Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta anonyymisti: huijasitko miehen isäksi?

Vierailija
05.11.2014 |

"Pettivätkö"pillerit? Halusitko pitää miehen vai saada lapsen tavalla tai toisella? Kerroitko miehellesi myöhemmin?

Nyt on tilaisuus keventää sydäntään anonyymisti :)

Kommentit (157)

Vierailija
101/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:02"] [quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:34"] [quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:12"] Jätin pillerit mieheltä salaa pois. Olin 33- vuotias ja olimme kolmatta vuotta avoliitossa. Mies oli 39-vuotias ja hänellä oli jo yksi teini aiemmasta suhteesta, joten isyys oli hänelle tuttua. Koska mies ei halunnut perustaa perhettä tau vakiintua sen kolmen vuoden jälkeen koin hänen huijanneen minulta hedelmällisiä vuosiani, joten huijasin takaisin. Kerroin raskaudesta vasta abortin takarajan umpeuduttua ja sanoin sen olleen vahinko ja etten huomannut raskautta aiemmin. Kuinka ollakaan, mies kantoi vastuunsa ja kosi. Menimme naimisiin ennen lapsen syntymää ja ostimme talon. Sain mitä halusin, ilman huijausta olisin saattanut jäädä perheettömäksi, joten se oli sen arvoista. Sitä paitsi, mies rakastaa poikaansa yli kaiken, eikä koskaan saa tietää, ettei kyse ollut oikeasta vahingosta. [/quote]   Toivon että sinut raiskataaj ja lapsesi tapetaan. Olet todella sairas ihminen [/quote] Ja tuollaisen kirjoittaminen ei ole sairasta? [/quote]   Ei ole jos se kohdistuu ihmiseen joka on psykopaattinen kusipää. Sama kun tulisit moralisoimaan sitä että murhaaja tapetaan.  [/quote] Ja lapsi on syyllinen, koska...?

[/quote]

Lapsi ei voi syntyä jos nainen ei niin halua. lapsi pitäisi ottaa tuollaiselta naiselta pois välittömästi. Hänen tekonsa todistaa että hän ei ole kykenevä huolehtimaan lapsesta

[/quote] Lapset pois sitten myös jokaiselta puolisoaan pettäneeltä mieheltä. Kyllähän sellainen epärehellisyys, että ihminen pystyy salasuhteeseen todistaa, ettei hänestä ole isäksikään. [/quote]

Pettäminen ei ole laitonta eikä koska mitenkään lasta. Naiset pettävät yhtä paljon kuin miehet. Samoin tekevät todella paljon lapsia näiden toisten miehien kanssa ja sanovat niiden olevan aviomiehen. 

[/quote]

Ei pillereiden ottamatta jättäminenkään ole laitonta. Se mies joka luottaa epärehellisen naisensa puheeseen ehkäisystä on ihan yhtä tyhmä kuin se nainen, joka luottaa epärehellisen miehensä puheeseen uskollisuudesta. Elämä on vähän epistä joskus.

[/quote]

Täysin eri asia. Pettäminen koskee vain kahta aikauista. Lapsen hankkiminen salaa tuhoaa sen lapsen elämän. 

Naiset pettävät ihan yhtä paljon kuin miehet. Joten turha syyttää miehiä pettämisestä. 

[/quote]

Pettäminen koskee vain kahta aikuista? Jos aviopuoliso pettää, avioliitto kaatuu ja perhe menee rikki, niin kyllä se tasan koskettaa niitä lapsiakin. Sen sijaan pari tässä ketjussa kirjoittanutta salaa raskautunutta kertoo lapsensa elävän rakastavassa ydinperheessa, joten tokkopa sen lapsen elämä on pilalla millään tavalla. 

[/quote]

Lapsella on oikeus vanhempiin jotka ovat hänet oikeasti halunneet ja ovat hänen biologisia vanhempiaan.

Suhde ei kaadu pettämiseen. Se on ihan oma päätös lopettaa suhde. Se ei vie lapselta vanhempia eikä vanhemmilta lasta. Mutta lapsen hankkiminen salaa tuhoaa lapsen ja miehen elämän täysin. 

Suurin osa ihmisista pettää suhteissaan. Todella harvassa suhteessa ei petetä. Harva jää vaan koskaan kiinni

[/quote]

Kokemuksen syvää rintaääntä olin "kuulevinani"..:)

[/quote]

Kannattaa mennä lääkärille 

Vierailija
102/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte idiootteja jotka huijausyritys toisen vanhemmaksi!!! Vanhemmaksi pitää tulla omasta halusta!!! Lapsi kärsii jos ei ole toivottu. Kyllä sen vaistoaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:22"]

Mies huijasi minut raskaaksi. Käytimme kumia ja mies oli pitkään puhunu lasten hankkimisesta, itse en halunnut (vaikka molemmilla hyvä työ, talo ostettu jne). Mielessä ei koskaan käynyt, että toiselle voi tehdä noin. Minulla jatkui kuukautiset normaalisti, huomasin raskauden vasta kun menetin tajuni harrastuksissa. Raskaus oli juuri edennyt 12vk, mutta järkytyksekseni minulle sanottiin, että voisin hakea lupaa keskeytykseen ja saisin sen. Miksi hakisin lupaa tuollaiseen, sosiaalisten syiden takia? Vaikka lasta en ois halunnut, tuntui se väärältä. Nyt meillä on pieni taapero, maailman rakkain ja koen olevani normaali hyvä äiti, silti tämä tulee aina hiertämään minun ja mieheni välillä.

[/quote]

Mies ei voi huijata naista hankkimaan lasta. Miksi et käyttänyt itse ehkäisyä? Tarkistitko kondomin seksin jälkeen? Oliti voinut myös hankkia abortin

[/quote]

Mies voi todellakin huijata siinä missä nainenkin! Ja aborttiin ei saa pakottaa ketään. Aborttiin ole ehkäisykeino vaan oman lapsen tuhoaminen.

Vierailija
104/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:02"] [quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:34"] [quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:12"] Jätin pillerit mieheltä salaa pois. Olin 33- vuotias ja olimme kolmatta vuotta avoliitossa. Mies oli 39-vuotias ja hänellä oli jo yksi teini aiemmasta suhteesta, joten isyys oli hänelle tuttua. Koska mies ei halunnut perustaa perhettä tau vakiintua sen kolmen vuoden jälkeen koin hänen huijanneen minulta hedelmällisiä vuosiani, joten huijasin takaisin. Kerroin raskaudesta vasta abortin takarajan umpeuduttua ja sanoin sen olleen vahinko ja etten huomannut raskautta aiemmin. Kuinka ollakaan, mies kantoi vastuunsa ja kosi. Menimme naimisiin ennen lapsen syntymää ja ostimme talon. Sain mitä halusin, ilman huijausta olisin saattanut jäädä perheettömäksi, joten se oli sen arvoista. Sitä paitsi, mies rakastaa poikaansa yli kaiken, eikä koskaan saa tietää, ettei kyse ollut oikeasta vahingosta. [/quote]   Toivon että sinut raiskataaj ja lapsesi tapetaan. Olet todella sairas ihminen [/quote] Ja tuollaisen kirjoittaminen ei ole sairasta? [/quote]   Ei ole jos se kohdistuu ihmiseen joka on psykopaattinen kusipää. Sama kun tulisit moralisoimaan sitä että murhaaja tapetaan.  [/quote] Ja lapsi on syyllinen, koska...?

[/quote]

Lapsi ei voi syntyä jos nainen ei niin halua. lapsi pitäisi ottaa tuollaiselta naiselta pois välittömästi. Hänen tekonsa todistaa että hän ei ole kykenevä huolehtimaan lapsesta

[/quote] Lapset pois sitten myös jokaiselta puolisoaan pettäneeltä mieheltä. Kyllähän sellainen epärehellisyys, että ihminen pystyy salasuhteeseen todistaa, ettei hänestä ole isäksikään. [/quote]

Pettäminen ei ole laitonta eikä koska mitenkään lasta. Naiset pettävät yhtä paljon kuin miehet. Samoin tekevät todella paljon lapsia näiden toisten miehien kanssa ja sanovat niiden olevan aviomiehen. 

[/quote]

Ei pillereiden ottamatta jättäminenkään ole laitonta. Se mies joka luottaa epärehellisen naisensa puheeseen ehkäisystä on ihan yhtä tyhmä kuin se nainen, joka luottaa epärehellisen miehensä puheeseen uskollisuudesta. Elämä on vähän epistä joskus.

[/quote]

Täysin eri asia. Pettäminen koskee vain kahta aikauista. Lapsen hankkiminen salaa tuhoaa sen lapsen elämän. 

Naiset pettävät ihan yhtä paljon kuin miehet. Joten turha syyttää miehiä pettämisestä. 

[/quote]

Pettäminen koskee vain kahta aikuista? Jos aviopuoliso pettää, avioliitto kaatuu ja perhe menee rikki, niin kyllä se tasan koskettaa niitä lapsiakin. Sen sijaan pari tässä ketjussa kirjoittanutta salaa raskautunutta kertoo lapsensa elävän rakastavassa ydinperheessa, joten tokkopa sen lapsen elämä on pilalla millään tavalla. 

[/quote]

Lapsella on oikeus vanhempiin jotka ovat hänet oikeasti halunneet ja ovat hänen biologisia vanhempiaan.

Suhde ei kaadu pettämiseen. Se on ihan oma päätös lopettaa suhde. Se ei vie lapselta vanhempia eikä vanhemmilta lasta. Mutta lapsen hankkiminen salaa tuhoaa lapsen ja miehen elämän täysin. 

Suurin osa ihmisista pettää suhteissaan. Todella harvassa suhteessa ei petetä. Harva jää vaan koskaan kiinni

[/quote]

Kokemuksen syvää rintaääntä olin "kuulevinani"..:)

[/quote]

Kannattaa mennä lääkärille 

[/quote]

Siitä vaan, tutkituta kumpikin pää;)

Vierailija
105/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:12"]

Jätin pillerit mieheltä salaa pois. Olin 33- vuotias ja olimme kolmatta vuotta avoliitossa. Mies oli 39-vuotias ja hänellä oli jo yksi teini aiemmasta suhteesta, joten isyys oli hänelle tuttua. Koska mies ei halunnut perustaa perhettä tau vakiintua sen kolmen vuoden jälkeen koin hänen huijanneen minulta hedelmällisiä vuosiani, joten huijasin takaisin. Kerroin raskaudesta vasta abortin takarajan umpeuduttua ja sanoin sen olleen vahinko ja etten huomannut raskautta aiemmin. Kuinka ollakaan, mies kantoi vastuunsa ja kosi. Menimme naimisiin ennen lapsen syntymää ja ostimme talon. Sain mitä halusin, ilman huijausta olisin saattanut jäädä perheettömäksi, joten se oli sen arvoista. Sitä paitsi, mies rakastaa poikaansa yli kaiken, eikä koskaan saa tietää, ettei kyse ollut oikeasta vahingosta.

[/quote]

Hyvä muuten, että otit esille, miten miehetkin voivat johtaa naisia harhaan lisääntymisasioissa. Itsekin roikuin 30v asti tuollaisen miehen kanssa. Alusta asti puhui, miten haluaa lapsia, mutta aina, kun otin asian esille oli muka juuri silloin huono hetki, kun töissä sitä ja tätä ja asuntolainojenkin korot olivat muka juuri nousemassa, eikä siksi kannattanut ostaa isompaa... Tajusin onneksi lähteä, löysin ihanan miehen, jonka kanssa menimme vuoden seurustelun jälkeen naimiisin ja nyt esikoisen laskettu aika on 8pv päästä. Exä on 42v, yhä lapseton ja julkaisi facebookissa juuri kuvia uudesta moottoripöyrästään.

[/quote]

Ei se ole harhauttamista. Lapsista ei oel sovittu mitään. Sitä paitsi ne voi hankkia vaikka 42 vuotiaana

[/quote]

Harva nainen voi. Miehet toki voivat. Minkä takia heidän onkin niin hyvä vedättää naisilta lisääntymisvuoden niillä ""nyt ei vielä ole hyvä hetki, myöhemmin sitten" -selityksellä, jättää vanha nainen nelikymppisenä ja tehdä lapset nuoremman naisen kanssa. Se on sitten voi, voi sille yksin ja lapsettomaksi jääneelle naiselle, joka odotti miehelle sopivaa hetkeä.

[/quote]

Voit lähteä siitä suhteesta jos ei kelpaa. Kukaan ei pakota siinä olemaan.
[/quote]

Missä menee se kaikkia osapuolia tyydyttävä raja koska saa uhkailla erolla jos ei ala lastenteko kiinnostaa? Ihan varmasti olisi miehet mankumassa painostamisesta siinä vaiheessa..

Vierailija
106/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:22"]

Mies huijasi minut raskaaksi. Käytimme kumia ja mies oli pitkään puhunu lasten hankkimisesta, itse en halunnut (vaikka molemmilla hyvä työ, talo ostettu jne). Mielessä ei koskaan käynyt, että toiselle voi tehdä noin. Minulla jatkui kuukautiset normaalisti, huomasin raskauden vasta kun menetin tajuni harrastuksissa. Raskaus oli juuri edennyt 12vk, mutta järkytyksekseni minulle sanottiin, että voisin hakea lupaa keskeytykseen ja saisin sen. Miksi hakisin lupaa tuollaiseen, sosiaalisten syiden takia? Vaikka lasta en ois halunnut, tuntui se väärältä. Nyt meillä on pieni taapero, maailman rakkain ja koen olevani normaali hyvä äiti, silti tämä tulee aina hiertämään minun ja mieheni välillä.

[/quote]

Mies ei voi huijata naista hankkimaan lasta. Miksi et käyttänyt itse ehkäisyä? Tarkistitko kondomin seksin jälkeen? Oliti voinut myös hankkia abortin
[/quote]

Ootko tosissasi, että 5 vuotta kestäneessä suhteessa naisen pitäis jokainen käytetty kortsu käydä läpi? Eikö ihmisiin saa/pysty enään luottamaan? Tiedän että vahinkokin olisi voinut käydä, olisin jokatapauksessa kantanut vastuuni. Ja onko se 100% varmaa että luvan abortille olisin saanut pelkillä sosiaalisilla syillä, vaikka yksi kätilö niin sanoikin.

Vierailija
107/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:07"]

Huijasin aviomieheni isäksi. Tosin hän ei tiedä, että biologinen isä onkin eräs toinen.

[/quote]

Mulla on sama. Mies luulee, että kumi petti. Oikeasti minä harrastin humalassa suojaamatonta seksiä entisen poikaystävän kanssa. Hävettää kyllä, mutta kyse oli vain yhdestä virheestä minkä takia en halunnut niin monen ihmisen elämää pilata. :/ (entinen poikaystäväkin siis naimisissa ja hänellä perhe.)

[/quote]

Miten voit olla niin paha ihminen? Saatko jotain tyydytystä ollessasi noin paha vai oletko muuten vaan?

[/quote]

En mä koe että yhden virheen takia kukaan on paha. Ja kuten sanoin kaduttaa kyllä, mutta ei sitä saa tekemättömäksi. En usko että maailma paranisi siitä, että rikkoisin kaksi perhettä kertomalla totuuden.

[/quote]

No ei ole mikään pikkuvirhe tuo! Tuo muuttaa monen ihmisen elämän. Moni ihminen joutuu kärsimään sun takia. Toivon että totuus tulee ilmi tavalla tai toisella. Olet pelkuri, et ajattele perhettäsi etkä tuon toisenkaan. Ajattelet itseäsi. Jos välittäisit, kertoisit totuuden. Lapsi ja oikea isä ansaitsee tietää totuuden. Haluan uskoa vielä että olet provo. Toivottavasti tällaista ei tapahtunut.

[/quote]

Ei tämä minun tapaukseni ole ainutkertainen, joten en koe siksikään olevani hirvein ihminen. Lapsellani on jo ihan oikea ja virallinen isä, aviomieheni. Ei biologia merkitse sen rinnalla kuka on huolehtinut ja kasvattanut. Ja koska lapsi on syntyt avioliitossa ei biologisella isällä olisi muutenkaan häneen oikeuksia. Samalla tavalla oma mieheni ei voisi kumota isyyttään, vaikka totuus tulisi julki. Menen tämän kanssa hautaan. Enemmän se totuus satuttaisi muita, nykyisessä tilanteessa vain minä kärsin omasta valehtelustani.

Vierailija
108/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:22"] Mies huijasi minut raskaaksi. Käytimme kumia ja mies oli pitkään puhunu lasten hankkimisesta, itse en halunnut (vaikka molemmilla hyvä työ, talo ostettu jne). Mielessä ei koskaan käynyt, että toiselle voi tehdä noin. Minulla jatkui kuukautiset normaalisti, huomasin raskauden vasta kun menetin tajuni harrastuksissa. Raskaus oli juuri edennyt 12vk, mutta järkytyksekseni minulle sanottiin, että voisin hakea lupaa keskeytykseen ja saisin sen. Miksi hakisin lupaa tuollaiseen, sosiaalisten syiden takia? Vaikka lasta en ois halunnut, tuntui se väärältä. Nyt meillä on pieni taapero, maailman rakkain ja koen olevani normaali hyvä äiti, silti tämä tulee aina hiertämään minun ja mieheni välillä. [/quote]   Mies ei voi huijata naista hankkimaan lasta. Miksi et käyttänyt itse ehkäisyä? Tarkistitko kondomin seksin jälkeen? Oliti voinut myös hankkia abortin [/quote] Ootko tosissasi, että 5 vuotta kestäneessä suhteessa naisen pitäis jokainen käytetty kortsu käydä läpi? Eikö ihmisiin saa/pysty enään luottamaan? Tiedän että vahinkokin olisi voinut käydä, olisin jokatapauksessa kantanut vastuuni. Ja onko se 100% varmaa että luvan abortille olisin saanut pelkillä sosiaalisilla syillä, vaikka yksi kätilö niin sanoikin.

[/quote]

Itse ainakin puhallan ensin palloksi varmuuden vuoksi, ottakaa tekin osaksi esileikkejä..

Vierailija
109/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä ihme eukkoja. Oksettava ap yritti raskauden avulla keplotella miehen itselleen. Ja vielä onnistui. On varmaan hyvin tyytyväinen itseensä. Ja sitten vielä tulee tänne pyytämään vastaavia tarinoita, miksi? Lieveneekö petoksen synti siitä, jos saa tietää jonkun muunkin tehneen samaa? Minä en pystyisi elämään itseni kanssa tuollainen asia tunnollani. En hyväksy minkäänlaista toisen ihmisen hyväksikäyttöä, en vain hyväksy.

Vierailija
110/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:39"]

Olette kyllä ihme eukkoja. Oksettava ap yritti raskauden avulla keplotella miehen itselleen. Ja vielä onnistui. On varmaan hyvin tyytyväinen itseensä. Ja sitten vielä tulee tänne pyytämään vastaavia tarinoita, miksi? Lieveneekö petoksen synti siitä, jos saa tietää jonkun muunkin tehneen samaa? Minä en pystyisi elämään itseni kanssa tuollainen asia tunnollani. En hyväksy minkäänlaista toisen ihmisen hyväksikäyttöä, en vain hyväksy.

[/quote]

"Ei tuomitse se, joka ymmärtää.."

Vierailija
111/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:39"]

[/quote]

"Ei tuomitse se, joka ymmärtää.."

[/quote]

Minkälainenhan tämä maailma olisi, jos tuomiovalta olisi toisella samanlaisella, kysyn vaan.

Vierailija
112/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:22"] Mies huijasi minut raskaaksi. Käytimme kumia ja mies oli pitkään puhunu lasten hankkimisesta, itse en halunnut (vaikka molemmilla hyvä työ, talo ostettu jne). Mielessä ei koskaan käynyt, että toiselle voi tehdä noin. Minulla jatkui kuukautiset normaalisti, huomasin raskauden vasta kun menetin tajuni harrastuksissa. Raskaus oli juuri edennyt 12vk, mutta järkytyksekseni minulle sanottiin, että voisin hakea lupaa keskeytykseen ja saisin sen. Miksi hakisin lupaa tuollaiseen, sosiaalisten syiden takia? Vaikka lasta en ois halunnut, tuntui se väärältä. Nyt meillä on pieni taapero, maailman rakkain ja koen olevani normaali hyvä äiti, silti tämä tulee aina hiertämään minun ja mieheni välillä. [/quote]   Mies ei voi huijata naista hankkimaan lasta. Miksi et käyttänyt itse ehkäisyä? Tarkistitko kondomin seksin jälkeen? Oliti voinut myös hankkia abortin [/quote] Ootko tosissasi, että 5 vuotta kestäneessä suhteessa naisen pitäis jokainen käytetty kortsu käydä läpi? Eikö ihmisiin saa/pysty enään luottamaan? Tiedän että vahinkokin olisi voinut käydä, olisin jokatapauksessa kantanut vastuuni. Ja onko se 100% varmaa että luvan abortille olisin saanut pelkillä sosiaalisilla syillä, vaikka yksi kätilö niin sanoikin.

[/quote]

Itse ainakin puhallan ensin palloksi varmuuden vuoksi, ottakaa tekin osaksi esileikkejä..
[/quote]

Ja tämänkö jälkeen mies ei voi tahallisesti kumia vaurioittaa? Vai vahtaatko vainoharhaisesti jokaista miehen liikettä? Missä luottamus?

Vierailija
113/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:36"] [quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:22"] Mies huijasi minut raskaaksi. Käytimme kumia ja mies oli pitkään puhunu lasten hankkimisesta, itse en halunnut (vaikka molemmilla hyvä työ, talo ostettu jne). Mielessä ei koskaan käynyt, että toiselle voi tehdä noin. Minulla jatkui kuukautiset normaalisti, huomasin raskauden vasta kun menetin tajuni harrastuksissa. Raskaus oli juuri edennyt 12vk, mutta järkytyksekseni minulle sanottiin, että voisin hakea lupaa keskeytykseen ja saisin sen. Miksi hakisin lupaa tuollaiseen, sosiaalisten syiden takia? Vaikka lasta en ois halunnut, tuntui se väärältä. Nyt meillä on pieni taapero, maailman rakkain ja koen olevani normaali hyvä äiti, silti tämä tulee aina hiertämään minun ja mieheni välillä. [/quote]   Mies ei voi huijata naista hankkimaan lasta. Miksi et käyttänyt itse ehkäisyä? Tarkistitko kondomin seksin jälkeen? Oliti voinut myös hankkia abortin [/quote] Ootko tosissasi, että 5 vuotta kestäneessä suhteessa naisen pitäis jokainen käytetty kortsu käydä läpi? Eikö ihmisiin saa/pysty enään luottamaan? Tiedän että vahinkokin olisi voinut käydä, olisin jokatapauksessa kantanut vastuuni. Ja onko se 100% varmaa että luvan abortille olisin saanut pelkillä sosiaalisilla syillä, vaikka yksi kätilö niin sanoikin. [/quote]   Itse ainakin puhallan ensin palloksi varmuuden vuoksi, ottakaa tekin osaksi esileikkejä.. [/quote] Ja tämänkö jälkeen mies ei voi tahallisesti kumia vaurioittaa? Vai vahtaatko vainoharhaisesti jokaista miehen liikettä? Missä luottamus?

[/quote]

Ilmielävä tosikko:D:D

Vierailija
114/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:36"] [quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:22"] Mies huijasi minut raskaaksi. Käytimme kumia ja mies oli pitkään puhunu lasten hankkimisesta, itse en halunnut (vaikka molemmilla hyvä työ, talo ostettu jne). Mielessä ei koskaan käynyt, että toiselle voi tehdä noin. Minulla jatkui kuukautiset normaalisti, huomasin raskauden vasta kun menetin tajuni harrastuksissa. Raskaus oli juuri edennyt 12vk, mutta järkytyksekseni minulle sanottiin, että voisin hakea lupaa keskeytykseen ja saisin sen. Miksi hakisin lupaa tuollaiseen, sosiaalisten syiden takia? Vaikka lasta en ois halunnut, tuntui se väärältä. Nyt meillä on pieni taapero, maailman rakkain ja koen olevani normaali hyvä äiti, silti tämä tulee aina hiertämään minun ja mieheni välillä. [/quote]   Mies ei voi huijata naista hankkimaan lasta. Miksi et käyttänyt itse ehkäisyä? Tarkistitko kondomin seksin jälkeen? Oliti voinut myös hankkia abortin [/quote] Ootko tosissasi, että 5 vuotta kestäneessä suhteessa naisen pitäis jokainen käytetty kortsu käydä läpi? Eikö ihmisiin saa/pysty enään luottamaan? Tiedän että vahinkokin olisi voinut käydä, olisin jokatapauksessa kantanut vastuuni. Ja onko se 100% varmaa että luvan abortille olisin saanut pelkillä sosiaalisilla syillä, vaikka yksi kätilö niin sanoikin. [/quote]   Itse ainakin puhallan ensin palloksi varmuuden vuoksi, ottakaa tekin osaksi esileikkejä.. [/quote] Ja tämänkö jälkeen mies ei voi tahallisesti kumia vaurioittaa? Vai vahtaatko vainoharhaisesti jokaista miehen liikettä? Missä luottamus?

[/quote]

Ilmielävä tosikko:D:D
[/quote]

Asia sai minut kiihtymään, pahoittelut. :)

Vierailija
115/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:19"]

Ihmettyttää miesten tyhmyys. Täälläkin on lueteltu monia tapauksia, jotka ovat olettaneet naisen olevan hormonaalisella ehkäisyllä. Hyvänen aika, kyllähän aikuisen ihmisen pitäisi tuollaista tiedustella ennen kuin tyrkkäävehkeen sisään.

[/quote]

Ei se ihan noin yksinkertaista ole ==> 

Poikamiesaikoina kävi flaksi paremmin kuin lääkäri määrää ja laki sallii, mutta _aina_ kumin kera. Erään intohimoisen abi-typykän kanssa viimeisenä torstaina ennen hänen kirjoituksiaan päätimme olla niinku silleen ja niinhän siinä kävi että huolimatta huolellisesta kumittelusta varmuusväline petti. Yhdessä vaiheessa vaan tuntui liian hyvältä ja ennen kuin ehdin tajuta miksi, niin lasti oli jo lennähtänyt. Session jälkeen tyttö totesi alistuneesti "katumuspillerille meni...samahan se on hommailla loput ilman kumia". Niinpä sitten pöksyteltiiin seuraavat kierrokset ilman kumia ja seuraavana aamusella hankkimaan katumispilleriä.

Toki herrasmiehenä maksoin pillerit ja pysyin typykän seurana niin kauan kuin hän halusi. Se katumuspilleri tuntuu olevan aika mielialapommi ja arvelin että on parempi vaan olla edes jollain tavalla mukana kärsimyksessä vaikka siinä saikin korvat luimussa kuulla kunniansa.  Sinänsä olin vähän turhan luottavainen että hän tosiaan ottaa sen pillerin, mutta hänellä ei todellakaan ollut aikomuksia myöhäisteiniäidiksi...Homma meni suht siististi, joskin typyn eka kirjoituspäivä meni aika persiilleen kun ei ollut pystynynyt nukkumaan viikonlopun aikana kunnolla tuon katumuspillerin takia.

Noin vuotta myöhemmin törmäsin kapakassa erääsen neitoseen jonka kanssa muodostui jonkinlainen fuckbuddy-suhde. Joka kerta käytin kumia koska tyttö oli hauskaa sänkyseuraa, mutta ei todellakaan mitään sellaista jonka kanssa voisi pidempään olla kimpassa ja olihan hänellä oli muitakin "viihdyttäjiä". Sitten eräs kaunis kerta kävi kuten vuotta aikaisemmin eli kumi vaan repesi ja lastit inessä.

Toki oletin että tämäkin neitonen käyttäytyy samalla tavalla kuin edellinen vastaava, mutta väärin oletettu. Hän ilmoitti suoraan ettei aio tehdä asialle mitään ja haluaa meikäläisen "nalkkiin" pidemmäksi aikaa vaikka sitten lapsen voimin. Ouuuufakinjeaaaaaaaa, sehän oli se noin 24-vuotiaana juuri se mitä halusin, kesken opintojen kiihkeimmän vaiheen alkaa isukiksi ja kun olin juuri aloittanut hyväpalkkaisen duuninkin. Eikä mitään mahdollisuutta estää tapahtumaa...

Minulla onneksi kävi perkeleenmoinen tuuri. Ja jostain kumman syystä en todellakaan halunnut tavata sen kerran jälkeen kyseistä neiti-ihmistä missään merkeissä, vaikka hän soittelikin perään. Kyllähän aina hyvä pano olisi kelvannut, mutta kun ei vaan voinut enää luottaa hänen aikomuksiinsa.

Vierailija
116/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huijannut, mutta ex-mies huijasi tai kusetti minua mitä törkeimmällä tavalla. Exäni siis otti kortsun pois kesken yhdynnän kertomatta siitä minulle, ja naamioi temppunsa asennon vaihdoksi  -kortsu löytyi patjan alta myöhemmin. Näin siis vaikka juuri ennen seksiä oli ollut puhetta siitä, että muuta ehkäisyä en käytä ja olimme tapailleet ( harrastaneet seksiä) vasta pari viikkoa. Pitkään vakuutteli vielä ettei ole mitään tarvetta jälkiehkäisylle, koska hän ei mielestään edes tullut, itse painostin hänet ostamaan norlevot 3.pvänä siitä yhdynnästä, jossa kondomi mystisesti katosi. Mies oli kovin rakastanut ja yritti vääntää alkuperäisen kaverisuhteen syvemmäksi kai tällä tavalla, mutta itse en ollut yhtä innostunut ja tein sen myös selväksi hänelle. Tein sitten abortin ja lemppasin miehen, myöhemmin tämä hirtti itsensä.

Vierailija
117/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ensimmäinen oli suunniteltu ja toinen oli vahinko (keskeytetty yhdyntä).

Vierailija
118/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, molempia yritettiin pitkään ja hartaasti.

Jos olisin päätynyt tilanteeseen jossa oma biologinen ikäni olisi tullut vastaan, olisin saattanut huijata jonkun miehen lapseni isäksi, mutta en olisi koskaan hänelle sitä kertonut. Vanhemmuuden pitää mieluiten olla vapaaehtoista.

Vierailija
119/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:17"]

En ole huijannut, mutta ex-mies huijasi tai kusetti minua mitä törkeimmällä tavalla. Exäni siis otti kortsun pois kesken yhdynnän kertomatta siitä minulle, ja naamioi temppunsa asennon vaihdoksi  -kortsu löytyi patjan alta myöhemmin. Näin siis vaikka juuri ennen seksiä oli ollut puhetta siitä, että muuta ehkäisyä en käytä ja olimme tapailleet ( harrastaneet seksiä) vasta pari viikkoa. Pitkään vakuutteli vielä ettei ole mitään tarvetta jälkiehkäisylle, koska hän ei mielestään edes tullut, itse painostin hänet ostamaan norlevot 3.pvänä siitä yhdynnästä, jossa kondomi mystisesti katosi. Mies oli kovin rakastanut ja yritti vääntää alkuperäisen kaverisuhteen syvemmäksi kai tällä tavalla, mutta itse en ollut yhtä innostunut ja tein sen myös selväksi hänelle. Tein sitten abortin ja lemppasin miehen, myöhemmin tämä hirtti itsensä.

[/quote]

Niin ja ennen kuin mies hirtti itsensä, hän väitti että minä olin hankkiutunut tahallani raskaaksi. Tuplavalehtelija lopulta, valehteli minulle ja valehteli muille. Totuus oli se, ettei kestänyt pakkeja ja kusetti ehkäisyssäkin. Tein abortin, enkä kadu sitä vieläkään.

Vierailija
120/157 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:16"]

Noin vuotta myöhemmin törmäsin kapakassa erääsen neitoseen jonka kanssa muodostui jonkinlainen fuckbuddy-suhde. Joka kerta käytin kumia koska tyttö oli hauskaa sänkyseuraa, mutta ei todellakaan mitään sellaista jonka kanssa voisi pidempään olla kimpassa ja olihan hänellä oli muitakin "viihdyttäjiä". Sitten eräs kaunis kerta kävi kuten vuotta aikaisemmin eli kumi vaan repesi ja lastit inessä.

[/quote]

Tuhannen taalan kysymys: miksi te miehet panette sellaisia naisia, joiden kanssa ette ole valmiita lisääntymään? Kaikkea kun voi todellakin sattua, joko tahallisesti tai vahingossa, niin eikö olisi parempi jakaa niitä geenejään vain sellaisille naisille, joiden kanssa yllätysraskaus ei olisi katastrofi. Älkää olko pilinne vietävissä, niin ei tarvitse sitten valittaa. Kyllä, minä todellakin peräänkuulutan miesten omavastuuta tässä asiassa. Katsokaa vähän ketä ja milloin panette, ok? Ei edes tänä e-pillereiden kultakautena ole olemassa ilmaisia lounaita eikä vapaata seksiä ilman vastuuta, joten herätys herätys teille kaikille, jotka tähän unelmaan olette uskoneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi