Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät syö aamupalaksi kaurapuuroa?

Vierailija
20.09.2021 |

Jos ei syö kaurapuuroa aamuisin, se kertoo vain siitä, että terveelliset elämäntavat eivät kiinnosta.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa. 

Vierailija
2/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö kaurapuuroa, koska se on pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaurapuuroa.

Vierailija
4/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aamupalaksi kaurapuuroa ja oon ihan surkea syömään terveellisesti . 

Ei taida paljon yksi asia ihmisen ruokatottumuksista kertoa. 

Vierailija
5/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas nii'in provoa, että

Vierailija
6/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro ei pidä nälkää loitolla vaan vatsa alkaa kurnimaan jo viimeistään tunnin päästä. Hassu juttu, kun pelkällä smoothiella pärjää hyvin lounaaseen asti.

Vierailija
7/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, vain kaurapuurolla saavuttaa terveelliset elämäntavat. Totuus on kaurapuurossa. 

Vierailija
8/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen puurolle. :(

Vierailija
9/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ihmisille kaura ei sovi. 

Vierailija
10/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä suoraansanottuna! Aina silloin harvoin, kun syön kaurapuuroa ajattelen, että tämähän on hyvää. Mutta en jotenkin muista koko puuron olemassaoloa aamuisin.... Ehkä olen niin tottunut ruisleipään, sitä on kuitenkin tullut syötyä kymmenen vuotta aamupalaksi. 😅 Täyttäisi kyllä paljon paremmin ja olisi ihanan lämmintä kylmänä aamuna. 💕

Vierailija
11/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pahaa ja siitä tulee huono olo.

Vierailija
12/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin syödäkin, mutta en halua keittää sitä aamulla. Liian hidasta. Ja mitään mikrosontaa en syö.

Vierailija
13/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro on hyvä aamupala, mutta sen kaveriksi pitää ehdottomasti syödä vaikka ruisleipää. Jos syö pelkkää kaurapuuroa, niin parin tunnin päästä on ihan älytön nälkä ja se asia ei ole kenellekään hyvä, ei varsinkaan, jos tekee jotakin fyysistä työtä.

Vierailija
14/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurapuuro ei pidä nälkää loitolla vaan vatsa alkaa kurnimaan jo viimeistään tunnin päästä. Hassu juttu, kun pelkällä smoothiella pärjää hyvin lounaaseen asti.

Tästä aiheesta on aiemminkin keskusteltu palstalla ja silloin useat ihmiset kertoivat, ettei puuro pidä nälkää. Minä olen yksi näistä, minulle puuron syömisestä ainoastaan tulee nälkä, se ei vie sitä.

Vierailija
15/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaurapuuroa marjoilla joka elämän päivä. T. N110 kg

Vierailija
16/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin syödäkin, mutta en halua keittää sitä aamulla. Liian hidasta. Ja mitään mikrosontaa en syö.

Mikropuurot ovat ihan puurojen irvikuvia. Keitän kaurapuuroa yleensä noin 10 minuuttia ja sen jälkeen annan vielä hetken tekeytyä, niin se on hyvää. Puurossa pitää olla tarpeeksi suolaa tai se ei ole syötävää ollenkaan. Voisilmä on aina hyvä, iso sellainen. Nam.

Vierailija
17/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy meidän lähikahvilasta kaurapuuroa. Cappucinoa ja briosseja senkin edestä.

Vierailija
18/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikropuurot ovat ihan puurojen irvikuvia. Keitän kaurapuuroa yleensä noin 10 minuuttia ja sen jälkeen annan vielä hetken tekeytyä, niin se on hyvää. Puurossa pitää olla tarpeeksi suolaa tai se ei ole syötävää ollenkaan. Voisilmä on aina hyvä, iso sellainen. Nam.

Ja keitetään täysmaitoon.

Vierailija
19/93 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaurapuuroa muutaman kerran kuussa. Syön vain kerran päivässä, niin ei huvita kuluttaa päivän ainutta ateriatilaisuutta tylsähköön puuroon.

Vierailija
20/93 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että liian työlästä valmistaa, mutta tämä on siis tosiaan veikkaus. Voin kyllä olla väärässäkin, kuten yleensä veikatessa tuppaan olemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi