Oletko ikinä tavannut riivattua ihmistä?
Itse olen ollut muutaman kerran riivattu ja pahoittelen heille jotka tätä joutuivat todistamaan 🙏
Kommentit (38)
Olen ollut tekemisissä. Monien hirmutekojen taustalla on tälläinen henkilö.
Riivattuhullu. Ehkä vaan ihan tavallinen hullu.
Vierailija kirjoitti:
Riivattuhullu. Ehkä vaan ihan tavallinen hullu.
Et hauku täällä nyt muita
En ole tavannut, mutta eräs ministeri vaikuttaa sellaiselta.
En ole nähnyt kun en ole käynyt minkään puolueen kokouksissa.
Mutta tiedättekö mistä se riivatuksi tuleminen johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Persona non grata
Näin käy, jos demoni tai useampi mieltyy ja kiinnittyy tiettyyn ihmiseen.
Olen rukoillut ihmisen puolesta, joka oli mukana okkultismissa ja sanoi, ettei hänellä ole rauhaa, vaikka hän rukoili pelastusta. Minut pyydettiin paikalle, koska olen itsekin ennen uskoontuloani olut mukana okkultismissa. Näin heti hänen silmistään, että hänessä on jokin ylimääräinen henki, mutta en kertonut sitä hänelle itselleen. Rukouksen aikana hän purskahti vapautuneeseen itkuun ja rukoilemisen jälkeen hän itse sanoi, että hän tunsi, että hänestä lähti jotain ulos suun kautta. Raamatun mukaan riivaajahenget tulevat ulos suusta.
Kristityillä on näitä kokemuksia.
Kutsuin silloin manaajan apuun...
Vierailija kirjoitti:
Omat psyykkiset ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että se on vähän kuin tartuntatauti. Pahat henget etsivät uutta isäntää ja siirtyvät kun joku on sopivan heikossa tilassa.
Tuollahan tuo kerrostalon 2 kerroksessa majailee eli olen
En ole ikinä tavannut mitään syytä olettaa, että riivattuja ihmisiä on olemassa, tai olisi koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen rukoillut ihmisen puolesta, joka oli mukana okkultismissa ja sanoi, ettei hänellä ole rauhaa, vaikka hän rukoili pelastusta. Minut pyydettiin paikalle, koska olen itsekin ennen uskoontuloani olut mukana okkultismissa. Näin heti hänen silmistään, että hänessä on jokin ylimääräinen henki, mutta en kertonut sitä hänelle itselleen. Rukouksen aikana hän purskahti vapautuneeseen itkuun ja rukoilemisen jälkeen hän itse sanoi, että hän tunsi, että hänestä lähti jotain ulos suun kautta. Raamatun mukaan riivaajahenget tulevat ulos suusta.
Kristityillä on näitä kokemuksia.
Näitä voi tulla muillekin kuin kristityille ja olen elämässäni näitä kituvia ihmisiä auttanut. Tämänlainen tilanne johtuu omista edesottamuksista ja ymmärrettäväähän on ettei tunnu mukavalta kun voi pahoin sisäisesti. Se on kuitenkin avuksi ja hyödyksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi juuri näin. Ei sen kummempaa.
Jouduin 2 demonin himon kohteeksi joka sai minut epätavalliseen tilaan.
Manaajaa ei tarvittu. Eikä tarvita muissakaan tapauksissa. Tarvitaan vaan vastalääke demoneille - se voi olla vaikka rakastava halaus tai lohduttava sana.
Vain telkussa olen nähnyt sellaisen sen nimi on joku minja.
Olen.