Trump: koko iranin sivilisaatio tuhoutuu tänä yönä
Kommentit (143)
Muita ei kiinnosta? Minua huolettaa. Ap
Eikö mikään kansainvälinen tuomioistuin puutu tuohon?
Rankkaa tekstiä hullulta, joka toimii tällä hetkellä Yhdysvaltojen presidenttinä:
"A whole civilization will die tonight, never to be brought back again. I don’t want that to happen, but it probably will. However, now that we have Complete and Total Regime Change, where different, smarter, and less radicalized minds prevail, maybe something revolutionarily wonderful can happen, WHO KNOWS? We will find out tonight, one of the most important moments in the long and complex history of the World. 47 years of extortion, corruption, and death, will finally end. God Bless the Great People of Iran!"
Toivottelee perään vielä jumalan siunauksia, vaikka puhuu sivilisaation tuhoamisesta! Aika onnekkaita jokainen Nato-maa, ettei ole tuohon sotkuun lähtenyt mukaan!
Rauhan presidentti, kuten kannattajansa kuvailivat.
Iranista tulee suurvalta Trumpin tyoeryyden takia. Kiina, Venäjä, Iran hallitsevat Hormuzinsalmen avulla 30-40 "lännen" öljynvuennistä, tällä saadaan "länsi" kyykkyyn
Trump koittaa uhkailullaan saada iranilaiset itse nousemaan koloistaan syrjäyttämään nykyinen pappisvalta. Nyt olis korkea aika niin tehdä.
Juutalaisilla pakko olla todella rankkaa kiristysmateriaalia Trumpista, kun noin epätoivoiseksi mennyt. Puhuu suoraan Netanyahun ja kumppaneiden suulla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mikään kansainvälinen tuomioistuin puutu tuohon?
Ei. Koska USA, eli juutalaiset, hallitsevat sitä.
Aikaa 11 tuntia!
Oma miehistö ja kalusto jaloissa eli mitään ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Ydinsota?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ydinsota?
Jenkkisotilaat on pumpattu täyteen jodia, ettei säteily vaikuta niin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako apina siis nobelin kansanmurhasta?
Kyllä, näin se on tulkittava. Psyk.sh
Sain juuri töitä iranilaisesta vesivoimalasta. Olen niin innoissani!
Vierailija kirjoitti:
Se olisi ensimmäinen laatuaan ainakin. Vai yhteispalkintona Bibin kanssa.
hienoa jos islamin valta tuhotaan ja kansa pääsee kristityiksi ja vapaiksi
amen
God bless Trump!