Tällä palstalla negatiivinen vaikutus ajatuksiin
Tulin tänne vaihteeksi katsomaan, mitä kansalle kuuluu. Selkeä virhe. Täällä jatkuu sama vanha meno, haukkumista, piilofittuilua, mollaamista, haukkumista ja arvostelua. Niin, tiesinhän minä sen. Ennen menin siihen usein mukaan ja hankin itselleni bannit. Huomasin äsken että olin kommentoinut jo kolmeen viestiin, kaikki ikäviä, kärjistettyjä ja tahallaan pisteliäitä.
Onneksi huomasin olen tekemässä. Poistun nyt täältä, te ette ole oikeaa seuraa, saatte mieleni voimaan pahoin. Mukavaa vapaapäivää, ulos ja lenkille, nyt heti.
Kommentit (6)
Tämän palstan miehet on niin kamalia että olen alkanut suhtautua miehiin muuallakin negatiivisesti.
Näin on. nimettömänä on kiva huudella. Minä en yleensä enää kommentoi kuin joihinkin mieltä kuohuttaviin aloituksiin. lenkille lähtö on hyvä ajatus, sateetkin loppuivat hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan miehet on niin kamalia että olen alkanut suhtautua miehiin muuallakin negatiivisesti.
Onkos siinä mitään järkeä? 😆
Eihän terve mieli lähde mukaan höpöhöpö juttuihin.
On tärkeä tuoda valoa ja positiivisuutta, joka paikkaan.
Synti riepoo ihmistä ja sitä on kaikkialla.
Ihmispolo on hukassa.
Minä kyllä piristän ihmisiä, aina!
Totuuden torvi.
Vierailija kirjoitti:
Vasta kolmannessa viestissä alkoi miesvihan suoltaminen? Olen yllättynyt.
Tämä on totta.
Kannattaa käyttää aika mukaviin juttuihin, sellaisiin mitkä tuottaa hyvää mieltä. Tämä palsta kulkee negatiivisuuden kehää.