Mitä te naiset tykkäätte syödä treffeillä ?
Olisi huomenna treffit vasta tapaamani naisen kanssa minun luonani ja ajattelin yllätykseksi kokata hänelle =). Olisiko ateriavinkkejä?
Kommentit (163)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:37"]
Musta olis ihanaa jos treffikumppani laittais ruokaa ja samalla voitaisiin ottaa lasi viiniä ja jutella niitä näitä. Ehkä tulee mieleen, että tee jotain mistä pidät itse ja jota osaat laittaa ettei kaikki energia mene siihen, että yrität ensimmäistä kertaa kokata jotain vaativaa tai saat harmaita hiuksia kun kohokas ei onnistu.
Ainut mitä kannattaa varoa on ehkä jotkut osterit tai todella tuliset tai muuten erikoiset ruuat. Riippuu tietysti naisesta, mutta minuun tekisi vaikutuksen ihan vaikka itsetehty pizza mozzarellalla ja ilmakuivatulla kinkulla. Siinä vaiheessa vielä naisellakin mahdollisuus avata suunsa ennen kuin annos menee uuniin. Hauskoja treffejä! N24
[/quote]
Tiedätkö se on tapana niin että heti kun sitä ruokaa tekee toiselle niin palaa heti pohjaan tai epäonnistuu mutta eihän siinä toisaalta voi kuin nauraa ja todeta että "haetaampa pizza" jos kumppanikin osaa ottaa sen huumorilla :D
[/quote]
Ap täällä N24 pakko kysyä kyllä tähän väliin että mikä sinulla olisi reaktio jos se ruoka mulla epäonnistuisi täysin? :D. Itse olen todella huumorintajuinen mies ja vaikea olisi olla sellaisen naisen kanssa jolla sitä huumoria ei riitä
[/quote]
N24:ltä: mua varmaan naurattais ihan älyttömästi ja toivoisin että mieskin näkisi tilanteen niin, että (mahdollisessa) tulevaisuudessa on joku hauska juttu mitä muistella yhdessä. Riippuu miten pitkään olette deittailleet, mutta suurimmalla todennäköisyydellä heittäisin ilmoille tiedustelun josko voisin jotenkin lohduttaa tässä suuressa epäonnistumisessa sillä aikaa ennen kun pizzat saapuu ;) Jos on ihan alkuvaiheessa (ensimmäisiä treffejä) niin ehkä en uskaltaisi suoraan ehdottaa mitään siinä pelossa että kun mies on saanut haluamansa niin en saa mahdollisuutta nähdä seuraavaa kertaa kun oikeesti onnistut siinä suffleessa. Mutta tiivistettynä, arvostaisin rentoa suhtautumista ja rehellisyyttä. Ainahan voit kysyä josko deitti voisi auttaa kokkaamisessa jollain tavalla, siinäkin ehkä rentoutuu kun ei tarvii nököttää paikallaan.
[/quote]
Ymmärsinkö siis oikein : DD ehdottaisit siis seksiä pizzoja odotellessa... Multa ropisee sadottain pisteitä naiselle joka uskaltaa tehdä aloitteen tai tomerana ehdottaa jotain vaikka kyse ei olisikaan seksistä
[/quote]
Silläkin riskillä, että tulen väärinymmärretyksi niin kyllä. Jos mies on pyytänyt treffeille ja ehdottanut että laittaa omassa kodissaan ruokaa itse, vaatii se enemmän palleja kuin monilla on ikinä. Mikäli olen suostunut kyseisille treffeille, todennäköisesti olen kiinnostunut miehestä. Se, että toinen asettaa itsensä haavoittuvaan asemaan ja ottaa riskin on mun mielestä kunnioitettavaa. Itseasiassa juuri tuollaisen kumppanin haluaisin, mutta en ole vielä löytänyt! Ja siihen, että teeskentelisin etten ole kiinnostunut, en lähde mukaan ollenkaan. Yleensä jos haluan jotain, sanon sen suoraan. Joskus toimii, joskus ei. N24
[/quote]
Siis musta tuo on todella seksikästä. Tiedätkö kuinka harvinaista on että nainen osaa sanoa ja ehdottaa : dd ihmettelen suuresti miten et ole löytänyt sellaista tyyppiä -Ap
[/quote]
Vieläkö se N24 on hereillä siellä :D -Ap
Ei öljyä salaattiin!! Oviilit ja fetat laittaisin itse myös erikseen tarjolle, en salaatin sekaan.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:30"]
Ei öljyä salaattiin!! Oviilit ja fetat laittaisin itse myös erikseen tarjolle, en salaatin sekaan.
[/quote]
Hyvin se öljy tuo porkua sinne
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:30"]
[/quote]
Todellakin öljyä salaattiin. Pippuria myös.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:54"]
Käsi sydämellä, kuinka moni teistä naisista ei tapaisi toista kertaa hauskaa, hyvännäköistä, rehellistä ja luotettavaa miestä joka tarjosi treffeillä uunimakkaraa ja ristikkoperunoita? Tämä(kin) ketju naurattaa, miten hankalaksi saa muutettua niinkin yksinkertaisen asian kun illallinen.
[/quote]
Mikä on ristikkoperuna?
Olen samaa mieltä, syöttäköön vaikka pieniä kiviä, mutta jos on ihana mies, ei vaikuta tarjoilut mitenkään:).
Tee Igorin kanaa! Helppoa ja maukasta! Lisäksi salaattia ja riisiä. Jälkkäriksi vaikka suklaamoussea.
N24 takasin areenalla. Joko oot saanu menun kasaan, ap? :)
Veristä pihviä ja hyvä jälkkäri. Onneksi mulla on jo mies.
En tykkää syödä treffeillä. Ehkä viinin kanssa jotain ihan pientä.
Minäkin ihastuin mieheeni osittain siitä syystä, että hän tuli kokkaamaan köyhälle opiskelijalle :)! Ruoka ei edes ollut maailman parasta, mutta jo pelkkä ele lämmitti.
Seksiä treffien aikana, hui kauhistus! Parasta se on yksin kotona treffien jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:26"]
Palstan naisten taso tulee esille ketjussa hienosti. Hysteerikkoja jotka pelkää syömistä, miesvihaajia, jotka epäilee miehen kokkaustaitoja ja hygieniaa(vain mainitakseni nämä) ja nirsoilijoita, joille unelmaruokaa on valmispizzaa itse valitulla kinkulla ja juustolla. Muutama fiksu nainenkin ketjussa oli, hyvin harva.
Ja miehet ovat vaikeita?
[/quote] No jos mies paistaa kanankoivetkin pannulla ja syö raakana niin on syytäkin epäillä. Ja kyllähän jokaisen pitäisi saada oma makunsa sanottua, minä en ainakaan ymmärrä hanhenmaksojen ja kuivien kanalastujen päälle, vaan syön mieluummin sitä pitsaa. Juntti varmaan sitten, ehkäpä maailmassa voisi olla joku niin juntti mies että pitää positiivisena sitä että minä ilahdun vaikkapa siitä että mulle tarjotaan lihapiirakka.
Vaan kuten sanottu, eipä ole löytynyt ja palstan mukaan syy yksinäisyyteeni onkin sitten ihan minussa.
Kiva että palsta, ainoa sosiaalinen kontaktini, muisti taas kertoa miksi se on ainoa sosiaalinen kontaktini.
Musta erilaiset tapakset olisi hyvä idea! Ja varmasti allergikko ja ruokarajoitteinenkin voisi syödä niistä ainakin jotain. Esimerkiksi juuri erilaisia juustoja, marinoituja oliiveja, parmankinkkua, salamia, rapeaa patonkia, kasviksia ja hedelmiä... Jälkkäriksi riittää jokin laadukas jäätelö, ellei sitten osaa tehdä itse vaikkapa tiramisua. Oikeasti ruoalla ei ole niin väliä, jos vain kemiat natsaavat. Itse "hurmasin" mieheni pohjaan palaneella sienirisotolla, kun keskittyminen herpaantui siinä miehen kanssa kuherrellessa. Siinä se kuitenkin kohteliaasti söi ja kehui vielä. :D
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:54"]
Käsi sydämellä, kuinka moni teistä naisista ei tapaisi toista kertaa hauskaa, hyvännäköistä, rehellistä ja luotettavaa miestä joka tarjosi treffeillä uunimakkaraa ja ristikkoperunoita? Tämä(kin) ketju naurattaa, miten hankalaksi saa muutettua niinkin yksinkertaisen asian kun illallinen.
[/quote]
Mikä on ristikkoperuna?
Olen samaa mieltä, syöttäköön vaikka pieniä kiviä, mutta jos on ihana mies, ei vaikuta tarjoilut mitenkään:).
[/quote]
Millainen on ihana mies mielestäsi ?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:26"]
Kannattaa ihan suosiolla kysyä suoraan onko allerginen jollekin tai onko joku erikoisruokavalio hänellä.
Tähän mennessä (9 viestiä) kaikki ehdotukset ovat olleet sellaisia että minä voisin ottaa vain lasin vettä, paitsi ehkä tuo "salaattia" mutta epäilen että saisit sinnekin jotain mitä en pysty syömään, kuten vaikkapa tuoretta tomaattia.
Muuten kiva idea mutta se ei ole kivaa kun huulet näyttää siltä syönnin jälkeen että olisi turpaan saanut tai henkitorvi on menossa umpeen, ripulista puhumattakaan.
[/quote]
jos mä olisin mies ja tietäisin, että et voisi mitään syödä, ene edes seurustelisi sinun kanssa. Vamma edessä ja vamma takana!
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:04"]
Noutopizza olisi paras, ehkä nakkikopinkin tarjoomukset muuten, mutta pizza on ehkä siistimpi syödä halutessaan veitsellä ja haarukalla. Varminta noutoruoka, kun mietinkin monen tapaamani miehen ruokahygieniaa niin voisi jäädä ensitreffeillä varmuuden vuoksi syömättä.
Se on oikeasti aika huisi juttu jo, itselle kun ei ole tarjoiltu edes noutopizzaa tai kioskin porilaista useinkaan edes vuosienkaan tapailun aikana.
Ja broikassa on kyllä koivissa paras liha. Olettaen että sen paistaa kunnolla kypsäksi. (eikö sulla ole uunia?) Melkein jo tuosta koipikommentista tuli epäilys siitä ruoanlaittotaidosta ja -hygieniasta... (sitkeää ja limaista, pannulla laittaen)
[/quote]
Ei ole ihme jos sinulla ei vientiä riitä, saati tarjoajia. Tekstisi perusteella kukaan oikea mies ei halua tuollaista naista.
[/quote] Olet muuten oikeassa, ei ole halunnut. Paitsi tuo toisessa viestissä mainittu jonka luokse pitää ostaa omat sinapitkin.
[/quote] Ne onkin varmaan eri naiset joita viedään ulos syömään, tällaisia ei edes nakkikioskille.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:48"]
N24 takasin areenalla. Joko oot saanu menun kasaan, ap? :)
[/quote]
karkasit prkl :) ;DD Kyllä menussa ollaan aikalailla samoilla linjoilla niinkuin aiemmin tuolla kerroin eli pekonisieniä ja kanaa pannulla jossain rennossa muodossa. Jälkkäriksi vois jotain vaikka itse en yleensä jaksa enää jälkiruokia pääruan jälkeen -ap
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:04"]
Noutopizza olisi paras, ehkä nakkikopinkin tarjoomukset muuten, mutta pizza on ehkä siistimpi syödä halutessaan veitsellä ja haarukalla. Varminta noutoruoka, kun mietinkin monen tapaamani miehen ruokahygieniaa niin voisi jäädä ensitreffeillä varmuuden vuoksi syömättä.
Se on oikeasti aika huisi juttu jo, itselle kun ei ole tarjoiltu edes noutopizzaa tai kioskin porilaista useinkaan edes vuosienkaan tapailun aikana.
Ja broikassa on kyllä koivissa paras liha. Olettaen että sen paistaa kunnolla kypsäksi. (eikö sulla ole uunia?) Melkein jo tuosta koipikommentista tuli epäilys siitä ruoanlaittotaidosta ja -hygieniasta... (sitkeää ja limaista, pannulla laittaen)
[/quote]
Ei ole ihme jos sinulla ei vientiä riitä, saati tarjoajia. Tekstisi perusteella kukaan oikea mies ei halua tuollaista naista.
[/quote] Saatankin mennä ihan just ja tappaa itseni, alkaa riittää minullekin tämä elämä. Kiitos rohkaisusta.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:56"]
Seksiä treffien aikana, hui kauhistus! Parasta se on yksin kotona treffien jälkeen.
[/quote]
Treffien aikana ei ole mahd ruan jälkeen ruokalevolla vaan se että jätetään syömättä ja nussitaan pöydällä
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:03"]
Itse tykkäisin syödä jotain kevyttä, ettei kesken treffien rupea väsyttämään. Vaakamambokin on vaikeaa täydellä vatsalla.
[/quote]
Täällä melko monella on ilmeisesti seksi mielessä jo treffien aikana :D. Itse katsoisin vasta mahd nukkumaanmennessä milla mielellä nainen on haluaisiko edetä siihen