Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin vaikea löytää mies

Vierailija
20.10.2021 |

Olen kolmekymppinen 2 lapsen äiti. Erosin pitkästä suhteesta 3 vuotta sitten. Nyt oon 1,5 vuotta ollu tinderissä.

Oon käyny treffeillä jo ainakin 15 eri miehen kanssa, joidenkin kanssa vain yhdet treffit, muutamien kanssa useammat. Mutta silti suurin osa tapailusta loppuu kolmansien treffien jälkeen. En etsi mitään väkisin, mutta tottakai toivon että löytyisi pidempiaikainen suhde.
Tapailut on usein loppunut siihen että on nähty muutaman kerran, ollut kivaa, viestitelty paljon ja mies vaan yhtäkkiä ei enää ehdi nähdä tms. Eli ei halua nähdä. En vaan tiedä missä vika kun aiemmat treffit ollut kivat ja viestittely jatkunut.

Itselläkään ei ole ketään kohtaan tullut sitä ihastumista ensisilmäyksellä, tai niitä perhosia vatsanpohjaan, mutta oon miettinyt että tarviiko niitä välttämättä tulla. On vaan niin vaikeaa tää deittailua nykyään.

Haluaisin kovasti parisuhteen, mutta sitä ei vaan löydy. Miehet aina kehunut, että olen kaunis, hauska ja mukava tms, silti jutut loppuu lyhyeen.

Kommentit (239)

Vierailija
161/239 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaa nainen ja toisen miehen siittämät lapset vaivoiksi? Siinä yhtälössä mies on aina viimeisenä nokkimisjärjestyksessä mutta naisen agendalla ensimmäinen laskujen maksajana ja taakan kantajana. Helvetin huono diili miehelle.

Vierailija
162/239 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaa nainen ja toisen miehen siittämät lapset vaivoiksi? Siinä yhtälössä mies on aina viimeisenä nokkimisjärjestyksessä mutta naisen agendalla ensimmäinen laskujen maksajana ja taakan kantajana. Helvetin huono diili miehelle.

Se diili on yhtä huono, vaikka ne lapset olisi omia, jos asenne on tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/239 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M53 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder kuvat on ihan ajan tasalla. Moni mies on sanonut että vielä parempi livenä kun kuvissa. Eli ei nyt ole kyse siitä, että kuvat antaisivat eri käsityksen, kuin mitä todellisuus on. Yleensä miehet haluavat ainakin ne toiset treffit, joskus jopa enemmän, mutta sitten kuitenkin aika alkuun koko homma loppuun, ilman mitään selitystä tai kunnon syytä miksi. Luulen, että tarjonta on niin laaja, että kukaan ei lopulta pysty keskittymään yhteen ihmiseen pidempää. Luultavasti sitten ne lapsettomat mukavat naiset menevät mun ohi ja siksi mikään ei etene pidemmälle.

Ap

Tämä on nyt sanottu moneen kertaan, mutta Tinderin omat tilastot kertovat saman kuin miesten kokemukset:

Vain osalla miehistä on mistä valita Tinderistä. Ja se osuus miehistä on n. 10%.

Suurin osa saa erittäin vähän matcheja ja sitäkin vähemmän treffejä.

Eli tuo kertoo suoraan millaisia miehiä tavoitelet. Niitä komistuksia. No, niin, kuten itsekin totesit - niillä miehillä on mistä valita. Ja muut eivät sinulle kelpaa.

En edelleenkään tavoittele niitä komistuksia, tykkään niistä miehistä jotka miellyttää silmää. Ovat siis ihan tavallisia miehiä. Kuten aiemmin sanoin, niin en ymmärrä miksi minun pitäisi mennä treffeille niiden kanssa, jotka eivät miellytä silmää. Tottakai luonne yms on tärkeä, mutta tärkeää on myös se että toinen näyttää minun silmissä hyvältä, näin toivon myös toisinpäin.

ap

Treffipalvelu OcCupidin tutkimuksen mukaan naiset näkevät <1% miehistä komistuksina ja 80% keskitasoa rumempina.

Sinun silmissäsi tavallinen mies on yksi niistä komistuksista, jos nyt ei ihan kalsarimallitasoa.

Juurikin tämä.

"Tavoittelen ihan tavallisia miehiä enkä komistuksia".

Tarkoittaa: en tavoittele kalsarimallin tasoisia miehiä.

Mutta kun ne kalsarimallit ovat top 1% elleivät top 0,1%. Top 10% on "tavallinen mies" joka miellyttää monen muunkin naisen silmää.

10% on niin pieni vähemmistö, että sitä ei voi kategorisoida tavalliseksi.

Väärin. Naisten mielestä voi.

Jos naisten mielestä vain 10-20% miehistä on "hyvän näköisiä" l. kelpaavia, he juuri ovat tavallisia miehiä.

Ne loput, heitä ei ole olemassa. Tämä lienee biologiaa.

Jos taas miehiä pyytää arvioimaan naisten ulkonäköä, lopputulos on gaussin käyrä, kuten tilastollisesti kuuluukin olla.

https://i.imgur.com/L9Vu4Zo.png

Ja tästä todistusaineistoa OkCupid-treffipalvelusta.

Vierailija
164/239 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: n aloitus kuin omasta elämästäni…

Mutta… Tykkään elämästäni näin, mies on tullakseen jos on tullakseen, en varsinaisesti etsi ketään. Vanhemmat miehet miellyttää mutta tuppaavat jo olemaan naimisissa… 😁 no can do 😂

Itselläni olisi pokkaa tehdä aloite tosielämässä mutta tähän astisissa tekemissäni aloitteissa hommat päättyneet aikanaan mikä mihinkin.. jotenkin en luota enää omaan ”harkintakykyyni”. Parempi olla yksin kuin ”iskeä” mies joka ei olekaan sitä mitä luulin, tms onkin varattu jne.

Oon päättänyt että nautin elämästäni näin ja teen siitä niin hyvää kuin voin ja asiat kyllä loksahtaa niin kuin on tarkoitus. Kyllä se ihana mies sieltä vielä mullekin löytyy, ja ap:lle 😊 onnea etsintään!

Sanopas muuta, oman ikäiset miehet on suurin osa lapsettomia ja vasta ehkä miettivät sitä perheenperustamista, sitten taas vanhemmat miehet saattavat olla jo naimisissa. 

Itsekin tottakai nautin elämästä näin, mutta olisi se mukava joku löytää. Onhan se elämä kiva jakaa jonkun kanssa. Enkä usko, että olen ainoa, mutta välillä vain tuntuu, että jotkut löytävät kumppanin heti kun edellinen suhde loppunut, itse ei meinaa löytää edes sitä yhtä, mistä saisi aikaan jonkinlaisen suhteen. 

Ap

Ne muut ovat vähemmän nirsoja kuin sinä, ja menevät yhteen sellaisen ihmisen kanssa jolla on sama elämäntilanne.

Sinä katselet top 10% komeita lapsettomia miehiä Tinderistä. Totta kai niillä miehillä on vaatimuksensa.

Ihan varmasti saisit jonkun eronneen perusiskän joka olisi ainakin suurin piirtein samaa ikäluokkaa. Mutta sellainen ei kelpaisi sinulle.

En tiedä kuinka monta kertaa tämän sanon, mutta katson aika laajasti, en mieti onko sillä lapsia vai ei, koska paljon ei kohta jää miehiä jäljelle jos kauheasti alkaa karsimaan. Tykkään niistä jotka miellyttää silmää ja menen treffeille niiden kaa, joiden kanssa on helppo jutella.

Ap

Kuten sanottu. Komeilla, itsevarmoilla, rennoilla ja hauskoilla 30+ miehillä riittää kysyntää.

Vierailija
165/239 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on esteenä. Monesti edes sellainen mies jolla on jo lapsia ei halua lisää niitä perheeseensä. Ja onhan se nyt painajainen jos pitää löytää kämppä minne mahtuu tyyliin 5 lasta molempien edellisistä liitoista. 

En ole lukenut koko ketjua, joten sori jos tulee toistoa... mutta miksi edes pitäisi muuttaa yhteen, jos molemmilla on jo lapset tehtynä ja nämä lapset asuvat vielä kotona? Ihan turhaa käyttää muutama vuosi siihen, että saa uusperheen muodostumaan, sen dynamiikan yms - se vaatii todella paljon ja siihen liittyy paljon kipulua ja draamaa. Kahden lapsia jo saaneen suhde kannattaa pitää sellaisena, että asutaan erillään ja vietetään paljon aikaa sekä kahdestaan että yhdessä myös lasten kanssa, mutta annetaan lapsille riittävästi omaa tilaa ja mahdollisuus säilyttää olemassa olevat kuvionsa sellaisina kuin ne ovat. Plus juuri tuo, ettei tarvitse alkaa metsästää jotain jättimäistä asuntoa, jossa sitten alkaa loputon kinastelu kylppärivuoroista.

Vierailija
166/239 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi joutua elättämään jonkun toisen miehen entistä perhettä.

M40

Miksi pitää ajatella noin pitkälle?

En minä etsi ketään elättämään meitä tai tekemään asioita lasten kanssa. Tottakai se on plussaa jos mielellään viettää meidän kanssa aikaa, mutta kyllä mä itse lapseni elätän, kuten olen tähänkin asti tehnyt.

Haluan ihmisen jonka kanssa jakaa elämä, ei kuluja

Ap

Miten se elämä jaetaan ilman kulujen jakamista?

Ette siis muuttaisi yhteen, mies ei osallistuisi yhteisiin juhliin vaan tapaisitte ainoastaan romanttisissa merkeissä kahdestaan?

Kyseessä siis olisi eräänlainen viikonloppusuhde?

Kyllähän tuo helpottaisi asioita jos vain onnistusit vakuuttamaan miehen siitä ettei ala pian haluamaan enemmän. Mutta se on iso jos, koska naiset yleensä haluavat enemmän.

Olisi tietty kiva jos voisi jakaa sitä arkea ja juhlia miehen kanssa, mutta ei niillä asioilla ole kiire. Miksi myöskään tarvitsee heti muuttaa yhteen, pystyy sitä muutenkin olemaan yhdessä.

Ymmärrän itsekin oikein hyvin, jos mies ajattelee samoin, jos hänellä on lapsia.

Ap

Tämä vastaus muuten kertoo paljon syistä miksi miehet ovat skeptisiä yh-naisten suhteen.

1. Ap teki selväksi ettei hän ole hakemassa lapsilleen elättäjää.

2. Nyt ap kertookin että toivoisi yhteen muuttamista, juhlien ja arjen jakamista. Ap ymmärtänee että tämähän tarkoittaa väistämättä sitä että mies osallistuu lasten elatukseen, kuluja jakamalla (lasten osuus ruuasta, asunnon neliöistä, vedestä, sähköstä, jne) ja myös lisätyöllä joka aiheutuu lapsista.

Tästä miehenä vetäisin seuraavan tulkinnan:

3. Ap kertoo ettei tällä ole kiire ja uusperheen elämän jakaminen on toive eikä välttämättömyys. Mutta koska ap muutti toiveitaan jo kerran, pian ne muuttuvat uudestaan.

Arjen jakamisen voi ymmärtää näemmä monella tavalla. Itse ymmärrän sen niin, että vietetään rentoa aikaa yhdessä kotona, tehdään ruokaa yhdessä, katsotaan illalla leffaa, käydään saunassa, jutellaan, nukutaan viikonloppuna pitkään ja keitetään yhdessä aamukahvia, voidaan vaikka haravoida lehtiä yhdessä tai käydä yhdessä valitsemassa jouluvaloja jomman kumman parvekkeelle... Tämäntapaisia asioita, jolloin toisen näkee arkisissa tilanteissa. Koko ajan ei edes tarvitse tehdä yhdessä asioita, vaan toinen voi välillä lukea kirjaa villasukat jalassa ja toinen vaikka pelata jotain, tai mitä nyt kukakin haluaa tehdä. Nämähän ovat niitä yhteisiä arjen juttuja. Vastakohtana sitten se, kun on jokin merkkipäivä tai muuten tehdään jotain erityistä. Yhteistä arkea voi jakaa muutenkin kuin muuttamalla yhteen ja perustamalla yhteistalouden. Ap nimenomaan sanoi, että ei tarvitse muuttaa yhteen.

Vierailija
167/239 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etsiä paikoista, joissa pyörii esim. teknisen alan miehiä. Monet näistä saattavat olla aivan avuttomia naisten miehinä, eivät osaa tehdä aloitteita ja eivät meinaa keksiä puheenaihetta. Aika on pyörinyt koulun penkilla ja harrastuksissa, sen jälkeen työelämässä miesvaltaisella alalla ja eivät ole ikinä kummemmin seurustelleet. Jos huomaat joskus tälläisen sinkkumiehen jossain, joka muutoin voisi näyttää kiinnostavata, tee itse aloite vaikkapa juttelemalla niitä näitä. Ja älä pakita heti vaikka juttu ei heti ala luistamaan, yritä hetken kuluttua vaikka uudestaan.

Taitaa olla aika huono diili yh-äidin kannalta etsiä suhdetta miehestä, jolla ei ole mitään/juurikaan kokemusta seurustelusta ja ihmissuhteista, joka ei edes oikein osaa olla naisen kanssa, ja jonka kanssa ei oikein saa keskusteluakaan aikaiseksi. Mikä olisi se syy naisen kannalta alkaa väen vängällä yrittää tällaista miestä, joka vieläpä vaikuttaakin siltä, ettei ole kiinnostunut? Ja miten tällainen mies voisi sitten vaikuttaa kiinnostavalta, että edes tulisi mieleen lähesryä häntä? Yleensähän kiinnostus syntyy ihmisestä kokonaisuutena, ei pelkkä ulkonäkö siihen riitä (ja harvemmin ulkonäöllisesti tekeekään vaikutusta tyypi, joka on noin lukossa naissuhteissaan), vaan kanssakäyminen, olemus ja kehon kieli on merkittävä osa sitä.

Vierailija
168/239 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se diili on yhtä huono, vaikka ne lapset olisi omia, jos asenne on tuo.

Niin, siis sen naisen asenne?

Vierailija
169/239 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullahan oli mies. Mihin oot hänet jättänyt? Luulitko, että kolmikymppisenä yh:na miehet kilpailevat päästäkseen pysyvään suhteeseen sinun, lastesi ja exäsi kanssa?

Tällä periaatteella jokaisen tulisi pysyä siinä elämänsä ensimmäisessä parisuhteessa. Ja jos eroaa, niin loppuelämä yksin.

Koska sinullahan oli jo kumppani.

Olen itse eronnut yhden lapsen äiti. Onneksi en paljoakaan haikaile parisuhteiden perään, sen perusteella minkä kuvan näistä ketjuista saa.

Exän kanssa yhteiseloa yli kymmenen vuotta (ja n. 6v yhdessäoloa ennen lasta), ennenkuin päädyttiin eroon.

Ja niin, ex muuttui totaalisesti lapsen synnyttyä. Lapsi oli yhdessä harkittu ja päätetty. Silti tämän synnyttyä ex alkoi käyttäytyä todella huonosti.

Lisää lapsia olisin halunnut. Se on oikeastaan se, mikä tässä surettaa

Ja se, että lapsellani ei enää ole ydinperhettä, eikä hän saa sisaruksia.

Mutta muutoin elämä kulkee painollaan ilman parisuhdetta. Keskityn lapseeni ja työhöni.

Tinderiä on välillä tullut harkittua hetkisen aikaa, mutta jäänyt vain sen ajatuksen tasolle.

Vierailija
170/239 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin huvittavaa, kun valitetaan että tavikset ei kelpaa naisille, naiset haluaa jotain prinssiä, ne etsii tasoaan parempia, niillä on rima niin korkealla. 

Sitten kun alemman tason tavismies kelpaisikin, niin mies: HYI, en huoli naista jolla on lapsia!

yh ei ole pelkkä nainen vaan paketti, jossa tulee elätettäväksi toisen miehen lapset ja nainen, joka ei kyennyt elämään yhdessä edes lasten isän kanssa.

Miksi jankutat tästä elättämisestä? Itse en muuttaisi miehen kanssa yhteen, koska ei kiinnosta elättää miestä. Miehet kuluttavat enemmän, nainen on parisuhteen häviäjä taloudellisesti.

Vierailija
171/239 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska elämässä joutuu tekemään kompromisseja. Täytyy olla todella alemmuuskompleksinen, jos ajattelee kumppaninsa lapsia toisen miehen siittäminä ällötyksinä. Kaikki me ollaan jonkun siittämiä ja itse en ainakaan tällaisia mieti ihmisiä tavatessani.

No, itselläni ei tällaista ongelmaa ole, mutta silti en miestä löydä. Varmaan johtuu siitä, että on muutama kilo ylimääräistä. Olisi kiva löytää kumppani, mutta tällainen syy voi olla näköjään totaalinen este, vaikka muuten mielestäni olisin ihan ihannekumppani. Ei sille sitten mitään voi. Myös todella ylipainoiset ja omanikäiset miehet vaan etsivät jotain täydellistä, nuorta ja hoikkaa naista. Näin ne vuodet vierivät ja kaikki kärsivät yksinöisyydestä, kun ei mihinkään kompromisseihin ole halua.

Vierailija
172/239 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvi välttänättä olla mitenkään hyvännäköinen tai muuten erityisen "tasokas", vaan kyse voi olla siitäkin että jollekin ihmistyypeille on enemmän mahdollisia kumppaniehdokkaita kuin toisille, ja jonkun kanssa sitten natsaa. Esim lähihoitajalle on enemmän potentiaalisia miehiä kuin taiteilijalle.

Mihin tuo perustuu? Lähihoitaja toki on usein sillä lailla "tavis", että kaltaisiaan on helpompi löytää, toisaalta sitten taiteilija voi herättää mielenkiinnon, koska on jotain "hienompaa", vaikka samankaltaisia onkin vähemmän.

Vierailija
173/239 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot. Mutta:

Jännästi vain naisen statukseen vaikuttaa ne lapset. Näillä lapsilla on myös isäkin. Ihan vastaavasti eronnut, yh-mies, kahden lapsen isä. Mutta miehen kanssa onkin tässä tilanteessa helpompi olla, koska uusi nainen saa hänet ”hylkäämään” lapset ja mies on täten vapaampi kulkemaan jne. Hienosti erityisesti miehiltä ajateltu, vastuuttomuus ja idiotismi paistaa läpi. Nainen on tässä tilanteessa aina ”säälittävä yh, joka ei kelpaa kenellekään” ja miehen status sinkku.

Aika monella naisella lukee tinderprofiilissa, että eihän sulla ole lapsia tmv. Välillä tulee vastaan joku jolla lukee etti haittaa, vaikka sulla on lapsia entuudestaan

Vierailija
174/239 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet (ja varmaan osa naisistakin) pelkäävät parisuhdetta, koska eivät ole pohtineet/ymmärtäneet oman käytöksensä vaikutusta edellisien suhteidensa kariutumisiin. Täten he eivät myöskään ymmärrä voivansa vaikuttaa tulevan suhteen onnistumiseen. Ovat sitten jatkossa mieluummin yksin tai kevyessä tapailusuhteessa. Itseensä tutustuminen ja omien virheiden tunnustaminen on tunnetusti työlästä.

Vierailija
175/239 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on eläimiä jotka etsivät vaan patjaa. Et jaa luukkuasi heti ekalla deitillä, joten ukot siirtyy eteenpäin kuola poskella.

No tän oon huomannut, sittenku hommat etenee sänkyyn ni nähdään ehkä vielä kerran sen jälkeen mut siihen se sit jää.

Tuntuu ettei kukaan etsi tosissaan vaikka niin väittää. Oon ollu avoin ja tavannut erilaisia ihmisiä ja nähnyt vielä uudestaan vaikka mies ei heti sytyttänyt. Nirso en siis ole.

Ap

En ole koskaan miehenä ymmärtänyt tätä logiikkaa. Eikö sänkyyn mennä sen takia, että molempia osapuolia kiinnostaa. Se on oikeastaan tutustumista ihan siinä missä kahvittelukin. Jos kemia ei sitten riitä pitkäaikaiseen suhteeseen, niin mitäs sitä pitempään ihmettelemään. Varmasti sekä miehissä ja naisissa (ehkä enemmän miehissä) on yksilöitä, jotka harrastavat deittailua ihan vaan pikaseksin toivossa. Mutta kuvittelisin teidän naistenkin jo oppineen täyskäisinä tunnistamaan tuollaisen varsin pikaisesti.

Vierailija
176/239 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, oletko harkinnut tai jo kenties treffaillut turvapaikanhakijamiestä?

Vierailija
177/239 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen kärvistellä. 

Älä ehdota itse jatkotapaamisia yms. 

Kyllä naiset ennen tämän osasi. 

Vierailija
178/239 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M53 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder kuvat on ihan ajan tasalla. Moni mies on sanonut että vielä parempi livenä kun kuvissa. Eli ei nyt ole kyse siitä, että kuvat antaisivat eri käsityksen, kuin mitä todellisuus on. Yleensä miehet haluavat ainakin ne toiset treffit, joskus jopa enemmän, mutta sitten kuitenkin aika alkuun koko homma loppuun, ilman mitään selitystä tai kunnon syytä miksi. Luulen, että tarjonta on niin laaja, että kukaan ei lopulta pysty keskittymään yhteen ihmiseen pidempää. Luultavasti sitten ne lapsettomat mukavat naiset menevät mun ohi ja siksi mikään ei etene pidemmälle.

Ap

Tämä on nyt sanottu moneen kertaan, mutta Tinderin omat tilastot kertovat saman kuin miesten kokemukset:

Vain osalla miehistä on mistä valita Tinderistä. Ja se osuus miehistä on n. 10%.

Suurin osa saa erittäin vähän matcheja ja sitäkin vähemmän treffejä.

Eli tuo kertoo suoraan millaisia miehiä tavoitelet. Niitä komistuksia. No, niin, kuten itsekin totesit - niillä miehillä on mistä valita. Ja muut eivät sinulle kelpaa.

En edelleenkään tavoittele niitä komistuksia, tykkään niistä miehistä jotka miellyttää silmää. Ovat siis ihan tavallisia miehiä. Kuten aiemmin sanoin, niin en ymmärrä miksi minun pitäisi mennä treffeille niiden kanssa, jotka eivät miellytä silmää. Tottakai luonne yms on tärkeä, mutta tärkeää on myös se että toinen näyttää minun silmissä hyvältä, näin toivon myös toisinpäin.

ap

Treffipalvelu OcCupidin tutkimuksen mukaan naiset näkevät <1% miehistä komistuksina ja 80% keskitasoa rumempina.

Sinun silmissäsi tavallinen mies on yksi niistä komistuksista, jos nyt ei ihan kalsarimallitasoa.

Juurikin tämä.

"Tavoittelen ihan tavallisia miehiä enkä komistuksia".

Tarkoittaa: en tavoittele kalsarimallin tasoisia miehiä.

Mutta kun ne kalsarimallit ovat top 1% elleivät top 0,1%. Top 10% on "tavallinen mies" joka miellyttää monen muunkin naisen silmää.

10% on niin pieni vähemmistö, että sitä ei voi kategorisoida tavalliseksi.

Väärin. Naisten mielestä voi.

Jos naisten mielestä vain 10-20% miehistä on "hyvän näköisiä" l. kelpaavia, he juuri ovat tavallisia miehiä.

Ne loput, heitä ei ole olemassa. Tämä lienee biologiaa.
Jos taas miehiä pyytää arvioimaan naisten ulkonäköä, lopputulos on gaussin käyrä, kuten tilastollisesti kuuluukin olla.

Tarkoitatko, että miehistä vain pieni osa pitää huippumallivartaloisia ja yleisesti kauniina pidettyinä naisia hyvännäköisinä, ja valtaosan mielestä kaikkein parhaimman ja himottavimman näköisiä ovat sellaiset perustallukat? ja että ylipainoiset ja yleisen käsityksen mukaan epähaluttavat naiset ovat yhtä suosittuja kuin ne huippumallityypit? Kuulostaa jotenkin... hmmm, epäuskottavalta...

Vierailija
179/239 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on eläimiä jotka etsivät vaan patjaa. Et jaa luukkuasi heti ekalla deitillä, joten ukot siirtyy eteenpäin kuola poskella.

No tän oon huomannut, sittenku hommat etenee sänkyyn ni nähdään ehkä vielä kerran sen jälkeen mut siihen se sit jää.

Tuntuu ettei kukaan etsi tosissaan vaikka niin väittää. Oon ollu avoin ja tavannut erilaisia ihmisiä ja nähnyt vielä uudestaan vaikka mies ei heti sytyttänyt. Nirso en siis ole.

Ap

En ole koskaan miehenä ymmärtänyt tätä logiikkaa. Eikö sänkyyn mennä sen takia, että molempia osapuolia kiinnostaa. Se on oikeastaan tutustumista ihan siinä missä kahvittelukin. Jos kemia ei sitten riitä pitkäaikaiseen suhteeseen, niin mitäs sitä pitempään ihmettelemään. Varmasti sekä miehissä ja naisissa (ehkä enemmän miehissä) on yksilöitä, jotka harrastavat deittailua ihan vaan pikaseksin toivossa. Mutta kuvittelisin teidän naistenkin jo oppineen täyskäisinä tunnistamaan tuollaisen varsin pikaisesti.

En ole ap, mutta kommentoin silti. Jos henkilöllä on toiveena pitkä suhde, eivät tällaiset toistuvat "tutustumiset" lämmitä ollenkaan. Tottakai seksikin on tutustumista, aivan kuten kaikkien henkilökohtaisten asioidenkin jakaminen toisen kanssa, mutta valtaosa ihmisistä ei halua jokaisen lyhyen tuttavuuden kanssa jakaa kaikkea itsestään - eiväthän ihmiset kerro kaikkein henkilökohtaisimpia asioitan tai salaisuuksiaankaan jokaiselle, vaikka ihan yhtä lailla nekin olisivat tutustumista. Jokainen tietenkin päättää sen itse, mitkä asiat haluaa jakaa lyhyidenkin tuttavuuksien kanssa ja mitkä haluaa mieluummin pysyvämpään suhteeseen. On ihan ok, jos seksi kuuluu näihin, vaikka on toki ihan yhtä lailla ok, vaikka haluaisi seksiä niiden lyhyidenkin tuttavuuksien kanssa.  Mutta pystyn itse ymmärtämään sen, jos ihmistä turhauttaa, jos seksin jälkeen suhde ei syvenekään. Ihan yhtä lailla ymmärrän, että ihmistä ärsyttää vaikka, jos on mennyt kertomaan liian henkilökohtaisia asioita ihmisen kanssa, jonka kanssa suhde sitten jääkin lyhyeksi.

Vierailija
180/239 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, oletko harkinnut tai jo kenties treffaillut turvapaikanhakijamiestä?

Niissä olisi ainakin valinnanvaraa. Ovat hoikkia ja hyvin pukeutuviakin. Maailman kansalaisia eikä mitään suomijuntteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi