Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen salaa syöttänyt nirsolle miehelle...

Vierailija
18.11.2014 |

Rupesi kyllästyttämään ukon ihan turha nirsoilu. Ei muka syö sipulia. Pilkon sipulin ruokaa laittaessani ihan pieneksi ja nyt on jo ihan onnessaan syönyt sitä jo viikon ajan. Seuraavaksi rupean salaa käyttämään valkosipulia. On jo aikakin, että ruoka rupeaa taas minustakin maistumaan hyvälle. Mitä sanoo av-raati tällaisesta?

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on valehtelija ja huijari. Säälin sun miestä. No voi voi jos se on nirso. On sussakin niitä huonoja puolia. Esim se että olet valehtelija ja huijari.

Vierailija
102/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihme miehenne kotiorjia olette? Teette kaikki perheen ruoat ja vielä kokkaatte sen mukaan mitä nirsoliini mies (eli yksi lapsista) haluaa. Urgh. Tuollainen elämä olisi mun painajaista.

Ainoa valopilkku tässä on se, että ap on tajunnut kapinoida. Olisi kuitenkin saanut sanoa miehelle ihan päin naamaa jo kauan sitten, että tämä peli ei vetele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:44"]Kokee luottamus pahan iskun tuossa touhussa.

Parisuhteen yksi perusta on luottamus ja jos toinen salaa laittaa ruokaan jotakin niin se ei ole enään kivaa.
[/quote]

No jopas keräsi alapeukkuja :O

Vierailija
104/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:47"]

Tulee mieleen se hetki kun äiti paljasti että oli laittanut lihapullataikinaan sieniä! Oli pienelle miehelle melkoinen shokki, taisin olla silloin jotain ville viis vee tai vastaavaa. On ne äidit vaan aika ikäviä ihmisiä. ;) Nyttemmin olen kyllä oppinut sieniä syömään ihan tieten ja vapaaehtoisesti. Olen vain pitänyt huolta siitä että kokki tosiaan osaa hommansa. Sienet kun on aika haastava raaka-aine, siitä helppo tehdä hirveän makuista ruokaa.

[/quote]

:D

Vierailija
105/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:42"]

Itse olen syöttänyt miehelle mm. avokadoa salaatin seassa, hyvää on ollut, oikein herkullista! :D kerroin heti sen jälkeen ja kysyin, että josko voisi jatkossa syödä samaa salaattia silloinkin kun tietää, että siinä on avokadoa.

[/quote]

Tosi fiksua. Kusipäitä olette, jotka syötättet toisille ruokia joita eivät halua syödä. Mikä on niin vaikea toisen ihmisen oman tahdon kunnioittamisessa? Ja mistä voi ikinä tietää, vaikka kyse olisikin allergiasta? Itsellä on niin paljon allergioita, ett olen kyllästynyt selittelemään. Ilmoitan vaan mtä syön ja mitä en syö.

Itselläni on esimerkiksi hengenvaarallinen avokadoallergia, mutta sanon vain etten syö avokadoa. Kyllä se on ihmisten uskottava, jos sanoo ettei syö. Jos eivät usko ja piilottavat ruokaani avokadoa, niin vittu kandee olla luuri valmiina soittamaan ambulanssi paikalle.

Teidän salasyöttäjien kusipäisyydellä ei ole rajaa. Voisin oksentaa teidän päälle.

Vierailija
106/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Vaikka vähän kyllä säälittää, kun joudut isoa miestä kasvattamaan kuin pikkupoikaa. :D Ihan oikeasti, jos aikuinen ihminen karttaa jotain niinkin perusraaka-ainetta kuin sipulia, niin on kyllä hiton nolo tyyppi ja nirsous viety jo lapselliseen äärimmäisyyteen...

Vierailija
107/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:13"]

Itse olen syöttänyt miehelle mm. avokadoa salaatin seassa, hyvää on ollut, oikein herkullista! :D kerroin heti sen jälkeen ja kysyin, että josko voisi jatkossa syödä samaa salaattia silloinkin kun tietää, että siinä on avokadoa.

[/quote]

Tosi fiksua. Kusipäitä olette, jotka syötättet toisille ruokia joita eivät halua syödä. Mikä on niin vaikea toisen ihmisen oman tahdon kunnioittamisessa? Ja mistä voi ikinä tietää, vaikka kyse olisikin allergiasta? Itsellä on niin paljon allergioita, ett olen kyllästynyt selittelemään. Ilmoitan vaan mtä syön ja mitä en syö.

Itselläni on esimerkiksi hengenvaarallinen avokadoallergia, mutta sanon vain etten syö avokadoa. Kyllä se on ihmisten uskottava, jos sanoo ettei syö. Jos eivät usko ja piilottavat ruokaani avokadoa, niin vittu kandee olla luuri valmiina soittamaan ambulanssi paikalle.

Teidän salasyöttäjien kusipäisyydellä ei ole rajaa. Voisin oksentaa teidän päälle.

[/quote]

Et voi mitenkään verrata avokadoa sipuliin. Sipuli on olennainen osa ruoanlaittoa toisin kuin avokado.

Vierailija
108/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nyt jo aikuinen poika ei pidä sipulista isoina paloina, mutta pilkottuna tykkää ja ostaa sipulimaustettuja sipsejäkin. Ekan kerran laitoin salaa, sanoin syönnin jälkeen, että siinä oli sipulia ja totesi vain, että se oli hyvää, eikä hän sipulin makua inhoa, vaan sitä, että iso sipulin pala tunnustaa suussa limaiselta. 

Vierailija
109/109 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:13"]

[/quote]

[/quote]

Oletko lateksiallergikko? Muutenhan avokadosta ei vaarallisia allergiaoireita kenellekään tule, paitsi näissä ristireagoinneissa. Vähän epäilyttää tuo sun juttus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi