Tuleeko kaikilla paskat synnyttäessä
Kommentit (52)
Tulee kaikilta, mukaan lukien hoitohenkilökunta.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:16"]Porissa annetaan niin jyty peräruiske, että takuulla tyhjenee. Samalla nopeutuu synnytys ;)
[/quote]
Synnytin kolme päivää sitten Porissa, eikä mulle kukaan puhunut peräruiskeesta mitään. Enkä ees kokenut tarpeelliseksi, aattelin että paskat tulee jos tulee, ihan sama. Ja tulihan ne. :) Naureskelin vaan asialle.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:45"]
Tulee kaikilta, mukaan lukien hoitohenkilökunta.
[/quote]
Pampers
Ei tullu. Hätä kyllä oli koko synnytyksen ja ennenkin, mut ummetus oli niin jäätävä että puskin ennemmin vauvan ulos kuin paskan.
Musta tuntui ekassa synnytyksessä siltä että koko suoli tulee ulos ja varmaan sieltä paskatkin tuli. Sainkin peräpukamat ja mojovat repeämät. Ei kiitos enää ikinä!
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:18"]
Onneksi ei tarvitse synnyttää. Tämä on varmaan neljänneksi pahin asia synnyttämsessä.
[/quote]
Olettaen että olet mies ajatteleppa sitä 9 kk aikaa selvinpäin ilman kaljan kaljaa :D
[/quote]
Raskausajan huonot puolet ovat toki asia erikseen. :)
Ne kolme tätä pahempaa asiaa synnyttämisessä ovat (järjestyksessä): siitä syntyy lapsi, se voi vaurioittaa kehoa, se todennäkösesti sattuu helvetisti.
mä luulin että tulee, huusin että ANTEEKS VAAN NYT TAITAA TULLA PASKA. ni kätilö nauro että eikä tuu ku se on vauvan pää :D
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:03"]
Mulla on kerran tullut neljästä synnytyksestä.
[/quote]
Pakko varmaan kertoa, kun tää ketju meni näin hervottomaksi, että tuo yksi kerta oli sellainen että varoitin kätilöä ja avustajaa etukäteen. Ne vaan sanoi, ettei haittaa, mutta olisittepa nähneet ilmeen, kun sieltä räjähtikin aika löysä paska. Työkaverin sanoin: "miespuolinen avustaja toimii nykyään kirjastonhoitajana jossakin päin Suomea". Oli meinaan ilme sen näköinenkin =D
Ei ole tullut minulta kakkaa synnytyksissä. En ole saanut peräruiskeitakaan.
Mulla tuli ekalla, tokalla ei. Tajusin kyl et SE pitää puskee ulos ennen vauvaa, sanoin kätilölle et tulee jotain muttei oo vielä vauva :D se oli vähän noloa! Tokalla ei tullu kuvauva. Kolmatta ootellaan..
Voi teitä teinejä, hihihii..
Pierukin saattaa päästä! Hihihii yök
Heh hehe, joo, KAIKILLA tulee. No ei. Yhdellä kertaa kolmesta tuli. Ja siitä peräruiskeesta huolimatta. Hah hah. Pikkujuttu siihen muuhun verrattuna.
Mistä sen edes huomaa, jos tulee? Itse en ainakaan mitään huomannut.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:10"]
mä luulin että tulee, huusin että ANTEEKS VAAN NYT TAITAA TULLA PASKA. ni kätilö nauro että eikä tuu ku se on vauvan pää :D
[/quote]
Kätilölle vuosisadan työtarina
Ei mulla tullu, enkä saanu ruiskeitakaan. Ei tosin ollut ongelmia synnytyksen jälkeen vessassa käymisessäkään..
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:10"]
[/quote]
Kätilölle vuosisadan työtarina
[/quote]
Hauskasti kerrottu juttu, koskien ihan normaalia asiaa. Vaikuttaa kyllä asialta joka tapahtuu joka toisessa työvuorossa vähintään. Miksi ihmeessä olette niin katkeria ja vihaisia että synnyttäneitten naistenkin kakkajutut saavat raivon valtoihin?
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:08"]
Haiseeko se? Hui! Onneks oon saanut sektiot!
[/quote]
Haiseeko ne pyyttonit yleensä ? :D
[/quote]
Haiseeko paska :D ?
Olen 12 lasta synnyttänyt enkä ole synnytyksen aikana koskaan kakannut. Ekalta laittoivat kaiken varalta peräruiskeen ja suoli tyhjeni kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:16"]
Porissa annetaan niin jyty peräruiske, että takuulla tyhjenee. Samalla nopeutuu synnytys ;)
[/quote]
No, suoli kyllä tyhjeni molemmilla kerroilla ja huolella, mutta jos nopeutui, niin en uskalla edes arvella, kauanko olisin synnytyssalissa ollut, kun nytkin meni vuorokausi ... :(