Yllätin ihanasti mieheni!!!
hän rakastaa Mozartin kulia. Työnsin 24 vaginaani ja pullautan sieltä joka päivä yhden kuulan hänelle! Vähän kuin joulukalenteri!
Kommentit (12)
Kiva idea! Musta on ihanaa olla sinkku, mutta nyt kyllä kieltämättä vähän harmittaa.
Ap on joko provo tai tyhmä. Pistäkää Mozartiin kuulia vesihauteeseen, ja lämmittäkää se 37 asteeseen. Eivät ole kuulia enää.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 16:59"]
Ap on joko provo tai tyhmä. Pistäkää Mozartiin kuulia vesihauteeseen, ja lämmittäkää se 37 asteeseen. Eivät ole kuulia enää.
[/quote]
:D :D
[/quote]
Tällä palstalla täyttää mennen tullen kummankin ehdon niin että heilahtaa!
Hyvä idea, mut mun mies ei tykkää niistä kuulista. Voisin vastineeksi laittaa 24 perniön paistinmakkaraa. Se rakastaa sitä.
[/quote]Sinä olet siis kokeillut?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 18:34"]
Hyvä idea, mut mun mies ei tykkää niistä kuulista. Voisin vastineeksi laittaa 24 perniön paistinmakkaraa. Se rakastaa sitä.
[/quote]
Ihana idea :).
Mä taas kävin hakemassa jouluun varalle keissin Karhua, siinä on sopivasti 24 tölkkiä. Vähän ikäväähän se on tarjota olut ruumiinlämpöisenä, mutta ei voi mitään.
*Reps kops* (Voi käydä myös nro kahdelletoista, repeää ja tölkit vaan kopisee lattialle.)
Olet tainnut tunkea ne jostakin reiästä päähäsi, mies hyvä!