Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta anonyymisti: huijasitko miehen isäksi?

Vierailija
05.11.2014 |

"Pettivätkö"pillerit? Halusitko pitää miehen vai saada lapsen tavalla tai toisella? Kerroitko miehellesi myöhemmin?

Nyt on tilaisuus keventää sydäntään anonyymisti :)

Kommentit (157)

Vierailija
81/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:52"]

Huijasin aviomieheni isäksi. Tosin hän ei tiedä, että biologinen isä onkin eräs toinen.

[/quote]

Mulla on sama. Mies luulee, että kumi petti. Oikeasti minä harrastin humalassa suojaamatonta seksiä entisen poikaystävän kanssa. Hävettää kyllä, mutta kyse oli vain yhdestä virheestä minkä takia en halunnut niin monen ihmisen elämää pilata. :/ (entinen poikaystäväkin siis naimisissa ja hänellä perhe.)

[/quote]

Miten voit olla niin paha ihminen? Saatko jotain tyydytystä ollessasi noin paha vai oletko muuten vaan?

[/quote]

En mä koe että yhden virheen takia kukaan on paha. Ja kuten sanoin kaduttaa kyllä, mutta ei sitä saa tekemättömäksi. En usko että maailma paranisi siitä, että rikkoisin kaksi perhettä kertomalla totuuden.

[/quote]

Ei tuo ole yksi virhe. Joka päivä teet uuden kun et kerro totuutta. Totuus ei ole ikinä pahaksi. Ei ikinä. Mutta eihän sinulta selkärankaa sellaiseen löydy

Vierailija
82/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huijannut, mies eka toivoi, että ruvettaisiin lasta yrittämään. Mulla oli alussa enempi pelkoja. Ja toiveita toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettyttää miesten tyhmyys. Täälläkin on lueteltu monia tapauksia, jotka ovat olettaneet naisen olevan hormonaalisella ehkäisyllä. Hyvänen aika, kyllähän aikuisen ihmisen pitäisi tuollaista tiedustella ennen kuin tyrkkäävehkeen sisään.

Vierailija
84/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:37"]

En. Enkä usko että moni nainen toimii niin. Täälläkin voi ihan hyvin miehet keksiä näitä juttuja todistaakseen jotain. 

Ja moni mies voi selitellä noita juttuja kaverille kun ei ole selkärankaa kantaa vastuuta. Helppo sysätä toisen niskoille kaikki vastuu. 

[/quote]

Kyllä niitä vaan ethdään ja paljon. Kun kuitenkin pillerit ovat 99.99% varmoja ja sekin pieni mahdollisuus joka on että ne pettää ei tarkoita raskautta. 

[/quote]

Kyllä jos ne esim imeytyy.. Tai no silti epäilen tuota prosenttilukua. Mut ei tarvi kun se vatsatauti tai muuten ripuli tms ni se on siinä. Tai ihan vaikka se inhimillinen unohduskin. No, mut voishan naiset lopettaa kokonaan pillerit ja miehet vois käyttää kondomia, mut kun ei sekään kelpaa..

[/quote]

Aina pitäisi käyttää kumpaakin. Sen lisäksi mm. ehkäisyvaahtoa. 

Vierailija
85/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijasin aviomieheni isäksi. Tosin hän ei tiedä, että biologinen isä onkin eräs toinen.

[/quote]

Mulla on sama. Mies luulee, että kumi petti. Oikeasti minä harrastin humalassa suojaamatonta seksiä entisen poikaystävän kanssa. Hävettää kyllä, mutta kyse oli vain yhdestä virheestä minkä takia en halunnut niin monen ihmisen elämää pilata. :/ (entinen poikaystäväkin siis naimisissa ja hänellä perhe.)

[/quote]

Ei tällaisia ihmisiä ole oikeesti, älkää uskoko.

Vierailija
86/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:19"]

Ihmettyttää miesten tyhmyys. Täälläkin on lueteltu monia tapauksia, jotka ovat olettaneet naisen olevan hormonaalisella ehkäisyllä. Hyvänen aika, kyllähän aikuisen ihmisen pitäisi tuollaista tiedustella ennen kuin tyrkkäävehkeen sisään.

[/quote]

Nainen valehtelee joten kysyminen ei hyödytä mitään

Vierailija
87/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huijasi minut raskaaksi. Käytimme kumia ja mies oli pitkään puhunu lasten hankkimisesta, itse en halunnut (vaikka molemmilla hyvä työ, talo ostettu jne). Mielessä ei koskaan käynyt, että toiselle voi tehdä noin. Minulla jatkui kuukautiset normaalisti, huomasin raskauden vasta kun menetin tajuni harrastuksissa. Raskaus oli juuri edennyt 12vk, mutta järkytyksekseni minulle sanottiin, että voisin hakea lupaa keskeytykseen ja saisin sen. Miksi hakisin lupaa tuollaiseen, sosiaalisten syiden takia? Vaikka lasta en ois halunnut, tuntui se väärältä. Nyt meillä on pieni taapero, maailman rakkain ja koen olevani normaali hyvä äiti, silti tämä tulee aina hiertämään minun ja mieheni välillä.

Vierailija
88/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:21"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ikävä kyllä on ja TODELLA paljon. 

Vierailija
89/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:12"]

[/quote]

[/quote]

Miten voit olla niin paha ihminen? Saatko jotain tyydytystä ollessasi noin paha vai oletko muuten vaan?

[/quote]

Vahinko mikä vahinko, rehellinen silti, just kertoi kaikille! No tuskin humalassa ihan seitsemänteen, ehkä toiseen, kolmanteen;)

[/quote]

Tosi hyvä vitsi. Oikeasti toivon että joku vahingoittavan tuota naista niin pahasti että hän ei siitä ikinä toivu. Hän on sen ansainnut

[/quote]

Sähän varsinainen toiveiden tynnyri oot:)

Vierailija
90/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:02"] [quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:34"] [quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:12"] Jätin pillerit mieheltä salaa pois. Olin 33- vuotias ja olimme kolmatta vuotta avoliitossa. Mies oli 39-vuotias ja hänellä oli jo yksi teini aiemmasta suhteesta, joten isyys oli hänelle tuttua. Koska mies ei halunnut perustaa perhettä tau vakiintua sen kolmen vuoden jälkeen koin hänen huijanneen minulta hedelmällisiä vuosiani, joten huijasin takaisin. Kerroin raskaudesta vasta abortin takarajan umpeuduttua ja sanoin sen olleen vahinko ja etten huomannut raskautta aiemmin. Kuinka ollakaan, mies kantoi vastuunsa ja kosi. Menimme naimisiin ennen lapsen syntymää ja ostimme talon. Sain mitä halusin, ilman huijausta olisin saattanut jäädä perheettömäksi, joten se oli sen arvoista. Sitä paitsi, mies rakastaa poikaansa yli kaiken, eikä koskaan saa tietää, ettei kyse ollut oikeasta vahingosta. [/quote]   Toivon että sinut raiskataaj ja lapsesi tapetaan. Olet todella sairas ihminen [/quote] Ja tuollaisen kirjoittaminen ei ole sairasta? [/quote]   Ei ole jos se kohdistuu ihmiseen joka on psykopaattinen kusipää. Sama kun tulisit moralisoimaan sitä että murhaaja tapetaan.  [/quote] Ja lapsi on syyllinen, koska...?

[/quote]

Lapsi ei voi syntyä jos nainen ei niin halua. lapsi pitäisi ottaa tuollaiselta naiselta pois välittömästi. Hänen tekonsa todistaa että hän ei ole kykenevä huolehtimaan lapsesta

[/quote] Lapset pois sitten myös jokaiselta puolisoaan pettäneeltä mieheltä. Kyllähän sellainen epärehellisyys, että ihminen pystyy salasuhteeseen todistaa, ettei hänestä ole isäksikään. [/quote]

Pettäminen ei ole laitonta eikä koska mitenkään lasta. Naiset pettävät yhtä paljon kuin miehet. Samoin tekevät todella paljon lapsia näiden toisten miehien kanssa ja sanovat niiden olevan aviomiehen. 

[/quote]

Ei pillereiden ottamatta jättäminenkään ole laitonta. Se mies joka luottaa epärehellisen naisensa puheeseen ehkäisystä on ihan yhtä tyhmä kuin se nainen, joka luottaa epärehellisen miehensä puheeseen uskollisuudesta. Elämä on vähän epistä joskus.

[/quote]

Täysin eri asia. Pettäminen koskee vain kahta aikauista. Lapsen hankkiminen salaa tuhoaa sen lapsen elämän. 

Naiset pettävät ihan yhtä paljon kuin miehet. Joten turha syyttää miehiä pettämisestä. 

[/quote]

Pettäminen koskee vain kahta aikuista? Jos aviopuoliso pettää, avioliitto kaatuu ja perhe menee rikki, niin kyllä se tasan koskettaa niitä lapsiakin. Sen sijaan pari tässä ketjussa kirjoittanutta salaa raskautunutta kertoo lapsensa elävän rakastavassa ydinperheessa, joten tokkopa sen lapsen elämä on pilalla millään tavalla. 

Vierailija
91/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pian on ketjuja toisensa perään: "Mies ei suostu enää paljaalla. Onkohan sillä jokin tauti? Onkohan se pettänyt mua?"

Niin unohdetaan se kuinka on ensin toitotettu miesten olevan tyhmiä kun luottavat. Vain me naiset osataan tää. :D

Vierailija
92/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:22"]

Mies huijasi minut raskaaksi. Käytimme kumia ja mies oli pitkään puhunu lasten hankkimisesta, itse en halunnut (vaikka molemmilla hyvä työ, talo ostettu jne). Mielessä ei koskaan käynyt, että toiselle voi tehdä noin. Minulla jatkui kuukautiset normaalisti, huomasin raskauden vasta kun menetin tajuni harrastuksissa. Raskaus oli juuri edennyt 12vk, mutta järkytyksekseni minulle sanottiin, että voisin hakea lupaa keskeytykseen ja saisin sen. Miksi hakisin lupaa tuollaiseen, sosiaalisten syiden takia? Vaikka lasta en ois halunnut, tuntui se väärältä. Nyt meillä on pieni taapero, maailman rakkain ja koen olevani normaali hyvä äiti, silti tämä tulee aina hiertämään minun ja mieheni välillä.

[/quote]

Mies ei voi huijata naista hankkimaan lasta. Miksi et käyttänyt itse ehkäisyä? Tarkistitko kondomin seksin jälkeen? Oliti voinut myös hankkia abortin

Vierailija
93/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:02"] [quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:34"] [quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:12"] Jätin pillerit mieheltä salaa pois. Olin 33- vuotias ja olimme kolmatta vuotta avoliitossa. Mies oli 39-vuotias ja hänellä oli jo yksi teini aiemmasta suhteesta, joten isyys oli hänelle tuttua. Koska mies ei halunnut perustaa perhettä tau vakiintua sen kolmen vuoden jälkeen koin hänen huijanneen minulta hedelmällisiä vuosiani, joten huijasin takaisin. Kerroin raskaudesta vasta abortin takarajan umpeuduttua ja sanoin sen olleen vahinko ja etten huomannut raskautta aiemmin. Kuinka ollakaan, mies kantoi vastuunsa ja kosi. Menimme naimisiin ennen lapsen syntymää ja ostimme talon. Sain mitä halusin, ilman huijausta olisin saattanut jäädä perheettömäksi, joten se oli sen arvoista. Sitä paitsi, mies rakastaa poikaansa yli kaiken, eikä koskaan saa tietää, ettei kyse ollut oikeasta vahingosta. [/quote]   Toivon että sinut raiskataaj ja lapsesi tapetaan. Olet todella sairas ihminen [/quote] Ja tuollaisen kirjoittaminen ei ole sairasta? [/quote]   Ei ole jos se kohdistuu ihmiseen joka on psykopaattinen kusipää. Sama kun tulisit moralisoimaan sitä että murhaaja tapetaan.  [/quote] Ja lapsi on syyllinen, koska...?

[/quote]

Lapsi ei voi syntyä jos nainen ei niin halua. lapsi pitäisi ottaa tuollaiselta naiselta pois välittömästi. Hänen tekonsa todistaa että hän ei ole kykenevä huolehtimaan lapsesta

[/quote] Lapset pois sitten myös jokaiselta puolisoaan pettäneeltä mieheltä. Kyllähän sellainen epärehellisyys, että ihminen pystyy salasuhteeseen todistaa, ettei hänestä ole isäksikään. [/quote]

Pettäminen ei ole laitonta eikä koska mitenkään lasta. Naiset pettävät yhtä paljon kuin miehet. Samoin tekevät todella paljon lapsia näiden toisten miehien kanssa ja sanovat niiden olevan aviomiehen. 

[/quote]

Ei pillereiden ottamatta jättäminenkään ole laitonta. Se mies joka luottaa epärehellisen naisensa puheeseen ehkäisystä on ihan yhtä tyhmä kuin se nainen, joka luottaa epärehellisen miehensä puheeseen uskollisuudesta. Elämä on vähän epistä joskus.

[/quote]

Täysin eri asia. Pettäminen koskee vain kahta aikauista. Lapsen hankkiminen salaa tuhoaa sen lapsen elämän. 

Naiset pettävät ihan yhtä paljon kuin miehet. Joten turha syyttää miehiä pettämisestä. 

[/quote]

Pettäminen koskee vain kahta aikuista? Jos aviopuoliso pettää, avioliitto kaatuu ja perhe menee rikki, niin kyllä se tasan koskettaa niitä lapsiakin. Sen sijaan pari tässä ketjussa kirjoittanutta salaa raskautunutta kertoo lapsensa elävän rakastavassa ydinperheessa, joten tokkopa sen lapsen elämä on pilalla millään tavalla. 

[/quote]

Lapsella on oikeus vanhempiin jotka ovat hänet oikeasti halunneet ja ovat hänen biologisia vanhempiaan.

Suhde ei kaadu pettämiseen. Se on ihan oma päätös lopettaa suhde. Se ei vie lapselta vanhempia eikä vanhemmilta lasta. Mutta lapsen hankkiminen salaa tuhoaa lapsen ja miehen elämän täysin. 

Suurin osa ihmisista pettää suhteissaan. Todella harvassa suhteessa ei petetä. Harva jää vaan koskaan kiinni

Vierailija
94/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet tarkistuttamaan ja selvittämään jälkikasvun geeniperimä, hus, hus!!

Vierailija
95/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En mä koe että yhden virheen takia kukaan on paha. Ja kuten sanoin kaduttaa kyllä, mutta ei sitä saa tekemättömäksi. En usko että maailma paranisi siitä, että rikkoisin kaksi perhettä kertomalla totuuden.

[/quote]

No ei ole mikään pikkuvirhe tuo! Tuo muuttaa monen ihmisen elämän. Moni ihminen joutuu kärsimään sun takia. Toivon että totuus tulee ilmi tavalla tai toisella. Olet pelkuri, et ajattele perhettäsi etkä tuon toisenkaan. Ajattelet itseäsi. Jos välittäisit, kertoisit totuuden. Lapsi ja oikea isä ansaitsee tietää totuuden. Haluan uskoa vielä että olet provo. Toivottavasti tällaista ei tapahtunut.

Vierailija
96/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:24"]

Ja pian on ketjuja toisensa perään: "Mies ei suostu enää paljaalla. Onkohan sillä jokin tauti? Onkohan se pettänyt mua?" Niin unohdetaan se kuinka on ensin toitotettu miesten olevan tyhmiä kun luottavat. Vain me naiset osataan tää. :D

[/quote]

No täällä syytetään miestä kun se ei ole lapsen kanssa. Kun mies on lapsen kanssa ja lapsi miehestä pitää niin huudetaan että mies on inhottava kun omii lapsen. 

Mies on aina syyllinen tämän palstan naisten mielestä

Vierailija
97/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lapsella on oikeus vanhempiin jotka ovat hänet oikeasti halunneet ja ovat hänen biologisia vanhempiaan.

Suhde ei kaadu pettämiseen. Se on ihan oma päätös lopettaa suhde. Se ei vie lapselta vanhempia eikä vanhemmilta lasta. Mutta lapsen hankkiminen salaa tuhoaa lapsen ja miehen elämän täysin. 

Suurin osa ihmisista pettää suhteissaan. Todella harvassa suhteessa ei petetä. Harva jää vaan koskaan kiinni

[/quote]

Kokemuksen syvää rintaääntä olin "kuulevinani"..:)

Vierailija
98/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:21"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ikävä kyllä on ja TODELLA paljon. 

[/quote]

No just joo. Haluat vain uskoa noin. 

Vierailija
99/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden olin syömättä pillereitä eikä käytetty ehkäisyä, olin 16v. Sain kokoajan keskenmenoja ja lopulta tajusin miten idiootti olen (vaikka tiesin etten niin alipainoisena voi tulla raskaaksi, halusin vaan jännitystä elämään)
ja aloin syömään pillereitä.
Onneksi en tullut raskaaksi.
Nyt olen onnellisesti raskaana samalle miehelle, suunitellusti. olemme 20v.
Vieläkin kaduttaa ja itkettää asia. Olen sentään sen verta rehellinen että kerroin totuuden.

Vierailija
100/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:18"]

[/quote]

Sillä että pettää naista ei ole mitään tekemistä lapsen kanssa

[/quote]

Tasan on jos perheellinen mies pettää vaimoaan ja rikkoo pettämisellään lapsensa perheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä