Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te naiset tykkäätte syödä treffeillä ?

Vierailija
02.11.2014 |

Olisi huomenna treffit vasta tapaamani naisen kanssa minun luonani ja ajattelin yllätykseksi kokata hänelle =). Olisiko ateriavinkkejä?

Kommentit (163)

Vierailija
81/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.

Vierailija
82/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:42"]

Olisi ehkä elämäni kamalimmat treffit, jos mies olisi yllätykseksi kokannut ruokaa! Mä olen niin nirso, että se kuitenkin olisi jotain mistä en pidä. Mun ja miehen ekat treffit olivat sitä, että hän tuli ihan vaan rehellisesti panemaan, en edes tarjonnut mitään muuta :D Seuraavilla treffeillä mies sitten kokkasi mun luona sellaista ruokaa, jossa oli niitä aineksia joista pidän eniten. Ja se ruoka mitä hän silloin teki, on vieläkin ihan yks mun lempiruoka :)

[/quote]

Ettekö ees leffaa kattonu ennen sitä panemista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panon jälkeen kysyt ottaako huora puuroa, vai hakeeko kotimatkallaan omilla rahoillaan noutoruokaa. Kuravittuja ei kannata opettaa ainakaan ensitreffeillä siihen, että mies passaa liikaa.

Vierailija
84/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:37"]

Musta olis ihanaa jos treffikumppani laittais ruokaa ja samalla voitaisiin ottaa lasi viiniä ja jutella niitä näitä. Ehkä tulee mieleen, että tee jotain mistä pidät itse ja jota osaat laittaa ettei kaikki energia mene siihen, että yrität ensimmäistä kertaa kokata jotain vaativaa tai saat harmaita hiuksia kun kohokas ei onnistu.

Ainut mitä kannattaa varoa on ehkä jotkut osterit tai todella tuliset tai muuten erikoiset ruuat. Riippuu tietysti naisesta, mutta minuun tekisi vaikutuksen ihan vaikka itsetehty pizza mozzarellalla ja ilmakuivatulla kinkulla. Siinä vaiheessa vielä naisellakin mahdollisuus avata suunsa ennen kuin annos menee uuniin. Hauskoja treffejä! N24

[/quote]

Tiedätkö se on tapana niin että heti kun sitä ruokaa tekee toiselle niin palaa heti pohjaan tai epäonnistuu mutta eihän siinä toisaalta voi kuin nauraa ja todeta että "haetaampa pizza"  jos kumppanikin osaa ottaa sen huumorilla :D

[/quote]

Ehdottomasti samaa mieltä. Huumorintaju ja kyky nauraa itselleen on seksikästä. Toivotaan että ap:n deitti ei ole yksi näistä kaikelle allergisista nirsoista joiden naama kääntyy nutturalle huolimatta siitä mitä mies tekee/ei tee. Kaikkia vaan ei voi miellyttää. N24

Vierailija
85/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täytyy kyllä tunnustaa etten yhtään tykkää syödä treffeillä tai yleensäkään toisen edessä vasta kuin pitemmällä parisuhteella tai sitten kun tuntee kunnolla. 

Vierailija
86/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaan mutta otan mielelläni jotain juurikin aika sotkevaa ja miehekkään kokoisen annoksen. Annan itsestäni rehellisen kuvan ja inhoan ruualla räpeltelyä ja sievistelyä. Siis teeskentelyä. Jos naiselle. Pitää laittaa sellaiset ruuat ettei tämä sotke itseään, on kyseessä vammainen tai lapsi. Tai ylisensitiivinen jännittäjä joka ei kiinnosta ketään.

Vierailija
87/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono idea ensitreffeiksi ravintolaillallinen varsinkin kun pitää tuijottaa toisen syömistä eikä voi keskustella kunnolla ruokaa suussa. Paras treffipaikka olis festarit tai vastaavat mutta niihin ei aina pääse

Vierailija
88/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:39"]

Ei kanapastaa! Mutta grillaa parilapannulla (tai paistinpannulla yhtä hyvin) kanaa ja kiva muhkea salaatti :) naiset tykkää!

[/quote]

Missä muodossa tulee parhaiten paistinpannulla kanat? Koivissa liha on ainakin sitkeää ja limaista

-mies
[/quote]

Osta ihan kanan rintafilettä ja paistat ne!Suolaa/pippuria/sitruunaa hipaisu ja vihreä salaatti pikkulisukkeilla. Tämä on myös helppo,kun salaatin voit tehdä etukäteen ja muista ottaa kanat huoneenlämpöön tunti ennen niiden paistamista!

Vierailija
89/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:26"]

Kannattaa ihan suosiolla kysyä suoraan onko allerginen jollekin tai onko joku erikoisruokavalio hänellä.

Tähän mennessä (9 viestiä) kaikki ehdotukset ovat olleet sellaisia että minä voisin ottaa vain lasin vettä, paitsi ehkä tuo "salaattia" mutta epäilen että saisit sinnekin jotain mitä en pysty syömään, kuten vaikkapa tuoretta tomaattia.

Muuten kiva idea mutta se ei ole kivaa kun huulet näyttää siltä syönnin jälkeen että olisi turpaan saanut tai henkitorvi on menossa umpeen, ripulista puhumattakaan.

[/quote]

Et kai sä nyt söisi sellasta mikä aiheuttaa tuollaiset vaivat?? Jos noin pahoja allergioita tmv. kannattaa ehkä kertoa treffikumppanille mitä VOI syödä, mieluummin kuin luetella mitä ei voi.

Vierailija
90/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli oot tavannut pari kertaa vaan, itse en lähde kotiin ennenkuin tutustun ja ravintolaan syömä'än ja itse maksan oman laskun. 

Vierailija
91/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko `muuten paha turnoff jos hakisi kokkaamisen sijaan molemmille pizzat ja leffan tietty mukaan treffeillä ?

Vierailija
92/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten ap mihin päädyt :)

Vierailija
93/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi olla jotain perusruokaa, kuten ehdottamiasi lihapullia, jos esillepano vain on siisti. Niiden kaveriksi siis jotain muuta kuin herne-maissi-paprikaa ja keitettyjä pottuja:D.

Vierailija
94/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:39"]

Ei kanapastaa! Mutta grillaa parilapannulla (tai paistinpannulla yhtä hyvin) kanaa ja kiva muhkea salaatti :) naiset tykkää!

[/quote]

Missä muodossa tulee parhaiten paistinpannulla kanat? Koivissa liha on ainakin sitkeää ja limaista

-mies

[/quote

Kanan rintafilettä. Älä vaan koipia tarjoa!

Vierailija
95/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jotain minkä osaat hyvin ja minkä syöminen ei ole sottaista.

Vierailija
96/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:47"]

Mulla täytyy kyllä tunnustaa etten yhtään tykkää syödä treffeillä tai yleensäkään toisen edessä vasta kuin pitemmällä parisuhteella tai sitten kun tuntee kunnolla. 

[/quote]

Sama täällä. Itse olin aina treffeillä niin jännittynyt, etten saanut montaakaan palaa alas vaikka oli kuinka herkkuja tarjolla.

Vierailija
97/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:50"]Olisko `muuten paha turnoff jos hakisi kokkaamisen sijaan molemmille pizzat ja leffan tietty mukaan treffeillä ?
[/quote]

Eiiiii...

Vierailija
98/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pikkupullo skumppaa alkuun, jos on augolla tulossa, juotte sitten vettä ruuan kanssa.

Vierailija
99/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämellä, kuinka moni teistä naisista ei tapaisi toista kertaa hauskaa, hyvännäköistä, rehellistä ja luotettavaa miestä joka tarjosi treffeillä uunimakkaraa ja ristikkoperunoita? Tämä(kin) ketju naurattaa, miten hankalaksi saa muutettua niinkin yksinkertaisen asian kun illallinen.

Vierailija
100/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:54"]Käsi sydämellä, kuinka moni teistä naisista ei tapaisi toista kertaa hauskaa, hyvännäköistä, rehellistä ja luotettavaa miestä joka tarjosi treffeillä uunimakkaraa ja ristikkoperunoita? Tämä(kin) ketju naurattaa, miten hankalaksi saa muutettua niinkin yksinkertaisen asian kun illallinen.
[/quote]

Ois kyl aika paha!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi