Kassamyyjä: suostutko oikeasti antamaan pelolle vallan ja menet lasikoppiin?
Täytyy sanoa, että purskahdin nauruun tätä juttua lukiessani. Naurettavaa, että myyjä olisi lasikopissa eristyksissä. Annetaan pelolle valta.
Kommentit (53)
Kassat tulisi aseistaa, Glock on hyvä käsiase.
Ei tarvitse roadmania raahata oikeuteen saakka.
No ei kai tossa muukaan auta, jos tuolla töissä on, koppiin on mentävä. Itse töissä esihenkilönä ruokakaupassa ja meno on välillä kuin villissä lännessä. Tarpeen varmasti monessa paikassa moinen koppi.
Rikkautta haluttiin, rikkautta saatiin.
M.O.T.
Tuo kehitysmaalaisia, muutu kehitysmaaksi.
Milloin Suomi alkaa saada kehitysapua ja tukipaketteja?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen pöyristynyt. Onko suomalaiset todella jo niin elukoita, että kassat eivät uskalla olla töissä kaupassa ilman suojausta?
Kyllä näin on. Pahimmat riehujat ovat kantasuomalaisia eläkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kassat tulisi aseistaa, Glock on hyvä käsiase.
Ei tarvitse roadmania raahata oikeuteen saakka.
Edesmenneellä kelloseppä Aake Mäkelällä Myllykoskelta oli tämä varuste ryöstäjiä vastaan. Tiettävästi ainakin kahdesti ryöstäjen aikeet pysähtyivät kauppiaan aseeseen.
Johan niillä on ne pleksikopit joita ei koronan jälkeen poistettukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen pöyristynyt. Onko suomalaiset todella jo niin elukoita, että kassat eivät uskalla olla töissä kaupassa ilman suojausta?
No ei suomalaiset ole. Täällä norkoilee ihan muuta väkeä.
Mut järkyttävää, että Suomesta ja Ruotsista on tullut Euroopan turvattomimmat maat.
Se on nyt tätä kun kansaneläkkeen perusosaa ei ole nostettu yli 100-vuotialta niin nyt ne radikalisoituu ja menevät rollaattorijengeissään rieuhamaan kauppaan, milloin mummoista tuli noin huono käytöksisiä?
Ei pidä antaa pelolle valtaa!
T: Palliface
Maskittomien idoottien_takia ne oli pakko rakentaa. Jos kaikilla olisi ollut järki käyttää makseja, ei niitä olisi tarvinnut.
Ei mitään Glockeja. Level of fun MP3 -> MP4 -> MP5
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole. Lähi-idästä ja Afrikasta peräisin olevat roadmanit ovat syynä tähän.
Emme suostu pelkäämään sanoi ex-sisäministeri Hutisalo.
Tuota kopperoa sanotaa nekkesuojaksi.
Onko se pleksiä, turvalasi vai teräväksi suikaloituva?
Päivi lipponen vois järjestää marssin r4sistis1a koppeja vastaan mitkä pitää eteenkin kassatyöntekijä naiset liian kaukana ihanista tummista miehistä<3
Vierailija kirjoitti:
Maskittomien idoottien_takia ne oli pakko rakentaa. Jos kaikilla olisi ollut järki käyttää makseja, ei niitä olisi tarvinnut.
Älä jaksa, jos osaisit lukea niin olisit ymmärtänyt kyseessä olevan turvakoppien fyysistä väkivaltaa vastaan eikä nuhaansa niiskuttavien asiakkaiden pärskimiseltä suojautumisen keino.