Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sain tietooni kihlasormukseni oikean hinnan..

Vierailija
19.11.2014 |

Elikkäs siis mieheni kosi minua muutama vuosi sitten harvinaisen kauniilla sormuksella.... ei ikinä kertonut hintaa, mutta antoi olettaa että maksoi hieman yli 500e.. tänään löysin timanttiset kuvastosta kyseisen helyn 89e!!!!!!!!!!!! Voinko suuttua?

Kommentit (164)

Vierailija
121/164 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
122/164 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertoo, että miehesi panee sinua halvalla. Sormusta ei hankita rahan takia, sitä ei myydä koskaan pois tai luovuteta, mutta se on hänen arvostuksensa mitta ja hän arvostaa sinua juuri noin paljon eli yhden ale-sormuksen verran. Minkälainen ihminen haluaa osoittaa kiintymyksensä ja sitoutumisensa määrää halpissormuksella? Ja kaiken lisäksi osoittautuu valehtelijaksi. Hän siis sormuksella sanoi, että "En viitsi sinuun enempää panostaa, et ole sen arvokkaampi, halvalla saadaan, mutta huijaan valehtelemalla sinua uskomaan jotakin muuta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/164 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kihlasormukset 30-40€. Eikös vasta vihkisormukseen pitäisi panostaa? :)

Vierailija
124/164 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi iso kulli? Jos on, laita hänen puh.numero tähän.

Vierailija
125/164 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
126/164 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme ole panostaneet sormuksiin, vaan avioliittoon

Naimisissa 28vuotta

Vierailija
127/164 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:50"]

Aika harvalla on timantteja ne suuret kivet sormuksessa. Mitä näyttävämpi sen halvempi.

[/quote]

Jaa. Kyllä mun sormuksessa ainakin kivet on ihan aitoja. Mies antoi häiden jälkeen aitoustodistuksen mulle säilytettäväksi. Ja  molemmat sormukset on ostettu isäni ystävän omistamasta liikkeestä, joten ei mitään syytä olla luottamatta aitouteen. En sano, että sormuksen pitää olla kallis. Mutta kyllähän sen nyt näkee, onko korussa kivet lasia, muovia, kristallia vai timantteja.

Vierailija
128/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkisisaret kilpailee siitä kenellä on arvokkain sormus, suomisiskot tappelee siitä kenellä on halvin sormus ;)))

t. 81, se jolla on 8 tonnin kihla.

Vierailija
129/164 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh! Näin me ollaan erillaisia. Mä itseasiassa sain aikoinani hirveät kilarit kun paljastui että kihlasormukseni olikin PALJON kalliimpi kuin olin luullut ja mitä minulle oli annettu ymmärtää.

Vierailija
130/164 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:52"]

Tois sormus aidoilla timanteilla ja 24 karaatin kultaisena varmaan 5000 euroa... Ei aitoja timantteja saa 500 euroon edes yhtä

[/quote]

No ei varmasti olisi. Mä veikkaan, että aidoilla kivillä, tuon kokoisilla, tuo sormus olisi ehkä 1800 euroa. Mun vihkisormus maksoi kuulemma 6000 euroa ja kivet on jo sitten suht isoja.

Vierailija
131/164 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:57"]

Tuo kertoo, että miehesi panee sinua halvalla. Sormusta ei hankita rahan takia, sitä ei myydä koskaan pois tai luovuteta, mutta se on hänen arvostuksensa mitta ja hän arvostaa sinua juuri noin paljon eli yhden ale-sormuksen verran. Minkälainen ihminen haluaa osoittaa kiintymyksensä ja sitoutumisensa määrää halpissormuksella? Ja kaiken lisäksi osoittautuu valehtelijaksi. Hän siis sormuksella sanoi, että "En viitsi sinuun enempää panostaa, et ole sen arvokkaampi, halvalla saadaan, mutta huijaan valehtelemalla sinua uskomaan jotakin muuta".

[/quote]

Hei, jonkun opiskelijan tms varoissa tuo 80-90 euroa on iso raha. Ja silloin tuollainen sormus on hänelle ollut tosi kallis. Ja suuri uhraus. Vastaavasti jollekulle 5000 euron sormus on pelkkä arkihely ja vihkisormukseen upotetaan parikymmentä tuhatta. Asiat on suhteellisia. Mä olisin tuohon tyytyväinen, jos sormus olisi ollut mulle itselle mieluinen ja olisi omaa tyyliä, kuten apn tapauksessa ilmeisesti oli. T. 43

Vierailija
132/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:42"]

Ja sitten väitetään, että naiset eivät ole pinnallisia... :)

[/quote]

Ei kaikki ole, mulla esim. on vain sileä kultasormus. Maksoi vähän reilun satasen, kun kihlat aikanaan ostettiin. Vihkisormusta ei hankittu lainkaan kun karattiin salaa maistraatissa naimisiin. Se piti kyllä joskus hommata mutta jäi. Että näin pinnallinen minä olen.

Vierailija
133/164 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi ihmiset edes haluaa kalliita sormuksia. Sitte itketään kun se häviää tai varastetaan. Mä pelkäisin ainakin koko ajan.

Vierailija
134/164 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi jonkun linkkaama sormus ei ole kyseinen sormus! Joo hiukan ylireagoin koko tilanteesta.. mies oli vain vihjaillut sormuksen olevan kallis. Ap

Vierailija
135/164 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:57"]

[/quote]

Hei, jonkun opiskelijan tms varoissa tuo 80-90 euroa on iso raha. Ja silloin tuollainen sormus on hänelle ollut tosi kallis. Ja suuri uhraus. Vastaavasti jollekulle 5000 euron sormus on pelkkä arkihely ja vihkisormukseen upotetaan parikymmentä tuhatta. Asiat on suhteellisia. Mä olisin tuohon tyytyväinen, jos sormus olisi ollut mulle itselle mieluinen ja olisi omaa tyyliä, kuten apn tapauksessa ilmeisesti oli. T. 43

[/quote]

Ja lisäisin vielä, että ei se kalliskaan sormus ole välttämättä ikuinen. Hyvänkin timantin istutus voi pettää. Ainakin valkokultaisissa sormuksissa, kuten itsellä on, pitää välillä uusia rodinointi. Vanhempani ostivat aikoinaan Lapista louhitusta kullasta tehdyt kihlasormukset, isäni sormus oli vielä suht leveä. He menivät naimisiin vuonna 1969. Isäni sormuksesta on jäljellä enää kapeankapea rinkula, äitini sormus taas on kulunut jo niin ohueksi, ettei uskalla sitä enää käyttää, jos kuluu poikki ja katoaa ja hänellä on nyt uudet sormukset. Isäni sormusta ei saa enää pois kuin leikkaamalla se jollain työkalulla. :) Mutta hekin aikoinaan siis omiin tuloihinsa nähden (isäni oli vielä opiskelija, äiti myyjä) panosti niihin sormuksiin, mutta vaikka liitto on kestänyt, niin sormukset eivät. Vaikka olivat kuinka kotimaista laatutyötä.

Vierailija
136/164 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua mitä väliä? Itse en ole käyttänyt sormuksia 9 vuoteen eikä meillä voisi olla tiiviimpi avioliitto. Mihin hittoon niitä tarvitaan? Harmittaa että on tullut ostettua ylipäätään. Ollaan mietitty että näin vanhoilla päivillä pamautetaan teettämään tatuoinnit tilalle.

Vierailija
137/164 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sormuksessa kullan merkit? Jos on, niin eihän se "väri" mihinkään katoa. Oletko miettinyt sellaista vaihtoehtoa, että sormuksesi on samannäköinen kuin kuvastossa, mutta että siinä on esim. arvokkaammat kivet ja / tai että se on 18 karaatin kultaa?

Ole onnellinen, ettei sinua kihlattu pääsiäismunan sormuksella! Eikö kihlanostossa muuten enää käydä yhdessä?

Vierailija
138/164 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:42"]Ja sitten väitetään, että naiset eivät ole pinnallisia... :)
[/quote]

Pointti taisikin olla siinä että mies valehteli asiasta - miksi, kysyn vaan? Pakko esittää varakkaampaa kuin on koska ei muuten usko olevansa tarpeeksi hyvä toiselle?

Vierailija
139/164 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei enää mahdu kihla- tai vihkisormus, ostettiin miehen kanssa mulle uusi. Se maksoi 10 e ja ihan hieno. Naimisissa oltu 26 v.

Mitä välii??!!

Vierailija
140/164 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:37"]

Sormus täynnä "timantteja". Millonkohan irtoaa väri tästä "kultasormuksesta" ?Ap

[/quote]

eikai tää ollu se harvinaisen kaunis sormus? Oli ihan saamarin ruma meinaan!

https://www.timanttiset.fi/fi/Kultakorut/TIMANTTISET-kultasormus_1030-10308

Ne timantit on zirkoneita ja sormus muuten kultaa (14K).

[/quote]