KIA -automerkki kokemuksia?
Minkälaisia kokemuksia teiltä löytyy KIA-merkkisistä autoista, onko hyviä..? Itse harkinnut farkkumallista Ceediä seuraavaksi. Kiitos etukäteen
Kommentit (31)
Ainakin ennen se oli jenkkimiesten valinta. Siis kun tulevat vihdoin järkiinsä, niin lähes aina bensalehmä vaihtuu juurikin KIAan. Osaako joku selittää? Muut huomanneet samaa?
Vain merkkihuollettu pitää takuun voimassa,muuten hankalaa.
Tunnottomia ajaa, hirveä rengasmeteli, paljon vikoja.
2017 mallilla olen nyt ajanut 152tkm. Kuluvia osia vaihdettu, ei muuta vikaa. Hieman huono ajaa pitkää matkaa kun tuuliherkkä.
Täytys vaihtaa pois ennen kuin alkaa isommat remontit.
Yleisesti ottaen nykyautoissa ei ole suuria eroja.Niitä suunnittelevat samat alihankkijat ja autonvalmistus on hyvin laajasti automatisoitu,robotit ne tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Meluisia kuten kaikki riisikipot.
Lexus ja Mazda on hiljaisia
Osta mieluummin samalla rahalla vähän käytetty Toyota kuin uusi Kia.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä. Kojelauta on halpaa muovia, joka tärisee. Eurooppalaisessa autossa sellaista ongelmaa ei ollut.
Kia Rion polkimet oli suunniteltu niin, että kuskilla olisi pitänyt olla yksi jalka pidempi kuin toinen. Tosi outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä. Kojelauta on halpaa muovia, joka tärisee. Eurooppalaisessa autossa sellaista ongelmaa ei ollut.
Ei mulla ole tärissyt vaikka 150tkm ajanut.
-
.
Kia Picantosta ei ole pahaa sanottavaa. Olen monesti sellaisella vuokra-autolla ajanut. Se on oikein hyvä.
Kiat ovat laadukkaita. Jos omalla rahalla olisi pakko ostaa uusi auto niin varmaan joku sähkö Kia lähtisi kaupasta mukaan.
Itsellä Huyndai, Kian sisarmerkki. Suosittelen vuosimalleja 2015 alkaen. Laatu nousi Toyotan tasolle ja toimiva takuu.
Vierailija kirjoitti:
Tunnottomia ajaa, hirveä rengasmeteli, paljon vikoja.
Ohjaus oli tosiaan ihan kuin jossain tietokonepelissä. Ihan erilainen tuntuma kuin vaikka Renaultissa.
Vierailija kirjoitti:
Osta mieluummin samalla rahalla vähän käytetty Toyota kuin uusi Kia.
Aivan samalla tavalla järkyttävän paska ajaa se toyota.
Meillä Niro -21 bensa mennyt 3 kertaa jo takuukorjaukseen 2 vuoden omistuksen aikana..