Värjäättekö blondit kulmakarvat vai oletteko luonnollisia kulmakarvoista?
Mietin juuri värjäisikö taas...Oon ollut pari kk ilman väriä mutta joka aamu joutuu kynällä piirtää. On tääkin ongelma..
Kommentit (11)
Eipä näy harvat, vaaleat kulmakarvat. Kestopigmentointi on huippu. Otin yli kuusi vuotta sitten ekan kerran ja pari vuotta sitten uusittiin.
Mä värjään kerran kuussa. En uskalla kestopigmentoida.
Vierailija kirjoitti:
Eipä näy harvat, vaaleat kulmakarvat. Kestopigmentointi on huippu. Otin yli kuusi vuotta sitten ekan kerran ja pari vuotta sitten uusittiin.
Karseaa.
Ilman näkyviä kulmakarvoja tuntuu puolialastomalta.
Piirrän joka aamu. Se on ihan rentouttavaa. Kun on ihan vaaleat piirteet niin värjäys näyttää luonnottomammalta. Ilman kulmia näytän alienilta
Laitalisää tyynytäytettå laps Huuliis! Ne roikkuu vasta olemattomassa leuassas.
ne on fresh!
todella fresh , myös irtojatkeet hiuksis ja ripsis tosi fresh,,,jos ymmärrät vähäälyinen ironiaa.
Vierailija kirjoitti:
ne on fresh!
todella fresh , myös irtojatkeet hiuksis ja ripsis tosi fresh,,,jos ymmärrät vähäälyinen ironiaa.
Kannattaa opetella itse kirjoittamaan ennen kuin yrittää toisille kuittailla mitään. "Vähä-älyinen" kirjoitetaan väliviivan kanssa, "laita lisää" erikseen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ne on fresh!
Kannattaa opetella itse kirjoittamaan ennen kuin yrittää toisille kuittailla mitään. "Vähä-älyinen" kirjoitetaan väliviivan kanssa, "laita lisää" erikseen jne.
No Hellu, ei mopolla mahottomiafeikkiä päälle.
Luonnon