Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen salaa syöttänyt nirsolle miehelle...

Vierailija
18.11.2014 |

Rupesi kyllästyttämään ukon ihan turha nirsoilu. Ei muka syö sipulia. Pilkon sipulin ruokaa laittaessani ihan pieneksi ja nyt on jo ihan onnessaan syönyt sitä jo viikon ajan. Seuraavaksi rupean salaa käyttämään valkosipulia. On jo aikakin, että ruoka rupeaa taas minustakin maistumaan hyvälle. Mitä sanoo av-raati tällaisesta?

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kusipää. muuta?

Vierailija
82/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 08:52"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 06:07"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:44"] Joo, jos olisikin joku retiisi tai harvinaisempi "kammo", niin ei olisi ongelmaa. Mutta sipuli tai valkosipuli nyt kuuluu lähes joka reseptiin. Haluan itsekin syödä hyvää ruokaa. On miehellä jotain muitakin nirsoiluja, mutta niitä ymmärrän paremmin, ei ole ongelma, ettei syö simpukoita, etanoita tai katkarapuja. -ap [/quote]   Sipuli ei todellakaan kuulu lähes joka reseptiin. Ei edes suurimpaan osaan [/quote] No heitäpä edes viikon ruuat, mihin ei kuulu sipulia.

[/quote]

Eihän sipulia tarvitse laittaa, vaikka se reseptissä olisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se ole reilua naistakaan kohtaa jos joutuisi syömään aina vaan sipulitonta ruokaa jonkun krantun takia. Mulle ainakin sipuliton jauheliha maistuu koiranruoalle. Onneksi saan läträä sipulilla niin paljon kuin haluan. Valmisruuissakin on sipulia ja valkosipulia, mutta kyllähän noi nirsot sellasta vetelee

Vierailija
84/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:41"]

Oivoi, oletko nyt jotenkin kauhean ylpeä itsestäsi, kun saat miestä oikein urakalla huijattua? Olet paska ÄMMÄ. Ärsyttää naisena tällaiset kusipäät.

[/quote]

lähes kaikki kokit käyttävät sipulia. jos menet ravintolaan niin 'kaikissa' hyvissä ruoissa tai kastikkeissa on sipulia...  

jos sen käyttää oikein niin ei siinä ole mitään raakaan sipuliin viittaavaa makua mutta se tuo oikeat aromit ruokaan esim. kuullotettuna. 

Vierailija
85/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
86/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään sipulista ja valkosipulista. Nyt ollaan menty vuosikaudet miehen oikun mukaan. Nyt on minun vuoroni. Tykkään ruuanlaitosta ja haluan vihdoinkin laittaa ruuat sellaisiksi kuin pitää, en jättää torsoiksi.

Ja edelleen. Mies ei ole allerginen eikä saa vatsavaivoja. Kunhan on itsepäinen kuin muuli ja kuvittelee inhoavansa sipulia, vaikka kuten on tässä nyt todistettu, ei edes huomaa kun olen sitä käyttänyt.

Vierailija
87/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro yksikin hyvä syy miksi kaikkien on syötävä sipulia. Pakotatko myös vegaanit syömään lihaa?

Vierailija
88/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä on tuokin, sallit ilmeisesti pettämisen myös miehellesi?

Vierailija
89/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:06"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:41"]

Oivoi, oletko nyt jotenkin kauhean ylpeä itsestäsi, kun saat miestä oikein urakalla huijattua? Olet paska ÄMMÄ. Ärsyttää naisena tällaiset kusipäät.

[/quote]

lähes kaikki kokit käyttävät sipulia. jos menet ravintolaan niin 'kaikissa' hyvissä ruoissa tai kastikkeissa on sipulia...  

jos sen käyttää oikein niin ei siinä ole mitään raakaan sipuliin viittaavaa makua mutta se tuo oikeat aromit ruokaan esim. kuullotettuna. 

[/quote]

Aamen! En tosiaankaan ole miehen aamukahviin ripotellut raakaa sipulia, vaan nimenomaan tuomaan pientä lisäaromia ruokaan. Minä kyllä maistan ja kärsin, kun vaikka lasagne on tehty ilman sipulia ja valkosipulia, miehellä tässä on sellainen puinen suu, ettei oikeasti edes maista eroa!

Vierailija
90/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhkon salaa reikiä kortsuihin, kun nirso vaimo ei halua lisää lapsia.

Vierailija
91/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle!!!

Vierailija
92/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:09"]Kerro yksikin hyvä syy miksi kaikkien on syötävä sipulia. Pakotatko myös vegaanit syömään lihaa?
[/quote]

Sanoinkohan tuolla ihan heti alkuun, että kunnioitan kyllä oikeita ruokarajoitteita.

Kipinä tähän kapinaani lähti ihan siitä, kun mies oli oman työmatkani aikana itse ostanut ja syönyt hyvällä ruokahalulla valmisbolognesekastikkeita, joissa on sekä sipulia että valkosipulia. Kun ihmettelin asiaa, oli ihan vaan, että aijaa, oli sitten hyvin piilotettu kun en huomannut.

Ja minä olen perhana koko avioliiton ajan välttänyt kaikkia valmiskastikkeita, jopa kasvisliemikuutioita miehen oikkua miellyttääkseni. Nyt loppu!

Vierailija
93/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mua ihmetyttää, miksi olet vuosikausia kokannut nirson miehen oikkujen mukaan. Allergiat tai vatsavaivoja aiheuttavat asiat toki huomioidaan, mutta meillä kokkaava osapuoli saa laittaa ruuan niin kuin haluaa. Olemme miehen kanssa kumpikin oppineet jopa pitämään entisistä inhokeista.

Vierailija
94/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen näistä ruuista nirsoilijoista ja miten ei voi syödä sitä ja tätä: Oletteko koskaan käyneet ulkomailla tai saatikka asuneet siellä?

Tulee vain mieleen kunnon Suomi-juntit.

Aikanaan eräs lähisukulainen ei syönyt muuta lihaa kuin kyljystä. Lihapala naamioitiin kyljykseksi ja hyvin meni alas :)

Vierailija
95/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kaikki vain niin väärin. Mitä mieltä itse olisit, jos miehesi sekottaisi salaa sinun ruokaasi jotain mitä et halua syödä, vaikka spermaa? Olisitko tyytyväinen?

Vierailija
96/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ruokaa syödään, mitä on tarjolla. Tehköön mies omat sapuskansa, jos ei kelpaa.

Mutta aikamoinen lapsimies jälleen. Et kai seksiä harrasta hänen kanssaan? Se olisi kuin pedofiliaa.

Vierailija
97/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:35"]Tässä on kaikki vain niin väärin. Mitä mieltä itse olisit, jos miehesi sekottaisi salaa sinun ruokaasi jotain mitä et halua syödä, vaikka spermaa? Olisitko tyytyväinen?
[/quote]

Sperma ei ole elintarvike, sipuli sen sijaan on.

Vierailija
98/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:09"]

Kerro yksikin hyvä syy miksi kaikkien on syötävä sipulia. Pakotatko myös vegaanit syömään lihaa?

[/quote]

Sipulit alentavat veren kolesterolitasoa, vahvistavat immuunijärjestelmää ja auttavat ehkäisemään syöpä- ja sydän- ja verisuonisairauksien kehittymistä.

Valkosipulia ja muita sipuleita runsaasti käyttävät näyttäisivät uusien tutkimusten mukaan olevan tavallista pienemmässä vaarassa sairastua moniin syöpiin.

Vierailija
99/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies tän takia avioeroa hakee, niin hakekoon sitten.

Mies on muuten ihan järkevä ja keskustelutaitoinen, mutta sipulista sillä on joku järjetön kuviteltu trauma. Ei suostu etsimään mitään kompromissi/sovitteluratkaisua. Seurusteluaikana yritin kyllä vaikka mitä, ja lopulta vaan sitten luovutin.

Nyt vaan katkes kamelinselkä, kun kerran perhana kelpas ne valmiskastikkeet, mutta ei muka mun tekemä rakkaudella ja tuoreista aineksista tehty aito, hyvä ruoka, jos tietäisi että siinä on sipulia, tai kuten viikonloppuna aion kokeilla, valkosipulia.

Vierailija
100/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:35"]Tässä on kaikki vain niin väärin. Mitä mieltä itse olisit, jos miehesi sekottaisi salaa sinun ruokaasi jotain mitä et halua syödä, vaikka spermaa? Olisitko tyytyväinen?
[/quote]

Sperma ei ole elintarvike, sipuli sen sijaan on.
[/quote]

Mutta spermaa voi samaan tapaan syödä kuin sipulia. Mikä ero?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän