Tuleeko kaikilla paskat synnyttäessä
Kommentit (52)
Ei kaikilla, mutta kyllä usein tulee. Asialla ei kuitenkaan ole mitään merkitystä eikä se ole kenenkään kätilön mielestä mitenkään noloa. Kuuluu luonnolliseen tapahtumien kulkuun siinä missä muutkin eritteet.
Jos siellä suolessa jotain on niin vauvan pää sen puskee sen ulos. Mutta, ei hätää; kätilöt hoitavat homman huomaamattomasti :) ainakin mulla. Vesiperäruisketta kun en ehtinyt saamaan.
Suolihuuhtelu kannattaa ottaa senkin takia, että paskominen on todella vaikeaa synnytyksen jälkeen.
Ei aavistustakaan. Olen synnyttänyt kaksi kertaa.
Haiseeko se? Hui! Onneks oon saanut sektiot!
Ensimmäisessä paskoin ilmeisesti isot kasat. En saanut mitään peräruiskeita. Toisessa älysin itse pyytää, mutta silti kai tuli jotain. Elossa ollaan enkä ole kuollut häpeään.
Mistä te tiedätte tuliko vai ei? Mä huomasin ekalla kerralla (kun oli niin iso jööti) mutta tokalla en kun tuli vaan vähän (mies "ystävällisesti" kertoi asian myöhemmin).
Kyllä joutuu kätilökin tuoksuissa tekemään. Eipä ole aiemmin tullut ajatelleeksi sitä että kakat vielä tulis siinä :D. Jotenkin mielikuva elokuvatyylinen ponnistus ja ähinää
Ekalla ei tullut, toisesta kerrata en oo varma, synty niin nopeasti, mutta rpäilen vahvasti että tuli sieltä jtn. :D ei haittaa vaikka epäilys vaan on, mieskään kerennyt toiseen synnytykseen mukaan, onneksi. :D
Mulla ei tullu. Mutta sainkin ennen synnytystä kahteenkin otteeseen peräruiskeen. Eikö sitä nykyään enää anneta?
Porissa annetaan niin jyty peräruiske, että takuulla tyhjenee. Samalla nopeutuu synnytys ;)
Onneksi ei tarvitse synnyttää. Tämä on varmaan neljänneksi pahin asia synnyttämsessä.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:18"]
Onneksi ei tarvitse synnyttää. Tämä on varmaan neljänneksi pahin asia synnyttämsessä.
[/quote]
Olettaen että olet mies ajatteleppa sitä 9 kk aikaa selvinpäin ilman kaljan kaljaa :D
Tuli. Joka ponnistuksella vähän. Eipä siinä mitään tilanteelle voinut. Halu saada vauva ulos voitti häpeän.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:08"]
Haiseeko se? Hui! Onneks oon saanut sektiot!
[/quote]
Haiseeko ne pyyttonit yleensä ? :D
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:20"]
Tuli. Joka ponnistuksella vähän. Eipä siinä mitään tilanteelle voinut. Halu saada vauva ulos voitti häpeän.
[/quote]
Niin kaunis tapahtuma
Mulla on kerran tullut neljästä synnytyksestä.