Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen salaa syöttänyt nirsolle miehelle...

Vierailija
18.11.2014 |

Rupesi kyllästyttämään ukon ihan turha nirsoilu. Ei muka syö sipulia. Pilkon sipulin ruokaa laittaessani ihan pieneksi ja nyt on jo ihan onnessaan syönyt sitä jo viikon ajan. Seuraavaksi rupean salaa käyttämään valkosipulia. On jo aikakin, että ruoka rupeaa taas minustakin maistumaan hyvälle. Mitä sanoo av-raati tällaisesta?

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:35"]Tässä on kaikki vain niin väärin. Mitä mieltä itse olisit, jos miehesi sekottaisi salaa sinun ruokaasi jotain mitä et halua syödä, vaikka spermaa? Olisitko tyytyväinen?
[/quote]

Sperma ei ole elintarvike, sipuli sen sijaan on.
[/quote]

Mutta spermaa voi samaan tapaan syödä kuin sipulia. Mikä ero?
[/quote]

Voisit vastata 'sperma', jos ap olisi syöttänyt miehelleen salaa kuukautisverta kastikkeen seassa. Ymmärrätkö eron nyt?

Vierailija
42/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:09"]

Kerro yksikin hyvä syy miksi kaikkien on syötävä sipulia. Pakotatko myös vegaanit syömään lihaa?

[/quote]

Sipulit alentavat veren kolesterolitasoa, vahvistavat immuunijärjestelmää ja auttavat ehkäisemään syöpä- ja sydän- ja verisuonisairauksien kehittymistä.

Valkosipulia ja muita sipuleita runsaasti käyttävät näyttäisivät uusien tutkimusten mukaan olevan tavallista pienemmässä vaarassa sairastua moniin syöpiin.
[/quote]

Häränpaskaa saman voi tehdä monella muullakin elintarvikkeella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolasiikaa tai suolalohta kera tuoreen sipulin, apua(!), menen jääkaapille!

Vierailija
44/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:44"]

Joo, jos olisikin joku retiisi tai harvinaisempi "kammo", niin ei olisi ongelmaa. Mutta sipuli tai valkosipuli nyt kuuluu lähes joka reseptiin. Haluan itsekin syödä hyvää ruokaa. On miehellä jotain muitakin nirsoiluja, mutta niitä ymmärrän paremmin, ei ole ongelma, ettei syö simpukoita, etanoita tai katkarapuja. -ap

[/quote]

Kaikki ei pidä valkosipulista.. Itse oksennan jo pelkästä voimakkaasta valkosipulin hajusta.. Normaali sipuli ei paljoa maistu, mutta valkosipuli kyllä.. Ja ei, en ole nirso!

Vierailija
45/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hiukan on täällä joiltain lähtenyt mopo käsistä, kun sipulista homma on eskaloitunut avioeroihin, sperman ja kuukautisveren syömiseen ja pilaantuviin elintarvikkeisiin.

Ja muuten, ihan viimeksi eilen illalla nielaisin mieheni spermaa. Ei tarvitse ruokiini sitä sotkea. -ap

Vierailija
47/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:12"]

Pettämistä on tuokin, sallit ilmeisesti pettämisen myös miehellesi?

[/quote]

Sipulin piilottaminen ruokaan = toisen sänkyyn hyppääminen?

En allekirjottaisi itse..

Vierailija
48/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:35"]Tässä on kaikki vain niin väärin. Mitä mieltä itse olisit, jos miehesi sekottaisi salaa sinun ruokaasi jotain mitä et halua syödä, vaikka spermaa? Olisitko tyytyväinen? [/quote] Sperma ei ole elintarvike, sipuli sen sijaan on. [/quote] Mutta spermaa voi samaan tapaan syödä kuin sipulia. Mikä ero?

[/quote]

Kannattaa joskus hieman miettiä, ennenkuin nolaa itseään..

Vierailija
49/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sit taas opettelin tietoisesti syömään sipulia kun mies halus. Hienonsin sipulin ihan hienoksi ja kuullotin kunnolla. Valkosipuli meni alkuun puristimen läpi.

Kaupoissa myydään myös sipulirouhetta ja jauhetta jolla saa makua. Oma ongelma oli koostumus, löllöt isot sipulin palat eivät uponneet, mutta pienet kuullotetut kyllä. Uskon että sun miehelläs on kans ongelmana se koostumus jos on syönyt sipulia hyvillä mielin jo viikon.

Vierailija
50/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 10:21"]

Heh heh, tulee mieleen se takavuosien juttu Tanskasta, missä se mies nirsoili ja hifisteli sadan euron viinien kanssa. Rouvaa tämä oli käynyt ärsyttämään ja hän laittoi niihin pulloihin viiden euron markettiviiniä. Hyvin oli kuulemma maistunut ja saanut kehuja. Herralta ja myös kavereilta.

[/quote]

Ettei ollut herra itse;)

Vierailija
51/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tykännyt valkosipulista, kun muutimme yhteen. Laitan sitä kuitenkin kaikkeen. Aika nopeasti se siihen tottui ja hyvin maistuu!

Vierailija
52/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, no jos on vaan niin pässi, ettei "tykkää" jostain periaatteesta, niin mun puolestani antaa palaa vaan. :) Mä itse inhoan sipulia, purjoa ja selleriä yli kaiken, eikä kyllä jäis multa huomaamatta, mikäli joku ois niitä ruokaan laittanut. Aina ei kuitenkaan sipulitonta vaihtoehtoa ole tarjolla ja sitä kautta on ollut pakko opetella syömään, vaikka mielestäni se pilaa ruoan maun.

Vierailija
53/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se hetki kun äiti paljasti että oli laittanut lihapullataikinaan sieniä! Oli pienelle miehelle melkoinen shokki, taisin olla silloin jotain ville viis vee tai vastaavaa. On ne äidit vaan aika ikäviä ihmisiä. ;)

Nyttemmin olen kyllä oppinut sieniä syömään ihan tieten ja vapaaehtoisesti. Olen vain pitänyt huolta siitä että kokki tosiaan osaa hommansa. Sienet kun on aika haastava raaka-aine, siitä helppo tehdä hirveän makuista ruokaa.

Vierailija
54/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:44"]

Joo, jos olisikin joku retiisi tai harvinaisempi "kammo", niin ei olisi ongelmaa. Mutta sipuli tai valkosipuli nyt kuuluu lähes joka reseptiin. Haluan itsekin syödä hyvää ruokaa. On miehellä jotain muitakin nirsoiluja, mutta niitä ymmärrän paremmin, ei ole ongelma, ettei syö simpukoita, etanoita tai katkarapuja. -ap

[/quote]

Kaikki ei pidä valkosipulista.. Itse oksennan jo pelkästä voimakkaasta valkosipulin hajusta.. Normaali sipuli ei paljoa maistu, mutta valkosipuli kyllä.. Ja ei, en ole nirso!
[/quote]

Et suinkaan oo nirso, et... Ihan normaalia, että aikuinen oksentaa jonkun normaalin ruoka-aineen hajusta...

Vierailija
55/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli samaa sipuli-inhoa. Kuitenkin sipulilta metrin päähän löyhkäävät sipsit maistuivat oikein hyvin. Kävi ilmi, ettei ongelma ole oikeasti sipulin maku vaan koostumus. Oletteko keskustelleet asiasta tästä näkökulmasta? Syökö mies jo tietoisesti jotakin einestä, jossa on voimakas sipulin maku? Jospa se keskustelu lähtisi asiallisesti tästä liikkeelle.

Sipulin maku on kieltämättä aika voimakas, ja joillekin se varmasti on liikaa. En siis naurettavasti pakottaisi ketään sitä syömään. Ilmeisesti miehesi ongelma ei ole noin vakava. Varaudu silti riitaan. Onhan tuollainen aika ikävää pelaamista kaiken kaikkiaan.

Vierailija
56/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:00"]

Mun mies ei tykännyt valkosipulista, kun muutimme yhteen. Laitan sitä kuitenkin kaikkeen. Aika nopeasti se siihen tottui ja hyvin maistuu!

[/quote]

Kylläpä oletkin sitten ovela;)

Vierailija
57/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko perillä miehesi mahdollisista allergioista, joita sinä av-mammamaisesti nimität nirsoiluksi? Pähkinä- tai kala-allergia voi viedä hengen, ellei pikaisesti saa apua, noin niin kuin esimerkkinä mainittuna.

Vierailija
58/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

---jos ei mitään kuolettavaa allergiaa ole, ei ole oikein miehistä edes miettiä mitä siellä pöperössä on. Saa olla tyyty kun eukko kyökkää...

Vierailija
59/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:05"]Mummini teki minulle tuon saman valkosipulin kanssa. Söin ruoan, koska en kehdannut kieltäytyä.

Vietin koko illan potien vatsanpuruja ja yritin olla röyhtäilemättä. Elimistöni ei kestä valkosipulia.

Hän totesi tekonsa minulle hihitellen ja itseensä tyytyväisenä. Jos olisin peruspalstaperheestä, niin olisin kiittänyt häntä röyhtäisemällä vuolaasti.
[/quote]

Valkosipuli todellakin närästää ja pahasti. Syön vieläkin maanantain jauhelihakastiketta, jossa oli valkosipulia. Nousee ihan kurkkuun eikä lääkkeet auta. Ikävää, koska pidän valkosipulista.

Vierailija
60/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, miten täällä nousee raivo ap:n tempusta, vaikka mies on ollut TYYTYVÄINEN ruuan makuun. Nirsoilijat taitavat tietää itsekin, että kyse on useimmiten pelkistä mielikuvista. Eri asia, jos kyseessä olisi ollut jokin allergia. 

Meillä mies vihaa kukkakaalia, parsakaalia, sieniä ja äyriäisiä. Suostuu kyllä kohteliaisuudesta syömään esim. vierailuilla. Ärsyttää, mutta en viitsi laittaa ruokaa vain itselleni, joten ei sitten noita tule yleensä syötyä. Mutta jos mies nirsoilisi jonkin niin perusraaka-aineen kuin sipulin takia, niin saisi kyllä tehdä omat sapuskansa aina itse! En tosiaankaan halua elää ilman sipulia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme