Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KERTOKAA: Miten olette kertoneet kissoillenne talous- ym. tilanteesta Venäjällä?

Vierailija
17.12.2014 |

Ovatko kissanne kyselleet asiasta tai oletteko itse ottaneet sen puheeksi?

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaa ei talous huoleta. Viettää vaan ristiäisiä ja kulutusjuhlaa. Haluaisi nytkin lähteä tutustumaan kissakahvilaan, luulee että hänelle tarjoillaan siellä kermaa ja lohikakkua.

Vierailija
122/125 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani, koska kissallani on mikrosiru. Tämä on valtiollinen salajuoni, jolla meistä yritetään tehdä Illuminatille kuuliaisia. Miten kertoisin tästä kissalleni ilman että huolestutan häntä turhaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissan sukujuuret on Thaimaassa joten kissa on hyvissä ajoin ilmoittanut lähtevänsä pakolaiseksi Thaimaahan jos sota alkaa. 
Mekin sitten miehen kanssa yritämme hakea turvapaikkaa hieman myöhemmin, perhesiteisiin vedoten. 

Vierailija
124/125 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:19"]Miten olette valmistelleet kissaa ennen asiasta puhumista? Oletteko pyytänet istumaan, tarjonneet viskipaukun maidolla, vai jotain muuta?
[/quote]

sanoin vain että istuu persuuksilleen, tulossa vakavaa informaatiota. Ei totellut jatotta maar keikahti sitten kumoon, kun koivet menivät veteläksi . On nyt vuoteen(kopan)omana, kun iski migreenikin.

125/125 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin selitellä tossa kissalleni talouspakotteista ja laskusuhdanteista joihin vedoten olisin perustellut Pirkka-raksujen oston. Ei kuulemma mennyt läpi. Tuumasi vain että kyllä hänkin voi raakaravintoon siirtyä minun esimerkkiini nojaten mutta ei hän kyllä mitään Pirkkaa syö.

Toistaiseksi ei olla meidän perheessä enempää puhuttu politiikasta mutta tokkopa siinä kauaa menee kunnes jostain tuutista kuulee jotain kauheuksia :( Pakkohan se sitten on ottaa asia käsittelyyn

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi