Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KERTOKAA: Miten olette kertoneet kissoillenne talous- ym. tilanteesta Venäjällä?

Vierailija
17.12.2014 |

Ovatko kissanne kyselleet asiasta tai oletteko itse ottaneet sen puheeksi?

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin ollut ollenkaan kissaihminen, mutta nämä ovat niin hauskoja, että mieleni taitaa muuttua!

Vierailija
82/125 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt otin sitten puheeksi tään Putinin ja muut venäjäpakoitteet ja se vaan katto otsa rypyssä tyyliin "what are you talking about? What the fuck"? Tuli kiusallinen hiljaisuus ja sen jälkeen kun olen asiasta yrittänyt mainita kissa luikkii matkoihinsa. Ei kiinnosta.

Vierailija
84/125 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette valmistelleet kissaa ennen asiasta puhumista? Oletteko pyytänet istumaan, tarjonneet viskipaukun maidolla, vai jotain muuta?

Vierailija
85/125 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
86/125 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 18:03"]En tiedä. Kissani ei suostu puhumaan minulle, kun en antanut hänen ottaa napakorua
[/quote]

Voi ei! Meillä sai tatuoinnin korvaan aika nuorena.

Vierailija
87/125 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenenkään kissalta kateissa sukellusvene?

Vierailija
88/125 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
89/125 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan uskomatonta että te annatte teidän kissojen katsoa uutisia tai jopa ihan oma-aloitteisesti puhutte niille Venäjän taloustilanteesta ja ilmatilaloukkauksista ja muista!!!! Miten vastuuttomia voi ihmiset olla!!!!! Meidän pikku naukuliinin ei tarvitse pelätä Venäjää tai sotaa kun minä en anna sen kuulla mitään mitä sen kokoisen ei tarvitse kuulla, se on ihan ihmisten juttu se. Kerran kun tulin töistä kotiin se oli jotenkin saanut telkkarin auki ja Putinhan se sieltä tuijotti. Laitoin nopeasti kiinni, ei meidän kissa varmaan paljoa ehtinyt kuulla.

Vierailija
90/125 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on alkanut sähisemään aina kun näkee Putinin telkkarissa.

Vierailija
91/125 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa yrittää suojella minua venäjän uutisista. Tulee lehden päälle nukkumaan kun sivun aiheena on venäjä. Lukeminen ei siis onnistu. Uutiset ja ajankohtais ohjelmat unohtuvat katsoa kun kissa varastaa shown ja kääntää huomion itseensä. Netistä tiedon hakeminen ei onnistu. Kissa valtaa näppäimistön steppaamalla sen päällä.

Vierailija
92/125 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LISÄÄ?

Vierailija
93/125 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kerrottu, että ruoka tulee normaaliin tapaan Saksasta, mutta toimittaja ei enää ole Itella vaan Posti. Kissat ilahtuivat, koska ovat vierastaneet tuota Itellaa.

Vierailija
94/125 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ottaa nämä asiat puheeksi ihan lähiaikoina. Kerron, että Lenin antoi Suomelle itsenäisyyden ja että Neuvostoliiton aseet ovat rauhan aseita. Lisäksi aion kertoa neuvostotiedemiesten saavutuksista ja maailman vapaimmista ihmisistä. Jos sitten vielä esittelen Neuvosto-Eestistä turistimatkalla ostamani Raivola rysäpyksit, niin uskon kissojeni kannattavan ikuista ystävyyttä kansojemme välillä.

Vierailija
95/125 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kertoa mutta teini-kissa sähähti ja näytti minulle keskikynttään.

Vierailija
96/125 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 02:23"]

Yritin kertoa mutta teini-kissa sähähti ja näytti minulle keskikynttään.

[/quote]

:'D

Vierailija
97/125 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on venäjänsinisiä kissoja tosin suomalaisia jo sukupolvien ajan. Kun oli tämän Venäjän tilanteen esille luulin pääseväni helpolla. Mutta mitä vielä, nyt nuorin yksilö pelkää että Putin muuttaa hänet venäjänpunaiseksi. Tilanne on niin vakava että kriisiapua on saatava.

Vierailija
98/125 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hennonut kertoa, että kisun valuuttatili on pahasti pakkaselle. Silloin Olympialaisten aikaan kisu otti ja vaihtoi dollarit rupliksi. Oli sitä mieltä, että nyt Venäjä on oikeassa kasvusuunnassa. Miten ottaisin asian puheeksi?

Vierailija
99/125 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan Tarja Halosen Medvedeviltä saama kisu suhtautuu tilanteeseen? Odottaako vanhempiaan ja sisaruksiaan jouluksi kylään?

Vierailija
100/125 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani on erittäin maanpuolustushenkinen. Säännöllisesti harjoittaa taitojaan karkoittamalla naapurin desantit takaisin rajan taa. Ja nos minä kysyn siltä, milloin pitäisi liittyä Natoon, niin se vastaa selvällä amerikanenglannilla "Now!".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi