Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljastaa tuntemattomalle että häntä petetään

Vierailija
28.11.2014 |

Miten voisin paljastaa naiselle jota en tunne (en ole ikinä edes tavannut), että hänen miehensä pettää häntä? Naisen nimen olen tonkinut Facebookista, mutta en haluaisi siellä laittaa viestiä etten joudu itse ongelmiin tästä.

Mies on työkaveri ja hänellä on suhde toiseen naiseen, itseasiassa kahteenkin. Ei kuitenkaan minuun. Tieto on varma. Tämä mies tarvitsee tipauttaa maan pinnalle.

Kommentit (212)

Vierailija
21/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:32"]

Pettäjät panikoi. Prepaid on hyvä tai nimetön kirje, jos tiedät osoitteen.

[/quote]

Mun ystäväni vaimo sai nimettömän kirjeen jossa miehen uskottomuudesta mainittiin. Kirje päätyi poliisille ja selvittivät asiaa pitkään. Olisin varovainen näiden paljastusten suhteen.

[/quote]

Mikä ongelma, jos piti paikkansa? Nimettömien kirjeiden lähettely ei ole rikos.

Vierailija
22/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:06"]

Vilaistuani ketjua, jokainen joka yrittää esittää ettei tuntematon kyylä puuttuisi asioihin jotka hänelle eivät kuulu on saanut alapeukutuksia. Ihmiset, mikä teitä vaivaa?! Mitä muiden moraalinvartijaa esitätte? Aivan uskomatonta käytöstä. Toisen pettämiset eivät kuulu tuntemattomille. Samassa sarjassa voisimme alkaa "käräyttämään" mammoja, koska ette ole maksaneet tori.fi - myynneistänne veroja, liioitelleet matkakulujanne veroilmoituksessa, ajaneet kolmen tuopposen jälkeen autoa, lainanneet luvatta naapurin lumilapiota jne jne. Jättäkää muut rauhaan. Joo, ja tämän sanoen en puolusta pettämistä mutta sanon vain että none of your busines, you pathetic people.  

[/quote]

Sinä voit ummistaa korvasi, kun seinän takana hakataan lasta, ja silmäsi, kun kadulla joku saa sairauskohtauksen. Kaikki eivät onneksi tee niin, asetatpa sen puuttumiskynnyksen ihan mihin tahansa. Vaikeneminen on myöntymisen merkki. Jos olet hiljaa pettämisestä, sinä käytännössä hyväksyt sen, vaikka pääsi sisällä olisit kuinka sitä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:00"]Olen tullut varovaisemmaksi sen jälkeen, kun eräälle "onnellisessa" liitossa asuneelle pariskunnan osapuolelle sanoin että ukkonsa on vikitellyt muita naisia. Arvatkaa uskoiko naikkonen ihanan ukkonsa pieniä vikittelyjä? No eipä tietenkään. Itse sain sellaiset kasat paskaa naiselta niskaan että niin, kiittämättömyys on maailman palkka ja viestinviejä ammutaan. Ja ihan siis omalla nimellä ja naamalla tämän naiselle kerroin.

Nyttemmin ovat eronneet. Kumma juttu.
[/quote]

Silti teit fiksusti. Ihmettelen että miksi joku ei halua tietää missä parisuhteessa mennään. Kai sitä voi omalla järjellä sitten miettiä onko ilmianto totuudenmukainen tai mahdollisesti vaan kiusallaantehty yms. Ja kai tälläisistäkin asioista pitäisi pystyä puhumaan kumppaninsa kanssa??

Itse olen muutamankerrab ollut tilanteessa että olen pelännyt että joku kertoo toilailuistani kumppanilleni, no ei kukaan ole ikinä kertonut mutta itse olen sitten lopulta kertonut, näin koen mahdollisuuden kumpaanini päättävän miten jatketaan (erotaanko, vai ei) koska itseppä olen ongelman aiheuttanut. Myös muutamia perättömiä juttuja kumppanini on kuullut, ja nämä sellaisilta ihmisiltä mitkä puhuvat muutenkin paljon puppua joten asiat on saatu juttelemalla selvitettyä eikä kellekkään ole jäänyt mitään epäselvää. Tälläset yhdenkerran jutut on myös mielestäni hieman kyseenalaisia mutta esim ap kertoi kaverillaan olevan seurustelukumppani SEKÄ juttua muidenkanssa (ei pelkästään joku baarivirhe) niin onhan se IHAN eri asia ja todellakin haluaisin itse kuulla tuollaisita. Ihan sama kuulisiko sen nimettömänä tai mirjan nimellä mutta kunhan olisi jotai todistusaineistoa eikä vain sanat niin olisi pettäjä saada paremmin nalkkiin, ja palautettua maanpääle. Jos ei ole mitään todisteita voi pettäjä luulla että pystyy jatkamaan vielä valehtelua

Vierailija
24/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:32"]

Pettäjät panikoi. Prepaid on hyvä tai nimetön kirje, jos tiedät osoitteen.

[/quote]

Mun ystäväni vaimo sai nimettömän kirjeen jossa miehen uskottomuudesta mainittiin. Kirje päätyi poliisille ja selvittivät asiaa pitkään. Olisin varovainen näiden paljastusten suhteen.

[/quote]

Jos kirjeessä herjattiin, loukattiin kunniaa tai uhkailtiin, poliisilla ehkä oli mielenkiintoa asiaan. Noin muuten jokin paljastus pettämisestä ei poliisia kiinnosta.

[/quote]

Kyseessä oli perätön herjaaminen (väite uskottomuudesta joka olisi jatkunut vuosia), kyllä poliisi sen otti selvittääkseen.

[/quote]

Niin, ei kannata kirjoitella perättömiä kellekään. Mutta jos tietää, että joku pettää, tilanne on tietysti eri.

Vierailija
25/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tietää mieluummin ennemmin kuin myöhemmin että kumppani pettää.

Mitä kauemmin homma jatkuu ennen kuin tyyppi jää kiinni, sitä enemmän hyviä aikoja menee jälkijättöisesti kiinni. Ja kun kyseessä on ilmeisesti pidempään jatkunut ja jatkuva ilmiö, niin riski kiinnijäämisestä kasvaa koko ajan.

Voisiko naiselle lähettää ensin anonyymin viestin tyyliin "haluaisitko kuulla tuntemattomalta jos miehesi olisi uskoton" ja jos se vastaa "kyllä" voisi lähettää viestin jossa käskee sen kysyä mieheltään mitä se on tehnyt ko naisen kanssa. Paljastus voi silloin mennä myös pettämiskaverin piikkiin.

Vierailija
26/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että mulle kerrotaan ja itse käräytän kaikki. Niin olen tehnytkin. Kaikki tapaukset päättyneet eroon, eivät tainneet ollakaan niin avoimia suhteita.

Vierailija
27/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:13"]

Mä haluaisin tietää mieluummin ennemmin kuin myöhemmin että kumppani pettää. Mitä kauemmin homma jatkuu ennen kuin tyyppi jää kiinni, sitä enemmän hyviä aikoja menee jälkijättöisesti kiinni. Ja kun kyseessä on ilmeisesti pidempään jatkunut ja jatkuva ilmiö, niin riski kiinnijäämisestä kasvaa koko ajan. Voisiko naiselle lähettää ensin anonyymin viestin tyyliin "haluaisitko kuulla tuntemattomalta jos miehesi olisi uskoton" ja jos se vastaa "kyllä" voisi lähettää viestin jossa käskee sen kysyä mieheltään mitä se on tehnyt ko naisen kanssa. Paljastus voi silloin mennä myös pettämiskaverin piikkiin.

[/quote]

Tuollainen kysymys on jo yhtä kuin asiasta kertominen. Ei kukaan anonyymi lähettäisi tuollaista kysymystä, jos jotain kerrottavaa ei olisi.

Vierailija
28/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:48"]

Heiltä ei mene kotia eikä ydinperhettä, kun en ajatellut miehelleni kännisekoilustani kertoa koskaan. Pitkä kriisikausi ja hankala vaihe parisuhteessa ajoi mut siihen pisteeseen, eron partaalla olimme muutenkin, mutta jotenkin sen jälkeen aloin itse katsoa miestäni uusin silmin ja hänkin minua, ja päätimme yrittää kunnolla parantaa parisuhteemme. Sänkyyn asti en ole mennyt koskaan ja tuo suuteleminen vieraan kanssa jäi yhteen kertaan, sekö on sun mielestä parisuhteen rikkoutumisen arvoinen asia?

Edelleen korostan sitä, että jos oma elämä on tylsää niin tehkää siitä mielenkiintoista. Älkää tylsyyden takia tärvelkö muiden elämää.

[/quote]

Ei tässä kukaan onnistu kertomisella toisen parisuhdetta rikkomaan: sun puolisohan sen tekisi, SUN pettämisen takia.

Jos kerta pussailut vieraiden kanssa on ok parisuhdekriireissä, niin kannattaisko tehdä säännöt selviksi kotona ettei tarvitse pelätä, että joku ulkopuolinen kertoo petetylle osapuolelle miten on nuoleskeltu kaikkien silmien edessä jossain pippaloissa? :D

[/quote]

Missä sanoin, että pussailut vieraiden kanssa on ok? Etkö osaa lukea? Meidän parisuhteemme oli tuossa vaiheessa täysin kuollut, seksielämää myöten, joten olen ylpeä itsestäni etten mennyt yhtään pidemmälle vaan annoin parisuhteellemme mahdollisuuden. Kenellekään ei kuulu toisten ihmisten tekemiset, kukaan ihminen ei voi nähdä sinne tuulikaapin taakse, että mitä siellä perheessä tapahtuu. Senpä takia varoitan puuttumasta kenenkään elämään, jos ette itse ole asianosaisia. Ihmetyttää, miksi joitakin ylipäänsä kiinnostaa tuntemattomien ihmisten elämä. Ai niin, johtunee siitä oman elämän tyhjyydestä.
[/quote]

Olen itse ollut ns petetyn puolella samankaltaisessa tilanteessa. Mieheni siis vuosia sitten oli baarissa pussaillut toista naista, mutta tuli sitten itse morkkiksissa siitä heti kotiutuessa kertomaan. Ei ollut mikään iso kriisi meidän liitolle, mutta paljon siitä silloin puhuttiin kuitenkin. Ero ei tullut mieleenkään, mutta arvostan ihan äärettömästi sitä että minäkin tämän parisuhteen toisena osapuolena tiedän 100% totuuden meidän parisuhteesta. Hyvässä ja pahassa. Minulle se on tärkeää! Olen sanonut että jos joskus jotain sattuu vielä, minä haluan siitä tietää. Siitä puhutaan (syyt, heräävät tunteet jne) ja edetään sen mukaan. Minusta on hirveää jos ollaan parisuhteessa, muttei kuitenkaan täysin perillä siitä parisuhteen tilasta. Se kertomatta jättäminen on pahempi petos kuin se itse teko.

Vierailija
29/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kertoo surullisen paljon ihmisten moraalista se, että joku parisataa pimeänä tienaava ollaan heti käräyttämässä verottajalle, mutta kun on kyse ihmisestä joka satuttaa toista ihmistä pahimmalla mahdollisella tavalla ja pilaa ainakin yhden ihmisen elämää toiminnallaan, niin kehoitetaan vain pitämään huoli omista asioista.

Vierailija
30/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:24"]Musta kertoo surullisen paljon ihmisten moraalista se, että joku parisataa pimeänä tienaava ollaan heti käräyttämässä verottajalle, mutta kun on kyse ihmisestä joka satuttaa toista ihmistä pahimmalla mahdollisella tavalla ja pilaa ainakin yhden ihmisen elämää toiminnallaan, niin kehoitetaan vain pitämään huoli omista asioista.

[/quote]

No näinpä.
Mutta eipä kyllä yhtään yllätyksenä tule suomalaisten kaksinaismoralismi! Kyllä sitä ollaan niin vasikkaa, niin vasikkaa kun kuse on ihan mistä muusta tahansa, mutta sitten kun pettäminen kyseessä niin johan muuttuu ääni kellossa. Se nilkka kajahtaa jne

Vierailija
31/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen on pettämisestä saatu kuulla muiden kautta ja hyvä niin, sillä harvoin pettäjä siitä itse kertoo. Minusta se on vähintä mitä voi tehdä tunsi henkilön tai ei. Näin petetyllä on mahdollisuus arvioida omalta osaltaan myös suhteen jatko ja jossain tapauksissa pariskunta saa asiansa vielä selvitettyö tai sitten ei.

Kunnioita niitä ihmisiä, jotka uskaltavat asiasta kertoa tavalla tai toisella - sellaisia ihmisiä pitäisi olla enemmän! 

Vierailija
32/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:24"]Musta kertoo surullisen paljon ihmisten moraalista se, että joku parisataa pimeänä tienaava ollaan heti käräyttämässä verottajalle, mutta kun on kyse ihmisestä joka satuttaa toista ihmistä pahimmalla mahdollisella tavalla ja pilaa ainakin yhden ihmisen elämää toiminnallaan, niin kehoitetaan vain pitämään huoli omista asioista. [/quote] No näinpä. Mutta eipä kyllä yhtään yllätyksenä tule suomalaisten kaksinaismoralismi! Kyllä sitä ollaan niin vasikkaa, niin vasikkaa kun kuse on ihan mistä muusta tahansa, mutta sitten kun pettäminen kyseessä niin johan muuttuu ääni kellossa. Se nilkka kajahtaa jne

[/quote]

Naapurin tulojen kyttääjät ovat samaa porukkaa kuin pettäjienkyttääjät. Muiden elämä kiinnostaa enemmän kuin oma.

Vierailija
33/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, prepaid-liittymä tai muu nimetön tapa jos et halua sotkea itseäsi juttuun.

Mun mies petti ja olisin todella halunnut tietää heti, enkä pettämisen jatkuttua jo vuosia.

Vierailija
34/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vastauksen kun mietit haluatko että sinulle kerrotaan, jos sattuisi omalle kohdalle.

Vierailija
35/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:41"]

Miettikää omalle kohdalle jos teitä petettäis. Minä ainakin haluaisin tietää asiasta, etten tuhlaisi aikaa moiseen idioottiin. Oon myös prepaid liittymän kannalla :) ilmoita oikeasti sille naiselle, todennäköisesti hänen mies ei paljasta ikinä asiaa. Nainen saa itse päättää eroaako vai ei.

[/quote]

Mitä se hyödyttää että joku tuntematon kertoo tuollaista nimettömänä tuntemattomasta numerosta? Ei siitä voi tietää onko siinä mitään totuuspohjaa vai onko vain joku joka haluaa tehdä kiusaa.

Vierailija
36/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:06"]

Vilaistuani ketjua, jokainen joka yrittää esittää ettei tuntematon kyylä puuttuisi asioihin jotka hänelle eivät kuulu on saanut alapeukutuksia. Ihmiset, mikä teitä vaivaa?! Mitä muiden moraalinvartijaa esitätte? Aivan uskomatonta käytöstä. Toisen pettämiset eivät kuulu tuntemattomille. Samassa sarjassa voisimme alkaa "käräyttämään" mammoja, koska ette ole maksaneet tori.fi - myynneistänne veroja, liioitelleet matkakulujanne veroilmoituksessa, ajaneet kolmen tuopposen jälkeen autoa, lainanneet luvatta naapurin lumilapiota jne jne. Jättäkää muut rauhaan. Joo, ja tämän sanoen en puolusta pettämistä mutta sanon vain että none of your busines, you pathetic people.  

[/quote]

Sinä voit ummistaa korvasi, kun seinän takana hakataan lasta, ja silmäsi, kun kadulla joku saa sairauskohtauksen. Kaikki eivät onneksi tee niin, asetatpa sen puuttumiskynnyksen ihan mihin tahansa. Vaikeneminen on myöntymisen merkki. Jos olet hiljaa pettämisestä, sinä käytännössä hyväksyt sen, vaikka pääsi sisällä olisit kuinka sitä vastaan.

[/quote]

Aika eri asioita. Pettämisestä kertominen voi pahimmillaan johtaa johonkin sellaiseen, että tapetaan lapset ja se pettäjä. Ihmiset reagoi eri tavalla. Itse en sotkeentuisi kenenkään suhdeasioihin, mutta pahoinpitelyt ja sairauskohtaukset on ihan eri juttu.

Vierailija
37/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:24"]

Musta kertoo surullisen paljon ihmisten moraalista se, että joku parisataa pimeänä tienaava ollaan heti käräyttämässä verottajalle, mutta kun on kyse ihmisestä joka satuttaa toista ihmistä pahimmalla mahdollisella tavalla ja pilaa ainakin yhden ihmisen elämää toiminnallaan, niin kehoitetaan vain pitämään huoli omista asioista.

[/quote]

Mistä sinä tiedät mikä keheenkin eniten sattuu ja mikä on pahinta mahdollista?

Vierailija
38/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:05"] [quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"]Mitä ihmettä toisten ihmisten suhteet kuuluu sinulle? Itsekin kerran hairahduin kaidalta polulta ja suutelin työkaveriani muutamaan kertaan pikkujouluissa. Jäi siihen suuteluun ja todella kauhea morkkis oli jälkeenpäin, ei käynyt mielessäkään kertoa miehelleni eikä rikkoa lapsiltamme perhettä. Jos joku idiootti olisi silloin käynyt ilmiantamassa, niin olisi hänen vastuullaan sitten kun lapsilta rikkoutuisi koti. Erehdyksiä ja virheitä sattuu, se on elämää, etkä voi tietää mitä taustoja johonkin pettämiseen on.   Tähän vielä ne klassiset sanat: hanki oma elämä. [/quote] Miten se on kertojan vika, että lapsien koti rikkoutuu, sinähän sen kielen työkaverin kurkkuun tungit ei se kertoja. [/quote] Jos mieheni olisi siinä parisuhdetilanteessamme mennyt ja suudellut toista naista, en olisi missään nimessä halunnut sitä tietää. Mistä sen tietää, vaikka niin tekikin, toivottavasti tekikin. Kertojan vika se on, jos muuta kautta se toinen ei sitä tietoa tule saamaan. [/quote] Onko teillä joku kulissiavioliitto? Pääasia, että näyttää hyvältä.

[/quote]

Siinä vaiheessa oli, lasten takia. Nyt ei enää ole, vaan parisuhteemme on hyvällä tolalla. Naurettavaa, että sinä tai muut ihmiset luulette tietävänne paremmin meidän suhteestamme, kuin me itse. Ja kukaan teistä ei myöskään tunne miestäni paremmin kuin minä ja voin kertoa, että jos pettämiseni olisi tullut ilmi jonkun tuntemattoman toimesta silloin kun se tapahtui, mieheni olisi ollut sataprosenttisesti mun puolellani.
[/quote]

:D Säälin miestäsi :(

Vierailija
39/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin jos tietäisin myös sen naisen. Ilmoittaisin nimettömänä naisen nimen myös. Olen saanut kuulla tuntemattomalta että mies pettää, mutta edes tämä tuntematon ei ollut asiaa nähnyt ja kuullut vain jostain. Miestä en pelkän huhun takia jättänyt ja törkeäähän se olisi ollut luottaa tuntemattomaan. Silti aina mielessä vieläkin käy ajatus, mitä jos onkin totta. En olisi halunnut kuulla, koska kyseessä oli huhu eikä nimiä tai mitään faktaa ollut. Nainen myös kiisti syytökset jälkeenpäin ja sanoi sen olleen väärinkäsitys. Myöhemmin kuulin, että pitää minua idioottina joka sietää pettäjämiestä. No...ainakin mies sai kokea mitä tapahtuu jos oikeasti pettää. Sai ainakim varoituksen ja ymmärsi, että kiinni jää helposti. Edelleenkään en tiedä mistä oli kyse.

Vierailija
40/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä suoranaisesti nyt liity tähän mutta mieleeni tuli lääkäriystäväni. Hän kertoi vastaanotolleen tulleesta herttaisesta yli seitsemänkymppisestä mummelista, jolla outoja oireita, niitä siten tutkittiin ja löytyi hiv. Vanhus, jolla elämänsä aikana tasan yksi sukupuolikumppani, oli saanut sen aviomieheltään. Paljastui että vanhalla pukilla oli ollut pitkäaikainen seksisuhde toiseen naiseen, vaikka ensin yrittikin kieltää pettämisen. Lääkäriystäväni sanoi, että tuon miehen näkeminen yökötti häntä. vanha nainen oli tietenkin ihan shokissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän