Miksi on niin vaikea löytää mies
Olen kolmekymppinen 2 lapsen äiti. Erosin pitkästä suhteesta 3 vuotta sitten. Nyt oon 1,5 vuotta ollu tinderissä.
Oon käyny treffeillä jo ainakin 15 eri miehen kanssa, joidenkin kanssa vain yhdet treffit, muutamien kanssa useammat. Mutta silti suurin osa tapailusta loppuu kolmansien treffien jälkeen. En etsi mitään väkisin, mutta tottakai toivon että löytyisi pidempiaikainen suhde.
Tapailut on usein loppunut siihen että on nähty muutaman kerran, ollut kivaa, viestitelty paljon ja mies vaan yhtäkkiä ei enää ehdi nähdä tms. Eli ei halua nähdä. En vaan tiedä missä vika kun aiemmat treffit ollut kivat ja viestittely jatkunut.
Itselläkään ei ole ketään kohtaan tullut sitä ihastumista ensisilmäyksellä, tai niitä perhosia vatsanpohjaan, mutta oon miettinyt että tarviiko niitä välttämättä tulla. On vaan niin vaikeaa tää deittailua nykyään.
Haluaisin kovasti parisuhteen, mutta sitä ei vaan löydy. Miehet aina kehunut, että olen kaunis, hauska ja mukava tms, silti jutut loppuu lyhyeen.
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin huvittavaa, kun valitetaan että tavikset ei kelpaa naisille, naiset haluaa jotain prinssiä, ne etsii tasoaan parempia, niillä on rima niin korkealla.
Sitten kun alemman tason tavismies kelpaisikin, niin mies: HYI, en huoli naista jolla on lapsia!
Kaksi koulukuntaa: "olet nirso, sulle ei vaan kelpaa kukaan" ja "et sinä lapsinesi kelpaa kenellekään".
Mitenkään päin ei ole hyvä.
Tämän olen itsekin huomannut, ihan sama missä se rima on niin silti lapset voi olla este.
Ap
Yh miehenä olen kokenut saman monen naisen suhteen. Treffeillä menee ensin tosi hyvin, mutta kun mennään syvällisempään keskusteluun ja kerron että lapsien tarpeet menee aina ykkösenä prioriteetti listalla, niin tunnen että ääni muuttuu kellossa. Huom. nämä naiset olivat lapsettomia. Päätinkin alkaa etsiä vain naisia joilla on lapsia entuudestaan, kun luotan siihen että jos heillä itsellä on lapsia niin ymmärtävät minua paremmin. Tosi ei tämäkään aina pidä paikkaansa joten jatkan kumppanin etsimistä.
M.29 kirjoitti:
Yh miehenä olen kokenut saman monen naisen suhteen. Treffeillä menee ensin tosi hyvin, mutta kun mennään syvällisempään keskusteluun ja kerron että lapsien tarpeet menee aina ykkösenä prioriteetti listalla, niin tunnen että ääni muuttuu kellossa. Huom. nämä naiset olivat lapsettomia. Päätinkin alkaa etsiä vain naisia joilla on lapsia entuudestaan, kun luotan siihen että jos heillä itsellä on lapsia niin ymmärtävät minua paremmin. Tosi ei tämäkään aina pidä paikkaansa joten jatkan kumppanin etsimistä.
Mä itse en edes tuo lapsia esille keskusteluissa, ellei mies tee siihen aloitetta. Koska hän on tutustumassa minuun, ei mun lapsiin. Tottakai lapset on tärkeitä, mutta kyllä mun elämään mahtuu myös parisuhde, johon lapset ei tartte olla koko ajan osallisena.
Itsekin yritän tavata vain miehiä, joilla jo lapsia, mutta hanhala tuntuu olla niitäkään löytää. Tai että meillä juttu luistaisi. Ainut yhteinen juttu ei voi olla ne lapset.
Ap
En haluaisi joutua elättämään jonkun toisen miehen entistä perhettä.
M40
Maailmaa hallitsee penisvammaisten puolue. Penisvammainen käytäytyy kuin koira tekee kaikkensa miellytääkseen isäntäänsä. Uskon eduskunassa olevan kymmeniä koiran tavoin käyttäytyviä persiin nuolijoita joilla ei oma järki toimi mutta tottelevat isäntnsä käskytystä onnellisina. Kuulin ensimmäsen kerran penisvammasta 1990 luvulla silloinen tyttöysträväni kertoi miehstä jolla oli 1-3cm penis ja se oli pol"1si.
Sittemin olen ollut tämän lajin tappo ja vainoamis listalla nämä hakeutuvat virkaan jossa saavat ylivoimalla kostaa sukunsa ongelmaa.
Kaukkein vaarallisimpia ovat henkilöt jotkaeivät tiedä missä asuvat tottelevat käskytystä sumeasti Ruotsissako ampuivat CB vammaisen lapsen mielisairaiden kuvitelmiensa hallusinaatioissa ylhäältä käskytettynä.
Vierailija kirjoitti:
M40
Miksi pitää ajatella noin pitkälle?
En minä etsi ketään elättämään meitä tai tekemään asioita lasten kanssa. Tottakai se on plussaa jos mielellään viettää meidän kanssa aikaa, mutta kyllä mä itse lapseni elätän, kuten olen tähänkin asti tehnyt.
Haluan ihmisen jonka kanssa jakaa elämä, ei kuluja
Ap
Itsekin skippaan kaikki isät, joilla on enemmän, kun 1 lapsi.
N 38
yhden lapsen äiti
Vierailija kirjoitti:
M40
Mutta haluaisit silti mukavan perhe-elämän, jossa vaimo passaisi? Eihän tämän postauksen aloittajakaan etsinyt elättäjää, vaan miestä parisuhteeseen. Ilmeisesti sinulle ja kaltaisillesi on vaikea ajatus, että asuisi erillään ja tapailisi lapsivapaasti. Pitää saada se jokailtainen pimppa ja jokapäiväinen pyykkäri.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kaipaa miestä siihen että se elättää minut ja mun lapset. Kaipaan parisuhdetta, en etsi perhettä. Se että on lapsia, on tottakai iso osa minua, mutta ei niitä asioita tarvitse väkisin yhdistää.
Mun lapset on jo sen verran isoja, että pystyn aika vapaasti miehiä tapaamaan, enkä ole koko ajan sidoksissa heihin. Ymmärrän jos vaippaikäiset kakarat ei miestä innosta, mutta omani ovat jo isoja, enkä ole etsimässä heille isää.
Mutta selvästi täällä moni on sitä mieltä, että jos on lapsia, niin miehen löytäminen on vaikeaa. Minulla on myös paljon lapsettomia sinkku ystäviä, jotka eivät hekään tunnu löytävän pidempiaikaista seuraa.
Ap
Ja minäpä kerron miksi näin on.
Se toinen tekijä on ikä.
Tutkitusti (mm. Åbo Akademi) 18-60v miesten silmissä parikymppinen nainen on ulkonäöllisesti viehättävin.
On myös niin että miesten halu saada naisystävä on kovimmallaan parikymppisenä.
Toisaalta naisten silmissä kolmekymppiset miehet ovat viehättävämpiä kokonaisuutena.
Ja naisten halu pariutua on kovimmillaan kolmekymppisenä.
Tarkoittaa sitä ettei sinulla ole samaa etulyöntiasemaa kuin parikymppisenä. Rimasi on samalla korkeudella, mutta oma tasosi on laskenut, vaikka itse olisit asiasta eri mieltä.
Kolmekymppisissä on myös vähiten sinkkuja. Laatumiehet on viety, eikä eroruletti ole vielä käynnistynyt.
Jos lähdet siitä että sinun on saatava täydellinen paketti eli mies joka on tietty kunnollinen, mutta ennen kuin alkaa kiinnostamaan, komea ja miehekäs...ko. miehiä on erittäin vähän sinkkuina ikäluokassa sanotaanko nyt 30-35. Eikä sinun tasosi riitä heihin, koska tuon ikäinen komea ja miehekäs laatu-uros voi saada 25+ laatunaisen jolla ei ole lapsia.
Lapsista puhuen. Miehet - hyvästä syystä - suhtautuvat hyvin skeptisesti ajatukseen vapaasta tapailusta yh-äidin kanssa. Kyllä ne lapset sitovat, ja lopulta käy niin että se mies joutuu ramppaamaan kissanristiäisissä, ostamaan lahjoja, viemään lapsia sinne tänne kun sinä olet kipeänä tai sinulla on menoa, jne. Ja miehen toivoma ilta joka päättyy kuumaan seksiin muuttuukin äkkiä pelkäksi illalliseksi kun Janne-Petteri huudattaa räppiä huoneessaan ja Jenna-Janica tappelee äidin kanssa kotiintuloajoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
En minä etsi ketään elättämään meitä tai tekemään asioita lasten kanssa. Tottakai se on plussaa jos mielellään viettää meidän kanssa aikaa, mutta kyllä mä itse lapseni elätän, kuten olen tähänkin asti tehnyt.Haluan ihmisen jonka kanssa jakaa elämä, ei kuluja
Ap
Miten se elämä jaetaan ilman kulujen jakamista?
Ette siis muuttaisi yhteen, mies ei osallistuisi yhteisiin juhliin vaan tapaisitte ainoastaan romanttisissa merkeissä kahdestaan?
Kyseessä siis olisi eräänlainen viikonloppusuhde?
Kyllähän tuo helpottaisi asioita jos vain onnistusit vakuuttamaan miehen siitä ettei ala pian haluamaan enemmän. Mutta se on iso jos, koska naiset yleensä haluavat enemmän.
Minulla kaikki eronneet ja lapsia omaavat äidit ovat löytäneet uuden mieluisan miehen. Tuo että yh ei saisi miestä on täyttä puppua, naisia vihaavien miesten levittämää legendaa.
Tinder on kuitenkin panosovellus, ei sieltä löydy vakavaa suhdetta. Ylipäänsä on parempi tutustua livenä, siten minäkin löysin yh:na ihan huippumiehen.
Tilastollisestikin on muuten niin, että jos on pariutunut jo kerran, pariutuu todennäköisesti uudestaankin ja vastaavasti jos on ollut vastentahoitoisesti sinkku koko elämänsä, on todennäköisesti sinkku jatkossakin. Rakkauselämässä kortit eivät mene tasan, vaan osa saa systemattisesti enemmän ja osa jää ilman.
Johtuu todnäk lapsista. Voit kokeilla tätä haluamalla tinderissä kevytsuhdetta eli seksiä, leffaa, raflaa yms. mutta ei tulevaisuuden suunnitelmia tai mitään vakavaa. Jos saat tällä tavalla miehen pidemmäksi aikaa, syy on aika varmasti lapsissa.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kaipaa miestä siihen että se elättää minut ja mun lapset. Kaipaan parisuhdetta, en etsi perhettä. Se että on lapsia, on tottakai iso osa minua, mutta ei niitä asioita tarvitse väkisin yhdistää.
Mun lapset on jo sen verran isoja, että pystyn aika vapaasti miehiä tapaamaan, enkä ole koko ajan sidoksissa heihin. Ymmärrän jos vaippaikäiset kakarat ei miestä innosta, mutta omani ovat jo isoja, enkä ole etsimässä heille isää.
Mutta selvästi täällä moni on sitä mieltä, että jos on lapsia, niin miehen löytäminen on vaikeaa. Minulla on myös paljon lapsettomia sinkku ystäviä, jotka eivät hekään tunnu löytävän pidempiaikaista seuraa.
Ap
Ja minäpä kerron miksi näin on.
Se toinen tekijä on ikä.
Tutkitusti (mm. Åbo Akademi) 18-60v miesten silmissä parikymppinen nainen on ulkonäöllisesti viehättävin.
On myös niin että miesten halu saada naisystävä on kovimmallaan parikymppisenä.
Toisaalta naisten silmissä kolmekymppiset miehet ovat viehättävämpiä kokonaisuutena.
Ja naisten halu pariutua on kovimmillaan kolmekymppisenä.Tarkoittaa sitä ettei sinulla ole samaa etulyöntiasemaa kuin parikymppisenä. Rimasi on samalla korkeudella, mutta oma tasosi on laskenut, vaikka itse olisit asiasta eri mieltä.
Kolmekymppisissä on myös vähiten sinkkuja. Laatumiehet on viety, eikä eroruletti ole vielä käynnistynyt.
Jos lähdet siitä että sinun on saatava täydellinen paketti eli mies joka on tietty kunnollinen, mutta ennen kuin alkaa kiinnostamaan, komea ja miehekäs...ko. miehiä on erittäin vähän sinkkuina ikäluokassa sanotaanko nyt 30-35. Eikä sinun tasosi riitä heihin, koska tuon ikäinen komea ja miehekäs laatu-uros voi saada 25+ laatunaisen jolla ei ole lapsia.
Lapsista puhuen. Miehet - hyvästä syystä - suhtautuvat hyvin skeptisesti ajatukseen vapaasta tapailusta yh-äidin kanssa. Kyllä ne lapset sitovat, ja lopulta käy niin että se mies joutuu ramppaamaan kissanristiäisissä, ostamaan lahjoja, viemään lapsia sinne tänne kun sinä olet kipeänä tai sinulla on menoa, jne. Ja miehen toivoma ilta joka päättyy kuumaan seksiin muuttuukin äkkiä pelkäksi illalliseksi kun Janne-Petteri huudattaa räppiä huoneessaan ja Jenna-Janica tappelee äidin kanssa kotiintuloajoista.
Olen tapaillut myös 40v miehiä, ja silti sama lopputulos. Ikähaarukka on ollut 25-40v ja mitään merkitystä ei ole ollut siihen miten homma päättyy. Joten en usko että ikäkään on tässä se suurin ongelma.
Vaikka olisin kipeä yms, niin en edelleenkään tarvitse miestä siihen että hän hoitaa silloin lapset. Olen pärjännyt tähänkin saakka yksin, joten en etsi miestä joka auttaa arjessa.
Edelleen haluan ihmisen, jonka kanssa jakaa elämä ja tehdä asioita yhdessä. Asioita joihin ei tarvitse liittyä lapset. Mutta ilmeisesti tämä on vaikea yhtälö toteuttaa, jos kaikki miehet heti kuvittelee että etsin lapsille isää ja elättäjää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin huvittavaa, kun valitetaan että tavikset ei kelpaa naisille, naiset haluaa jotain prinssiä, ne etsii tasoaan parempia, niillä on rima niin korkealla.
Sitten kun alemman tason tavismies kelpaisikin, niin mies: HYI, en huoli naista jolla on lapsia!
yh ei ole pelkkä nainen vaan paketti, jossa tulee elätettäväksi toisen miehen lapset ja nainen, joka ei kyennyt elämään yhdessä edes lasten isän kanssa.
Kummallisia miehiä ketjussa, kun eivät kykene kuvittelemaan tasavertaista yhteiselämää, vaan luulevat miehen aina elättävän naista. On jopa hyvä, jos ap onnistuu skippaamaan ne mulkerot jo heti kättelyssä. Joku nuori lapseton nainen voi haksahtaa vahingossa, kun naisvihaajamiehen asenteet eivät tule heti yhtä näkyviin. Sellaisiin miehiin ei kannata hukata aikaa yhtään, vaan keskittyä niihin, joista on tasaveroisiksi kumppaneiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on eläimiä jotka etsivät vaan patjaa. Et jaa luukkuasi heti ekalla deitillä, joten ukot siirtyy eteenpäin kuola poskella.
No tän oon huomannut, sittenku hommat etenee sänkyyn ni nähdään ehkä vielä kerran sen jälkeen mut siihen se sit jää.
Tuntuu ettei kukaan etsi tosissaan vaikka niin väittää. Oon ollu avoin ja tavannut erilaisia ihmisiä ja nähnyt vielä uudestaan vaikka mies ei heti sytyttänyt. Nirso en siis ole.
Ap
Tuo ei todista sitä ettet olisi nirso.
Jos miehet eivät halua nähdä seksin jälkeen, se viittaa siihen että tasosi riittää seksiin mutta ei suhteeseen.
Ehkä on parempi unohtaa koko juttu. Joutuisit laskemaan rimaa oman tasoisiisi miehiin, jotka eivät sytyttäisi vähäänkään vertaa.
huom. miehet eivät halua edes panna säännöllisesti.
Rimaa olisi laskettava paljon.
Mistä ihmeen miehistä puhut jotka ei halua panna? Mä olen jo viiskyt niin en halua ihan niin paljoa kuin 20 vuotiaana. Jopa kerran päivässä voi riittää ihan hyvin. Joskus siitäkin voin joustaa Lapsistakin tykkään niitä on itselläkin. Tuollaiseen kolmekymppiseen on aika iso ikäero. Se voisi olla ongelma naiselle.
Iän myötä minusta on tullut sen verran nirso että ihan kuka tahansa ei kelpaa. Ikä ja lapset on kuitenkin pikkujuttuja. Se millainen nainen on niin sillä on suurin merkitys. Minulla on niinkin hurja vaatimus että naisella on pää kunnossa. Tarkoitan sillä sekä ylä että alapäätä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin tinderisyms pari vuotta, tuli tapailtuu noin kymmentä miestä. Ei niistä sit tullu mitään. Sit päätin, että nyt loppuu etsiminen että alan nauttimaan elämästäni ja teen kaikkea kivaa. Mutta en etsi enää. Ystävä sanoi, että unohda tinderit se tulee vastaan jos tulee ja kolahtaa jos kolahtaa
. Ja yks baari ilta se kolahti. Mies istu viereen ja muistan ja hän muistaa vielä sen kuuman suudelman mikä vaihdettiin. Olin yhden yön juttuja vastaan, mutta sillon päätin että hitto vie kerran tääl vaan eletään. Tuosta on nyt 3v.
Tässä on vinha perä.
Yksi asia jota naiset eivät koskaan myönnä, vaikka se on tutkittua, on että ihastuminen on myös kiinni omasta tunnetilasta. Itse asiassa se vaikuttaa enemmän kuin se toinen osapuoli.
Naiset pitävät kiinni uskosta että Se Oikea kun tulee vastaan niin ei ole väliä paikalla, kuukautiskierrolla tai sillä saitko juuri tietää lapsen vakavasta sairaudesta.
Useimmat naiset haluavat että mies "vain tupsahtaa vastaan" (=mies hankkiutuu lähelle ja tekee aloitteen, mies on tekijä ja nainen kokija). Kun tilanne on tämä, ja sitä on edeltänyt hankkiutuminen otolliseen tunnetilaan alkoholin ja bilettämisen avulla, ovat miehen mahdollisuudet huomattavasti paremmat. Mies joka sytytti, olisi 90% todennäköisyydellä swaipattu Tindnerissä vasemmalle, ja 9% todennäköisyydellä saanut pakit ensimmäisillä treffeillä koska ei kemiaa.
Siksi naisenkin kannattaa etsiä miestä livenä, ellei Tinderissä onnista. Ja yleensä ei onnista, siksi koska nainen ei voi mitään omalle tavalleen speksivalkata huippumiehiä ja edellyttää räjähtävien tunteiden syntymistä itsestään.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
En minä etsi ketään elättämään meitä tai tekemään asioita lasten kanssa. Tottakai se on plussaa jos mielellään viettää meidän kanssa aikaa, mutta kyllä mä itse lapseni elätän, kuten olen tähänkin asti tehnyt.Haluan ihmisen jonka kanssa jakaa elämä, ei kuluja
Ap
Miten se elämä jaetaan ilman kulujen jakamista?
Ette siis muuttaisi yhteen, mies ei osallistuisi yhteisiin juhliin vaan tapaisitte ainoastaan romanttisissa merkeissä kahdestaan?
Kyseessä siis olisi eräänlainen viikonloppusuhde?
Kyllähän tuo helpottaisi asioita jos vain onnistusit vakuuttamaan miehen siitä ettei ala pian haluamaan enemmän. Mutta se on iso jos, koska naiset yleensä haluavat enemmän.
Olisi tietty kiva jos voisi jakaa sitä arkea ja juhlia miehen kanssa, mutta ei niillä asioilla ole kiire. Miksi myöskään tarvitsee heti muuttaa yhteen, pystyy sitä muutenkin olemaan yhdessä.
Ymmärrän itsekin oikein hyvin, jos mies ajattelee samoin, jos hänellä on lapsia.
Ap
Miksi pitäisi löytää mies? Sitä voi omistautua työlle ja lapsille ja palata asiaan, kun lapset ovat lentäneet pesästä.
Liian paljon narsistisia miehiä, jotka leikkivät naisten kanssa, mutta ei hyviä aikomuksia naisille. Liian paljon miehiä, jotka haluavat naisen olevan kotiäiti, mutta sitten on muita naisia sivussa.