Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta anonyymisti: huijasitko miehen isäksi?

Vierailija
05.11.2014 |

"Pettivätkö"pillerit? Halusitko pitää miehen vai saada lapsen tavalla tai toisella? Kerroitko miehellesi myöhemmin?

Nyt on tilaisuus keventää sydäntään anonyymisti :)

Kommentit (157)

Vierailija
1/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni huijasi. Huusi makkariin, makasi viekoittelevasti sängyllä ja hmm ... sitten kysyi että haluaisinko vauvan ja isäksi...

Saamari miten mua huiputettiin :)

Mies

Vierailija
2/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huijannut, Kaksi ekaa on ihan tekemällä tehtyjä. Kolmas tuli suunnittelematta, kierukka petti. Mutta oltiin ihan onnellisia kun kahden pojan jälkeen tuli tyttö. Tädilläni oli tapana sanoa, että pojat tulee tekemällä ja tytöt vahingossa...no näinhän se meni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tunnustuksia tähän ketjuun, kiitos. Ei tuomitsemista tai lätinää yhdessä suunnitelluista lapsista (perustakaa oma ketju).

Itse huijasin esikoisen kohdalla. Miehelläni oli jonkinlainen suhde opiskelukaveriinsa enkä halunnut ottaa riskiä hänen menettämisestään. Raskaus oli miehelle yllätys, mutta sain mitä halusin :)

Eivät ole enää yhteyksissä :D

Ap

Vierailija
4/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta mies huijasi. Väitti että on hyvä perheen isä ja pitää lapsista huolen. Toki tässä asiassa, oisin voinut itse pitää ehkäsystä huolen. Niin kyin voi myös miehetkin, jos ei isäksi halua.
Eipä ihan mennyt putkeen. No, nyt kuitenkin olen kaksosten onnellinen äiti.

Vierailija
5/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En takuulla ole ainoa...

Ap

Vierailija
6/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ensimmäistä syntyi täysin suunnitellusti. Kolmannen kohdalla olin joutunut lopettamaan pillerit ja odottelin sterilisaatioon pääsyä. Mies oli kovassa kuumeessa ja kotona sairastamassa, kun itsellä sattui olemaan arkivapaapäivä. Teknisesti ottaen "raiskasin" mieheni ja tulin raskaaksi. Miestä ei haitannut "raiskaus" eikä raskaus, mutta itse olin aika järkyttynyt. Toki lapsi pidettiin, eikä sitä ole todellakaan kaduttu, vaikka raskaus olikin hieman suunnittelematon.

Vierailija
7/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta toisinpäin. Mies väitti ettei voi saada lapsia, joten mun ei tarvii syodä pillereitä.

Vierailija
8/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin rakastunut mieheeni ja tein selväksi että haluaisin hänen kanssa lapsen ja mies tiesi etten käytä ehkäisyä ja halusi silti vedellä paljaalla. Vaikea jotenkin nähdä että olisi tullut tuossa huijatuksi vaikka olikin vähän säikähtäneen oloinen ekaksi silloin kun tulin raskaaksi.

Vierailija
9/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapset vahinkoja ja ehkäisy oli käytössä. Eka tuli 4 kk seurustelun jälkeen tikutetuksi esiin ja silloin asiasta puhuttiin. Annoin miehelle luvan pinkoa kukkuloille ja olin valmis jättämään isyyden tunnustamatta, jos asia on miehelle kynnyskysymys. Miehellä oli vaihtoehtoja valita, että onko siittäjä vai isä. Isäksi halusi jäädä. Nyt kahdeksan vuotta takana yhteistä elämää.

Vierailija
10/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode-täti taas utelee yksityisasioita ja sininen ruuruvihko rapisee.

Vierailija
11/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huijannut.

Vierailija
12/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleni kyllä tekisi, siis jättää pillerit ja tulla "vahingossa" raskaaksi, mutta jokin mua vaan estää... ehkä omatunto? Noh ehkä sitten suunnitellusti :) ja tekisin sen vain ihan kun haluan lapsen niin kovasti. En tee lasta ikinä menettämisen pelosta, koska sen miehen voi menettää joka tapauksessa. Ei se lapsi kauaa pidättele. 

Vierailija
13/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Pari vuotta ennen ensimmäistä lasta aloin omin päin syödä uudestaan pillereitä, mistä seurasi keskenmeno. Koska en ollutkaan silloin valmis lapseen ja suhde voi huonosti. Vaikka tein testinkin ensin. Eli toimin täysin käänteisesti.

Vierailija
14/157 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinäkään mistään huijauksesta tiedät.. lopeta näillä sivuilla perättömien juttujen levittäminen

Vierailija
15/157 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:28"]

Mitä sinäkään mistään huijauksesta tiedät.. lopeta näillä sivuilla perättömien juttujen levittäminen

[/quote]

Nyt tais osua ja pahasti jollekin :DD Erikseen on vielä nostanutkin ketjun

Vierailija
16/157 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta aloittajalla on nyt?

Vierailija
17/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin pillerit mieheltä salaa pois. Olin 33- vuotias ja olimme kolmatta vuotta avoliitossa. Mies oli 39-vuotias ja hänellä oli jo yksi teini aiemmasta suhteesta, joten isyys oli hänelle tuttua.

Koska mies ei halunnut perustaa perhettä tau vakiintua sen kolmen vuoden jälkeen koin hänen huijanneen minulta hedelmällisiä vuosiani, joten huijasin takaisin. Kerroin raskaudesta vasta abortin takarajan umpeuduttua ja sanoin sen olleen vahinko ja etten huomannut raskautta aiemmin. Kuinka ollakaan, mies kantoi vastuunsa ja kosi. Menimme naimisiin ennen lapsen syntymää ja ostimme talon. Sain mitä halusin, ilman huijausta olisin saattanut jäädä perheettömäksi, joten se oli sen arvoista. Sitä paitsi, mies rakastaa poikaansa yli kaiken, eikä koskaan saa tietää, ettei kyse ollut oikeasta vahingosta.

Vierailija
18/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritimme lasta monta kuukautta ja ennen kuin vihdoin tärppäsi, tuli myös yksi keskenmeno. Avioliittomme päättyi 12 vuoden jälkeen eroon ja mies valehteli ensimmäiselle lapsettomalle (ja lapsista tykkäämättömälle) naisystävälleen eron jälkeen, ettei hän oikeasti edes ollut halunnut isäksi. Mies valehteli saadakseen anteeksi sen, että oli laiska huolehtimaan lapsestaan eron jälkeen. Oli vähän pelottavaa huomata se, kuinka helposti tuollainen valhe uppoaa. Onneksi poikansa lapsettomuushuolet muistanut äiti virkisti poikansa muistia jo heti ensikohtaamisella uuden miniäkokelaan kanssa. Mies on kantanut sen jälkeen vastuun vanhemmuudesta, vaikka seurusteleekin jälleen sellaisen naisen kanssa, joka ei pidä lapsista.

Vierailija
19/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta mies huijasi mut äidiksi. "En päästä sisään, vedän ajoissa pois.."

Joopa joo, nyt sen vetäsemisen tulos syntyy alkuvuonna. Ei voi miehiin luottaa koskaan. 

Vierailija
20/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jättää pillerit salaa pois, mutta en tämän miehen kanssa. Ero tulossa ja ikää vasta 23 niin ei oo kiire! Mutta jos liki 30veenä ukko jahkailee niin oho kun ne pillerit unohtu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi