Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanonko vain, nytkö sinä jo tulit kotiin?

Vierailija
07.09.2022 |

Onko ehdotuksia tähän tilanteeseen:
Siippani tapana on lähteä päiviksi pois. Ei kerro, minne menee, eikä kerro palatessaankaan. Puhelimeensa ei saa yhteyttä.
Olen jo aikoja sitten lopettanut peräänsä soittelun. Sitä hän odottanee, että soittaisin ja kysyisin, missä olet.
En ole aikoihin kysellyt palatessaankaan, missä olit.
Hän ei koskaan soita kysyäkseen, onko täällä kaikki hyvin. Kuukauden sisään on jo toinen tämmöinen reissu meneillään.
Olen testannut kerran mykkäkoulua, josta ei vaikutusta ollut. Alkuun paheksuin, ja sanoin häntä vastuuttomaksi. Se ei ole vaikuttanut hänen toimintatapaansa.

Olisiko teillä kommentoijat jotain vinkkiä, miten minun pitäisi toimia, kun siippa palailee muutaman yön reissultaan. Ainakaan ilahtunut en ole, kun palaa. Veikkaan, että hän haluaisi mustasukkaisuusreaktion. Ei tule tapahtumaan. Eikä käy sekään, että sanoisin, että olin huolissani.

Ikävä puoli hänen kannaltaan on se, kun hän on jopa viikonkin pois usein, niin jos hänelle olisi jotain sattunut, en arvaa tehdä vaikka katoamisilmoitusta. Tapahan on piintynyt, eikä ole lainkaan poikkeuksellista, että hänestä ei kuulu mitään päiväkausiin.

Kommentit (192)

Vierailija
1/192 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jo aika, että sinä et ole odottamassa kotona, vaan varaat reissun kavereiden kanssa. Antaa ukon tulla tyhjään kotiin tiski ja pyykkivuorineen. Tulet sit kun loma on ohi.

Vierailija
2/192 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko jo aika, että sinä et ole odottamassa kotona, vaan varaat reissun kavereiden kanssa. Antaa ukon tulla tyhjään kotiin tiski ja pyykkivuorineen. Tulet sit kun loma on ohi.

Hän tietää, etten voi hetkessä lähteä reissuun, koska on hoidettavia. Tätä tilannetta hän käyttääkin hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/192 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa seuraavalla kerralla että lähdet itse, hoidettavat mukaan.

Vierailija
4/192 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaas sille pienet 🍾🥂🍺

🤣🤣

Vierailija
5/192 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko toinen perhe jossain muualla?

Vierailija
6/192 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hommaat uuden kämpän ja kun ukkeli lähtee reissuillensa, muutat omat kamasi uuteen asuntoon etkä jätä mitään yhteystietoja ja tietenkään et hänen yhteydenottoihinsa vastaa.

Vierailija
7/192 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että siippa on hankkinut asuntovaunun.

Vierailija
8/192 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs päivä menossa. Ei ole kuulunut mitään hänestä. - ap

Vierailija
9/192 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro ja näkemiin?

Vierailija
10/192 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vähän häntä kiinnostaa, miten kotona voidaan.

Käytännössähän minä olen ilman parisuhdetta, vaikka naimisissa olenkin.

-ap

Vierailija
11/192 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vähän häntä kiinnostaa, miten kotona voidaan.

Käytännössähän minä olen ilman parisuhdetta, vaikka naimisissa olenkin.

-ap

No siis MIKSI olet? Lähde menemään, älä kerro mitään ja häivyt lapsinesi. Se olisi kaikin puolin parasta tuossa tilanteessa.

Vierailija
12/192 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestään tämä piiloleikki on tosi nastaa. Saa jonkilaista tyydytystä ilmeisesti, kun tätä harrastaa niin usein.

Sitä tyydytystä hän nyt ei kyllä enää saa, että soittaisin perään.

-ap

Vierailija
13/192 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eropaperit vetämään ja lukot vaihtoon.

Vierailija
14/192 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes katsoisi tuota enää vaan pakkaisin kimpsuni ja kampsuni ja lähtisin.

Vierailija
15/192 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tuo on ok, ja totut siihen tai sanot että ei ole ok ja jos jatkuu niin eroatte.

Vierailija
16/192 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mä just taas luin.

Yksikin syy, miksi katselet tällaista hassuttelijaa?

Vierailija
17/192 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä kynnysmattoja riittää tällä palstalla? Tämän täytyy olla provo.

Mutta minäpä vastaan: olisin vihainen, asiasta keskusteltaisiin pitkään. Mitä kävi, miksi teki, missä kunnioitus ja vastuunottokyky.

Jos vielä toisen kerran tekisi vastaavaa, lähtisimme eri teille. En ole niin lapanen, että lähtisin tuollaisen ihmisen kanssa jatkamaan elämääni tai rakentamaan sitä. Tuohan kertoo vain ja ainoastaan siitä, että kaikki arvostus ja kunnioitus minua kohtaan puuttuu täysin enkä keksi yhtään syytä, miksi jäisin sellaiseen suhteeseen vaikka kuinka tekisi kipeää erota.

Vierailija
18/192 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko taloudellisesti riippuvainen mies lapsestasi vai miksi siedät tuollaista kohtelua? Mies ei kunnioita sinua tai parisuhdettanne laisinkaan. Olet ovimatto, mieti miksi siedät tuollaista?

Vierailija
19/192 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestään tämä piiloleikki on tosi nastaa. Saa jonkilaista tyydytystä ilmeisesti, kun tätä harrastaa niin usein.

Sitä tyydytystä hän nyt ei kyllä enää saa, että soittaisin perään.

-ap

Tuota ei tuo mitään leikkiä ole, ei arvosta sinua lainkaan, suhtautuu sinuun alentuvasti ja haluaa jostain syystä sen vielä osoittaa sinulle vahvasti. Tuohan on henkistä väkivaltaa. Haluaa tahallaan pahoittaa mielesi, huolestuttaa ja tehdä olosi epävarmaksi. Vahingoittaa sinua.

Vierailija
20/192 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/3876335/laheisriippuvuudesta-eroon

Tuon ketjun ap:lla oli myös katoileva mies. Kannattaa lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi