Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te naiset tykkäätte syödä treffeillä ?

Vierailija
02.11.2014 |

Olisi huomenna treffit vasta tapaamani naisen kanssa minun luonani ja ajattelin yllätykseksi kokata hänelle =). Olisiko ateriavinkkejä?

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:29"]

Noniin ap, tilanneraporttia? :) t. pihvi eiliseltä

[/quote]

Houhou marttimyöhäisen mattimyöhäinen raportti

Niin mahdoton aikataulu ollut ettei ole kerennyt koneella käymään viime päivinä. Vihaan vieläkin kokkaamista noh anyway treffeistä selvittiin kohtuudella.Safkamenuna pysyi tämä tuttu ja melkein turvallinen "pekonisieniä ja kanaa pannulla "paitsi että tein tuohon vielä boonuksena pakastimeen jääneestä jauhelihasta lihapullat. Siihen kylkeen salaatin tapaisesti oliiveja,suolakurkkua,jalapenoa,tomaattia ja sellaista.Ruoka oli palautteen mukaan hyvin maustettu ja erikoinen sillä hän oletti että vastassa on jotain uuniranskalaisia ja makkaroita mitä monet miehet hänen mukaansa usein tekee. :D. 

Paineet oli kovat kyllä siitä hetkestä lähtien kun menin häntä vastaan eikä meinannut hellittää millään koko aikana.  Treffit muuten kohtuu hyvin juteltiin niitä näitä, mutta jotenkin keskustelua oli hankala saada aikaiseksi ja jotenkin hän vaikutti todella oudolta ja etäiseltä. Antoi enemmän huomiota mm.puhelimelleen kuin mulle, eikä juuri vastaillut kysymyksiini kuin lyhyesti ja tylsästi. Jäi turhautunut fiilis mutta laitoin siitä huolimatta heti illan päätteeksi viestiä perään mahdollisista toisista treffeistä johon ei ole vastausta kuulunut vieläkään joten se siitä : /

mie ja mun sienet  + -Ap

Vierailija
162/163 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin ap, tilanneraporttia? :) t. pihvi eiliseltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset