös miettimään omia odotuksia parisuhteelta. Yllättävän monella on todella joustamattomia parisuhdemalleja. Onko esim. yhteen muuttaminen välttämätöntä, vai voisiko rakkautta ja se parisuhde olla ilmankin?

Vierailija
110/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille naiset aina kommentoivat empaattisesti että eikö yksi match riitä. Eli vastaavasti ap:llekin on annettu tilaisuuksia ja viidentoista kanssa on käynyt treffeilläkin ja on munannut kaikki saumansa. Ei kai se auta kuin jatkaa samaan malliin jos omassa käytöksessä ei ole mitään korjattavaa.

Vierailija
111/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei tämä ole miehen keksimä provo, kysyn ihan tosissani: mihin sinulla on kiire?

Minä erosin 29-vuotiaana yhden lapsen äitinä. Ei tullut pieneen mieleenikään rynnätä uuteen parisuhteeseen. Otin takaisin ne vuodet, jotka menetin, kun turhan nuorena sitouduin (lasta en kyllä koskaan ole katunut ja olen ollut ikionnellinen saatuani hänet nuorena) eli ensimmäiset vuodet pidin ihan vain hauskaa silloin, kun lapsi oli isällään. Nelisen vuotta myöhemmin oli ensimmäinen seurustelusuhde ja siinäkin oli päivänselvää, että emme ole menossa saman katon alle. Lapset (miehellä oli kaksi) tapasivat kyllä aikoinaan hekin toisensa, mutta kyllä se oli ennen kaikkea meidän aikuisten välinen suhde, jossa vietettiin yhdessä lapsetonta aikaa.

Nauti lastesi kanssa olemisesta, käytä hyväksesi isäviikonloput, mutta älä hyvä ihminen tähtää uusperheeseen.

Totta tuokin, että eihän tässä vielä kiire ole. Olen kyllä nauttinut siitä että saa pitkän suhteen jälkeen tapailla uusia ihmisiä, toisaalta on hauskaa treffailla eri miehiä. Mutta nyt alkaa tuntua että se on vain sitä hauskanpitoa. Olisi mukava että löytyisi joka josta olisi enemmän. Mutta kiire tässä ei tosiaan ole, ja olen onnellinen näinkin, välillä kuitenkin tuntuu että jotain puuttuu.

Ap

Vierailija
112/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko, että aloituksessa on siteeksikään totta.

Moni mies olisi onnellinen, jos voisi saada parisuhteeseen naisen, joka on ap:n kaltainen. Lapset eivät montaa miestä haittaisi yhtään, päinvastoin.

Sen sijaan 2020-luvun tosiasia on, että naiset eivät halua miehiä parisuhteeseen.

Naiset eivät halua miehiä edes ystävikseen, saati parisuhteeseen.

Kaikki sinkkunaiset, joita tunnen (heitä on monta), julistavat isoon ääneen, että eivät halua parisuhteeseen (miehen kanssa), miehet ovat vain haitaksi, mitä minä miehellä tekisin - minulla on kivaa näin, miehet ovat toksisia, miehet ovat rasittavia, miehet ovat riippakiviä, miehet ovat jotenkin sairaita.

Tämä käy ilmi jopa tositv-ohjelmista, kuten Ensitreffit alttarilla Suomesta. Siinäkin käy ilmi aika selvästi, että naiset eivät oikeasti halua miesten kanssa parisuhteeseen, vaan melko pian alkavat vihata heille valittuja "aviomiehiä".

Todennäköisin vaihtoehto siis on, että ap on trolli.

Vierailija
113/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei normaalit miehet tinderistä treffejä saa. monet eivät saa edes matcheja

No nimenomaan. Eikä niitä naisia missään muuallakaan tapaa. Naiset saa jo kaiken haluamansa huomion (ja muunkin tarpeellisen) tinderistä siltä top 10% miesedustajilta, joten miksi he vapaa-aikanaan edes vilkaisisivat jonku perusjampan perään. Omasta mielestä aivan sairas tämä nykyajan deittikulttuuri

Vierailija
114/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko, että aloituksessa on siteeksikään totta.

Moni mies olisi onnellinen, jos voisi saada parisuhteeseen naisen, joka on ap:n kaltainen. Lapset eivät montaa miestä haittaisi yhtään, päinvastoin.

Sen sijaan 2020-luvun tosiasia on, että naiset eivät halua miehiä parisuhteeseen.

Naiset eivät halua miehiä edes ystävikseen, saati parisuhteeseen.

Kaikki sinkkunaiset, joita tunnen (heitä on monta), julistavat isoon ääneen, että eivät halua parisuhteeseen (miehen kanssa), miehet ovat vain haitaksi, mitä minä miehellä tekisin - minulla on kivaa näin, miehet ovat toksisia, miehet ovat rasittavia, miehet ovat riippakiviä, miehet ovat jotenkin sairaita.

Tämä käy ilmi jopa tositv-ohjelmista, kuten Ensitreffit alttarilla Suomesta. Siinäkin käy ilmi aika selvästi, että naiset eivät oikeasti halua miesten kanssa parisuhteeseen, vaan melko pian alkavat vihata heille valittuja "aviomiehiä".

Todennäköisin vaihtoehto siis on, että ap on trolli.

Tuo on elämänvaihe nykynaisen elämässä.

Off-topic sikäli että ap:han meni naimisiin nuorena.

Mutta monilla naisilla elämänvaiheet ovat nämä:

1. seukkaillaan itsevarmojen k*sipäiden kanssa

2. "ei ikinä enää miehiä, kaikki miehet ovat sikoja"-voimaantuminen

3. ...kunnes tämä mies todisti minulle että on hyviäkin miehiä -> lapsia, talolaina

Vierailija
115/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on eläimiä jotka etsivät vaan patjaa. Et jaa luukkuasi heti ekalla deitillä, joten ukot siirtyy eteenpäin kuola poskella.

Ai kaikki miehet? Minun tapailut hyytyneet, kun nainen haluaisi enemmän seksiä ja minulle se on aika pakkopullaa.

Vierailija
116/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehet on tarkoitettu vain hauskan pitoon, muu arki sujuu hyvin ilman sitä miestä. Ja kaikilla on parempi mieli.

Vierailija
117/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on piiiiiitkä miinus ja jostain syystä myös monille heille joilla on itselläänkin lapsia. Sen kyllä ymmärrän mainiosti, ettei lapsetonta ns "valmis paketti" innosta. 

Ei innostaisi itseäkään.

Itse olen tuumannut, että toisen lasten olisi hyvä olla vanhempia kuin omat lapseni. Näin pääsemme nopeammin aikaan, jolloin kummallakaan ei ole lapsia kotona.  Toisaalta kun omat lapset teinejä tai liki, niin ei minua kiinnosta sekaantua mihinkään tarhaikäisten kuvioihin.

Vierailija
118/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet liian nirso.

Se että miehet eivät kiinnostu sinusta tuon enempää, kertoo siitä että tavoittelet tasoasi paljon ylempänä olevia.

Kuvasi ja profiilisi tinderissä saattavat johtaa harhaan miehiä, kun kuitenkin lähtevät tapaamaan ainakin kerran...Ovatko ne ajan tasalla, ja realistisia?

Tässä ihan karuja faktoja sinulle.

Vierailija
119/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet liian nirso.

Se että miehet eivät kiinnostu sinusta tuon enempää, kertoo siitä että tavoittelet tasoasi paljon ylempänä olevia.

Kuvasi ja profiilisi tinderissä saattavat johtaa harhaan miehiä, kun kuitenkin lähtevät tapaamaan ainakin kerran...Ovatko ne ajan tasalla, ja realistisia?

Jep, Suomessa on 70 000 miestä enemmän kuin naista ikäluokassa 20-39.

Jokainen kelvollinen nainen tuossa ikäluokassa kyllä varmasti kelpaa parisuhteeseen

Vierailija
120/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet liian nirso.

Jep.

Aina voi olla niin ettei lopulta synkkaa. Mutta se jos miehet ovat niitä jotka eivät halua edes yrittää jatkoa, se kertoo siitä että tasoero on todella suuri. Yleensä ainakin merkittävä osa haluaa säännöllistä seksiä, vaikkei uskoisikaan vakavampaan suhteeseen.

Tai sitten ap valehtelee. Oikeasti hän laskuu vain ne kaikista tasokkaimmat miehet joille hän oli niin suuri pettymys että yksi seksikerta riitti. Lopuille hän antoi itse pakit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän