Tunnusta anonyymisti: huijasitko miehen isäksi?
"Pettivätkö"pillerit? Halusitko pitää miehen vai saada lapsen tavalla tai toisella? Kerroitko miehellesi myöhemmin?
Nyt on tilaisuus keventää sydäntään anonyymisti :)
Kommentit (157)
En ole huijannut, mutta ihan hyvin voisin. Vaikka en miehestä ikuisena kumppanina olisi ihan varma, niin lapsen haluan aivan varmasti. En todellakaan kertoisi, että salaa lopetin pillerit, antaisin miehen valita kasvattaako yhdessä lapsen, haluaako olla viikonloppuisä vai kokonaan poissa kuviosta. Mutta sen tiedän, että itse rakastaisin sitä lasta maailman eniten enkä todellakaan katuisi asiaa. Jos mies olisi sellainen, joka ei kanna vastuuta vaan lähtee niin siinähän lähtee. Pystyn sen lapsen yksinkin kasvattamaan.
Itse ainakin puhallan ensin palloksi varmuuden vuoksi, ottakaa tekin osaksi esileikkejä.. [/quote] Ja tämänkö jälkeen mies ei voi tahallisesti kumia vaurioittaa? Vai vahtaatko vainoharhaisesti jokaista miehen liikettä? Missä luottamus? [/quote] Ilmielävä tosikko:D:D [/quote] Asia sai minut kiihtymään, pahoittelut. :)
[/quote]
Hienoa, saat multa anteeks, ihan oikeasti:)
Tottakai, sanoin ettei ekalla kerralla voi tulla raskaaksi.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:33"]
Tuhannen taalan kysymys: miksi te miehet panette sellaisia naisia, joiden kanssa ette ole valmiita lisääntymään? Kaikkea kun voi todellakin sattua, joko tahallisesti tai vahingossa, niin eikö olisi parempi jakaa niitä geenejään vain sellaisille naisille, joiden kanssa yllätysraskaus ei olisi katastrofi. Älkää olko pilinne vietävissä, niin ei tarvitse sitten valittaa. [/quote]
...+40 naisen kokemuksella (eli aika vähäisen loppujen lopuksi) voisin yleistää, että nämä edesvastuuttomat neitokaiset ovat myös sänkykäytöksessään hyvin vapaamielisiä ja innokkaita/innostavia tapauksia.
Ts ovat parhaita panoja, eikä siihen tarvita sen enempää selittelyitä. Sellaisten kanssa pidetään hauskaa, mutta ei sellaisten kanssa voi pidempään kimppaan jäädä. Voi nääs joutua maksamaan toisen miehen jälkeläisten ruokkoja, ihan oikeuden päätöksen velvoittamana (tästä on ennakkotapaus, Korkein Oikeus antoi anteeksi naiselle sen, että oli huijannut miehen isäksi toisen miehen lapselle eikä tarvinnut palauttaa elatusmaksuja...)
Rakastuin mieheen jolla oli ennestään kaksi lasta. Jo suhteen alussa mies sanoi ettei aio tehdä enempää lapsia. Minä taas halusin lapsen. Rakastin miestä niin paljon etten halunnut päättää suhdetta ja etsiä miestä joka haluaisi lapsen. 3 vuotta oltiin yhdessä eikä miehen mieli ollut muuttunut, ei edelleenkään halunnut lasta. Jätin pillerit pois enkä kertonut miehelle. Raskaaksi tultuani en aluksi uskaltanut kertoa miehelle, ja kun keräsin tarpeeksi rohkeutta ja kerroin että unohdin ottaa pillerit parina päivänä ja että olen raskaana, ei mieheni tätä uskonut. Tein sitten uuden testin miehen läsnäollessa. Mies järkyttyi ja lähti ovet paukkuen menemään. Palasi kuitenkin seuraavana päivänä krapulaisena kotiin. Tästä on nyt kohta 5 vuotta, enkä ole edelleenkään kertonut miehelleni että hankkiuduin tahallani raskaaksi, enkä aio kertoakkaan.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:34"]
Mieleni kyllä tekisi, siis jättää pillerit ja tulla "vahingossa" raskaaksi, mutta jokin mua vaan estää... ehkä omatunto? Noh ehkä sitten suunnitellusti :) ja tekisin sen vain ihan kun haluan lapsen niin kovasti. En tee lasta ikinä menettämisen pelosta, koska sen miehen voi menettää joka tapauksessa. Ei se lapsi kauaa pidättele.
[/quote]
Ja tähän lisätäkseni, että kyllä varmasti mieheltäkin luottamus menisi jos hankkiutuisin selän takana paksuks (jos siis saisikin tietää, valheet yleensä paljastuvat ennemmin tai myöhemmin).. Parempi vaan molempien suostumuksella suunnitellusti lapsi niin ei tule tulevaisuudessakaan mitään ongelmaa :) mulla on todella suuri omatunto niin varmasti menisin möläyttämään jossain vaiheessa
Mies huijasi! Väitti käyttävänsä kumia mutta se olikin rikki.
No, äitinä tässä ollaan, mieheestä ei ole vilaustakaan näkynyt - tosin hän olisi halunnut perheeksi, minä vaan en kyennyt ajattelemaan että meistä siihen olisi, joten erosimme. Enkä ole elareitakaan vaatinut, kelan ruokot tulee lapsen tilille, käyttäköön ne sitten kun rahaa tarvitsee.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:34"]En huijannut.
[/quote]
Mies huijasi mut äidiksi. Nytpä onkin pettynyt, kun yhteisestä vauvasta huolimatta en olekaan kiinnostunut parisuhteesta ja yhteenmuutosta vaan elareita joutuu maksamaan ja tekemisissä olen vain sen mitä pakko lapsen asioissa. Pidän tiukkaa linjaa myös siinä, että tapaamisilla tulee tapaamaan vauvaa, ei minua. Sinä päivänä kun tyttö on tarpeeksi vanha kahdenkeskisiin tapaamisiin isän kanssa, ei tuo mies tule näkemään minua sitäkään vähää.
En huijannut. Esikoinen tehtiin tekemällä ja tärppäsi ekasta kierrosta. Toinen taas tehtiin purkkien kautta lapsettomuusklinikalla.
Huijasin... olen nyt kolmannella kuulla raskaana jätettyäni pillerit pois mieheltä salaa. Olimme kyllä lapsista keskustelleet mutta asiasta ei mitään oltu sovittu. Mies oli kuitenkin onnellinen kun kerroin olevani raskaana :)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:36"]En todellakaan. Pari vuotta ennen ensimmäistä lasta aloin omin päin syödä uudestaan pillereitä, mistä seurasi keskenmeno. Koska en ollutkaan silloin valmis lapseen ja suhde voi huonosti. Vaikka tein testinkin ensin. Eli toimin täysin käänteisesti.
[/quote]
ja miksiköhän tätä on alapeukutettu?
Huijasin, sain ansioni mukaan ja tuli keskenmeno. Mies kuitenkin halusi heti alkaa yrittämään uudestaan ja onnellisia ollaan :) ei meillä mikään erotilanne muutenkaan ollut, en vain jaksanut odottaa. Oli sovittu että noin vuoden päästä siitä voidaan jättää ehkäisy pois.?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:36"]En todellakaan. Pari vuotta ennen ensimmäistä lasta aloin omin päin syödä uudestaan pillereitä, mistä seurasi keskenmeno. Koska en ollutkaan silloin valmis lapseen ja suhde voi huonosti. Vaikka tein testinkin ensin. Eli toimin täysin käänteisesti. [/quote] ja miksiköhän tätä on alapeukutettu?
[/quote]
Teki testin, pelästyi ja pakkoabortoi itsekseen. Tämä ei välttämättä olisi toiminut, eli sitten sitä olisi odotettu vakavasti vammaista lasta pahimmassa tapauksessa.
Tyhmä, testi oli negatiivinen!!!
Èn huijannut. Emme käyttäneet ehkäisyä ja lapsi oli tervetullut, samoin seuraava. Halusimme kaksi lasta ja sen saimme.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:34"]
Mieleni kyllä tekisi, siis jättää pillerit ja tulla "vahingossa" raskaaksi, mutta jokin mua vaan estää... ehkä omatunto? Noh ehkä sitten suunnitellusti :) ja tekisin sen vain ihan kun haluan lapsen niin kovasti. En tee lasta ikinä menettämisen pelosta, koska sen miehen voi menettää joka tapauksessa. Ei se lapsi kauaa pidättele.
[/quote]
Suurin osa mihistä on kuitenkin velvollisuudentuntoisia ja kyllä jäävät rinnalle "kantamaan vastuunsa". Tosi harva mies uskaltaa lähteä jos nainen tulee raskaaksi...
Tulin pillereistä huolimatta raskaaksi. Olimme onneksi olleet jo pitkään yhdessä, vaikkakin minulla opiskelut vielä kesken. Menimme sitten maistraatissa naimisiin (olisimme muuten menneet varmaan vasta valmistumisen jälkeen) ja nyt meillä on ihana 2,5v pieni poika ja valmistunkin tulevana keväänä. Valmistumisen jälkeen aletaan yrittää toista.
Jotkut miehet pitää vain pakottaa sen tilanteen eteen, kyllä se siitä.
En tietenkään. Hän halusi lasta yhtä paljon kuin minä. Toista ei ole halunnut muuta kuin giillostuksen alla joten en ole ehkäisyä pystynyt lopettamaan vaikka sen joon olen saanut. Kun se ei ole vilpitön ollut. Ollaan siis yksilapsisia.