Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako mies ja lapset teitä kotitöissä?

Vierailija
13.11.2014 |

Vai miten hoituu työt?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät "auta", kaikki tekevät oman osansa. 

Vierailija
2/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: tyhjentää tiskikoneen. Imuroi pyydettäessä.
Lapset: siivoavat omat huoneensa. Esikoinen pesee lisäksi omat pyykkinsä. Laittavat joskus harvoin ruokaa

Lapset kouluikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on kerran viikossa keittiöpöydän, jolloin tyhjentävät ja täyttävät tiskikoneen ja imuroivat keittiön. Siivoja käy kerran viikossa. Mies laittaa iltaisin tiskasin päälle ja siivoo keittiön, eli pyyhkii tasot. Minä teen ruoan 9kert/ vko (eli arkisin ja la,su lounaat ja illalliset)

Vierailija
4/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan miestäni ajoittain

Vierailija
5/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei ole, kaikki työt tehdään yhdessä.

Vierailija
6/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne auta mua. Ne tekee osuutensa kodin töistä. Mä en ole tämän perheen taloudenhoitaja. Mies hoitaa yleensä ruuanlaiton ja pyykinpesun sekä kaikki ulkohommat. Minä siivouksen sisällä. Lapset siivoaa omia huoneita, tyhjentää astianpesukoneen ja vie roskat.

Vierailija
7/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät "auta", vaan me kaikki osallistuvat kotitöihin. 

Semmonen perusjako on ollut jo ajasta ennen lapsia, että mies siivoaa ja mä hoidan ruuan ja pyykit (silitys, mankelointi). Kun lapset oli pieniä mies hoiti aamut ja minä illat. 

Vierailija
8/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole vielä lapsia mutta kotityöt jäävät aikalailla minulle. Tykkään kotitöistä joten se ei ole ollut ongelma. Mies kyllä tekee jos pyydän, mutta tällä hetkellä hän saa keskittyä remonttiin rauhassa ja minä hoidan kodin.

Vierailija
9/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itsekin töissä ja kotityöt on iänikuinen riidan aihe. Olen kertonut, että teen kotityöt ilman mutinoita, jos elättää minut. En edes halua käydä töissä, vihaan töitä. Mielelläni tekisin vain kotihommat eli olisin vaan.

Vierailija
10/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä autan säännöllisesti miestä, jolle on tärkeämpää että kaikki on ihan tip top.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi