Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät syö aamupalaksi kaurapuuroa?

Vierailija
20.09.2021 |

Jos ei syö kaurapuuroa aamuisin, se kertoo vain siitä, että terveelliset elämäntavat eivät kiinnosta.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on raejuustoa jääkaapissa, niin silloin syön puuroa aamuisin. Ilman raejuustolisää pelkkä veteen tehty kaurapuuro ei pidä nälkää. En halua syödä makeaa aamulla (eli marjat on vähän no-no puurossa) ja maitoon tehty puuro tai puuro voisilmällä on kuvottavan makuista omaan suuhun.

Aamiainen on oikeasti kaikista hankalin miettiä, olen huono syömään aamuisin mutta jotaon energiaa on pakko saada koneeseen. Leipä ei mene alas, kanamuna kuvottaa pääsääntöisesti. Ei hirveästi jää vaihtoehtoja :))

Vierailija
22/93 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro on iljettävää. Mikä siinä on terveellistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syö kaurapuuroa, koska se on pahaa, siitä menee maha sekaisin, ja vartin päästä syömisestä on jo kamala nälkä. 

Vierailija
24/93 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on raejuustoa jääkaapissa, niin silloin syön puuroa aamuisin. Ilman raejuustolisää pelkkä veteen tehty kaurapuuro ei pidä nälkää. En halua syödä makeaa aamulla (eli marjat on vähän no-no puurossa) ja maitoon tehty puuro tai puuro voisilmällä on kuvottavan makuista omaan suuhun.

Aamiainen on oikeasti kaikista hankalin miettiä, olen huono syömään aamuisin mutta jotaon energiaa on pakko saada koneeseen. Leipä ei mene alas, kanamuna kuvottaa pääsääntöisesti. Ei hirveästi jää vaihtoehtoja :))

Minä taas en ymmärrä juuston tunkemista puuroon.

Vierailija
25/93 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro on venäläisvallan aikaista ruokaa. Ei missään pitkän elinajan maassa puuroa syödä. Viljoista saa erilaisia syöpiä. Puuro ei myöskään ole painonhallinan kannalta mikään hyvä ruoka, koska se ei juuri vie nälkää ja siksipä päivä kannattaa aloittaa proteiinipitoisemmalla ruualla, vaikkapa munilla, tai juustolla.

Vierailija
26/93 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kaurapuuroa, jossa päällä tomaatin siivuja ja oliiviöljyä

mies54v

Vierailija
27/93 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei pidä nälkää samoin kuin vaikka munakas. Puuron kanssa nälkä on jo 10 maita, munakkaalla voi venyttää lounaan vaikka 13.

Vierailija
28/93 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin mössötekstuuri ei nappaa.

Vierailija
29/93 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että liian työlästä valmistaa, mutta tämä on siis tosiaan veikkaus. Voin kyllä olla väärässäkin, kuten yleensä veikatessa tuppaan olemaan. 

Ei ole työlästä valmistaa: mikrossa 2 minuuttia tavallisista kaurahiutaleista. Syön puuron joka päivä.

Vierailija
30/93 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö kaurapuuroa enkä mitään muutakaan aamulla koska silloin minulla on kamala nälkä jo ennen puolta päivää ja syön koko päivän enemmän kuin yleensä. Minulle sopii paremmin syöminen vain 2-3 kertaa päivässä ja iltapainotteisesti.

Lisäksi en ole mikään innokas puurojen keittelijä vaikka ne toisinaan hyvältä maistuvatkin.

Vierailija
31/93 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole hevonen.

Mikä ihneen kaurauskonto osaa riivaa?

Maailma ja Suomikin on täynnä eri jauhoja, ryynejä ja hiutaleita muista viljoista.

Hirmu surkeaan puurokulttuuriin tuollaiset syntyneet

Vierailija
32/93 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaurapuuroa joka ilta, mustikkakeitolla ja raejuustolla, nam!

Vierailija
33/93 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaurapuuro kuuluu aamupalavalikoimiini. Syön yleensä mokropuuron puolukkamehun kanssa.

Vierailija
34/93 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön, mutta olenkin enemmän panomies. Muista en tiedö.

Vierailija
35/93 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä kaurapuurosta ja syön sitä mielelläni, mutta en aamuisin. Aamulla syön leipää, koska haluan pureskella aamupalani. Joku smoothie on myös ehdoton no-no!

Vierailija
36/93 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaurapuuroa saa mitenkään palaksi jollei sitä jäädytä.

Vierailija
37/93 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syö kaurapuuroa aamulla koska se on pahaa ja sitä oli pakko syödä lapsena.

Mä syön neljän viljan puuroa aamulla kera mustikoiden, se on hieman parempaa kuin kaurapuuro.

Vierailija
38/93 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän viljan puuro on paremman makuista. Tosin siihenkin pitää lisätä proteiinia.

Vierailija
39/93 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viitsi ryhtyä puuronkeittoon heti herättyäni.

Vierailija
40/93 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuarapuuro ei pidä nälkää poissa. Nälkä on jo vähintään tunnin kuluttua ellei heti syödessä ole jo kasvanut isompi nälkä.

Sen sijaan syön 2 palaa ruisleipää, joitten päällä on juustoa ja paprikaa/kurkkua. Lisäksi syön jonkin hedelmän. Eli ei se minun aamupalani järin epäterveellinen ole. Noin muutenkin harrastan liikuntaa useana päivänä viikossa ja syön säännöllisesti sekä terveellisesti. En kylläkään nipota näistä eli rennosti elän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi