Woke-ihmisiä pilkattiin Rukan yökerhossa
Kommentit (82)
Olivat siis sopineet roastaamisesta mutta eivät sitten kestäneet sitä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään pitäisi pilkata?
Woke-ihmisiä pitääkin pilkata...
Latelan laurin morsmaikku selittää tapahtunutta parhain päin Ihkulle. Yrittää puhua mustaa valkoiseksi.
Pyydetään roustaamaan ja sitten tulikin paha mieli ja soitetaan juttu lehteen
Dj ei ymmärtänyt mitä tarkoittaa "roustaus", sen on tarkoitus olla hauskaa. Tai ehkä ymmärsi mutta taidot ei riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään pitäisi pilkata?
Miksi ei?
– Vähän ehkä otti nokkiinsa tämä dj tästä. Hän sanoi, että, mitä tasa-arvoa se on, jos vain naisten biisejä soitetaan, juhlija kertoo.
Oon miettiny aina samaa et miks tasa-arvo tarkottaa aina naiseutta
Kyllä minä niin mieleni pahoitin. 😢
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla ne oli woke?
Niinpä. Ihminen muuttuu heti wokeksi jos joku tampio haukkuu homoksi ja siitä ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
– Vähän ehkä otti nokkiinsa tämä dj tästä. Hän sanoi, että, mitä tasa-arvoa se on, jos vain naisten biisejä soitetaan, juhlija kertoo.
Ootko? Eli jos soitetaan vain miesartisteja niin kaikki on ok, mutta jos sekaan halutaan naisartisteja, niin homma menee pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko? Eli jos soitetaan vain miesartisteja niin kaikki on ok, mutta jos sekaan halutaan naisartisteja, niin homma menee pieleen.
Tasa-arvo on sitä että soitettas 50% molempien sukupuolien biisejä.
Tasa-arvo ei oo sitä et soitetaan vaan naisten biisejä ja ylipäätänsäkään ylistetään vaan naisia niinku monet sen käsittää.
woke hiihtää ja woke kalastaa, mutta kuinka sujuu wokelta rock'n roll?
Tosikot sopiikin servata ulos noista tapahtumista.
Vierailija kirjoitti:
Dj ei ymmärtänyt mitä tarkoittaa "roustaus", sen on tarkoitus olla hauskaa. Tai ehkä ymmärsi mutta taidot ei riittänyt.
Ei todellakaan kuulostanut hauskalta mutta pitikö siitä suuttua? Ja soittaa lehtiin ja uhriutua? Aika pumpulissa ovat saaneet elää jos tuo on pahinta mitä ovat kokeneet.
Ou jee! 🤠🥳🥸