Miten paljastaa tuntemattomalle että häntä petetään
Miten voisin paljastaa naiselle jota en tunne (en ole ikinä edes tavannut), että hänen miehensä pettää häntä? Naisen nimen olen tonkinut Facebookista, mutta en haluaisi siellä laittaa viestiä etten joudu itse ongelmiin tästä.
Mies on työkaveri ja hänellä on suhde toiseen naiseen, itseasiassa kahteenkin. Ei kuitenkaan minuun. Tieto on varma. Tämä mies tarvitsee tipauttaa maan pinnalle.
Kommentit (212)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:32"]
Pettäjät panikoi. Prepaid on hyvä tai nimetön kirje, jos tiedät osoitteen.
[/quote]
Mun ystäväni vaimo sai nimettömän kirjeen jossa miehen uskottomuudesta mainittiin. Kirje päätyi poliisille ja selvittivät asiaa pitkään. Olisin varovainen näiden paljastusten suhteen.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:00"] [quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:21"]Miksi sun pitäisi kertoa siitä? Ymmärtäisin sun halusi kertoa, jos kyseessä olisi joku sulle läheinen, mutta nyt on kyse selvästi tuntemattomien ihmisten parisuhteesta. Mullekin tultiin kertomaan surkutellen, että mies on nähty tanssimassa ja suutelemassa vieraan naisen kanssa. Kertoja oli juurikin miehen työkaveri, nainen jonka olin nähnyt tasan kerran aiemmin. Ei kuulu miehen työkavereille mitä meidän parisuhteessa tapahtuu, en todellakaan arvostanut tekoa. Eläkää omaa elämäänne ja kytätkää omaa parisuhdettanne. [/quote] Eli sulle on aivan okei jos vaikka miehesi nai kaikkia työpaikallaan, mutta et halua tietää siitä, koska se ei kuulu muille. [/quote] Ei ole okei, jos mieheni nai kaikkia työpaikallaan. Sekään ei ole okei, että minulle tuntematon ihminen tulee puuttumaan siihen, miten parisuhteessani toimitaan. Hän kun tosiaan ei tiedä meidän parisuhteesta mitään muuta kuin että sellainen on. Ei kuulu sille. [/quote] No mitä vittua jos se ei kerran ole okei ja se työkaveri on ainut joka tietää ja on ainut kuka pystyy siitä sinulle kertomaan niin miksi et halua tietää. Siksi, että voit jatkaa ruusuista parisuhdetta?
[/quote]
Nimenomaan siksi, että voidaan miehen kanssa jatkaa ruusuista parisuhdetta. Seksi parisuhteen ulkopuolella kun ei ole kaikissa parisuhteissa se suurin synti. Ei kauheasti lämmitä mieltä joutua kertomaan omista parisuhdejärjestelyistä, kriiseistä tai muista koko maailmalle siinä toivossa, että kyttäävät työkaverit ja naapurit tajuavat olla puuttumatta muiden asioihin.
[/quote]
Avioliitto on kyllä ihan julkinen asia. Kun siihen liittoon on sitoutunut, ei ole mitään kyttäämistä, että muutkin ihmiset seuraavat sen kulkua. Oletusarvoisesti avioliittoon liittyy lupaus uskollisuudesta ja rehellisyydestä, joten muiden tehtävänä ei ole elää sen mukaan, että jokainen tehköön avioliitossa mitä haluaa (ja vaikka pettäköön tai hakatkoon puolisoaan), tai alkaa varoa sanomisiaan, jotta valheet eivät paljastuisi.
[/quote]
Hyvä tietää. Ollaan vielä ainakin seuraavatkin 18 vuotta yhdessä menemättä naimisiin, kun ei haluta olla missään julkisessa suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:39"]
Havoin kyttääjillä ja moraalipoliiseilla on aidosti pariskunnan tai sen petetyksi joutuneen puolison hyvinvointi mielessä. Aika pitkälle usein se on vain näyttämisenhalua ja itsensä pönkitystä muiden kustannuksella kun pääsee tekemään "hyvän teon". En ole itse koskaan pettänyt, mutta parisuhteisiin kyllä mahtuu jos jonkinlaisia ihastuksia matkan varrelle ja en usko että pettäminen välttämättä parisuhdetta kaataa. Eiköhän niiden suurten ongelmien juuret ole ihan muualla, josta sitten kaikki muut ongelmat kumpuavat.
Tuskimpa aloittajallakaan on mitään aitoa tietoa että onko aloituksen mies oikeasti harrastanut seksiä työpaikallaan kahden naisen kanssa, vaan todennäköisesti toimii huhupuheiden ja omien kuvitelmiensa pohjalta kun joku onneton mies on nähty juttelemassa toimiston naisen kanssa vaikka lounaalla liian iloisen näköisenä.
[/quote]
Hohhoijaa. Kaikki näkevät päivittäin normaalia kanssakäymistä ihmisten välillä eikä siitä kulkeudu mitään vääriä ilmiantoja minnekään.
[/quote]
Hohhoijaa vaan itsellesi. Melkein jokaisella työpaikalla on hirveitä juoruämmiä ja jätkiä, jotka keksivät tarinaa vaikka ilmasta ihan omaksi ilokseen.
Kyllä haluaisin tietää tuollaisista puolison touhuista, tuli tieto tuntemattomalta tai ei! Ja mitä nopeammin, sen parempi. En haluaisi tuhlata aikaani yhtään moiseen suhteen irvikuvaan!
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:00"] [quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:21"]Miksi sun pitäisi kertoa siitä? Ymmärtäisin sun halusi kertoa, jos kyseessä olisi joku sulle läheinen, mutta nyt on kyse selvästi tuntemattomien ihmisten parisuhteesta. Mullekin tultiin kertomaan surkutellen, että mies on nähty tanssimassa ja suutelemassa vieraan naisen kanssa. Kertoja oli juurikin miehen työkaveri, nainen jonka olin nähnyt tasan kerran aiemmin. Ei kuulu miehen työkavereille mitä meidän parisuhteessa tapahtuu, en todellakaan arvostanut tekoa. Eläkää omaa elämäänne ja kytätkää omaa parisuhdettanne. [/quote] Eli sulle on aivan okei jos vaikka miehesi nai kaikkia työpaikallaan, mutta et halua tietää siitä, koska se ei kuulu muille. [/quote] Ei ole okei, jos mieheni nai kaikkia työpaikallaan. Sekään ei ole okei, että minulle tuntematon ihminen tulee puuttumaan siihen, miten parisuhteessani toimitaan. Hän kun tosiaan ei tiedä meidän parisuhteesta mitään muuta kuin että sellainen on. Ei kuulu sille. [/quote] No mitä vittua jos se ei kerran ole okei ja se työkaveri on ainut joka tietää ja on ainut kuka pystyy siitä sinulle kertomaan niin miksi et halua tietää. Siksi, että voit jatkaa ruusuista parisuhdetta?
[/quote]
Nimenomaan siksi, että voidaan miehen kanssa jatkaa ruusuista parisuhdetta. Seksi parisuhteen ulkopuolella kun ei ole kaikissa parisuhteissa se suurin synti. Ei kauheasti lämmitä mieltä joutua kertomaan omista parisuhdejärjestelyistä, kriiseistä tai muista koko maailmalle siinä toivossa, että kyttäävät työkaverit ja naapurit tajuavat olla puuttumatta muiden asioihin.
[/quote]
Sinun ei tarvitse kertoa kellekään yhtään mitään. Jos et kerran välitä, mitä muut ajattelevat, niin saadessasi tiedon vaikka puolison pettämisestä, jätät asian sikseen. Problem solved. Ethän muutenkaan voi vaikuttaa siihen, että ihmiset saattavat puhua puolisosi pettämisestä ilman että olet antanut tai ollut antamatta siihen lupaa.
Siis on näkööjään suhteita, et ihan sama pettääkö kunhan ei tarvii tietää siitä mitään, mut on myös niitä jotka ei sitä hyväksy ja todellakin haluaa tietää jos näin on. Ja itse kuulun tohon jälkimmäiseen, ihan jo siitä syystä etten halua kaikenmaailman tauteja, enkä halua miestä jolle mä en riitä, yleensä tämmöset pettäjät valehtelee paljon muustakin, en arvosta.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:21"]
Miksi sun pitäisi kertoa siitä? Ymmärtäisin sun halusi kertoa, jos kyseessä olisi joku sulle läheinen, mutta nyt on kyse selvästi tuntemattomien ihmisten parisuhteesta.
Mullekin tultiin kertomaan surkutellen, että mies on nähty tanssimassa ja suutelemassa vieraan naisen kanssa. Kertoja oli juurikin miehen työkaveri, nainen jonka olin nähnyt tasan kerran aiemmin. Ei kuulu miehen työkavereille mitä meidän parisuhteessa tapahtuu, en todellakaan arvostanut tekoa.
Eläkää omaa elämäänne ja kytätkää omaa parisuhdettanne.
[/quote]
Miksi et halunnut tietää, mitä oma miehesi tekee? Eikö ole parempi, mitä paremmin rakkaimpansa tuntee? Minä kyllä haluan tietää, jos minua petetään. Jos taas sinulla ja miehelläsi on sopimus, että muut suhteet ok, niin eihän tuo tieto voinutkaan tulla yllätyksenä ja pitäisi olla sinulle ok.
[/quote]
No sepäs se. Tieto ei tule yllätyksenä ja silti voi olla olematta ok, että joku backofficen Mirja soittaa tuntemattomasta numerosta tai lähettää sähköpostia ja kertoo nähneensä, että mun mies oli baarissa suudellut vierasta naista.
Pointti on just siinä, että se tieto ei vituta (koska se ei ollut salaisuus) vaan se vituttaa, että tää tuntematon Mirja tulee puuttumaan sellaisten ihmisten parisuhteeseen, joita se ei edes tunne. Ei ollut käynyt mielessäkään, että joku täysin randomi tulee jakamaan moraalikäsitystään ja kannustamaan eroamaan.
[/quote]
Sinä saat siis määritellä, miten muiden pitäisi toimia, mutta muilla ei ole samaa oikeutta? Miksi juuri sinun moraalikäsityksesi tässä on parempi kuin joidenkin muiden?
[/quote]
Mä en ole tietääkseni jakanut sitä omaa moraalikäsitystäni kenellekään, vaan ihan vain ollut parisuhteessa mieheni kanssa.
En tietenkään voi määrätä sitä, miten muut toimii, mutta eipä minun sitä niiden toimintaa tarvitse hyväksyäkään. Mirjan toimintaa en hyväksynyt enkä hyväksy edelleenkään.
[/quote]
Esimerkiksi tuossa lihavoidussa lauseessa jaoit moraalikäsityksesi. Emme me muutkaan täällä voi määrätä sinua. Me vain kerromme omat käsityksemme ja toimimme niiden mukaan.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:44"]
Havoin kyttääjillä ja moraalipoliiseilla on aidosti pariskunnan tai sen petetyksi joutuneen puolison hyvinvointi mielessä. Aika pitkälle usein se on vain näyttämisenhalua ja itsensä pönkitystä muiden kustannuksella kun pääsee tekemään "hyvän teon". En ole itse koskaan pettänyt, mutta parisuhteisiin kyllä mahtuu jos jonkinlaisia ihastuksia matkan varrelle ja en usko että pettäminen välttämättä parisuhdetta kaataa. Eiköhän niiden suurten ongelmien juuret ole ihan muualla, josta sitten kaikki muut ongelmat kumpuavat.
Tuskimpa aloittajallakaan on mitään aitoa tietoa että onko aloituksen mies oikeasti harrastanut seksiä työpaikallaan kahden naisen kanssa, vaan todennäköisesti toimii huhupuheiden ja omien kuvitelmiensa pohjalta kun joku onneton mies on nähty juttelemassa toimiston naisen kanssa vaikka lounaalla liian iloisen näköisenä.
[/quote]
Hohhoijaa. Kaikki näkevät päivittäin normaalia kanssakäymistä ihmisten välillä eikä siitä kulkeudu mitään vääriä ilmiantoja minnekään.
[/quote]
Hohhoijaa vaan itsellesi. Melkein jokaisella työpaikalla on hirveitä juoruämmiä ja jätkiä, jotka keksivät tarinaa vaikka ilmasta ihan omaksi ilokseen.
[/quote]
En usko, että he yleensä kellekään petetylle puolisolle mitään kertovat. Sehän tässä nyt oli huolesi, että joku puuttuisi asioihisi.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"]
Ehdotan myös prepaidliittymää.
Musta aivan käsittämätöntä, että osa ihmisistä ei katso muiden hyvällä muiden totuuden kertomista. Mä itse haluaisin todellakin tietää ja niin varmasti suurin osa muistakin joita petetään.
[/quote]
Tietääkö ulkopuolinen totuuden? hän tietää vaan sen mitä näkee ja miten luulee asioiden olevan?
Eikö ole mitään muuta murhetta kuin soitella nimettömiä puheluita pettäjistä
[/quote]
No ihan voi varmuudella sanoa, että jos näkee jossain varatun vaikka suutelemassa muuta henkilöä kuin vakikumppaniaan kyse on pettämisestä eikä mistään polyamorisista suhteista.
Ja te naiset vielä itkette, että miksi helvetissä miehet pettää, nussii ympäriinsä tai jää kiinni salasuhteista? Oliskohan osittain kuulkaa sen takia, että usein ulkopuolisiakaan ei toisten pettäminen kiinnosta paskaakaan.
Mut omapa on ongelmanne, toivottavasti kukaan ei tule teidänkään miehen pettämisestä teille koskaan kertomaan niin voitte elää rauhassa "unelmasuhteessanne".
[/quote]
Entäpä jos on luvan kanssa liikkeellä? ehkä avoin suhde tai muuten vaan sovittu että haetaan kokemuksia? molemmat kenties hakee ja sit niitä jaetaan yhdessä? Suutelu on suutelua, mutta ei se kerro sen enempää. Sinä et ehkä hyväksy sitä mutta toisilla voi olla muut pelisäännöt
[/quote]Mitä se kertominen sillon haittaa? Sittenhän vaimo vastaa että ok tiedän, ei haittaa. Ja sillä sipuli.
[/quote]
Mun ystäväni vaimo sai nimettömän kirjeen jossa miehen uskottomuudesta mainittiin. Kirje päätyi poliisille ja selvittivät asiaa pitkään. Olisin varovainen näiden paljastusten suhteen.
[/quote]
Jos kirjeessä herjattiin, loukattiin kunniaa tai uhkailtiin, poliisilla ehkä oli mielenkiintoa asiaan. Noin muuten jokin paljastus pettämisestä ei poliisia kiinnosta.
[/quote]
[/quote]
Sinun ei tarvitse kertoa kellekään yhtään mitään. Jos et kerran välitä, mitä muut ajattelevat, niin saadessasi tiedon vaikka puolison pettämisestä, jätät asian sikseen. Problem solved. Ethän muutenkaan voi vaikuttaa siihen, että ihmiset saattavat puhua puolisosi pettämisestä ilman että olet antanut tai ollut antamatta siihen lupaa.
[/quote]
Ei tarvitse selittää, jos joku tulee kertomaan tai kyselemään, mutta ilmeisesti pitäisi selittää etukäteen huomattavan laajalle piirille ettei halua kyselyjä tai kertomisia. Siihen tähtäsin. En halunnut enkä halua kuulla asiasta muilta ihmisiltä.
Läheisimmät ystävät tiesi kuvion, koska niiltä olisi voinut kuvitellakin tulevan jotain huolestuneita yhteydenottoja. Mutta ei siis todellakaan ollut käynyt mielessä, että nainen, jonka olen tavannut tasan kerran elämässäni tulisi kertomaan asiasta. Nainen, jolla ei ole yhtään mitään muuta osuutta meidän elämässä paitsi se, että se on suunnilleen 18 tuntia viikossa samassa rakennuksessa ja samassa kerroksessa mieheni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"]
Mitä ihmettä toisten ihmisten suhteet kuuluu sinulle? Itsekin kerran hairahduin kaidalta polulta ja suutelin työkaveriani muutamaan kertaan pikkujouluissa. Jäi siihen suuteluun ja todella kauhea morkkis oli jälkeenpäin, ei käynyt mielessäkään kertoa miehelleni eikä rikkoa lapsiltamme perhettä. Jos joku idiootti olisi silloin käynyt ilmiantamassa, niin olisi hänen vastuullaan sitten kun lapsilta rikkoutuisi koti. Erehdyksiä ja virheitä sattuu, se on elämää, etkä voi tietää mitä taustoja johonkin pettämiseen on.
Tähän vielä ne klassiset sanat: hanki oma elämä.
[/quote]
Se olis ollut pelkästään sun vastuullas, jos lapsilta olis mennyt koti.
[/quote]
Ei todellakaan! Kyllä virheitä tapahtuu ja niistä on oikeus olla kuulematta osapuolilta, jotka eivät asiaan liity! Hanki oma elämä!
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:59"] [quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:55"] [quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"] Ehdotan myös prepaidliittymää. Musta aivan käsittämätöntä, että osa ihmisistä ei katso muiden hyvällä muiden totuuden kertomista. Mä itse haluaisin todellakin tietää ja niin varmasti suurin osa muistakin joita petetään. [/quote] Tietääkö ulkopuolinen totuuden? hän tietää vaan sen mitä näkee ja miten luulee asioiden olevan? Eikö ole mitään muuta murhetta kuin soitella nimettömiä puheluita pettäjistä [/quote] No ihan voi varmuudella sanoa, että jos näkee jossain varatun vaikka suutelemassa muuta henkilöä kuin vakikumppaniaan kyse on pettämisestä eikä mistään polyamorisista suhteista. Ja te naiset vielä itkette, että miksi helvetissä miehet pettää, nussii ympäriinsä tai jää kiinni salasuhteista? Oliskohan osittain kuulkaa sen takia, että usein ulkopuolisiakaan ei toisten pettäminen kiinnosta paskaakaan. Mut omapa on ongelmanne, toivottavasti kukaan ei tule teidänkään miehen pettämisestä teille koskaan kertomaan niin voitte elää rauhassa "unelmasuhteessanne". [/quote] Entäpä jos on luvan kanssa liikkeellä? ehkä avoin suhde tai muuten vaan sovittu että haetaan kokemuksia? molemmat kenties hakee ja sit niitä jaetaan yhdessä? Suutelu on suutelua, mutta ei se kerro sen enempää. Sinä et ehkä hyväksy sitä mutta toisilla voi olla muut pelisäännöt [/quote]Mitä se kertominen sillon haittaa? Sittenhän vaimo vastaa että ok tiedän, ei haittaa. Ja sillä sipuli.
[/quote]
Ilmeisesti siitä on se haitta, että nämä avoimesta suhteesta sopineet kuitenkin tajuavat tekevänsä väärin ja heitä hävettää. Se häpeä vain piiloutuu ärsyyntymisen ja kiukun taakse. Suurin osa ihmisistä nimittäin haluaa olla puolisolleen niin tärkeä, ettei muita kumppaneita tarvita siinä sivussa. Näkeehän sen tässäkin ketjussa, että joillekin on kauhea asia, jos muut puhuvat edes keskenään toisten asioista.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En usko, että he yleensä kellekään petetylle puolisolle mitään kertovat. Sehän tässä nyt oli huolesi, että joku puuttuisi asioihisi.
[/quote]
En ole koskaan itse pettänyt, mutta jo ajatus ärsyttää että tuntemattomat voivat katsoa ottavansa parisuhteeni tai sen tilan omaksi asiakseen. Enköhän itsekin ole suurinpiirtein sen verran järjissäni että tiedän missä mennään. Toisekseen näihin "ilmoituksiin" ei ole mitään luottamista.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:05"] [quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"]Mitä ihmettä toisten ihmisten suhteet kuuluu sinulle? Itsekin kerran hairahduin kaidalta polulta ja suutelin työkaveriani muutamaan kertaan pikkujouluissa. Jäi siihen suuteluun ja todella kauhea morkkis oli jälkeenpäin, ei käynyt mielessäkään kertoa miehelleni eikä rikkoa lapsiltamme perhettä. Jos joku idiootti olisi silloin käynyt ilmiantamassa, niin olisi hänen vastuullaan sitten kun lapsilta rikkoutuisi koti. Erehdyksiä ja virheitä sattuu, se on elämää, etkä voi tietää mitä taustoja johonkin pettämiseen on. Tähän vielä ne klassiset sanat: hanki oma elämä. [/quote] Miten se on kertojan vika, että lapsien koti rikkoutuu, sinähän sen kielen työkaverin kurkkuun tungit ei se kertoja. [/quote] Jos mieheni olisi siinä parisuhdetilanteessamme mennyt ja suudellut toista naista, en olisi missään nimessä halunnut sitä tietää. Mistä sen tietää, vaikka niin tekikin, toivottavasti tekikin. Kertojan vika se on, jos muuta kautta se toinen ei sitä tietoa tule saamaan. [/quote] Onko teillä joku kulissiavioliitto? Pääasia, että näyttää hyvältä.
[/quote]
Siinä vaiheessa oli, lasten takia. Nyt ei enää ole, vaan parisuhteemme on hyvällä tolalla. Naurettavaa, että sinä tai muut ihmiset luulette tietävänne paremmin meidän suhteestamme, kuin me itse. Ja kukaan teistä ei myöskään tunne miestäni paremmin kuin minä ja voin kertoa, että jos pettämiseni olisi tullut ilmi jonkun tuntemattoman toimesta silloin kun se tapahtui, mieheni olisi ollut sataprosenttisesti mun puolellani.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:59"] [quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:55"] [quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"] Ehdotan myös prepaidliittymää. Musta aivan käsittämätöntä, että osa ihmisistä ei katso muiden hyvällä muiden totuuden kertomista. Mä itse haluaisin todellakin tietää ja niin varmasti suurin osa muistakin joita petetään. [/quote] Tietääkö ulkopuolinen totuuden? hän tietää vaan sen mitä näkee ja miten luulee asioiden olevan? Eikö ole mitään muuta murhetta kuin soitella nimettömiä puheluita pettäjistä [/quote] No ihan voi varmuudella sanoa, että jos näkee jossain varatun vaikka suutelemassa muuta henkilöä kuin vakikumppaniaan kyse on pettämisestä eikä mistään polyamorisista suhteista. Ja te naiset vielä itkette, että miksi helvetissä miehet pettää, nussii ympäriinsä tai jää kiinni salasuhteista? Oliskohan osittain kuulkaa sen takia, että usein ulkopuolisiakaan ei toisten pettäminen kiinnosta paskaakaan. Mut omapa on ongelmanne, toivottavasti kukaan ei tule teidänkään miehen pettämisestä teille koskaan kertomaan niin voitte elää rauhassa "unelmasuhteessanne". [/quote] Entäpä jos on luvan kanssa liikkeellä? ehkä avoin suhde tai muuten vaan sovittu että haetaan kokemuksia? molemmat kenties hakee ja sit niitä jaetaan yhdessä? Suutelu on suutelua, mutta ei se kerro sen enempää. Sinä et ehkä hyväksy sitä mutta toisilla voi olla muut pelisäännöt [/quote]Mitä se kertominen sillon haittaa? Sittenhän vaimo vastaa että ok tiedän, ei haittaa. Ja sillä sipuli.
[/quote]
Ilmeisesti siitä on se haitta, että nämä avoimesta suhteesta sopineet kuitenkin tajuavat tekevänsä väärin ja heitä hävettää. Se häpeä vain piiloutuu ärsyyntymisen ja kiukun taakse. Suurin osa ihmisistä nimittäin haluaa olla puolisolleen niin tärkeä, ettei muita kumppaneita tarvita siinä sivussa. Näkeehän sen tässäkin ketjussa, että joillekin on kauhea asia, jos muut puhuvat edes keskenään toisten asioista.
[/quote]
No mä voin tässä nyt meidän suhteesta kertoa ihan, että meillä ei ollut miehen kanssa seksiä terveydellisestä syystä. En pystynyt seksiin todella pitkään aikaan fyysisesti.
Miehellä oli lupa hankkia seksinsä muualta, koska seksi nyt sattuu olemaan miehelleni hyvin tärkeää. En kuitenkaan halunnut tietää asiasta sen enempää, koska minulle oli riittävän vaikeaa jo se, että en pystynyt harrastamaan seksiä, josta ennen nautin tosi paljon. Mies hoiti asian tyylikkäästi eikä minulla ollut pienintäkään aavistusta siitä, että sillä olisi ollut joku toinen seksiseuralainen ennen kuin tämä Mirja sitten tuli kertomaan asiasta.
Homma ei johtanut eroon tietenkään, koska olin antanut luvan. Siitä tuli kyllä todella paha mieli, koska en olisi halunnut tietää. Että sillä tavalla.
Tämä keskustelu on mun osaltani tässä.
Olen tullut varovaisemmaksi sen jälkeen, kun eräälle "onnellisessa" liitossa asuneelle pariskunnan osapuolelle sanoin että ukkonsa on vikitellyt muita naisia. Arvatkaa uskoiko naikkonen ihanan ukkonsa pieniä vikittelyjä? No eipä tietenkään. Itse sain sellaiset kasat paskaa naiselta niskaan että niin, kiittämättömyys on maailman palkka ja viestinviejä ammutaan. Ja ihan siis omalla nimellä ja naamalla tämän naiselle kerroin.
Nyttemmin ovat eronneet. Kumma juttu.
Vilaistuani ketjua, jokainen joka yrittää esittää ettei tuntematon kyylä puuttuisi asioihin jotka hänelle eivät kuulu on saanut alapeukutuksia. Ihmiset, mikä teitä vaivaa?! Mitä muiden moraalinvartijaa esitätte? Aivan uskomatonta käytöstä. Toisen pettämiset eivät kuulu tuntemattomille. Samassa sarjassa voisimme alkaa "käräyttämään" mammoja, koska ette ole maksaneet tori.fi - myynneistänne veroja, liioitelleet matkakulujanne veroilmoituksessa, ajaneet kolmen tuopposen jälkeen autoa, lainanneet luvatta naapurin lumilapiota jne jne. Jättäkää muut rauhaan. Joo, ja tämän sanoen en puolusta pettämistä mutta sanon vain että none of your busines, you pathetic people.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:50"]
[/quote]
[/quote]
Jos kirjeessä herjattiin, loukattiin kunniaa tai uhkailtiin, poliisilla ehkä oli mielenkiintoa asiaan. Noin muuten jokin paljastus pettämisestä ei poliisia kiinnosta.
[/quote]
Kyseessä oli perätön herjaaminen (väite uskottomuudesta joka olisi jatkunut vuosia), kyllä poliisi sen otti selvittääkseen.
[/quote]