Tunnusta anonyymisti: huijasitko miehen isäksi?
"Pettivätkö"pillerit? Halusitko pitää miehen vai saada lapsen tavalla tai toisella? Kerroitko miehellesi myöhemmin?
Nyt on tilaisuus keventää sydäntään anonyymisti :)
Kommentit (157)
Anonyymisti tunnustan, että olin sinä yönä kännissä enkä ollut muutenkaan huolissani saisinko lapsen vai enkö. Itse asiassa pienessä mielessäni taisin haluta sellaisen. En siis huolehtinut ehkäisystä eikä siitä huolehtinut mieskään. Satunnainen tuttavuus siis kyseessä. En tiedä koko tyypistä muuta kuin etunimen.
Tulin siis raskaaksi mutta en ilmoittanut miehelle mitään. Lapsen kasvatin yksin, on jo aikuinen nyt ja opiskelee yliopistossa mielestään alaa. Kunnollinen tyyppi siitä kasvoi vaikkei isää ollutkaan.
Enää en valitsisi näin mutta mielestäni kannoin vastuuni parhaan kykyni mukaan kuitenkin. Mies ei tänä päivänä tiedä koko lapsesta.
En minä, mutta mun miehen ex valehteli miehelleni heidän suhteensa aikana, että syö pillereitä. Söi tai ei, raskaaksihan tuo nainen pamahti. Mies ei ehkä tunnusta, mutta itse todella epäilen, että nainen ei pillereitä syönyt. Oli silloin juurikin viimeiset "lisääntymisvuodet" kädessä ja nainen halusi lapsia. Mies on tätä naista 14 vuotta vanhempi.
Nainen kuulemani mukaan raskaaksi tultuaan muuttui täysin. Oli ihana ennen sitä, mutta yhtäkkiä aivan pirttihirmu. Mieheni erosi tästä ja vielä viiden vuoden jälkeenkään nainen ei ketään ole löytänyt, haluaa mieheni takaisin, suuttuu pienistä asioista ja uhkailee miestäni, että jos ei nyt näin ja näin, niin mies ei ikinä saa lastaan nähdä.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:50"]
En minä, mutta mun miehen ex valehteli miehelleni heidän suhteensa aikana, että syö pillereitä. Söi tai ei, raskaaksihan tuo nainen pamahti. Mies ei ehkä tunnusta, mutta itse todella epäilen, että nainen ei pillereitä syönyt. Oli silloin juurikin viimeiset "lisääntymisvuodet" kädessä ja nainen halusi lapsia. Mies on tätä naista 14 vuotta vanhempi. Nainen kuulemani mukaan raskaaksi tultuaan muuttui täysin. Oli ihana ennen sitä, mutta yhtäkkiä aivan pirttihirmu. Mieheni erosi tästä ja vielä viiden vuoden jälkeenkään nainen ei ketään ole löytänyt, haluaa mieheni takaisin, suuttuu pienistä asioista ja uhkailee miestäni, että jos ei nyt näin ja näin, niin mies ei ikinä saa lastaan nähdä.
[/quote]
On miehesi tainnut uittaa sinulle pajunköyttä, ihan tanakkaa ainakin!
Aika vähän rehellisiä naisia täällä... Suurin osa muka niin paljon parempia :O
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:52"]
Huijasin aviomieheni isäksi. Tosin hän ei tiedä, että biologinen isä onkin eräs toinen.
[/quote]
Onpas vastenmielistä.
Olen huijannut ja vieläpä kaksi kertaa. Tapasin miehen, joka oli kaikin tavoin täydellinen paketti. Jätin pillerit pois 4-kuukautta tapaamisen jälkeen ja melkein samantien tärppäsi! Mies ei ollut innoissaan kun kerroin uutisesta, mutta tottui ajatukseen. Kahden vuoden kuluttua jätin uudelleen pillerit pois, koska halusin toisen lapsen, mutta johon mies ei ollut halukas (hänellä lapsi edellisestä avioliitosta). Tulin uudestaan raskaaksi. Kolmatta kertaa en huijaa, sen lupaan.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 22:05"]
Aika vähän rehellisiä naisia täällä... Suurin osa muka niin paljon parempia :O
[/quote]
En nyt käsitä, mitä haluat sanoa. Että kaikki naiset toimivat kuten ap ja kaltaisensa, ja ne jotka muuta väittävät, eivät ole rehellisiä? Olet outo. Minä väitän, että ap:n kaltaiset ovat marginaaliryhmää. Itse tiedän laajassa tuttavapiirissäni vain yhden tapauksen. Nainen sanoi olevansa maho, mutta tulikin raskaaksi ystävälleni. En tiedä, luuliko hän itsekin olevansa hedelmätön vai huijasiko. Mutta todellakin vain yksi tapaus, ja tunnen sentään aika liudan ihmisiä, joiden lapset on ihan yhteisymmärryksessä tehty ja ulkonäöstäkin jo paistaa, että ihan sille omalle miehelle.
En huijannut. En olisi hankkinut lapsia ilman mieheni toivetta (ja tietty sitten omaani) laisinkaan, joten mitään syytä huijata ei ollut.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:19"]
Ihmettyttää miesten tyhmyys. Täälläkin on lueteltu monia tapauksia, jotka ovat olettaneet naisen olevan hormonaalisella ehkäisyllä. Hyvänen aika, kyllähän aikuisen ihmisen pitäisi tuollaista tiedustella ennen kuin tyrkkäävehkeen sisään.
[/quote]
Ei se ihan noin yksinkertaista ole ==>
Noin vuotta myöhemmin törmäsin kapakassa erääsen neitoseen jonka kanssa muodostui jonkinlainen fuckbuddy-suhde. Joka kerta käytin kumia koska tyttö oli hauskaa sänkyseuraa, mutta ei todellakaan mitään sellaista jonka kanssa voisi pidempään olla kimpassa ja olihan hänellä oli muitakin "viihdyttäjiä". Sitten eräs kaunis kerta kävi kuten vuotta aikaisemmin eli kumi vaan repesi ja lastit inessä.
Toki oletin että tämäkin neitonen käyttäytyy samalla tavalla kuin edellinen vastaava, mutta väärin oletettu. Hän ilmoitti suoraan ettei aio tehdä asialle mitään ja haluaa meikäläisen "nalkkiin" pidemmäksi aikaa vaikka sitten lapsen voimin. Ouuuufakinjeaaaaaaaa, sehän oli se noin 24-vuotiaana juuri se mitä halusin, kesken opintojen kiihkeimmän vaiheen alkaa isukiksi ja kun olin juuri aloittanut hyväpalkkaisen duuninkin. Eikä mitään mahdollisuutta estää tapahtumaa...
Minulla onneksi kävi perkeleenmoinen tuuri. Ja jostain kumman syystä en todellakaan halunnut tavata sen kerran jälkeen kyseistä neiti-ihmistä missään merkeissä, vaikka hän soittelikin perään. Kyllähän aina hyvä pano olisi kelvannut, mutta kun ei vaan voinut enää luottaa hänen aikomuksiinsa.
[/quote]
Miten sä voit olettaa, että jos ehkäisy pettää, niin nainen automaattisesti tekee abortin? Huijaamisessa ei ole kyse siitä, että ehkäisy pettää, vaan siinä, että teeskennellään, että se toimii.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:33"]
Tuhannen taalan kysymys: miksi te miehet panette sellaisia naisia, joiden kanssa ette ole valmiita lisääntymään? Kaikkea kun voi todellakin sattua, joko tahallisesti tai vahingossa, niin eikö olisi parempi jakaa niitä geenejään vain sellaisille naisille, joiden kanssa yllätysraskaus ei olisi katastrofi. Älkää olko pilinne vietävissä, niin ei tarvitse sitten valittaa. [/quote]
...+40 naisen kokemuksella (eli aika vähäisen loppujen lopuksi) voisin yleistää, että nämä edesvastuuttomat neitokaiset ovat myös sänkykäytöksessään hyvin vapaamielisiä ja innokkaita/innostavia tapauksia.
Ts ovat parhaita panoja, eikä siihen tarvita sen enempää selittelyitä. Sellaisten kanssa pidetään hauskaa, mutta ei sellaisten kanssa voi pidempään kimppaan jäädä. Voi nääs joutua maksamaan toisen miehen jälkeläisten ruokkoja, ihan oikeuden päätöksen velvoittamana (tästä on ennakkotapaus, Korkein Oikeus antoi anteeksi naiselle sen, että oli huijannut miehen isäksi toisen miehen lapselle eikä tarvinnut palauttaa elatusmaksuja...)
[/quote]
Jopa on oksettavaa kaksinaismoraalia. Mielestäni sellaiset miehet, jotka uittavat kulliaan kenen kanssa tahansa, joka on "vapaamielinen ja innokas", ansaitsee kaiken sen, mitä tuosta käytöksestä voi seurata. Ihan oikein, jos joutuvat maksamaan elareita kaltaistensa jokapaikanhöylän lapsista. Ehkä jossain kasvaa sinunkin lapsesi, josta et mitään tiedä, samanlaisen jokapaikanhöylän kasvattamana. Eipä tässä tämän enempää selittelyitä. Niin makaa kuin petaa.
Noin vuotta myöhemmin törmäsin kapakassa erääsen neitoseen jonka kanssa muodostui jonkinlainen fuckbuddy-suhde. Joka kerta käytin kumia koska tyttö oli hauskaa sänkyseuraa, mutta ei todellakaan mitään sellaista jonka kanssa voisi pidempään olla kimpassa ja olihan hänellä oli muitakin "viihdyttäjiä". Sitten eräs kaunis kerta kävi kuten vuotta aikaisemmin eli kumi vaan repesi ja lastit inessä.
[/quote]
Tuhannen taalan kysymys: miksi te miehet panette sellaisia naisia, joiden kanssa ette ole valmiita lisääntymään? Kaikkea kun voi todellakin sattua, joko tahallisesti tai vahingossa, niin eikö olisi parempi jakaa niitä geenejään vain sellaisille naisille, joiden kanssa yllätysraskaus ei olisi katastrofi. Älkää olko pilinne vietävissä, niin ei tarvitse sitten valittaa. Kyllä, minä todellakin peräänkuulutan miesten omavastuuta tässä asiassa. Katsokaa vähän ketä ja milloin panette, ok? Ei edes tänä e-pillereiden kultakautena ole olemassa ilmaisia lounaita eikä vapaata seksiä ilman vastuuta, joten herätys herätys teille kaikille, jotka tähän unelmaan olette uskoneet.
[/quote]
Mutta sama naiselle, (ja olen itse nainen) jos harrastatte seksiä, kysykää, onko mies valmis isäksi jos sattuu vahinko. Ellei, niin miettikää harrastaako seksiä vai onko abortti sitten vaihtoehto. Koska jos mies ei aio olla kanssanne niin ei kannata pamahtaa paksuksi ilman plan B:tä.
Olettaen, että naisetkin harrastaa irtosuhteita tuossa, eivätkä edes kuvittele seurustelevansa tai olevansa muuten suhteessa.
[/quote]
Tuhannen taalan kysymys: miksi te miehet panette sellaisia naisia, joiden kanssa ette ole valmiita lisääntymään? Kaikkea kun voi todellakin sattua, joko tahallisesti tai vahingossa, niin eikö olisi parempi jakaa niitä geenejään vain sellaisille naisille, joiden kanssa yllätysraskaus ei olisi katastrofi. Älkää olko pilinne vietävissä, niin ei tarvitse sitten valittaa. Kyllä, minä todellakin peräänkuulutan miesten omavastuuta tässä asiassa. Katsokaa vähän ketä ja milloin panette, ok? Ei edes tänä e-pillereiden kultakautena ole olemassa ilmaisia lounaita eikä vapaata seksiä ilman vastuuta, joten herätys herätys teille kaikille, jotka tähän unelmaan olette uskoneet.
[/quote]
Niin jatkan vielä, ihan tuhannen taalan kysymys naisille, miksi te naiset panette miehiä, joiden ette ole varmoja haluavan kanssanne mahdollista vahinkoa?
Että se siitä, se myytti rehellisestä suomalaisesta naisesta. Aika kepeesti irtoavia periä, sanoisin!
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 22:55"]
Että se siitä, se myytti rehellisestä suomalaisesta naisesta. Aika kepeesti irtoavia periä, sanoisin!
[/quote]
Musta tuntuu, että monet vaan vouhottaa täällä, sisältöä tyhjään elämäänsä!
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:38"]
Tulin pillereistä huolimatta raskaaksi. Olimme onneksi olleet jo pitkään yhdessä, vaikkakin minulla opiskelut vielä kesken. Menimme sitten maistraatissa naimisiin (olisimme muuten menneet varmaan vasta valmistumisen jälkeen) ja nyt meillä on ihana 2,5v pieni poika ja valmistunkin tulevana keväänä. Valmistumisen jälkeen aletaan yrittää toista.
[/quote]
Tulet saamaan lassukoilta kuraa niskaan, koska eihän pillereiden kanssa voi tulla raskaaksi! "Huijarihuora!"