Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka paljon saatte asiakkailta haistatteluja ja uhkailuita työssänne?
14.10.2021 |
Itselläni harvoin, mutta silloin kun jotain todella pelottavaa ja oudon sekopäistä juttua asiakkaitten suunnalta joutuu kokemaan, menee koko päivä ja työfiilis piloille.
Tänään on semmoinen päivä :(
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En tiedä, onko tämän vastauksen kirjoittanut sossun työntekijä. Joka tapauksessa tuostakin vastauksesta korostuu empatiakykyä puuttuminen ja asiakkaan syyttäminen omista ongelmistaan. Toki naurettavan pienet tuet ja niiden tarkoituksella vaikeaksi tehty hakeminen ovat suuresti vaikeuttaneet elämääni, mutta ei se nyt ainoa kaipaamani apu, siis se, jota en ole edes saanut ole ollut. Kärsin kyllä mm.kovasta ahdistuksesta ja ilmeisesti myös aspergerista, jota moni elämässäni tapahtunut ikävä asia on vain pahentanut. En ole voinut vaikuttaa siihen, miten vaikean elämän olen joutunut elämään ja siihen miten paljon ikävää olen joutunut kokemaan. Ei ilman apua jättäminen ja syyllistäminen ketään auta. En todellakaan valinnut elämää köyhänä ja moniongelmaisena pitkäaikaistyöttömänä aikuisena, jonka ainoa tulo on työmarkkinatuki 540 euroa ja joka joutuu asumaan vanhan ja sairaan vanhempansa kanssa ja käytännössä toimimaan jonkinlaisena hoitajana tälle. En ole koskaan päässyt edes muuttamaan omilleni ja välit vanhempaan ovat huonot. AMK-tutkinnon olen toki suorittanut,mutta päivääkään koulutusta vastaavaa palkkatyötä en ole tehnyt. Ei työttömänä olo ole oikea paikka ja olenkin työttömänä vain saadakseni edes sen naurettavan pienen työmarkkinatuen. Koen, että oikeampi paikka itselleni olisi eläkkeelle pääsy, mutta eipä tuollekaan asialle ole mitään tehty.