Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos Elisa

Vierailija
30.04.2025 |

Tilasin heiltä puhelinliittymän jonka posti hukkasi . Soitin asiakaspalveluun asiasta ja he lähettivät uuden kortin jonka aktivointimaksu on vähän reilu 8€ . Rahan ahne paska koko pulju, asiakkaan vikahan tämä ?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet sinunkin "ongelmasi"

Vierailija
2/16 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet sinunkin "ongelmasi"

Miten niin ? Onko tuo mielestäsi oikeaa toimintaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku köyhä pölli sen.

Vierailija
4/16 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valittavat h u o r a t

Pysy aiheessa, ei puhuttu huorista !

 

Vierailija
5/16 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kyllä kanssa Elisan melkein kympin postikuluja tonnin puhelimen ostettuani. Useimmissa firmoissa ei ole posteja yli 50€ ostoksissa!

Vierailija
6/16 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi Elisalla olla postin seuranta noissa kirjelähetyksissäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras Elisan temppu: sain hyvityksen 9 euroa _heidän_ virheellisesti laskuttamasta asiasta. Veloittivat seuraavalla laskulla 12 euroa, koska olivat joutuneet "manuaalisesti kohdistamaan" maksusuorituksen tai jotain vastaavaa, kun ei ollut viitenumeroa maksussa ollut :D Aivan sairasta kusetusta eikä todennäköisesti edes laillista. Vaihdoin operaattoria.

Vierailija
8/16 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille elisan myyjä möi liittymät, lupasi kaupan päälle lahjakorttia jne. Piti tulla voimaan vasta ku edellisten sopimus päättyy n. Puolen vuoden päästä. Tulikin sit tyyliin seuraavalla viikolla ja hirvee show saada omat numerot takas, en ees muista mitä kaikkea siinä tapahtu mut Elisa ei ottanut mitääb vastuuta ja jouduttiin maksaa ekstraa niiden numeroiden vuoksi. Ei enää ikinä Elisaa! En ees katso niiden myyjiä päin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin kyllä kanssa Elisan melkein kympin postikuluja tonnin puhelimen ostettuani. Useimmissa firmoissa ei ole posteja yli 50€ ostoksissa!

En ymmärrä miten ne postikulut voi olla isommat kuin mitä postin hinnastoissa on? Ottavat itselleen siitä siivun?

Vierailija
10/16 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa Elisa kuulostaa toimineen laittomasti:

Kuluttajansuojalaki, 5 luku, 6 pykälä: 

"Vaaranvastuun siirtyminen

Myyjällä on vaaranvastuu siitä, että tavara tuhoutuu, katoaa, huonontuu tai vähenee ostajasta riippumattomasta syystä ennen sen luovutusta..."

Saman luvun 3 pykälä:

"...Jos ostaja on antanut kuljetuksen myyjän ehdottaman rahdinkuljettajan tehtäväksi, tavara katsotaan vaaranvastuuta koskevia säännöksiä sovellettaessa luovutetuksi vasta, kun rahdinkuljettaja on luovuttanut tavaran ostajan hallintaan"

AP:n kannattaisi yrittää tuossa tilanteessa valittaa Elisalle että heidän asiakaspalvelijansa teki virheen. Sen SIM -kortin hukkuminen postissa on Kuluttajansuojalaissa säädetty Elisan vastuulle, jonka takia tässä tilanteessa Elisan olisi pitänyt tarjoutua hoitamaan asia ilmaiseksi, riippumatta siitä millaisen maksun he perivät silloin kun SIM-kortti hukkuu sen ollessa ostajan vastuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö AP konkkaan?

Vierailija
12/16 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menitkö AP konkkaan?

Minulle voit laittaa rahaa. Et kai mene siitä konkkaan?

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Elisa kuulostaa toimineen laittomasti:

Kuluttajansuojalaki, 5 luku, 6 pykälä: 

"Vaaranvastuun siirtyminen

Myyjällä on vaaranvastuu siitä, että tavara tuhoutuu, katoaa, huonontuu tai vähenee ostajasta riippumattomasta syystä ennen sen luovutusta..."

Saman luvun 3 pykälä:

"...Jos ostaja on antanut kuljetuksen myyjän ehdottaman rahdinkuljettajan tehtäväksi, tavara katsotaan vaaranvastuuta koskevia säännöksiä sovellettaessa luovutetuksi vasta, kun rahdinkuljettaja on luovuttanut tavaran ostajan hallintaan"

AP:n kannattaisi yrittää tuossa tilanteessa valittaa Elisalle että heidän asiakaspalvelijansa teki virheen. Sen SIM -kortin hukkuminen postissa on Kuluttajansuojalaissa säädetty Elisan vastuulle, jonka takia tässä tilanteessa Elisan olisi pitänyt tarjoutua hoitamaan asia ilmaiseksi, riippumatta siitä millaisen maksun he perivät silloin kun SIM-kortti hukkuu se

Kiitos tästä neuvosta T ap 

Vierailija
14/16 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menitkö AP konkkaan?

En mennyt , noin pieni summa ei hetkauta suuntaan eikä toiseen. Kyse on periaattesta. 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sitten tuli kaivattu liittymä Elisa 5G+ Rajaton 300M (myös hukattu lähetys). Kortti puhelimeen ja nauttimaan "nopeasta netistä" joka oli ensiyrittämällä 10/2 M , toinen 25/10M ja kolmas yritys nopeustestillä ulkona tuotti huimat 45/ 20M . Puhelin on suhteellisen uusi ja tukee 300M nopeutta . Tiedän että nuo nopeudet saattaa olla ilmoitettuja alempia , mutta tämä tapaus oli täydellinen pettymys jonka irtisanon heti kun mahdollista ! Ap

Vierailija
16/16 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni valittaa, että Elisa on lisännyt monta ruotsinkielistä kanavaa hänen ohjelmalistaaansa. En viitsisi lähteä niitä poistamaan kauas, kun se on niin hankalaksi tehty. Oottakoon.

Hänellä on kai joku viihdepaketti tilattuna.