Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljastaa tuntemattomalle että häntä petetään

Vierailija
28.11.2014 |

Miten voisin paljastaa naiselle jota en tunne (en ole ikinä edes tavannut), että hänen miehensä pettää häntä? Naisen nimen olen tonkinut Facebookista, mutta en haluaisi siellä laittaa viestiä etten joudu itse ongelmiin tästä.

Mies on työkaveri ja hänellä on suhde toiseen naiseen, itseasiassa kahteenkin. Ei kuitenkaan minuun. Tieto on varma. Tämä mies tarvitsee tipauttaa maan pinnalle.

Kommentit (212)

Vierailija
81/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:31"]

Oisko se mitä jos jokainen huolehtisi omista asioistaan??

[/quote]

No niin. Ilmeisesti et halua kenenkään auttavan, kun makaat kadulla verisenä auton ajettua ylitsesi? Äläkä nyt vaivaudu sanomaan, ettei ole yhtään sama asia.

[/quote]

Vähän vaikea keskustella tuollaisen kanssa joka vetelee vertauksia jotka ei sovi asiayhteyteen ja sitten kieltää kommentoimasta sitä.

[/quote]

Sinä olet jo perustellut, että teet vain sen mitä laki edellyttää etkä yhtään enempää. Olettanet kuitenkin, että joku välittää sinusta niin paljon, että ei huolehdi vain omista asioistaan, jos asia sattuu olemaan sinulle tärkeä. Yrität täällä todistella, että pettäminen on oikeastaan niin pikkujuttukin, että siitä ei siksi kannata kertoa. Mutta voihan pikkujutuistakin huomauttaa. Minä esimerkiksi voin sanoa tuntemattomalle ihmiselle kesäisellä torilla, että kohta lokki tulee ja nappaa jäätelösi, jos et ole varovainen, vaikka se jäätelön menettäminen tuskin on kenellekään kovin suuri asia. Jos toinen ihminen siitä sitten raivostuu, kun haluaisi mieluummin, että lokki vie jäätelön, niin onpahan sitten sellainenkin harvinainen ihminen tullut bongattua.

[/quote]

Aivan, ja laki velvoittaa huolehtimaan loukkaantuneesta tai lapsesta jota pahoinpidellään. Laki sen sijaan ei velvoita sotkeentumaan kenenkään yksityiselämään. Helppoa. Ja minusta sinä voit lähetellä mitä viestejä haluat ihan kelle vaan. Siinähän näet sitten miten siinä käy.

[/quote]

Laki ei velvoita ketään rakastamaan sinua, mutta silti joku sinuakin rakastaa. Se voi olla joku, josta et itse edes välitä. Jos vaikka huppupäinen mies tulee asuntoosi ja sieltä kuuluu sekavaa huutoa, joku ehkä välittää niin paljon, että sotkeentuu yksityiselämääsi soittaen poliisit paikalle. Sinä sitten tietysti valitat, jos kyseessä olikin kotibileittesi vieras. Kaikenlaista tapahtuu tässä elämässä. Et voi estää ihmisiä sekaantumasta asioihisi.

[/quote]

Oikeesti jätä nuo vertaukset. Ne ei ole sun vahvuus.

[/quote]

OK. Mutta yrität ilmeisesti sanoa, että mikään asia ei ole täysin verrattavissa pettämiseen. Ei olekaan. Tässä ketjussa on maalattu äärilaitoja: joko petetty ei välitä tai sitten hän tappaa kuullessaan pettämisestä. Jokainen on kuitenkin itse vastuussa reaktioistaan.

[/quote]

No sinulla on ehkä vähän kylmempi pää kuin itselläni. Itse kun tiedän lähipiiristä tapauksen jossa mies ampui vaimonsa mustasukkaisuuskohtauksessaan, niin ymmärrän että mitä vain voi ihan oikeasti sattua. Jos käynnistäisin tuollaisen tapahtumaketjun, en pystyisi ajattelemaan että tein vain velvollisuuteni ja se siitä.

[/quote]

Minunkaan äitini ei jättänyt pettävää ja uhkailevaa miestään, koska pelkäsi seurauksia. Lapsuuteni sen uhan alla oli hirveä. Seurauksena makselen edelleen. Äitini on siitä kovin pahoillaan, mutta mielestäni suurin syy oli silti isässäni, joka petti ja uhkaili. Varmaan ympärillä oli samanlaisia ihmisiä kuin sinä. Eivät halunneet sekaantua.

[/quote]

Mitä ympärillä olevat ihmiset olisivat voineet tehdä? Äitisi tiesi jo että hänen pitäisi jättää isäsi, mutta ei jättänyt.

[/quote]

Sinun mukaasihan kenenkään ei pidä sekaantua toisten asioihin, mutta sitä tuossa olisi juuri tarvittu. Isälläni oli helppoa, koska kukaan ei sanonut hänelle, että hän tekee väärin. Kun äitini otti eron puheeksi, isä uhkasi itsemurhalla (ja ehkä jopa laajennetulla sellaisella). Sitähän sinäkin pelkäät, että joku sekoaa tai tappaa tms, jos joku järkyttää näennäistä tasapainoa.

Vierailija
82/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:08"]

Miten voisin paljastaa naiselle jota en tunne (en ole ikinä edes tavannut), että hänen miehensä pettää häntä? Naisen nimen olen tonkinut Facebookista, mutta en haluaisi siellä laittaa viestiä etten joudu itse ongelmiin tästä.

Mies on työkaveri ja hänellä on suhde toiseen naiseen, itseasiassa kahteenkin. Ei kuitenkaan minuun. Tieto on varma. Tämä mies tarvitsee tipauttaa maan pinnalle.

[/quote] nimetön kirje jonkun muun käsialalla kun sun, ehdottomasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun pettäjämiehelleni tehtiin kunnon källi. Oli äijä väittäny eronneensa koska olen alkoholisti. Joutui raukka kuulemma asumaan luonamme ettei lapsille vaan tapahdu mitään pahaa! Hänen työkaverinsa suhtautuivat minuun tosi oudosti kun kävin jouluaterioilla. Syytähän en vielä siinä vaiheessa tiennyt.

Pomon vaimo sitten ystävällisesti kutsui kahville ja muutaman alustavan kysymyksen jälkeen kertoi mieheni puuhista. Yksi suhde oli jo kariutunut ja toista toteutettiin parhaillaan.

Koomisen asiasta tekee se, että minä "alkoholisti" olen hoitanut mieheni lapsen 6 vuotiaasta teiniksi. Ja siinä sivussa oman lapsemme kouluikäiseksi.

No mutta rakastajatar kutsuttiin neuvonpitoon ja hänelle kerrottiin missä mennään. Lukemattomat treffit oli häneltä menny ohi suun kun minä "olin ollut liian kännissä", että olisi ukko "uskaltanut lähteä kotoa". Tytöllä muuten oli menkat myöhässä juuri silloin, kun tapasimme.

No seuraavat treffit olikin tosi ylläri (ex)miehelleni. Siellä nimittäin olinkin myös minä lasten kanssa.

Narsistimieheni yritti vielä jälkeenpäin sälyttää syyn minun niskoilleni.

Mutta siis, mitä tästä opimme? PETTÄJÄT NALKKIIN ilman muuta. Jos homma on sovittu kotona tms. niin siinähän ei mitään vahinkoa tapahdu, vaikka joku käräyttää.

Vierailija
84/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin todellakin haluaisin tietää jos mun mies pettää. Omat epäilykset asiasta on ja hän kyllä kiistää kaiken ja kiistäisi vaikka jäisi kiinnikin. Mutta jos saisin tietää mä pääsisin jatkamaan elämääni ja voisin lopettaa tän asian vatvomisen. Mulle riittäis että joku sanois että näin on tapahtunut koska se vaan kruunais sen mitä jo luulen tietäväni...joten kerro tavalla tai toisella please!

Vierailija
85/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vaikka tuntemattomasta numerosta soitto. Asiallisesti kysyy ensin että onko xx sinun miehesi. Sitten pieni alustus parin kysymyksen muodossa, että oletteko eroamassa tai eronneet? Onko liittonne mielestäsi kunnossa yms.? Ja sitten vaikka pettämiskumppanin etunimi ja mahdollinen puhelinnumero. Sitten kertoo niin tarkkaan kuin pystyy, että miten ja mitä tietää pettämisestä.

Jos pettäjä on vaikka työkaveri, niin voisi esittää toivomuksen ettei käräytettäisi ilmiantajaa. Hän kuitenkin on oikealla asialla!

Vierailija
86/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:19"]

Sinun mukaasihan kenenkään ei pidä sekaantua toisten asioihin, mutta sitä tuossa olisi juuri tarvittu. Isälläni oli helppoa, koska kukaan ei sanonut hänelle, että hän tekee väärin. Kun äitini otti eron puheeksi, isä uhkasi itsemurhalla (ja ehkä jopa laajennetulla sellaisella). Sitähän sinäkin pelkäät, että joku sekoaa tai tappaa tms, jos joku järkyttää näennäistä tasapainoa.

[/quote]

Ahaa, tätä minä siis tarkoitin. Mielenkiintoista.

Vierailija
87/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on ihmeellistä, kuinka jotkut perustelee tuolla tavalla, ettei saa kertoa jos sitten tapahtuu jotain...? Kai siitäkin voi olla ikäviä seurauksia ,jos et tee mitään? Millä sen sitten selität?

Tekemättömyyskin on valinta.

Vierailija
88/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:40"]

Vähän on ihmeellistä, kuinka jotkut perustelee tuolla tavalla, ettei saa kertoa jos sitten tapahtuu jotain...? Kai siitäkin voi olla ikäviä seurauksia ,jos et tee mitään? Millä sen sitten selität?

Tekemättömyyskin on valinta.

[/quote]

Ei ole. Asiat joihin en liity mitenkään, joihin en ole mitenkään sotkeentuneet, ei kuulu minulle. Se ei ole minun vastuullani eikä omallatunnollani silloin jos jotain sattuu. Eri asia jos kyseessä on esimerkiksi ystävä, jonka tukena voin olla tuon viestin kertomisen jälkeen. Ei voi vain nakata jollekkin tuollaista viestiä, kun ei tiedä mikä se tilanne siellä vastaanottopäässä on.

Vierailija
89/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:38"]

[/quote]

[/quote]

Joka tapauksessa siitä ei seurannut yhtään mitään hyvää, että kukaan ei "sekaantunut asioihimme". Kun pettäjälle eivät tosiasiat tulleet vastaan nuorempana, hän elää nyt surkeaa yksinäistä vanhuutta. Minä kannan kurjan lapsuuteni jälkiä monella tavalla, koska luulin sen kaiken olevan ihan normaalia. Ja edelleen on muutamia sukulaisia, jotka naureskelevat hyväntahtoisesti sille, millainen naistenmies isäni on ollut. Olisipa hän ehtinyt olla isäkin meille lapsille. Mutta tietysti tällaisille kaltaisilleni typerille ihmiskohtaloille voi antaa kylmästi miinuspeukkua. Pitäähän aikuisten saada toteuttaa seksuaalisia tarpeitaan, joten viis lapsista.

Vierailija
90/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"]

Mitä ihmettä toisten ihmisten suhteet kuuluu sinulle? Itsekin kerran hairahduin kaidalta polulta ja suutelin työkaveriani muutamaan kertaan pikkujouluissa. Jäi siihen suuteluun ja todella kauhea morkkis oli jälkeenpäin, ei käynyt mielessäkään kertoa miehelleni eikä rikkoa lapsiltamme perhettä. Jos joku idiootti olisi silloin käynyt ilmiantamassa, niin olisi hänen vastuullaan sitten kun lapsilta rikkoutuisi koti. Erehdyksiä ja virheitä sattuu, se on elämää, etkä voi tietää mitä taustoja johonkin pettämiseen on.

Tähän vielä ne klassiset sanat: hanki oma elämä.

[/quote]

Ihan vaan tiedoksi, että vastuussa olisit ollut VAIN ja AINOASTAAN sinä itse. 

Vierailija
91/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olisin tyytyväinen jos minulle kerrottaisiin siitä kun mieheni pettäisi minua. Tietty viestissä pitäisi olla jotain sellaista faktaa mistä mies ei voisi puhua itseään ulos. Muuten se olisi yhtä tyhjän kanssa. 

Vierailija
92/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:49"]

[/quote]

[/quote]

Joka tapauksessa siitä ei seurannut yhtään mitään hyvää, että kukaan ei "sekaantunut asioihimme". Kun pettäjälle eivät tosiasiat tulleet vastaan nuorempana, hän elää nyt surkeaa yksinäistä vanhuutta. Minä kannan kurjan lapsuuteni jälkiä monella tavalla, koska luulin sen kaiken olevan ihan normaalia. Ja edelleen on muutamia sukulaisia, jotka naureskelevat hyväntahtoisesti sille, millainen naistenmies isäni on ollut. Olisipa hän ehtinyt olla isäkin meille lapsille. Mutta tietysti tällaisille kaltaisilleni typerille ihmiskohtaloille voi antaa kylmästi miinuspeukkua. Pitäähän aikuisten saada toteuttaa seksuaalisia tarpeitaan, joten viis lapsista.

[/quote]

Miksi luulet että äitisi ei olisi tiennyt pettämisestä? Miksi hän olisi lähtenyt jonkun kärähtämisen seurauksena, jos ei lähtenyt väkivallan uhankaan takia?

Vierailija
93/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi luulet että äitisi ei olisi tiennyt pettämisestä? Miksi hän olisi lähtenyt jonkun kärähtämisen seurauksena, jos ei lähtenyt väkivallan uhankaan takia?

[/quote]

Jaa äitisi siis tiesi myös pettämisestä. Joten mitä tässä olisi ulkopuolisten vielä pitänyt tehdä? Raportoida äidillesi tarkat tiedot siitä milloin ja kenen kanssa petetään? Se on ollut äitisi ratkaisu jäädä siihen. Lopeta syyllisten etsiminen.

Vierailija
94/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät ottavat riskin ja voivat paljastua ihan milloin tahansa. Kuka tahansa voi nähdä vilaukselta jossain väärässä paikassa tai väärässä seurassa ja juttu lähtee siitä leviämään.

Että kyllä se on täysin pettäjän oma vika, jos ja kun jää kiinni.

Omalla kohdallani se tapahtui niin että osuin itse paikalle, kun mies oli naisen seurassa. Oli elämäni kovimpia paikkoja yrittää pysyä tyynenä julkisella paikalla, kun oma rakas mies kävelee käsi kädessä vieraan naisen kanssa. Mieluummin olisin saanut tietää asiasta jotenkin epäsuorasti, mutta sitähän ei voi valita.

Vierailija
95/212 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykööt pettävät sinkkuina.

Vierailija
96/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:50"]

Pakko kysyä, että mikä ihmeen lynkkays-mentaliteetti joillakin täällä on? Itse olen pettänyt kerran, johtui täysin siitä että oma suhde oli ollut jo pitkään kuollut ja yhdessä oltiin vain lasten takia, hyvä mies hän on muuten mutta en näe itseäni hänen kanssaa loppuelämäni ajan. Edelleen ollaan yhdessä lasten takia, en halua rikkoa heiltä kotia kun ovat vielä niin pieniä. Eroan, kun mielestäni lapset ovat tarpeeksi isoja käsittelemään eron ja tiedän jo nyt, että tulemme eroamaan aikuismaisesti ja lapset luultavasti tulevat olemaan vuoroviikoin kummallakin, heillä on niin hyvä isä ettei tulisi mieleenkään viedä lapsia kokonaan häneltä tai rajoittaa enempää hänen oikeutta lapsiinsa.

Petin kerran, en olisi pettänyt mutta vastaan tuli sellainen mies, joka tuntui toiselta puoliskoltani. En ole koskaan sellaista miestä tavannut (luulin tavanneeni, nyt tiedän että olin väärässä), ihan kun oltaisiin tunnettu aina, uskomaton vetovoima vain veti meitä kiinni toisiinsa enkä olisi halunnut päästää irti. Hän on tahoillaan naimisissa, emme menneet sänkyyn asti, mutta suudeltiin kyllä ja mietittiin, kumpa jos... En aio tehdä sen suhteen jatkossa mitään, jos ja kun tulee vastaan niin katsotaan sitten mutta itse en lähde tässä vaiheessa tavoittelemaan häntä, koska en ole vielä valmis eroon. Enkä halua, että hänkään eroaa, ainakaan minun takiani tässä vaiheessa.

Ei sitä vain tiedä, milloin se oikea kävelee vastaan. Harmi vain, että minulle hän käveli tässä tilanteessa, etten voi tehdä mitään.

[/quote]

Kova on sulla itsetunto, kun luulet, että mies, kenen kanssa olet kerran suudellut, eroaa heti, kun sinä teet päätöksen erosta.

En usko, että tämän miehen ero on sun haluista kiinni.

[/quote]

Kyllä sen vaan tietää, kun se oikea tulee vastaan. Jos lähtisin häntä rohkaisemaan yhtään enempää, niin olisi melko varmasti valmis lähtemään siihen leikkiin mukaan. Ei ole hänkään pettänyt koskaan aikaisemmin, eikä ole mikään kusipäämiestyyppiä, kiltti mies. Täydellinen.

Vierailija
97/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:50"]

Pakko kysyä, että mikä ihmeen lynkkays-mentaliteetti joillakin täällä on? Itse olen pettänyt kerran, johtui täysin siitä että oma suhde oli ollut jo pitkään kuollut ja yhdessä oltiin vain lasten takia, hyvä mies hän on muuten mutta en näe itseäni hänen kanssaa loppuelämäni ajan. Edelleen ollaan yhdessä lasten takia, en halua rikkoa heiltä kotia kun ovat vielä niin pieniä. Eroan, kun mielestäni lapset ovat tarpeeksi isoja käsittelemään eron ja tiedän jo nyt, että tulemme eroamaan aikuismaisesti ja lapset luultavasti tulevat olemaan vuoroviikoin kummallakin, heillä on niin hyvä isä ettei tulisi mieleenkään viedä lapsia kokonaan häneltä tai rajoittaa enempää hänen oikeutta lapsiinsa.

Petin kerran, en olisi pettänyt mutta vastaan tuli sellainen mies, joka tuntui toiselta puoliskoltani. En ole koskaan sellaista miestä tavannut (luulin tavanneeni, nyt tiedän että olin väärässä), ihan kun oltaisiin tunnettu aina, uskomaton vetovoima vain veti meitä kiinni toisiinsa enkä olisi halunnut päästää irti. Hän on tahoillaan naimisissa, emme menneet sänkyyn asti, mutta suudeltiin kyllä ja mietittiin, kumpa jos... En aio tehdä sen suhteen jatkossa mitään, jos ja kun tulee vastaan niin katsotaan sitten mutta itse en lähde tässä vaiheessa tavoittelemaan häntä, koska en ole vielä valmis eroon. Enkä halua, että hänkään eroaa, ainakaan minun takiani tässä vaiheessa.

Ei sitä vain tiedä, milloin se oikea kävelee vastaan. Harmi vain, että minulle hän käveli tässä tilanteessa, etten voi tehdä mitään.

[/quote]

Kyllä se on se salailu ja himon kiihko, jotka tuntuvat vain siltä, että nyt tuli oikea kohdalle. Kumpikin tahoillaan parisuhteessa ja petetään (vaikka vain suutelemalla ja omia parisuhteita toiselle vähättelemällä ja puutteesta valittamalla). Todellisuudessa paras olisi satsata sen oman suhteen hoitoon, varsinkin, jos on hyvä puoliso, kuten tuolla edellä kertovallakin on, myös lapsille hyvä isä. Tyhmä hajottaa himojensa takia perheen, ja sehän hajoaa siihen, että itse pettää, koska enää ei tunnu oma miltään ja tuntee itsensä likaiseksi saastaksi ja syyttää siitä sitten puolisoaan, vaikka itse on täysi p.

[/quote]

En ole syyttänyt puolisoani mistään, enkä ole tähän ikään mennessä koskaan pettänyt ketään, en koskaan. Vaikka tilaisuuksia olisi ollutkin, rutkasti. Tämä oli ainutlaatuinen mies, en tule toista hänenlaistaan kohtaamaan enää koskaan.

Vierailija
98/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 05:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:08"]

No minun pettäjämiehelleni tehtiin kunnon källi. Oli äijä väittäny eronneensa koska olen alkoholisti. Joutui raukka kuulemma asumaan luonamme ettei lapsille vaan tapahdu mitään pahaa! Hänen työkaverinsa suhtautuivat minuun tosi oudosti kun kävin jouluaterioilla. Syytähän en vielä siinä vaiheessa tiennyt.

Pomon vaimo sitten ystävällisesti kutsui kahville ja muutaman alustavan kysymyksen jälkeen kertoi mieheni puuhista. Yksi suhde oli jo kariutunut ja toista toteutettiin parhaillaan.

Koomisen asiasta tekee se, että minä "alkoholisti" olen hoitanut mieheni lapsen 6 vuotiaasta teiniksi. Ja siinä sivussa oman lapsemme kouluikäiseksi.

No mutta rakastajatar kutsuttiin neuvonpitoon ja hänelle kerrottiin missä mennään. Lukemattomat treffit oli häneltä menny ohi suun kun minä "olin ollut liian kännissä", että olisi ukko "uskaltanut lähteä kotoa". Tytöllä muuten oli menkat myöhässä juuri silloin, kun tapasimme.

No seuraavat treffit olikin tosi ylläri (ex)miehelleni. Siellä nimittäin olinkin myös minä lasten kanssa.

Narsistimieheni yritti vielä jälkeenpäin sälyttää syyn minun niskoilleni.

Mutta siis, mitä tästä opimme? PETTÄJÄT NALKKIIN ilman muuta. Jos homma on sovittu kotona tms. niin siinähän ei mitään vahinkoa tapahdu, vaikka joku käräyttää.

[/quote]

Tähän voin jatkoksi kertoa omani. Epäilen pettämistä. Kukaan ei ole tullut kertomaan. Toivon, että tulisi, todisteiden kanssa, loppuisi piinani! Mies raivoaa, haukkuu ja syyttää minua kaikesta mahdollisesta. Ilman todellista syytä. Monia asioita ihmettelen suuresti. Valheista on jäänyt kiinni ja omaa mainettaan suojelee jopa niin pitkälle, että minut on leimannut lähipiirillemme mielenvikaiseksi, ja huomaan heidän suhtautuvan minuun samoin kuin em kertoja miehensä työkavereiden. Moni luulee, että mies puhuu totta. Minulla vain ei ole mitään todisteita, paitsi etten todellakaan ole mielenvikainen, siitä saan kyllä tarvittaessa asiantuntijan lausunnon.

Niin kauan, kuin petetyllä ei ole selkeitä todisteita, niin kauan pettäjä voi alistaa häntä ja kohdella tosi huonosti. Siksi pyytäisin paljastamaan petokset

[/quote]

Olen muuten samaa mieltä, mutta ihmettelen miksi pettämistä pidetään sellaisena asiana että siitä vasta erotaan, jos puoliso on jo muutenkin huono.

Se että joku kohtelee huonosti puolisoaan, siinä minusta on jo äärimmäisen hyvä syy erota ilman pettämisiäkään.

Vierailija
99/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:08"]Miten voisin paljastaa naiselle jota en tunne (en ole ikinä edes tavannut), että hänen miehensä pettää häntä? Naisen nimen olen tonkinut Facebookista, mutta en haluaisi siellä laittaa viestiä etten joudu itse ongelmiin tästä.

[/quote]

Vie kirje postilaatikkoon

Vierailija
100/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:08"]Miten voisin paljastaa naiselle jota en tunne (en ole ikinä edes tavannut), että hänen miehensä pettää häntä? Naisen nimen olen tonkinut Facebookista, mutta en haluaisi siellä laittaa viestiä etten joudu itse ongelmiin tästä. Mies on työkaveri ja hänellä on suhde toiseen naiseen, itseasiassa kahteenkin. Ei kuitenkaan minuun. Tieto on varma. Tämä mies tarvitsee tipauttaa maan pinnalle. [/quote] Vie kirje postilaatikkoon

[/quote]

Jotkut pettäjät lukevat puolisolle tulevan postin ja ilman merkkiä saapuva kirje voi erityisesti kiinnittää huomion.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi