Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen salaa syöttänyt nirsolle miehelle...

Vierailija
18.11.2014 |

Rupesi kyllästyttämään ukon ihan turha nirsoilu. Ei muka syö sipulia. Pilkon sipulin ruokaa laittaessani ihan pieneksi ja nyt on jo ihan onnessaan syönyt sitä jo viikon ajan. Seuraavaksi rupean salaa käyttämään valkosipulia. On jo aikakin, että ruoka rupeaa taas minustakin maistumaan hyvälle. Mitä sanoo av-raati tällaisesta?

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ihan kaikissa kamareissa oo valoja. Oli sitte provo tai ei...

Vierailija
2/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa mitään peruuttamatonta tapahdu, ellei mies ole allerginen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä suurin osa kumminkin on sitä mieltä että lapsen on pakko syödä pahaa ruokaa.

Miksei aikuisen?

Vierailija
4/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, Miten niin? Ei sillä mitään allergiaa ole. Ja "oikeita" ruokarajoitteita kunnioitan kyllä. Mutta miehen sipulikammo on silkkaa ennakkoluuloa ja kuvitelmaa.

Vierailija
5/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ihminen sanoo että jokin on pahaa, koska ei uskalla maistaa tai ei pitänyt siitä lapsena. Meillä mies on oppinut pitämään pavuista, tomaatista, kanasta, aurajuustosta, silakoista ja vaikka mistä, kun olen vaan tarpeeksi sinnikäästi tyrkyttänyt.

Vierailija
6/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies ei söisi mun laittamaa ruokaa muuten kuin kikkailemalla, niin sais kyllä todellakin valmistaa omat sapuskansa. Mun mies ei voi sietää retiisiä, joten en minä ole sitä todellakaan tahallani tunkemassa joka ruokaan, mutta kuulostaa, että ap:n mies on "perunaa ja lihaa"-tyyppinen äijä. Sellainen iso vauva, onhan niitä. 

Vierailija
7/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä ole hajuaistia? No, ehkä ruoassa ei sipulia sitten niin haista, jos on ruoka jo valmis kun tulee asuntoon jne, mutta kyllä ainakin valkosipulin haistaa.

Vierailija
8/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin todella huo oa tuosta.

Vierailija
9/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:39"]Aika moni ihminen sanoo että jokin on pahaa, koska ei uskalla maistaa tai ei pitänyt siitä lapsena. Meillä mies on oppinut pitämään pavuista, tomaatista, kanasta, aurajuustosta, silakoista ja vaikka mistä, kun olen vaan tarpeeksi sinnikäästi tyrkyttänyt.
[/quote]

Itse olin juuri tämmöinen ihminen. Nyt olen opetellut syömään jo parsaa ja kukkakaalia sekä wok-vihanneksia. Etenkin parsa on suurinta herkkuani. Seuraavaksi vuorossa pitkäaikais-inhokkini sienet.

Vierailija
10/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin inhoan suuria sipulinpaloja ja raakaa sipulia. Mutta jos hyvin pieneksi pilkkoo tai jopa raastaa, toimii. Sentti kertaa sentti palat! Yäk!

Vierailija
11/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen ihan saman ja suoraan päin naamaa valehtelen, että EI OLE, kun kysyy, "onko tässä valkosipulia?".

Vierailija
12/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syöttänyt miehelle mm. avokadoa salaatin seassa, hyvää on ollut, oikein herkullista! :D kerroin heti sen jälkeen ja kysyin, että josko voisi jatkossa syödä samaa salaattia silloinkin kun tietää, että siinä on avokadoa.

Vierailija
13/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:41"]Oivoi, oletko nyt jotenkin kauhean ylpeä itsestäsi, kun saat miestä oikein urakalla huijattua? Olet paska ÄMMÄ. Ärsyttää naisena tällaiset kusipäät.
[/quote]

Sinä olet trolli.

Vierailija
14/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan ok, eihän se mitään myrkkyä kuitenkaan ole. Noin minäkin teen jos kyse turhasta nirsoilusta. Ihan kuten lastenkin kanssa. Eihän ne halua kuulla että ruuassa on sipulia. Vaikka siinä on, mutta niin pienenä ettei ne näe. Ja kas, se ei haittaa. Olen minä sitten kysyttäessä (ruuan jälkeen) kertonut.

Samalla periaatteella käytän ruuan jatkeena esim linssejä. Mies ja lapset ei muka pidä niistä. Mutta kun ne on hyvillä mielin syönyt 2 lautasellista kanakastikketta missä oli linssejä, niin pötyä ja turhaa nirsoiluahan se vain on. Kyllä meillä nykyään tietävät että saatan laittaa ruokaan linssejä ja sipulia yms mutta ovat oppineet että eivät kysele, koska eivät halua tietää tarkemmin. Pääasia että ruoka silti maistuu.

Vierailija
15/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos olisikin joku retiisi tai harvinaisempi "kammo", niin ei olisi ongelmaa. Mutta sipuli tai valkosipuli nyt kuuluu lähes joka reseptiin. Haluan itsekin syödä hyvää ruokaa.

On miehellä jotain muitakin nirsoiluja, mutta niitä ymmärrän paremmin, ei ole ongelma, ettei syö simpukoita, etanoita tai katkarapuja.

-ap

Vierailija
16/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri joka tulee pahoinvoivaksi valkosipulin hajusta. Siskonsa oli kerran laittanut tätä hänen tyynynsä alle ja loppuilta meni oksentaessa. Meillä kävi kerran syömässä ja veteli ruuan hyvällä halulla siihen asti kunnes kuuli että siinä on valkosipulia. Eli voi syödä kun ei tiedä/haista sitä olevan :D

Vierailija
17/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokee luottamus pahan iskun tuossa touhussa.

Parisuhteen yksi perusta on luottamus ja jos toinen salaa laittaa ruokaan jotakin niin se ei ole enään kivaa.

Vierailija
18/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet inhottava tyyppi. 

Vierailija
19/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulit on terveellisiä

Vierailija
20/109 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten jotkut saa tästä noin suuren asian "luottamus on suhteen perusta" joooo o varmaan tälläsen takia joku jättää vaimonsa halooo. Mies on idiootti kun nirsoilee jostain sipulista eikä todellisuudessa edes tiedä onko sitä ruuassa vai ei :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän