Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sain tietooni kihlasormukseni oikean hinnan..

Vierailija
19.11.2014 |

Elikkäs siis mieheni kosi minua muutama vuosi sitten harvinaisen kauniilla sormuksella.... ei ikinä kertonut hintaa, mutta antoi olettaa että maksoi hieman yli 500e.. tänään löysin timanttiset kuvastosta kyseisen helyn 89e!!!!!!!!!!!! Voinko suuttua?

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:16"]

Siis, mitkä leimat siinä sormuksessa on, onko timantit ja puhtaus? Mulla palladiumia, 11 timanttia, puhtaus vvs. Hinta 1000 euroa.

[/quote]

vvs1 vai vvs2? 

[/quote]

aivan. :D tuhannen euron sormuksessa 11 timanttia on ihan helvn pieniä joten niiden puhtausluokituksen teko maksaisi enemmän kuin sen mikroskooppisen kiven arvo on. joten ei niitä ole arvioitu kuin tehtailijan silmällä noin vvs ja kirjaa sen ylös. eikä kukaan sitä kiveä enää luupilla tarkista.

Vierailija
162/164 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:42"]

Ja sitten väitetään, että naiset eivät ole pinnallisia... :)

[/quote]

Minä en huolinut yhtään timanttia. En mihinkään sormukseen. Vihkisormukset tatuoitiin kummallekin - ja ihan samaan hintaan. Enkö siis  määritelmäsi mukaan ole nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:30"]

Jenkkisisaret kilpailee siitä kenellä on arvokkain sormus, suomisiskot tappelee siitä kenellä on halvin sormus ;)))

t. 81, se jolla on 8 tonnin kihla.

[/quote]

Sinulla ja minulla taitaa sitten olla ne kalleimmat, kohta nuo halpikset käy meidän päälle ja alkaa kirkumaan että eliittirouvat h-vettiin täältä ;)

[/quote]

Mitä ihmettä? En ole hiiskunut oman sormukseni hinnasta mitään. t: 48

Vierailija
164/164 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostimme parempilaatuista kultaa mieheni kotimaasta. Sain hänen vanhemmiltaan ekan sormuksen joka maksoi 100 dollaria. Toisen sormuksen valitsin itse kun pääsin siellä käymään, sekin tinkimällä 100 dollaria. Olen saanut myös lahjaksi kultaiset kukkakorvikset, kaiverretun kultasormuksen (sekin n. 100 dollaria) ja nyt mieheni osti yhtäkkiä 600 dollarin rannekorun. Näiden arvo olisi Suomessa paljon korkeampi. Esimerkiksi yhdestä samanlaisesta sormuksesta saisi Suomessa maksaa vähintään 300-400 euroa ettei enemmänkin mutta joka reissulla haemme aitoa ja luotettavasti myytyä kultaa edullisemmaksi. Aitouspaperit ja muut on ihan sama kuin Suomessa.