Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljastaa tuntemattomalle että häntä petetään

Vierailija
28.11.2014 |

Miten voisin paljastaa naiselle jota en tunne (en ole ikinä edes tavannut), että hänen miehensä pettää häntä? Naisen nimen olen tonkinut Facebookista, mutta en haluaisi siellä laittaa viestiä etten joudu itse ongelmiin tästä.

Mies on työkaveri ja hänellä on suhde toiseen naiseen, itseasiassa kahteenkin. Ei kuitenkaan minuun. Tieto on varma. Tämä mies tarvitsee tipauttaa maan pinnalle.

Kommentit (212)

Vierailija
201/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havoin kyttääjillä ja moraalipoliiseilla on aidosti pariskunnan tai sen petetyksi joutuneen puolison hyvinvointi mielessä. Aika pitkälle usein se on vain näyttämisenhalua ja itsensä pönkitystä muiden kustannuksella kun pääsee tekemään "hyvän teon". En ole itse koskaan pettänyt, mutta parisuhteisiin kyllä mahtuu jos jonkinlaisia ihastuksia matkan varrelle ja en usko että pettäminen välttämättä parisuhdetta kaataa. Eiköhän niiden suurten ongelmien juuret ole ihan muualla, josta sitten kaikki muut ongelmat kumpuavat.

Tuskimpa aloittajallakaan on mitään aitoa tietoa että onko aloituksen mies oikeasti harrastanut seksiä työpaikallaan kahden naisen kanssa, vaan todennäköisesti toimii huhupuheiden ja omien kuvitelmiensa pohjalta kun joku onneton mies on nähty juttelemassa toimiston naisen kanssa vaikka lounaalla liian iloisen näköisenä.

Vierailija
202/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:37"]

Kyllä minäkin haluaisin tietää jos minua petettäisiin, mutta mistä voisin olla varma että minulle puhutaan totta etenkin kun tuntematon ihminen ilmoittaisi asiasta minulle?

[/quote]

Tuntematon ihminen kai tajuaa kertoa jotain, mikä osoittaa pettämisen. Pelkkä "miehesi/vaimosi pettää" ei tietysti riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:21"]

Miksi sun pitäisi kertoa siitä? Ymmärtäisin sun halusi kertoa, jos kyseessä olisi joku sulle läheinen, mutta nyt on kyse selvästi tuntemattomien ihmisten parisuhteesta.

Mullekin tultiin kertomaan surkutellen, että mies on nähty tanssimassa ja suutelemassa vieraan naisen kanssa. Kertoja oli juurikin miehen työkaveri, nainen jonka olin nähnyt tasan kerran aiemmin. Ei kuulu miehen työkavereille mitä meidän parisuhteessa tapahtuu, en todellakaan arvostanut tekoa.

Eläkää omaa elämäänne ja kytätkää omaa parisuhdettanne.

[/quote]

Miksi et halunnut tietää, mitä oma miehesi tekee? Eikö ole parempi, mitä paremmin rakkaimpansa tuntee? Minä kyllä haluan tietää, jos minua petetään. Jos taas sinulla ja miehelläsi on sopimus, että muut suhteet ok, niin eihän tuo tieto voinutkaan tulla yllätyksenä ja pitäisi olla sinulle ok.

[/quote]

No sepäs se. Tieto ei tule yllätyksenä ja silti voi olla olematta ok, että joku backofficen Mirja soittaa tuntemattomasta numerosta tai lähettää sähköpostia ja kertoo nähneensä, että mun mies oli baarissa suudellut vierasta naista.

Pointti on just siinä, että se tieto ei vituta (koska se ei ollut salaisuus) vaan se vituttaa, että tää tuntematon Mirja tulee puuttumaan sellaisten ihmisten parisuhteeseen, joita se ei edes tunne. Ei ollut käynyt mielessäkään, että joku täysin randomi tulee jakamaan moraalikäsitystään ja kannustamaan eroamaan.

[/quote]

Sinä saat siis määritellä, miten muiden pitäisi toimia, mutta muilla ei ole samaa oikeutta? Miksi juuri sinun moraalikäsityksesi tässä on parempi kuin joidenkin muiden?

[/quote]

Mä en ole tietääkseni jakanut sitä omaa moraalikäsitystäni kenellekään, vaan ihan vain ollut parisuhteessa mieheni kanssa.

En tietenkään voi määrätä sitä, miten muut toimii, mutta eipä minun sitä niiden toimintaa tarvitse hyväksyäkään. Mirjan toimintaa en hyväksynyt enkä hyväksy edelleenkään.

Vierailija
204/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista että nainen tietää miehensä pettävän mutta ei välitä siitä. Sen takia älä missään nimessä paljasta julkisesti tai sanoilla kaikki tietävät tästä.

Vierailija
205/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä onko ko. mies pankkialalla? Tiedän erään naisen jonka mies on pannut kuulemma koko työpaikan porukkaa, mutta nainen ei tiedä mitään. Saisi kuulla ukko kunniansa, tätä jatkunut jo vuosia...

Vierailija
206/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelin nuorempana hullun ja narsisitisen kundin kanssa. Sain sitten ilmoituksen että äijä olikin minua pettänyt, no hölmönä ja nuorena sinisilmäsenä bimbona uskoin ettei se ollut totta. Mies niin hyvin osasi valehdella ja puhua. Silloin olin muutenkin niin rakastunut että halusin uskoa pelkkää hyvää miehestä. No, vuodet kuluivat ja sitten eräänä iltana sain ilmotuksen että miehestäni tulee isä. Silloin iski totuus vasten kasvoja. Sain myös tietää että mieheni oli seurustellut jo puoli vuotta myös toisen naisen kanssa ja oli kertonut hänelle että olen hullu ex joka ahdistelee miestä!

Yritin kertoa naiselle että olimme vieläkin yhdessä mutta ei millään uskonut. Pari vuotta heidän suhteensa kesti ja tämä hänen naisensa otti sitten jälkikäteen minuun yhteyttä ja sanoikin että olisi pitänyt silloin jo uskoa. Harmitteli että on jo myöhästä kun lapsikin jo 2-vuotias.

Se on valitettavaa mitä ihastus ja riippuvuus tekee toiselle, sitä haluaa uskoa vaan hyvää toisesta loppuun asti vaikka näkee vieraan naisen pikkuhousut silmien edessä. Eksäni nimittäin sai siitäkin uskomaan että NE OLIVAT MINUN MUTTA EN MUISTA ETTÄ NE OLIN OSTANUT.

Jälkikäteen mietin että minulla oli vain saakelin huono itseluottamus ja jotain psyykkisiä ongelmia että tommosta paskaa olen voinut uskoa. Noh, ainakin opin kantapään kautta faktat. Jatkossa uskon HETI jos vähänkin on epäilystä. En halua toista kertaa saada tietoa että mieheni on pistänyt jonkun paksuksi. Silloin on nimittäin myöhäistä ja itsensä tuntee ihan nollaksi.

On todella tekopyhää antaa kenenkään pettää toista. Ihmisiä pitää kunnioittaa ja pettäminen on pahinta mitä voi toiselle tehdä. Se jättää jäljen ja kaikki keinot käyttöön miten näitä nalkkeja käräytellään. Pistää ihan vihaksi meidän kaikkien naisten puolesta mitä joudumme kokemaan. Miehillä on joku pakonomainen tarve levittää sitä siementä heti kun on tarjolla.

Vierailija
207/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt aina mene niin, että se petetty olisi automaattisesti ihana viaton pulmunen, joka ansaitsisi parempaa:D
Voi olla sellaisiakin tilanteita ettei ansaitse, vaan ansaitsee juuri sellaisen puolison.
Kyllä monet ajattelevat uskomattoman mustavalkoisesti täällä.

Vierailija
208/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:06"]

Eihän se nyt aina mene niin, että se petetty olisi automaattisesti ihana viaton pulmunen, joka ansaitsisi parempaa:D Voi olla sellaisiakin tilanteita ettei ansaitse, vaan ansaitsee juuri sellaisen puolison. Kyllä monet ajattelevat uskomattoman mustavalkoisesti täällä.

[/quote]

Eipäs. Pettäminen on aina huono, se ei koskaan ole oikein, kukaan ei sitä ansaitse ja se on aina väärä tapa käsitellä mitä tahansa ongelmaa. 

Siitä ei koskaan ole mitään hyötyä, ainoastaan haittaa. Parisuhdeongelmat pitäisi aina ratkaista osapuolten välillä, aina kun otetaan siiten joku kolmas osapuoli niin vituiks menee.

Vierailija
209/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:06"]

Eihän se nyt aina mene niin, että se petetty olisi automaattisesti ihana viaton pulmunen, joka ansaitsisi parempaa:D Voi olla sellaisiakin tilanteita ettei ansaitse, vaan ansaitsee juuri sellaisen puolison. Kyllä monet ajattelevat uskomattoman mustavalkoisesti täällä.

[/quote]

Eipäs. Pettäminen on aina huono, se ei koskaan ole oikein, kukaan ei sitä ansaitse ja se on aina väärä tapa käsitellä mitä tahansa ongelmaa. 

Siitä ei koskaan ole mitään hyötyä, ainoastaan haittaa. Parisuhdeongelmat pitäisi aina ratkaista osapuolten välillä, aina kun otetaan siiten joku kolmas osapuoli niin vituiks menee.

[/quote]

Juuri näin. Aina on parempi tapa hoitaa asia.

Vierailija
210/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:18"]

VAROITAN ULKOPUOLISTA PUUTTUMASTA. ET TIEDÄ ONKO PETTÄJÄN PUOLISO esim. HENKISESTI TERVE! Et tiedä koko tarinaa!!

[/quote]

Pettäjällä jo p*skat ihan housussa! :D

Vierailija
211/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mikä kaupunki?

Vierailija
212/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma, jos kaikki muut voisivat tietää pettämisestä mutta ei itse petetty. Hänellehän se pitäisi kertoa ihan ensimmäiseksi eikä lähteä levittämään asiaa ulkopuolisille. Pettäjät kai laskevat just sen varaan, ettei sana kulkeudu kotiin. Solidaarisuutta pitäisi osoittaa petettyä eikä pettäjää kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi