Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te naiset tykkäätte syödä treffeillä ?

Vierailija
02.11.2014 |

Olisi huomenna treffit vasta tapaamani naisen kanssa minun luonani ja ajattelin yllätykseksi kokata hänelle =). Olisiko ateriavinkkejä?

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.Aina hyvä idea että mies kokkaa naiselle!

Vierailija
102/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.Ihan sama mitä kokkaa niin pisteet ropisee anyway! Ja jos mies mokaa, niin saa tuplapisteet yrittämisestä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:37"]

Musta olis ihanaa jos treffikumppani laittais ruokaa ja samalla voitaisiin ottaa lasi viiniä ja jutella niitä näitä. Ehkä tulee mieleen, että tee jotain mistä pidät itse ja jota osaat laittaa ettei kaikki energia mene siihen, että yrität ensimmäistä kertaa kokata jotain vaativaa tai saat harmaita hiuksia kun kohokas ei onnistu.

Ainut mitä kannattaa varoa on ehkä jotkut osterit tai todella tuliset tai muuten erikoiset ruuat. Riippuu tietysti naisesta, mutta minuun tekisi vaikutuksen ihan vaikka itsetehty pizza mozzarellalla ja ilmakuivatulla kinkulla. Siinä vaiheessa vielä naisellakin mahdollisuus avata suunsa ennen kuin annos menee uuniin. Hauskoja treffejä! N24

[/quote]

Tiedätkö se on tapana niin että heti kun sitä ruokaa tekee toiselle niin palaa heti pohjaan tai epäonnistuu mutta eihän siinä toisaalta voi kuin nauraa ja todeta että "haetaampa pizza"  jos kumppanikin osaa ottaa sen huumorilla :D

[/quote]

Ap täällä N24 pakko kysyä kyllä tähän väliin että mikä sinulla olisi reaktio jos se ruoka mulla epäonnistuisi täysin? :D. Itse olen todella huumorintajuinen mies ja vaikea olisi olla sellaisen naisen kanssa jolla sitä huumoria ei riitä

Vierailija
104/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noutopizza olisi paras, ehkä nakkikopinkin tarjoomukset muuten, mutta pizza on ehkä siistimpi syödä halutessaan veitsellä ja haarukalla. Varminta noutoruoka, kun mietinkin monen tapaamani miehen ruokahygieniaa niin voisi jäädä ensitreffeillä varmuuden vuoksi syömättä.

Se on oikeasti aika huisi juttu jo, itselle kun ei ole tarjoiltu edes noutopizzaa tai kioskin porilaista useinkaan edes vuosienkaan tapailun aikana.

Ja broikassa on kyllä koivissa paras liha. Olettaen että sen paistaa kunnolla kypsäksi. (eikö sulla ole uunia?) Melkein jo tuosta koipikommentista tuli epäilys siitä ruoanlaittotaidosta ja -hygieniasta... (sitkeää ja limaista, pannulla laittaen)

Vierailija
105/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karimäen minuuttipihvit

Vierailija
106/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:39"]

Ei kanapastaa! Mutta grillaa parilapannulla (tai paistinpannulla yhtä hyvin) kanaa ja kiva muhkea salaatti :) naiset tykkää!

[/quote]

Missä muodossa tulee parhaiten paistinpannulla kanat? Koivissa liha on ainakin sitkeää ja limaista

-mies

[/quote

Kanan rintafilettä. Älä vaan koipia tarjoa!

[/quote]

Aivan ihanaa että kokkaat! Olisin todella otettu jos mies kokkaisi mulle treffeillä. Sen ei ole niin väliä, onnistuuko ihan nappiin vai ei. Mutta älä hyvä ihminen ala koipea pannulla paistamaan :D Suosittelen, että etsit käsiisi jonkun simppelin reseptin ja noudatat sitä sitten orjallisesti. Harjoitus tekee mestarin. Tässä on muuten aivan ihana kanapasta:

http://soppailua.vuodatus.net/lue/2008/07/pollo-limonello-ts-kanaa-sitruunakastikkeessa

Jos menee liian hankalaksi, tee kaunis salaatti ja paista pannulla niitä ohuita kanafileitä. Päälle suolaa, pippuria ja vaikka vähän chilirouhetta. Sitten asettelet fileen salaatin päälle. Avot. Tsemppiä!

Vierailija
107/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:57"]

Totta.Ihan sama mitä kokkaa niin pisteet ropisee anyway! Ja jos mies mokaa, niin saa tuplapisteet yrittämisestä :)

[/quote]

Mitä joku tuolla puhui ristikkoperunoista ja makkarasta niin niistä saa varmasti todella juntin vaikutelman tai ainakin näin voisin kuvitella. Varasin valkoviinipullon tuonne kaapin perälle ihan vaan siltä varalta jos ilta menee hyvin :D. Ahdistaa ja jännittää jo valmiiksi tuo ilta ja se jännitys mikä siinä nousee väkisinkin päälle. Mielestäni se yökyläily ei välttämättä kuitenkaan kuulu herrasmiehen ensitreffeihin     -AP

Vierailija
108/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:57"]

[/quote]

Olipas tämä rohkaiseva kommentti :)

Vierailija
109/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:58"]

Noutopizza olisi paras, ehkä nakkikopinkin tarjoomukset muuten, mutta pizza on ehkä siistimpi syödä halutessaan veitsellä ja haarukalla. Varminta noutoruoka, kun mietinkin monen tapaamani miehen ruokahygieniaa niin voisi jäädä ensitreffeillä varmuuden vuoksi syömättä.

Se on oikeasti aika huisi juttu jo, itselle kun ei ole tarjoiltu edes noutopizzaa tai kioskin porilaista useinkaan edes vuosienkaan tapailun aikana.

Ja broikassa on kyllä koivissa paras liha. Olettaen että sen paistaa kunnolla kypsäksi. (eikö sulla ole uunia?) Melkein jo tuosta koipikommentista tuli epäilys siitä ruoanlaittotaidosta ja -hygieniasta... (sitkeää ja limaista, pannulla laittaen)

[/quote]

Ei ole ihme jos sinulla ei vientiä riitä, saati tarjoajia. Tekstisi perusteella kukaan oikea mies ei halua tuollaista naista.

Vierailija
110/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:01"]Karimäen minuuttipihvit
[/quote]

Niemi tai mäki :) sama se!!

Vierailija
111/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:01"]

Ei kanapastaa! Mutta grillaa parilapannulla (tai paistinpannulla yhtä hyvin) kanaa ja kiva muhkea salaatti :) naiset tykkää!

[/quote]

Missä muodossa tulee parhaiten paistinpannulla kanat? Koivissa liha on ainakin sitkeää ja limaista

-mies

[/quote

[/quote]

Aivan ihanaa että kokkaat! Olisin todella otettu jos mies kokkaisi mulle treffeillä. Sen ei ole niin väliä, onnistuuko ihan nappiin vai ei. Mutta älä hyvä ihminen ala koipea pannulla paistamaan :D Suosittelen, että etsit käsiisi jonkun simppelin reseptin ja noudatat sitä sitten orjallisesti. Harjoitus tekee mestarin. Tässä on muuten aivan ihana kanapasta:

http://soppailua.vuodatus.net/lue/2008/07/pollo-limonello-ts-kanaa-sitruunakastikkeessa

Jos menee liian hankalaksi, tee kaunis salaatti ja paista pannulla niitä ohuita kanafileitä. Päälle suolaa, pippuria ja vaikka vähän chilirouhetta. Sitten asettelet fileen salaatin päälle. Avot. Tsemppiä!

[/quote]

Mitä mieltä muuten miehestä joka ei tykää kokkaamisesta eikä sitä välttämättä osaa mutta yrittää naisen mieliksi

Vierailija
112/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakit silmillä.

Vierailija
113/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:50"]Olisko `muuten paha turnoff jos hakisi kokkaamisen sijaan molemmille pizzat ja leffan tietty mukaan treffeillä ? [/quote] Eiiiii...

[/quote]

Eikö tuo pizza olis aika luotettava vaihtoehto siinä mielessä että nainenkin saa itse valita omat täytteensä eikä tule ainakaan vääriä 

Vierailija
114/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä jännitä! Hoidat homman kotiin!

Vierailija
115/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et oikeasti ole herrasmies, niin älä rupea esittämään sellaista. Sitä naista vituttaa, kun myöhemmin sun todellinen luonne paljastuu.

Vierailija
116/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä aika vaikea kysymys. Itse tykkään sushista, mutta en kauheasti välitä salaatista. Perusruoista jotkut on ihan okei, toiset taas vähemmän. Pizzaa syön vain tiettyjen täytteiden kanssa.

Varmaan tosin suostuisin syömään melkein mitä vain, jos joku kokkaisi ja olisihan se nyt itsessäänkin ihan vaikuttavaa, että joku vaivautuisi kokkaamaan. Olen joskus saanut hyvin helppoa itsetehtyä ruokaa ja olin otettu että mua varten laitettiin.
Jos ruoka epäonnistuisi, todellakin suhtautuisin huumorilla, varsinkin kun itse olen surkea kokki.

Vierailija
117/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:01"]

[/quote]

-mies

[/quote

[/quote]

[/quote]

Mitä mieltä muuten miehestä joka ei tykää kokkaamisesta eikä sitä välttämättä osaa mutta yrittää naisen mieliksi
[/quote]

Sen takia yrittämisestä saa ne tuplapisteet, vaikka menisi metsään..Osoittaa miehestä paljon,jos haluaa kokata vaikkei omaa mukavuusaluetta

Vierailija
118/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:06"]

Jos et oikeasti ole herrasmies, niin älä rupea esittämään sellaista. Sitä naista vituttaa, kun myöhemmin sun todellinen luonne paljastuu.

[/quote]

Femakkohuora ei pääse tuolla asenteella edes treffeille. Onnea elämääsi hiekkavittusi kanssa.

Vierailija
119/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:54"]

Käsi sydämellä, kuinka moni teistä naisista ei tapaisi toista kertaa hauskaa, hyvännäköistä, rehellistä ja luotettavaa miestä joka tarjosi treffeillä uunimakkaraa ja ristikkoperunoita? Tämä(kin) ketju naurattaa, miten hankalaksi saa muutettua niinkin yksinkertaisen asian kun illallinen.

[/quote] Itse olin ensimmäisillä oikeilla treffeillä nuoren miehen kanssa, tämä ehdotti tapaamista ruokabaarissa. Veteli sitten itsekseen makkaraperunat, minä katselin nälkäisenä vastapäätä. Katselin tyyppiä 10 vuotta kuitenkin. Ehkä en lähtisi kuitenkaan enää toisille treffeille.

Viimeisin miesystävä tarjoaisi korkeintaan halvinta mahdollista uunimakkaraa, eli sitä jotain xtraa, ja ristikkoperunatkin olisivat turhuutta, "koska omasta maastakin saa perunoita halvemmalla", ja sinapin joutuisi ostamaan itse. En jaksa katsella oikein sitäkään, 5 vuotta katseltuani ja koko ajan pihimmäksi menee.

Vierailija
120/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää reseptejä -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi