KEHA-keskus, älkää menkö sinne töihin
Jos haluatte valtion virkamieheksi, niin kiertäkää KEHA-keskus ja erityisesti yksi sen vastuualueista kaukaa. Johtaminen on autoritääristä ja vanhanaikaista, henkilöstö on vihollinen. Mitään joustoa tai palkitsemista ei edes joulun aikaan anneta hyvistä tuloksista huolimatta, täysillä on painettava. Joulun aikana kokoustellaan, kai johto leikkii olevansa jotenkin tärkeä. Lomia syynätään yksittäistenkin päivien osalta ja jos joku uskaltaa olla eri mieltä, niin se on rikoksista julmin ja voit olla varma, että sinut yritetään saada ulos.
Kommentit (3)
Täysin samaa mieltä. Olen täällä töissä. Lähtisin jos tilanteeni olisi toinen.
Johtoportaassa liikaa vähälahjaisia idiootteja, joilta työmoraali puuttuu täysin. Päätökset usein mielivaltaisia ja typeriä.
Kuulostaa ihan normaalilta työpaikalta.