sain tietooni kihlasormukseni oikean hinnan..
Elikkäs siis mieheni kosi minua muutama vuosi sitten harvinaisen kauniilla sormuksella.... ei ikinä kertonut hintaa, mutta antoi olettaa että maksoi hieman yli 500e.. tänään löysin timanttiset kuvastosta kyseisen helyn 89e!!!!!!!!!!!! Voinko suuttua?
Kommentit (164)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:52"]Tois sormus aidoilla timanteilla ja 24 karaatin kultaisena varmaan 5000 euroa... Ei aitoja timantteja saa 500 euroon edes yhtä
[/quote]
Huhhuh ei tosiaan ole 5000 euroa!!! Timantithan on hyvin pieniä! Pieniä timantteja, kuten kuvassa oli saa parilla kympillä...
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:34"]
Elikkäs siis mieheni kosi minua muutama vuosi sitten harvinaisen kauniilla sormuksella.... ei ikinä kertonut hintaa, mutta antoi olettaa että maksoi hieman yli 500e.. tänään löysin timanttiset kuvastosta kyseisen helyn 89e!!!!!!!!!!!! Voinko suuttua?
[/quote]
Aika hintava on kyllä 89euron sormuskin mun mielestäni. Ja kahdessa vuodessa varmasti hinta laskenut. Meidän kihlasormukset maksoi yhteensä 170e. Hanki elämä ap :)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:50"]Aika harvalla on timantteja ne suuret kivet sormuksessa. Mitä näyttävämpi sen halvempi.
[/quote]
Höpö höpö
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:52"]Tois sormus aidoilla timanteilla ja 24 karaatin kultaisena varmaan 5000 euroa... Ei aitoja timantteja saa 500 euroon edes yhtä
[/quote]
Huhhuh ei tosiaan ole 5000 euroa!!! Timantithan on hyvin pieniä! Pieniä timantteja, kuten kuvassa oli saa parilla kympillä...
[/quote]
Samaa mieltä.
Täällä porukka näyttää olevan vähän pihalla hinnoista.
Itsehän halusin titaanisen sormuksen kun halusin että se kestää käyttöä. Ja ilman mitään bling blingejä. Mun ja miehen kihlat taisi maksaa yhteensä noin 80e, mun teräs/titaanisormus oli se kalliimpi niistä ja maksoi muistaakseni 50e. :D
Vihkisormukseen sitten "tuhlasin", tilasin mittatilauksena titaanisormuksen mustilla timanteilla ja maksoi 350e. Juuri sellainen kun halusin, ja tätä vielä uskaltaa pitää kädessä... monen tonnin sormusta en varmaan ikinä käyttäisi kun olen niin kohelo että onnistuisin sen kuitenkin jotenkin tärväämään :P
Mielestäni sormuksen hinta ei ole mikään korreloiva tekijä suhteen hyvyydestä. Kukin tietenkin tyylillään, mutta itse olen ihan tyytyväinen sormuksiini joita joku toinen varmaan pitäisi ihan rihkamana. Ja oli sormukset rihkamaa tai ei, meidän avioliitto on kyllä ihan priimaa ;)
Tarkoitin että nykyään se sama sormus on paljon kalliimpi kun silloin.
Suuttua mistä? Että sait harvinaisen kauniin kihlasormuksen?
Elikkäs miksi suuttuisit, jos sormus on mielestäsi harvinaisen kaunis?
Mä olisin onnellinen leluautomaatin sormuksestakin.
Hahaha! Kiitos päivän nauruista!:D
Mitä väliä hinnalla jos sormus on kaunis?
aina voi suuttua ihan kaikesta. Paskat siitä, että sormus on ollut mielestäsi kaunis. Tärkeämpää on sen hinta. Olisitko tyytyväisempi jos sormus olisi maksanut 2000 euroa ja ollut sysiruma?
Sormus täynnä "timantteja". Millonkohan irtoaa väri tästä "kultasormuksesta" ?Ap
Kiva materialist olisit, jos suuttuisit! Rakkaus ei riitä, pitää antaa vähintään 500€ sormus. Bitch please! Mee töihin ja osta omat korus.
No et todellakaan. Mitä se hinta siinä merkitsee, ei mitään. Jos olet tykänny siitä jo aiemmin niin tekeekö se hinta siitä vähemmän ihanan. Unohda koko asia ja nauti elämästä.
Ei se välttämättä sama ole. Mä uusin sormukset ja mun kihlasormusta on erihintaisena, riippuen timanteista. En ollut ennen tajunnutkaan kuinka suuri hintaero ja -näkö sormuksilla on, kun samassa sormuksessa on isommat timantit.
Ja sitten väitetään, että naiset eivät ole pinnallisia... :)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:37"]
Sormus täynnä "timantteja". Millonkohan irtoaa väri tästä "kultasormuksesta" ?Ap
[/quote]
Nämä on kyllä ihan ymmärrettäviä pointteja. Minulle itselleni ei sormuksen hinnalla ole merkitystä, mutta olisi aika suotavaa, että se kestäisi. Luulisi että halvassa feikkitimanttisormuksessa on suurempi todennäköisyys sille, että "timantit" lähtevät omille teilleen.
Mun mies osti mulle hopeisen kihlasormuksen. Sievä, mutta reilussa vuodessa kulunut rumaksi, vaikka on sormessa lähinnä vain kauppa- ja kyläreissut, töissä kun ei voi sormuksia pitää. Mitään en ole sanonut miehelle, mutta kyllä vähän harmitti kun autoa siivotessa löysin kuitin tuosta sormuksesta, oli maksanut 30e. Pitänee hommata vihkisormukseksi joku sellainen sormus, joka näyttää kahdelta sormukselta, kun tuo nykyinen ei enää kauaa kestä,, enkä näe oikeudekseni vaatia uutta kihlaa, eikä se olisi sama asia. Harmittaa, kun mies ei osannut valita kestävämpää.